-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засувки сталеві 30с41нж в асортименті
Завершена
6 424 822.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 64 248.23 UAH
мін. крок: 1% або 64 248.23 UAH
Період оскарження:
19.07.2024 14:19 - 25.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-19-006792-a
Номер:
9c21ee2e52a04f0ebd2184c6209f6a47
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-006792-a.a2
Назва:
СКАРГА
на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-19-006792-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток_1_технічні вимоги.docx 02.10.2024 08:14
- Додаток_2_перелік інформації.docx 02.10.2024 08:14
- ТД засувки сталеві 30с41нж.docx 02.10.2024 08:14
- скарга криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a.pdf 02.10.2024 08:14
- скарга криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a.pdf.p7s 02.10.2024 08:14
- ПРОТОКОЛ відхилення ТОВ Смарт Клімат Груп.docx 02.10.2024 08:14
- скарга криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a.docx 02.10.2024 08:14
- 2. технічний паспорт.docx.p7s 02.10.2024 08:14
- sign.p7s 02.10.2024 08:15
- Рішення від 04.10.2024 № 16304.pdf 04.10.2024 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.10.2024 № 16784.pdf 15.10.2024 14:45
- Рішення від 14.10.2024 № 16784.pdf 17.10.2024 14:38
- відповідь на скаргу від 01.10.2024.pdf 08.10.2024 18:42
- заперечення на пояснення криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a (3).docx 08.10.2024 18:42
- Витяг з ТУ ТОВ ТД Арматура Запоріжжя (титульна сторінка) (1).pdf 08.10.2024 18:42
- 2. технічний паспорт (1).docx 08.10.2024 18:42
- Запит вих.№8682 від 06.09.24р. до ТОВ ТД Арматура Запоріжжя.pdf 08.10.2024 18:42
- Відповідь ТОВ ТД Арматура Запоріжжя вих. №0909 від 09.09.24р. (1).pdf 08.10.2024 18:42
- відповідь ТОВ УКСПАР вих. №161.pdf 08.10.2024 18:42
- скриншот.docx 08.10.2024 18:42
- Запит на ТОВ УКСПАР №8933 від 19.09.24р..pdf 08.10.2024 18:42
- протокол уповноваженої роботи від 27.09.2024.pdf 08.10.2024 18:42
- 1. технічна специфікація (2).docx 08.10.2024 18:42
- заперечення на заперечення криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a (3).docx 08.10.2024 18:42
- відпровідь на скаргу від 01.10.24 остаточн.docx 08.10.2024 18:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.10.2024 16:27
Дата розгляду скарги:
14.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.10.2024 16:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.10.2024 14:38
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e45ee5cbc7284862a363f71de8e6506c
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
19.07.2024 року АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Засувки сталеві 30с41нж в асортименті», згідно з ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої з очікуваною вартістю 6424822,50 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП»;
• ПП «СПЕЦПРОМАРМАТУРА».
29.07.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП».
08.08.2024 року Замовник опублікував Протокол Розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» - учасника відкритих торгів по закупівлі Засувки сталеві 30с41нж в асортименті, код за ДК 021:2015 «42130000-9» Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-07-19-006792-a. Скаржником було подано скаргу до АМКУ на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-19-006792-a. Відповідно до рішення АМКУ №14243 -р/пк-пз від 23.08.2024 було зобов'язано АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ» (код ЄДРПОУ: 00130850) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» (код ЄДРПОУ: 38760205) за процедурою закупівлі — «Засувки сталеві 30с41нж в асортименті», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-19-006792-a.
Під час нового розгляду тендерної пропозиції Скаржника Замовник знову прийняв рішення про її відхилення. Відповідно до ПРОТОКОЛУ розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» - учасника відкритих торгів по закупівлі Засувки сталеві 30с41нж в асортименті, код за ДК 021:2015 «42130000-9» Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої від 27.09.2024 року тендерна пропозиція Скаржника була відхилена.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає наступне:
ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» на вимогу замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі надано у складі тендерної пропозиції 2 файли:
- паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву клинову з висувним шпинделем 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2) - файл «texnchniy-pasport-59466881.pdf»,
- паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2) – файл «2. технічний паспорт.docx».
Відповідно до довідки №1 від 26.07.2024 переможця аукціону виробником запропонованого до постачання товару є ТОВ «УКСПАР».
