-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот №1 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання; Лот №2 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання; Лот №3 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання
Завершена
254 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 145.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 145.00 UAH
Період оскарження:
19.07.2024 16:00 - 24.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
3d13ca1c92774d1ea1cd0882d02d93ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-008834-a.b3
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3 Додаток 2 ТД.docx 18.09.2024 17:44
- 1 Скарга Львів лот 1.docx 18.09.2024 17:44
- 7 Атестат про акредитацію.pdf 18.09.2024 17:44
- 6 Протокольне рішення про намір укласти договір_лот 1_від 13.09.24.pdf 18.09.2024 17:44
- 5 Довідка №868:11-09 від 01.08.2024 .pdf 18.09.2024 17:44
- 2 Тендерна документацiя.doc 18.09.2024 17:44
- 4 Довідка №831:11-09 від 25.07.2024р .pdf 18.09.2024 17:44
- 1 Скарга Львів лот 1.pdf 18.09.2024 17:44
- sign.p7s 18.09.2024 17:47
- Атестат сфера КЛ ТОВ ЛАБ-ТЕСТ від 20.01.2024 .pdf 27.09.2024 17:59
- зауваження щодо пояснень Скарга Львів лот 1.docx 27.09.2024 17:59
- зауваження щодо пояснень Скарга Львів лот 1.pdf 27.09.2024 17:59
- рішення від 20.09.2024 № 15589.pdf 20.09.2024 14:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2024 № 16000.pdf 01.10.2024 13:44
- рішення від 30.09.2024 № 16000.pdf 02.10.2024 16:59
- Пояснення по суті скарги від 24.09.2024 р..pdf 24.09.2024 11:18
- Пояснення по суті скарги від 24.09.2024 р..docx 24.09.2024 11:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.09.2024 18:07
Дата розгляду скарги:
30.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.09.2024 14:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.10.2024 17:00
Дата виконання рішення Замовником:
07.10.2024 13:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником торгів виконано рішення АМКУ.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
94ee870593904966937652a168841c1a
Заголовок пункту скарги:
Замовник, в порушення вимог ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», не відхилив учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
З рішенням визначити переможцем ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ" категорично не погоджуємось і вважаємо рішення Замовника прямим порушенням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), зокрема: через необ’єктивну та упереджену оцінку, недобросовісне використання Замовником своїх прав при прийнятті рішення щодо визнання ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ переможцем, який не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Зокрема, Додатком 1 до Тендерної документації Замовником встановлений кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а у разі залучення субпідрядника для виконання послуг необхідно надати у складі тендерної пропозиції інформацію для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Також Замовником встановлена вимога щодо
1. Надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 до Тендерної документації;
2. Надання Учасником Атестату акредитації та сфери акредитації для засвідчення технічної компетентності Учасника відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019;
3. Учасник повинен надати копію дійсного атестату про акредитацію на надання послуг згідно Таблиці. У позиції 1 Таблиці зазначено необхідність калібрування Гігрометр (ВИТ-1, ВИТ-2) у кількості 78 од., що складає 28% від кількості засобів вимірювальної техніки, які необхідно калібрувати за ЛОТ 1.
Учасником ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, у складі тендерної пропозиції надані, в т.ч., наступні документи:
1. Довідка №831/11-09 від 25.07.2024р «Технічна специфікація» (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
2. Атестат про акредитацію №40054 від 04.09.2023р
3. Сфера акредитації (додаток до Атестату про акредитацію №40054 від 04.09.2023р)
4. Довідка №868/11-09 від 01.08.2024 про незалучення субпідрядника/співвиконавця.
Згідно Довідки №831/11-09 від 25.07.2024р Учасник стверджує, що послуги будуть відповідати вимогам, зокрема:
«1. Учасник є акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/ІЕС 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» відповідно до чинної нормативної документації у сфері метрології та діючих документів на методики калібрування..
- 2. За результатами надання послуг з калібрування видається свідоцтво про калібрування. Термін надання свідоцтв про калібрування замовнику становить 10 (десять) робочих днів.»
Також, згідно Довідки №868/11-09 від 01.08.2024, Учасник стверджує, що
«…при наданні послуг ДК 021:2015:50430000-8: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Лот №1 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання; Лот №2 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання; Лот №3 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання), не залучатиме субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)».
При цьому, аналіз наданої у складі тендерної пропозиції Сфери акредитації вказує на недостовірність такої інформації та на неможливість виконання умов та вимог Тендерної документації.
Таким чином, Замовник, протоколом від 13.09.2024р визначив переможцем процедури закупівлі за ЛОТ 1 Учасника та опублікував повідомлення про намір укласти договір на підставі недостовірної інформації, яка унеможливлює надання послуг з калібрування згідно з критеріям, встановленими у Тендерній документації.
