-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт покрівлі будівлі критого спортивного комплексу ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 07.06.2024 року №62. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 08.07.2024 року №81.Рапорт Атманчука О.Л. від 16.07.2024 №Р-1437/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
мін. крок: 1% або 108 700.00 UAH
СКАРГА на рішення замовника (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі- Закон) та Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022 (надалі – Особливості))
- 3.Довідка про виконання Учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі.pdf 14.08.2024 16:31
- Протокол УО №71 від 09.08.2024.pdf 14.08.2024 16:31
- Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання (оновленна)-1.pdf 14.08.2024 16:31
- ДОГОВІР на підйомник.pdf 14.08.2024 16:31
- 2.Підтвердження МТБ.pdf 14.08.2024 16:31
- 3.1 Аналогічний договір №443 та відгук-1.pdf 14.08.2024 16:31
- скарга.docx.p7s-3.zip 14.08.2024 16:31
- 3.3 аналогічний договір №80 та відгук-1.pdf 14.08.2024 16:31
- ТД КР КСК повторно 2024 в редакції від 29.07.2024(3).doc 14.08.2024 16:31
- Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та або інформації учаснику(1).doc 14.08.2024 16:31
- Оборотно-сальдова відомість (оновлена).pdf 14.08.2024 16:31
- sign.p7s 14.08.2024 16:37
- рішення від 16.08.2024 № 13892.pdf 16.08.2024 16:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2024 № 14385.pdf 28.08.2024 12:28
- рішення від 27.08.2024 № 14385.pdf 30.08.2024 16:04
- Про затвердження Порядку держав... _ від 07.09.1998 № 1388 (Текст для друку).pdf 20.08.2024 15:35
- ТД КР КСК повторно 2024 в редакції від 29.07.2024.doc 20.08.2024 15:35
- 3.1 Аналогічний договір №443 та відгук.pdf.p7s 20.08.2024 15:37
- Протокол УО №71 від 09.08.2024.pdf 20.08.2024 15:37
- UA-2023-03-28-001246-a-limited-reporting ЗВІТ Ан.Дог -2.pdf 20.08.2024 15:37
- 3.Довідка про виконання Учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі.pdf.p7s 20.08.2024 15:37
- 01 Пояснення КР КСК на бланку ГУ ДСНС 2024.doc 20.08.2024 15:37
- Про затвердження технічних описі... _ від 05.07.2011 № 395 (Текст для друку).pdf 20.08.2024 15:37
- Оборотно-сальдова відомість (оновлена).pdf.p7s 20.08.2024 15:38
- Протокол УО №71 від 09.08.2024 про розгляд пропозиції ТОВ БІГ Атлант по КР КСК.doc 20.08.2024 15:38
- Про Правила дорожнього руху _ від 10.10.2001 № 1306 (Текст для друку).pdf 20.08.2024 15:38
- 3.2 акти до дог №443.pdf 20.08.2024 15:38
- 2.Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання.pdf 20.08.2024 15:38
- 3.4 акти до дог №80.pdf.p7s 20.08.2024 15:38
- 3.4 акти до дог №80.pdf 20.08.2024 15:38
- 2.Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання.pdf.p7s 20.08.2024 15:38
- Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та або інформації учаснику.doc 20.08.2024 15:38
- 2.Підтвердження МТБ.pdf.p7s 20.08.2024 15:38
- UA-2022-11-16-008232-a-limited-reporting ЗВІТ Ан.Дог - 1.pdf 20.08.2024 15:38
- Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання (оновленна).pdf 20.08.2024 15:38
- 3.2 акти до дог №443.pdf.p7s 20.08.2024 15:38
- Оборотно-сальдова відомість (оновлена).pdf 20.08.2024 15:38
- 3.Довідка про виконання Учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі.pdf 20.08.2024 15:38
- 2.Підтвердження МТБ.pdf 20.08.2024 15:38
- 3.3 аналогічний договір №80 та відгук.pdf 20.08.2024 15:38
- Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання (оновленна).pdf.p7s 20.08.2024 15:38
- 01 Пояснення КР КСК на бланку ГУ ДСНС 2024.pdf 20.08.2024 15:38
- 3.3 аналогічний договір №80 та відгук.pdf.p7s 20.08.2024 15:38
- 3.1 Аналогічний договір №443 та відгук.pdf 20.08.2024 15:38
- Шевчук Руслан Богданович..p7s 20.08.2024 15:42
Пункт скарги
Перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону наведено у Додатку 1 до Тендерної документації.