В п. 7 «Свідоцтво про прийомку та консервацію» обох документів, наданих учасником файл «texnchniy-pasport-59466881.pdf» та файл «2. технічний паспорт.docx», наявне посилання на технічні умови, а саме – ТУ У28.1-35064529-001:2012. Дане ТУ зазначено також у складі тендерної пропозиції наступного учасника аукціону, а саме ПП «Спецпромарматура», який пропонує запірну арматуру заводу ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя».
Таким чином, у закупівлі двоє учасників пропонують товар різних виробників, але в документах тендерної пропозиції наявний один й той же ТУ У28.1-35064529-001:2012.
Відповідно до п. 42 постанови КМУ №1178 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Враховуючи вищенаведене, з метою здійснення обґрунтованої та неупередженої оцінки тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» замовник скористався правом та звернувся до виробників стосовно ТУ У28.1-35064529-001:2012 від 26.03.2018 року:
- ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «АРМАТУРА ЗАПОРІЖЖЯ» (запит вих. №8682/04 від 06.09.2024р, сканкопія додається),
- ТОВ «УКСПАР» (запит вих.№8933/04 від 19.09.2024р, сканкопія додається).
Акціонерним товариством «Криворізька теплоцентраль» отримано відповідь від ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя» за вих. №0909/2 від 09.09.2024р. (сканкопія додається). Виробником зазначено в листі, що ТУ У28.1-35064529-001:2012 належить ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя» та товариство не надає прав повноважень використання своїх ТУ жодним виробникам ні для засувок 30с41нж та будь-яких інших засувок.
Щодо безпосередньо виробника ТОВ «УКСПАР», то запит був направлений на електронну пошту order@ukspar.ua з офіційного сайту https://ukspar.ua/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI8fP-rfvdiAMVbIKDBx20CjI4EAAYASAAEgJBQ_D_BwE. Але відповідь так й не отримано. Замовник неодноразово звертався на мобільні телефони 0677615601, 0503452210 з проханням надати відповідь щодо зазначеного в паспортах, як стверджує учасник ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП», ТУ іншого виробника та за яких підстав використовується, проте лист від виробника не отримали та в усній розмові пояснення також не надані. В тендерній пропозиції учасника-переможця аукціону наявний лист ТОВ «УКСПАР» вих. №50 від 03.04.2024 на використання тільки сертифікатів для участі в тендерних закупівлях. Щодо паспортів, технічного опису та керівництва на засувку (паспорти на товар) право використання не надавалося.
Враховуючи офіційний лист виробника ТОВ «ТД «АРМАТУРА ЗАПОРІЖЖЯ», ТУ У28.1-35064529-001:2012 не є нормативним документом заводу-виробника ТОВ «УКСПАР», за яким виготовляються засувки, запропоновані учасником ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП». Вищевказане ТУ належить заводу-виробнику ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «АРМАТУРА ЗАПОРІЖЖЯ» (титульна сторінка ТУ додається).
Таким чином, переможець аукціону надає недостовірну інформацію в документах тендерної пропозиції та яка різниться:
- в паспортах зазначено ТУ виробника ТОВ «ТД «АРМАТУРА ЗАПОРІЖЖЯ»;
- в довідці вих. №1 від 26.07.2024 зазначено виробника ТОВ «УКСПАР»
Крім того, оскільки ТУ У28.1-35064529-001:2012 затверджено 26.03.2018 року, то можна вважати, що документ, наданий учасником, виданий не раніше квітня 2018р.
Таким чином, на цю дату вже не були дійсними наступні ГОСТ, що зазначені в наданих паспортах: ДСТУ ГОСТ 12819: 2008 (дата скасування 2008 рік), ГОСТ 3706-83 (на заміну йому в 01.01.1997 році був введений ГОСТ 3706-93). ГОСТ 9544-2015, ГОСТ 9544, ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 6360-83 взагалі діють та діяли лише на території РФ.
Звертаємо увагу, що відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань застосування стандартів, у тому числі в зв’язку зі скасуванням у 2015 році міждержавних стандартів (ГОСТ), яке знаходиться за посиланням:
https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=964dd5be-37b3-4738-ab45-2e7ca4677167&title=RoziasnenniaMinisterstvaEkonomichnogoRozvitkuITorgivliUkrainiZPitanZastosuvanniaStandartiv-UTomuChisliVZviazkuZiSkasuvanniamU2015-RotsiMizhderzhavnikhStandartiv-gost-,
зазначено, що виробники у своїй виробничій діяльності можуть застосувати недіючі стандарти, скасовані ГОСТ як звичайну інструкцію, правила тощо, але не можуть робити посилання на такі ГОСТ, тому що вони не є чинними та не визнані національними органами стандартизації. Якщо ГОСТ скасовано Національним органом стандартизації – він вже не має статусу нормативного документу, а являє собою звичайний «текст».
Таким чином, для не допущення порушень у сфері публічних закупівель замовник не має законодавчих підстав для прийняття до уваги та розгляду недіючі ДСТУ, ГОСТ.
Документ «texnchniy-pasport-59466881.pdf» не відповідає вимогам Замовника, а саме: клас герметичності затвору за ДСТУ ГОСТ 9544-2015: А (зазначений ДСТУ ГОСТ 9544-2015 недіючий на території України).».
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена на підставі п. 44, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-19-006792-a.
Відповідно до вимог Особливостей Замовник в першу чергу повинен розглядати документи пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації. А не звинувачувати публічно учасників в недостовірності поданої інформації, не маючи для цього абсолютно ніяких підстав. Дії Замовника містять ознаки неправомірного рішення та направленість на дискредитацію системи публічних закупівель, і як наслідок втрата економії державного бюджету в розмірі, що перевищує 600 тис. грн.
1. По-перше, варто зазначити, що предмету закупівлі стосується паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2) – файл «2. технічний паспорт.docx», в якому повністю відображені всі вимоги Замовника, які були зазначені у тендерній документації. Паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву клинову з висувним шпинделем 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2) - файл «texnchniy-pasport-59466881.pdf» наданий додатково з інформативною метою. Подання додаткових технічних паспортів з метою відображення досвіду виготовлення виробником різного роду сталевих засувок не є порушенням вимог тендерної документації.
2. В якості підстави для відхилення Замовник зазначає, що в обох вищезазначених паспортах, технічних описах та керівництвах з експлуатації наявне посилання на ТУ У28.1-35064529-001:2012. Дане ТУ зазначено також у складі тендерної пропозиції наступного учасника аукціону, а саме ПП «Спецпромарматура», який пропонує запірну арматуру заводу ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя». На звернення Замовника ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя» за вих. №0909/2 від 09.09.2024р. надало відповідь, що ТУ У28.1-35064529-001:2012 належить ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя» та товариство не надає прав повноважень використання своїх ТУ жодним виробникам ні для засувок 30с41нж та будь-яких інших засувок. На цій підставі Замовник зробив висновок ТУ У28.1-35064529-001:2012 не є нормативним документом заводу-виробника ТОВ «УКСПАР», за яким виготовляються засувки, запропоновані учасником ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП Від ТОВ «УКСПАР» щодо використання ТУ Замовник відповіді не отримав.
Стосовно цього варто зазначити наступне.
По-перше, у вищезазначених технічних паспортах, крім посилання на ТУ У28.1-35064529-001:2012 наявні посилання на норми ДСТУ, зокрема ГОСТ 12.2.063-2015, ДСТУ ГОСТ 5762:2004, ГОСТ 9544-2015.
По-друге, Замовником у вимогах тендерної документації, зокрема у п.1.2 додатку ІІ до тендерної документації, який містить вимоги щодо інформації, яка повинна бути зазначена у технічних паспортах, не було взагалі зазначено, що такі технічні паспорти мають містити посилання на ТУ і на які саме.
Крім цього, Замовник керуючись листом ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя» за вих. №0909/2 від 09.09.2024 р. робить надумані і безпідставні висновки про те, що ТУ У28.1-35064529-001:2012 не є нормативним документом заводу-виробника ТОВ «УКСПАР», оскільки така інформація у даному листі чи інших документах не зазначена. Тому незрозуміло, на підставі чого, крім власних здогадок, такі висновки робить Замовник.
Також звертаємо увагу, що Замовник не дочекався жодної відповіді від ТОВ «УКСПАР», про що сам зазначає і тому робить передчасні суб’єктивні висновки.
Крім цього, зазначаючи дану інформацію Замовник не вказує, яку вимогу тендерної документації не виконано чи порушено Скаржником і на підставі чого Замовник відхиляє його тендерну пропозицію.
3. Замовник зазначає, що Скаржник надає недостовірну інформацію в документах тендерної пропозиції та яка різниться:
- в паспортах зазначено ТУ виробника ТОВ «ТД «АРМАТУРА ЗАПОРІЖЖЯ»;
- в довідці вих. №1 від 26.07.2024 зазначено виробника ТОВ «УКСПАР».
Але разом з цим, Замовник не зазначає, у чому полягає надання недостовірної інформації Скаржником.
Замовник зазначає, що крім того, оскільки ТУ У28.1-35064529-001:2012 затверджено 26.03.2018 року, то можна вважати, що документ, наданий учасником, виданий не раніше квітня 2018р.