При цьому Учасником надано недостовірну інформацію що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Учасник ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ не в змозі надати послуги з калібрування Гігрометр (ВИТ-1, ВИТ-2).
Відповідно, Учасник не може оформити документи за результатами калібрування, згідно вимог ДСТУ ЕN ISO/ІЕС 17025, оскільки Атестат про акредитацію та сфера акредитації, надані Учасником, не підтверджують можливість та технічну компетентність на виконання зазначених послуг за ЛОТ 1.
Таким чином Учасник ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Зокрема, Додатком 1 до Тендерної документації Замовником встановлений кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а у разі залучення субпідрядника для виконання послуг необхідно надати у складі тендерної пропозиції інформацію для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Також Замовником встановлена вимога щодо
1. Надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 до Тендерної документації;
2. Надання Учасником Атестату акредитації та сфери акредитації для засвідчення технічної компетентності Учасника відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019;
3. Учасник повинен надати копію дійсного атестату про акредитацію на надання послуг згідно Таблиці. У позиції 1 Таблиці зазначено необхідність калібрування Гігрометр (ВИТ-1, ВИТ-2) у кількості 78 од., що складає 28% від кількості засобів вимірювальної техніки, які необхідно калібрувати за ЛОТ 1.
Учасником ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, у складі тендерної пропозиції надані, в т.ч., наступні документи:
1. Довідка №831/11-09 від 25.07.2024р «Технічна специфікація» (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
2. Атестат про акредитацію №40054 від 04.09.2023р
3. Сфера акредитації (додаток до Атестату про акредитацію №40054 від 04.09.2023р)
4. Довідка №868/11-09 від 01.08.2024 про незалучення субпідрядника/співвиконавця.
Згідно Довідки №831/11-09 від 25.07.2024р Учасник стверджує, що послуги будуть відповідати вимогам, зокрема:
«1. Учасник є акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/ІЕС 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» відповідно до чинної нормативної документації у сфері метрології та діючих документів на методики калібрування..
- 2. За результатами надання послуг з калібрування видається свідоцтво про калібрування. Термін надання свідоцтв про калібрування замовнику становить 10 (десять) робочих днів.»
Також, згідно Довідки №868/11-09 від 01.08.2024, Учасник стверджує, що
«…при наданні послуг ДК 021:2015:50430000-8: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Лот №1 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання; Лот №2 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання; Лот №3 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання), не залучатиме субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)».
При цьому, аналіз наданої у складі тендерної пропозиції Сфери акредитації вказує на недостовірність такої інформації та на неможливість виконання умов та вимог Тендерної документації.
Таким чином, Замовник, протоколом від 13.09.2024р визначив переможцем процедури закупівлі за ЛОТ 1 Учасника та опублікував повідомлення про намір укласти договір на підставі недостовірної інформації, яка унеможливлює надання послуг з калібрування згідно з критеріям, встановленими у Тендерній документації.
При цьому Учасником надано недостовірну інформацію що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Учасник ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ не в змозі надати послуги з калібрування Гігрометр (ВИТ-1, ВИТ-2).
Відповідно, Учасник не може оформити документи за результатами калібрування, згідно вимог ДСТУ ЕN ISO/ІЕС 17025, оскільки Атестат про акредитацію та сфера акредитації, надані Учасником, не підтверджують можливість та технічну компетентність на виконання зазначених послуг за ЛОТ 1.
Таким чином Учасник ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Цим протоколом від 13.09.2024р Замовник визначив переможцем процедури закупівлі за ЛОТ 1 Учасника та опублікував повідомлення про намір укласти договір на підставі недостовірної інформації, яка унеможливлює надання послуг з калібрування згідно з критеріям, встановленими у Тендерній документації.
-
Повʼязаний документ:
6 Протокольне рішення про намір укласти договір_лот 1_від 13.09.24.pdf
-
-
Назва доказу:
Атестат про акредитацію та сфера акредитації, надані Учасником, не підтверджують можливість та технічну компетентність на виконання зазначених послуг за ЛОТ 1.
-
Повʼязаний документ:
7 Атестат про акредитацію.pdf
-
-
Назва доказу:
Згідно Довідки №868/11-09 від 01.08.2024, Учасник стверджує, що не залучатиме субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)
-
Повʼязаний документ:
5 Довідка №868:11-09 від 01.08.2024 .pdf
-
-
Назва доказу:
Згідно Довідки №831/11-09 від 25.07.2024р Учасник стверджує, що послуги будуть відповідати вимогам ТД.
-
Повʼязаний документ:
4 Довідка №831:11-09 від 25.07.2024р .pdf
-
-
Назва доказу:
Таблиця Додатку 2 до ТД, в якій зазначено про необхідність надання копії дійсного атестату акредитації на надання послуг.
-
Повʼязаний документ:
3 Додаток 2 ТД.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація, розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі – Закон), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178.
-
Повʼязаний документ:
2 Тендерна документацiя.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати протокол від 13.09.2024 р щодо визнання Учасника ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ переможцем закупівлі за ЛОТ 1.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга не надано 24 години відповідно до Закону
Номер:
1440e4dc9fc54b00bd0390b3ef23ce73
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-008834-a.c2
Назва:
Скарга не надано 24 години відповідно до Закону
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокольне рішення УО про відхилення.pdf 05.08.2024 16:35
- sign.p7s 05.08.2024 16:36
- відповідь на пояснення.docx 14.08.2024 15:38
- рішення від 07.08.2024 № 13388.pdf 07.08.2024 13:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2024 № 13849.pdf 16.08.2024 13:35
- рішення від 15.08.2024 № 13849.pdf 20.08.2024 11:55
- Пояснення по суті скарги від 08.08.2024 р..docx 08.08.2024 11:20
- Пояснення по суті скарги від 08.08.2024 р..pdf 08.08.2024 11:20
- _станом на 01.08.2024.xlsx 08.08.2024 11:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2024 18:27
Дата розгляду скарги:
15.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.08.2024 13:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2024 11:55
Дата виконання рішення Замовником:
21.08.2024 09:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dd1fb9820800490ba1da9a0118cc0ab3
Заголовок пункту скарги:
Скарга не надано 24 години відповідно до Закону
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Зазначені недоліки в проколі № 5 від 31.07.2024р. не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі якість його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків, якщо такі взагалі наявні.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації якщо вони в дійності є, шляхом завантаження відповідних документів.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації якщо вони в дійності є, шляхом завантаження відповідних документів.
×
-
Назва доказу:
Протокольне рішення № 5 від 31.07.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення УО про відхилення.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати ПРОТОКОЛ виданий уповноваженою особою Замовника № 5 від 31.07.2024р., незаконним та скасувати його.
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
e4e737898b5d4f31a5161f35100f6c73
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-008834-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-07-19-008834-a.docx 23.07.2024 14:47
- Додаток 2 до ТД UA-2024-07-19-008834-a.docx 23.07.2024 14:48
- sign.p7s 23.07.2024 14:49
- рішення від 25.07.2024 №12728.pdf 25.07.2024 15:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 14:57
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.07.2024 15:12
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
aaad7145f87c409fbeedaae136551d66
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні умови закупівлі, викладені в Додатку 2 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «Технічна специфікація на закупівлю: ДК 021:2015:50430000-8: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Лот №1 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання; Лот №2 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання; Лот №3 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання )»,
Замовником встановлена вимога:
«Додаткові вимоги до Лоту №1:
1. Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ).»
Належність до сфери управління Держпродспоживслужби України ніяким чином не впливає на технічну компетентність Учасника та можливість виконання робіт, відповідно наявна вимога звужує коло учасників та є дискримінаційною.
ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” відповідно до чинної нормативної документації у сфері метрології та діючих документів на методики калібрування,
має відповідний Атестат про акредитацію та самостійно, без залучення субпідрядників/співвиконавців має можливість надати послуги в повному обсязі за Додатком 2 до Тендерної документації, але дискримінаційні вимоги, наведені вище, не дають змоги провести конкурентну процедуру закупівлі послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та ПКМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Замовником встановлена вимога:
«Додаткові вимоги до Лоту №1:
1. Учасник повинен належати до сфери управління Держпродспоживслужби України (надати підтверджуючий документ).»
Належність до сфери управління Держпродспоживслужби України ніяким чином не впливає на технічну компетентність Учасника та можливість виконання робіт, відповідно наявна вимога звужує коло учасників та є дискримінаційною.
ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” відповідно до чинної нормативної документації у сфері метрології та діючих документів на методики калібрування,
має відповідний Атестат про акредитацію та самостійно, без залучення субпідрядників/співвиконавців має можливість надати послуги в повному обсязі за Додатком 2 до Тендерної документації, але дискримінаційні вимоги, наведені вище, не дають змоги провести конкурентну процедуру закупівлі послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та ПКМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 Тендерної документації, в якому викладено дискримінаційні умови щодо Лоту № 1
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до ТД UA-2024-07-19-008834-a.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації за предметом закупівлі: ДК 021:2015:50430000-8: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Лот №1 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання; Лот №2 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання; Лот №3 - Послуги з калібрування лабораторного обладнання). (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-19-008834-a), шляхом видалення (виключення) положень Додатку 2 до ТД, які встановлюють дискримінаційні вимоги.