Додатком № 1 передбачено інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям передбачених статтею 16 Закону, а саме:
Кваліфікаційний критерій Документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційному критерію Замовника
п.1 ч.2 ст.16: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа), складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), з інформацією про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт за предметом закупівлі у вигляді електронного документу - скан-копії:
(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)
Довідка
про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт
Таблиця 1.1
№ з/п Найменування обладнання, устаткування, транспортного засобу, технологій Кількість Виробник/ марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (дата та №договору)
1. Будівельні машини та механізми, обладнання, устаткування, технології згідно Підсумкової відомості ресурсів Учасника:
1.1
1.2
…
2. Офісне приміщення:
Адреса Площа м2
…
3. Матеріально-технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо):
Адреса Площа м2
…
Керівник Учасника
процедури закупівлі __________________ Прізвище, ініціали
(або уповноважена особа) підпис та печатка (за наявності)
Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці 1.1 цього пункту учасник повинен надати:
- у разі якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною, учасником надаються Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна) у вигляді електронного документу - скан-копії, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна) у вигляді електронних документів - скан-копій, оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування у вигляді електронних документів - скан-копій;
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені та чинні на дату подання тендерних пропозицій. Належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання робіт.
1.2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту 1.1 цього розділу.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" завантажило довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 8 серпня 2024 року № 08-08-2024/01.
Згідно вищезазначеної довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 8 серпня 2024 року № 08-08-2024/01 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" планує залучити власний кран переносний TORIN.
Однак, в порушення вимог тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" не містить свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на власний кран TORIN (позиція 1.4 довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 8 серпня 2024 року № 08-08-2024/01).
Крім того, в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 8 серпня 2024 року № 08-08-2024/01 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" зазначило, що планує залучити до виконання робіт кран на автомобільному ходу автокран МАЗ КС -3577 в/п 14 т (позиція 1.5 довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 8 серпня 2024 року № 08-08-2024/01), однак в порушення умов тендерної документації, в складі пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" не завантажено копію свідоцтва на автокран МАЗ КС -3577 в/п 14 т.
-
Назва доказу:
підтвердження МТБ
-
Повʼязаний документ:
2.Підтвердження МТБ.pdf
-
-
Назва доказу:
додаток №1
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та або інформації учаснику(1).doc
-
-
Назва доказу:
оборотно-сальдова відомість
-
Повʼязаний документ:
Оборотно-сальдова відомість (оновлена).pdf
-
-
Назва доказу:
довідка про обладнання
-
Повʼязаний документ:
Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання (оновленна)-1.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження мтб
-
Повʼязаний документ:
2.Підтвердження МТБ.pdf
-
Визнати рішення оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №71 від 9 серпня 2024 року про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" переможцем закупівлі UA-2024-07-19-008845-a неправомірним, тобто прийнятим із порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Зобов’язати ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати рішення оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №71 від 9 серпня 2024 року про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" переможцем закупівлі UA-2024-07-19-008845-a.
Предметом закупівлі є капітальний ремонт покрівлі будівлі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" завантажило договір від 16 листопада 2022 року №443 та договір №80 від 23 березня 2023 року предметом яких є капітальний ремонт багатоквартирного будинку. В складі робіт, які виконувались за договором від 16 листопада 2022 року №443 та договором №80 від 23 березня 2023 року немає робіт з капітального ремонту покрівлі будівлі, що не відповідає вимогам Замовника в частині визначення ним аналогічності договору ( Аналогічним договором - є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення).
-
Назва доказу:
довідка про виконання аналогічних договорів
-
Повʼязаний документ:
3.Довідка про виконання Учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
3.1 Аналогічний договір №443 та відгук-1.pdf
-
-
Назва доказу:
аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
3.3 аналогічний договір №80 та відгук-1.pdf
-
Визнати рішення оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №71 від 9 серпня 2024 року про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" переможцем закупівлі UA-2024-07-19-008845-a неправомірним, тобто прийнятим із порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Зобов’язати ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати рішення оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №71 від 9 серпня 2024 року про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" переможцем закупівлі UA-2024-07-19-008845-a.