• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт покрівлі будівлі критого спортивного комплексу ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 07.06.2024 року №62. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 08.07.2024 року №81.Рапорт Атманчука О.Л. від 16.07.2024 №Р-1437/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.

Завершена

10 872 270.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 108 700.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2024 16:00 - 31.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на рішення замовника (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі- Закон) та Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022 (надалі – Особливості))

Номер: e56d0f4acd184381af8367321f2d3960
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-19-008845-a.c1
Назва: СКАРГА на рішення замовника (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі- Закон) та Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022 (надалі – Особливості))
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.08.2024 16:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.08.2024 16:04
Автор: ТОВ "ЖК - Гарант", Яцуков Евгений +380673605302, +380677006513, +380675212919 zhkgarant@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 301b3d422e8d47b79eafa3a58c0a3f7f
Заголовок пункту скарги: 1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до умов тендерної документації кваліфікаційні критерії та вимоги до Учасників, в тому числі до об’єднання учасників як Учасника процедури закупівлі, визначені замовником відповідно до статті 16 Закону та пункту 47 Особливостей.
Перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону наведено у Додатку 1 до Тендерної документації.

Додатком № 1 передбачено інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям передбачених статтею 16 Закону, а саме:
Кваліфікаційний критерій Документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційному критерію Замовника
п.1 ч.2 ст.16: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа), складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), з інформацією про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт за предметом закупівлі у вигляді електронного документу - скан-копії:

(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)

Довідка
про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт
Таблиця 1.1
№ з/п Найменування обладнання, устаткування, транспортного засобу, технологій Кількість Виробник/ марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (дата та №договору)
1. Будівельні машини та механізми, обладнання, устаткування, технології згідно Підсумкової відомості ресурсів Учасника:
1.1
1.2

2. Офісне приміщення:
Адреса Площа м2

3. Матеріально-технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо):
Адреса Площа м2


Керівник Учасника
процедури закупівлі __________________ Прізвище, ініціали
(або уповноважена особа) підпис та печатка (за наявності)

Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці 1.1 цього пункту учасник повинен надати:
- у разі якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною, учасником надаються Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна) у вигляді електронного документу - скан-копії, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна) у вигляді електронних документів - скан-копій, оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування у вигляді електронних документів - скан-копій;
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені та чинні на дату подання тендерних пропозицій. Належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання робіт.
1.2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту 1.1 цього розділу.




ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" завантажило довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 8 серпня 2024 року № 08-08-2024/01.
Згідно вищезазначеної довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 8 серпня 2024 року № 08-08-2024/01 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" планує залучити власний кран переносний TORIN.
Однак, в порушення вимог тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" не містить свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на власний кран TORIN (позиція 1.4 довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 8 серпня 2024 року № 08-08-2024/01).
Крім того, в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 8 серпня 2024 року № 08-08-2024/01 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" зазначило, що планує залучити до виконання робіт кран на автомобільному ходу автокран МАЗ КС -3577 в/п 14 т (позиція 1.5 довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт від 8 серпня 2024 року № 08-08-2024/01), однак в порушення умов тендерної документації, в складі пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" не завантажено копію свідоцтва на автокран МАЗ КС -3577 в/п 14 т.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 3f9c129af4ae4dc2b4a0d76a414c427f
Заголовок пункту скарги: 2
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2.Відповідно до умов тендерної документації Замовник вимагав наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Предметом закупівлі є капітальний ремонт покрівлі будівлі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" завантажило договір від 16 листопада 2022 року №443 та договір №80 від 23 березня 2023 року предметом яких є капітальний ремонт багатоквартирного будинку. В складі робіт, які виконувались за договором від 16 листопада 2022 року №443 та договором №80 від 23 березня 2023 року немає робіт з капітального ремонту покрівлі будівлі, що не відповідає вимогам Замовника в частині визначення ним аналогічності договору ( Аналогічним договором - є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір