• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні меблі м’які (дивани) – 3 шт. ДК 021:2015: 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Завершена

11 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110.00 UAH
Період оскарження: 04.07.2018 12:47 - 09.07.2018 12:43
Вимога
Вирішена

Вимога щодо тендерної документації

Номер: 65d565297e864a67a9e2a23389622e7b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-04-000869-a.a1
Назва: Вимога щодо тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п. 8. Вимоги до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги до ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель однією із вимог є надати довідку про взяття на облік платника податку. Законом України від 24.05.2012 р. № 4839-VI докорінно змінено підхід до процедури взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в органах податкової служби, органах статистики та Пенсійного фонду. Відтепер довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП) не потрібно буде отримувати юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр (ЄДР) юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Про взяття на податковий облік свідчить виписка з ЄДР. На підставі вищевикладеного вимагаємо внести відповідні зміни до даної тендерної документації згідно вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу задовільнено, зміни до оголошення внесено
Статус вимоги: Задоволено