• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення документації із землеустрою для територій та об’єктів природно-заповідного фонду (код за ЄЗС ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2024 16:24 - 26.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування рішення замовника

Номер: 4d49633fc6234ba288efe57e7b05036a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-19-009085-a.c1
Назва: ВИМОГА про скасування рішення замовника
Вимога:
Відповідно до пунктів 1, 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та вивчивши документи, що надані в складі пропозиції ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" було виявлено наступні невідповідності до Тендерної документації по закупівлі UA-2024-07-19-009085-a «Розроблення документації із землеустрою для територій та об’єктів природно-заповідного фонду (код за ЄЗС ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)»: 1) В Додатоку 1 до тендерної документації наведений виключний перелік документів, згідно якого учасник має підтвердити відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону, а саме: --- Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1); - Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (подається Учасником у відповідності до Таблиці 2). Згідно документів, що надані в складі пропозиції ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ", а саме в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) виконавцями цих договорів (ВСІХ) не є ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" і жодним чином ці договори не підтверджують кваліфікацію, знання та досвід працівників ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ", які вказані в Довідці у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тобто, спеціалісти, я вказані в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід жодним чином не мають відношення до виконання аналогічних договорів. Згідно документів, що надані в складі пропозиції ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ", а саме Додаток 3 п. 7. Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі учасником даної закупівлі є Державне підприємство «Центр Державного земельного кадастру» (код ЄРДПОУ21616582) від імені якого діє Сумська регіональна філія державного підприємства «Центр Державного земельного кадастру» (код ЄРДПОУ 26439220) і жодним чином не згадані і не вказані виконавці, які наведені в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) В складі тендерної пропозиції відсутній лист в довільній формі, щодо згоди з умовами договору про закупівлю, який розміщений у Додатку 5 до тендерної документації та з тим, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Додаток 3 пункт 6). 3) Згідно Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції Учасник має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для забезпечення відповідності вказаному кваліфікаційному критерію учасник повинен мати в штаті*: - не менше 2 фахівців із вищою освітою за основним місцем роботи по спеціальності «Геодезія та землеустрій» та «Землеустрій та кадастр» ( з досвідом роботи не менше 4 років) Додаток 1. В складі пропозиції ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" вказані спеціалісти по спеціальності «Землеустрій та кадастр», відсутні спеціалісти по спеціальності «Геодезія та землеустрій». Згідно з пунктами 1, 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення замовника про визнання переможцем ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" в закупівлі UA-2024-07-19-009085-a «Розроблення документації із землеустрою для територій та об’єктів природно-заповідного фонду (код за ЄЗС ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» і відхилити тендерну пропозицію ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" і визначити її такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також повідомляємо, що в разі не скасування рішення замовника про визнання переможцем ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" в закупівлі «Розроблення документації із землеустрою для територій та об’єктів природно-заповідного фонду (код за ЄЗС ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» ми будемо вимушені скористатись своїм правом згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і звернутись до органу оскарження публічних закупівель - Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Стосовно порушених Вами питань повідомляємо наступне: 1) Щодо пункту 1 вимоги. Відповідно до наданих Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» від імені якого діє Сумська регіональна філія документів у складі тендерної пропозиції, а саме: копії Положення про Сумську філію Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», що затверджено наказом Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» від 06.02.2019 р. № 6, Сумська регіональна філія Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» є відокремленим підрозділом підприємства і діє на території Сумської області. Згідно статті 64 Господарського кодексу України підприємство має право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Такі відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на основі положення про них, затвердженого підприємством. Відокремлені підрозділи (філії) створюються юридичними особами для виконання певних функцій. Відповідно до статті 95 Цивільного кодексу України, філія є відокремленим підрозділом юридичної особи, що розташований поза місцем її знаходження та здійснює всі або частину її функцій. Відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на підставі положення, затвердженого юридичною особою. Вони діють від імені та за рахунок юридичної особи, яка їх створила. Це означає, що всі правочини, укладені від імені відокремленого підрозділу, вважаються такими, що укладені юридичною особою, відповідно до частини 4 статті 95 ЦКУ. Стосовно виконання договорів відокремленими підрозділами. Коли відокремлений підрозділ укладає договір на надання послуг, він діє як частина юридичної особи. Це означає, що досвід виконання договорів, укладених відокремленим підрозділом, автоматично належить юридичній особі в цілому. Відокремлений підрозділ не може самостійно накопичувати досвід, оскільки не є окремим суб'єктом права. Відповідно до вищезазначеного, весь досвід, набуття якого відбулося через діяльність відокремлених підрозділів, вважається досвідом юридичної особи. Це означає, що юридична особа має право використовувати цей досвід для підтвердження своєї компетенції та спроможності виконувати аналогічні договори в майбутньому. Якщо юридична особа, або її відокремлений підрозділ (філія) бере участь у тендері або конкурсному відборі і на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів юридична особа чи відокремлений підрозділ (філія) можуть використовувати всі договори, які виконувалися юридичною особою або відокремленим підрозділом (філією), так як досвід виконання договору відноситься до всієї юридичної особи в цілому. Таким чином, навіть якщо конкретний підрозділ виконував певний договір, це не зменшує значення цього досвіду для всієї юридичної особи або іншого відокремленого підрозділу (філії). Таким чином, згідно з українським законодавством, відокремлені підрозділи юридичної особи не мають статусу окремих юридичних осіб і діють від імені та за рахунок основної юридичної особи. Всі договори, укладені відокремленими підрозділами, вважаються такими, що укладені юридичною особою. Відповідно, досвід виконання аналогічних договорів має юридична особа в цілому та всі її структурні підрозділи. Це положення забезпечує цілісність і безперервність комерційного та професійного досвіду юридичної особи, незалежно від того, який саме її підрозділ виконував ті чи інші функції. Вищезазначена інформація, також підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31458-07 щодо здійснення закупівель філіями та участі філій у процедурах закупівель. Крім того, довіреністю від 25.07.2024 р. № 206 Генеральний директор Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» Перепелиця Л.І. уповноважив директора Сумської регіональної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» Мринського О.В. на представлення інтересів Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» та діяти від його імені у якості учасника у процедурі відкритих торгів (з особливостями) по закупівлі «Розроблення документації із землеустрою для територій та об’єктів природно-заповідного фонду (код за ЄЗС ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» ідентифікатор закупівлі: UA-2024007-19-009085-а, а саме брати участь у процедурі публічної закупівлі, подавати, отримувати, підписувати документи і виконувати від імені підприємства всі інші дії, необхідні для участі у закупівлі, в тому числі переговорній процедурі, за результатами проведеної публічної закупівлі укласти та підписати договір про закупівлю. На підставі вищевикладеного, Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» від імені якого діє Сумська регіональна філія було надано всі необхідні документи відповідно до нашої тендерної документації та було належним чином документально підтверджено досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), як учасника процедури закупівлі. При цьому нашою Тендерною документацією вимога щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) стосується виключно учасника закупівлі, а не окремо взятих його працівників. Що стосується досвіду працівників: критерії були викладені в Додатку 1 до тендерної документації і передбачали відповідну освіту та досвід роботи за спеціальністю, що і було надано учасником у складі тендерної пропозиції. Будь-яких підтверджень досвіду виконання саме працівниками аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Департаментом не вимагалося. 2) Щодо пункту 2 вимоги. Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» від імені якого діє Сумська регіональна філія відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації було заповнено та підписано проєкт договору про закупівлю (Додаток 5), а також було надано лист в довільній формі, щодо згоди з умовами договору про закупівлю, який розміщений у Додатку 5 до тендерної документації та з тим, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (довідка від 26.07.2024 № 07-09/328). 3) Щодо пункту 3 вимоги. Статтею 66 Закону України «Про землеустрій» передбачено, що професійною діяльністю у сфері землеустрою можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі знань землеустрою. Відповідно до пункту 7 частини першої статті 13 Закону України «Про вищу освіту» до повноважень центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки, крім іншого належить формування переліку галузей знань і переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, та подання їх на затвердження Кабінету Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпні 2010 р. № 787 було затверджено перелік спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра, відповідно до якого спеціальність «Землеустрій та кадастр» (код спеціальності 7.08010103 та 8.08010103), за якою здійснювалася підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра належала до галузі знань 0801 «Геодезія та землеустрій». Постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266 було затверджено перелік галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти (далі – Перелік) та визнано такими, що втратили чинність, ряд постанов Кабінету Міністрів України, у тому числі втратила чинність постанова Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 787 «Про затвердження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра». Відповідно до вищезазначеного Переліку спеціальність 193 «Геодезія та землеустрій» відноситься до галузі знань 19 Архітектура та будівництво (код і найменування відповідної деталізованої галузі за Міжнародною стандартною класифікацією освіти 0532 Earth sciences, 0731 Architecture and town planning). Розробляючи відповідну вимогу до тендерної документації, Департаментом захисту довкілля та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації ставилося за мету отримання та документального підтвердження інформації про наявність в учасника працівників з відповідною освітою – у геодезиста - геодезичною та у землевпорядника – землевпорядною. За результатами аналізу поданих Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» від імені якого діє Сумська регіональна флія документів відповідно до вимог Таблиці 2 до Додатку 1 до тендерної документації виявилося, що геодезист учасника має спеціальність за дипломом не «Геодезія та землеустрій», а «Геодезія» (відповідно до наданих учасником документів, працівником було отримано повну вищу освіту за спеціальністю «Геодезія» у 2002 році), але це не перешкодило йому отримати кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста, що підтверджує відповідність особи кваліфікаційним характеристикам професії та її спроможність самостійно проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи. Крім того, як зазначалося вище код та назва спеціальності 193 «Геодезія та кадастр» виникла відносно недавно, лише в 2015 році відповідно до Переліку. При цьому сертифіковані інженери-землевпорядники учасника відповідно до наданих ним кваліфікаційних сертифікатів інженера-землевпорядника, мають право проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи. Враховуючи вище зазначене, вища освіта отримана фахівцями у вищих навчальних закладах за спеціальностями «Землеустрій та кадастр» та «Геодезія та землеустрій» є рівнозначною вищою освітою у галузі знань землеустрою, що дає право здійснювати професійну діяльність у сфері землеустрою. Надані учасником документи підтверджують відповідність працівників учасника кваліфікаційним критеріям в повному обсязі, що забезпечить виконання договору закупівлі. На підставі вищевикладеного, Департаментом захисту довкілля та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації при проведенні розгляду та оцінки тендерної пропозиції Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» від імені якого діє Сумська регіональна філія було забезпечено дотримання положень Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» було визначено тендерну пропозицію такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, по процедурі закупівлі: Розроблення документації із землеустрою для територій та об’єктів природно-заповідного фонду ДК 021:2015 код 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, унікальний номер оголошення: UA-2024-07-19-009085-a. У зв’язку з зазначеним Департаментом захисту довкілля та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації було визначено Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру» від імені якого діє Сумська регіональна філія переможцем вказаної закупівлі. Крім того, зазначаємо, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не передбачено положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця. Однак учасник може оскаржити рішення замовника до Антимонопольного комітету України (ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 55, 56 і 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178). Також варто зазначити, що відповідно до пункту 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 58 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається та оприлюднюється ним в електронній системі закупівель. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Статус вимоги: Не задоволено