-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісні меблі м’які (дивани) – 3 шт. ДК 021:2015: 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Завершена
11 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110.00 UAH
мін. крок: 1% або 110.00 UAH
Період оскарження:
04.07.2018 12:47 - 09.07.2018 12:43
Вимога
Вирішена
Вимога щодо тендерної документації
Номер:
65d565297e864a67a9e2a23389622e7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-04-000869-a.a1
Назва:
Вимога щодо тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п. 8. Вимоги до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги до ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель однією із вимог є надати довідку про взяття на облік платника податку.
Законом України від 24.05.2012 р. № 4839-VI докорінно змінено підхід до процедури взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в органах податкової служби, органах статистики та Пенсійного фонду. Відтепер довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП) не потрібно буде отримувати юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр (ЄДР) юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Про взяття на податковий облік свідчить виписка з ЄДР.
На підставі вищевикладеного вимагаємо внести відповідні зміни до даної тендерної документації згідно вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2018 09:58
Вирішення:
Вашу вимогу задовільнено, зміни до оголошення внесено
Статус вимоги:
Задоволено