-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Прочисна машина секційна RIDGID K-1500 SP SE або аналог
Торги відмінено
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період оскарження:
19.07.2024 19:28 - 29.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Про скасування Протокольного Рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС"
Номер:
59596785db9a4584ac6f59217a337b03
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-008950-a.b1
Назва:
Про скасування Протокольного Рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС"
Вимога:
Відповідно до вимог п. 4.8. Додатку 1 до тендерної документації вимагається довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником надано витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах датою формування 31.07.2024 року.
Відвовідно до Наказу Міністерства фінансів України від 11.10.2022 р. №326 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.12.2022 р. за №1551/38887) внесено зміни до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів. Відповідно до Порядку, платник податків для отримання інформації про наявність поточних рахунків відкритих на платника податків та зареєстрованих в органах Державної податкової служби Ураїни, надсилає до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою №П9 згідно з додатком 10 до цього Порядку. ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою №П10 згідно з додатком 11 до цього Порядку. Витяг з журналу формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається платнику автоматично з використанням електронних комунікаційних мереж в електронній формі, а також розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки, які взято на облік в контролюючих органах. Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до журналу.
Також відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації - "Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
У відповідь на вимогу Замовника про усунення порушень від 05.08.2024р. ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС" у складі своєї відповіді надали зокрема Лист-пояснення стосовно законних підстав у відповідності до чинного законодавства України ненадання у складі своє пропозиції довідки, яку вимагав Замовник вимагав згідно тендерної документації.
Відповідно до цього пропозиція ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС" відповідає вимогам документації та не може бути відхилена. Вимагаємо скасування Протокольного Рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2024 15:18
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Замовником розглянута Ваша вимога UA-2024-07-19-008950-a.b1 та відхилена, виходячи з нижченаведеного:
Відповідно до вимог п. 4.8. Додатку 1 до тендерної документації вимагається довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником надано витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах датою формування 31.07.2024 року.
Замовник з огляду на Рішення Органу оскарження у сфері публічних закупівель - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11235 -р/пк-пз* від 27.06.2024 року по закупівлі UA-2024-02-13-007574-a, відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
* Примітка. У вищезазначеному Рішенні №11235 -р/пк-пз міститься наступна інформація: «…відповідно до пункту 3 розділу VI Документації учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції ……довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У складі Пропозиції містяться, зокрема: 21 - Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах ФОРМА №П10 (додаток 11 до Порядку подання повідомлень про відкриття /закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів (пункт 4 розділу VI) з датою формування витягу 19.02.2024 (файл "Витяг про відк рахунку.pdf"). Слід зазначити, що ДОКУМЕНТАЦІЯ МІСТИТЬ ВИМОГУ ЩОДО НАДАННЯ ДОВІДКИ САМЕ З ПОДАТКОВОЇ ІНСПЕКЦІЇ ПРО НАЯВНІСТЬ ПОТОЧНИХ РАХУНКІВ, ЩО ВИДАНА НЕ РАНІШЕ ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ТОРГІВ ТА НЕ ПІЗНІШЕ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ. Разом з тим, у складі Пропозиції відсутня довідка саме з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи викладене, Замовник, надав час на виправлення відповідної невідповідності, яка Вами як учасником торгів не була усунута.
Статус вимоги:
Відхилено