Таким чином, на цю дату вже не були дійсними наступні ГОСТ, що зазначені в наданих паспортах: ДСТУ ГОСТ 12819: 2008 (дата скасування 2008 рік), ГОСТ 3706-83 (на заміну йому в 01.01.1997 році був введений ГОСТ 3706-93). ГОСТ 9544-2015, ГОСТ 9544, ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 6360-83 взагалі діють та діяли лише на території РФ.
Але незрозуміло, на підставі чого Замовник робить висновок, що ТУ У28.1-35064529-001:2012 затверджено 26.03.2018 року. Крім цього, зазначення у технічній документації ДСТУ, які втратили чинність не є порушенням законодавства. Про це свідчить зміст листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань застосування стандартів, у тому числі в зв’язку зі скасуванням у 2015 році міждержавних стандартів (ГОСТ), на який посилається сам Замовник. У цьому листі зокрема зазначено, що виробники у своїй виробничій діяльності можуть застосувати недіючі стандарти, скасовані ГОСТ як звичайну інструкцію, правила тощо, але не можуть робити посилання на такі ГОСТ, тому що вони не є чинними та не визнані національними органами стандартизації. Якщо ГОСТ скасовано Національним органом стандартизації – він вже не має статусу нормативного документу, а являє собою звичайний «текст».
Також відповідно до вимог тендерної документації встановлено, що технічний паспорт на товар повинен відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 5762:2004, ДСТУ ISO 5208:2008. У паспорті, технічному описі та керівництві з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2) – файл «2. технічний паспорт.docx» наявне посилання на ДСТУ ГОСТ 5762:2004, ДСТУ ISO 5208:2008, чим повністю виконано умови тендерної документації. Зазначення інших ДСТУ жодним чином не суперечить вимогам тендерної документації.
Тому знову ж таки незрозуміло, які вимоги тендерної документації порушено Скаржником і на підставі чого Замовник відхиляє його тендерну пропозицію.
4. Замовник зазначає, що в тендерній пропозиції учасника-переможця аукціону наявний лист ТОВ «УКСПАР» вих. №50 від 03.04.2024 на використання тільки сертифікатів для участі в тендерних закупівлях. Щодо паспортів, технічного опису та керівництва на засувку (паспорти на товар) право використання не надавалося. Але у вимогах тендерної документації відсутні вимоги щодо надання виробником права на використання паспортів, технічного опису та керівництва на засувку (паспортів на товар). Тому Скаржником не порушено жодні вимоги тендерної документації у цьому питанні, а дана причина для відхилення є надуманою Замовником. Звертаємо увагу, що Замовник також не зазначає, відповідно до якого пункту тендерної документації вимагається надання документу про виробником права на використання паспортів, технічного опису та керівництва на засувку (паспортів на товар) і відповідно яку вимогу тендерної документації порушено Скаржником внаслідок ненадання цього документу.
5. Замовник зазначає, що документ «texnchniy-pasport-59466881.pdf» не відповідає вимогам Замовника, а саме: клас герметичності затвору за ДСТУ ГОСТ 9544-2015: А (зазначений ДСТУ ГОСТ 9544-2015 недіючий на території України). Як вже зазначалося, даний документ поданий у складі тендерної пропозиції лише в інформаційних цілях як додатковий документ і він не стосується предмету закупівлі. З огляду на це, відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі невідповідності документа, що взагалі не стосується предмету закупівлі, вимогам Замовника є безпідставним і не відповідає ні вимогам тендерної документації, ні чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
6. Замовник зазначає, що ним передбачена в тендерній документації в додатку ІІ вимога щодо гарантійних зобов’язань на виріб, на що учасник надає наступну інформацію, яка різниться в двох паспортах:
Вимоги згідно пп.1.2. п.1 Додатка №2 тендерної документації:
Засувка сталева клинова з висувним шпинделем 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2)
(документ під назвою texnchniy-pasport-59466881.pdf) Засувка сталева фланцева 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2)
(документ під назвою 2. технічний паспорт.docx)
Паспорт (або інший документ) на засувку повинен містити наступні дані:
інформацію про випробування, консервацію, умови зберігання та гарантійний термін експлуатації виробу виробника (не менше 24 міс. від дати отримання Замовником товару). Гарантійний термін експлуатації - 12 місяців з дня введення в експлуатацію, але не більше 24 місяців з дня відвантаження постачальником. Гарантійний термін експлуатації - 24 місяці від дати отримання Замовником товару.
Тобто в документі «texnchniy-pasport-59466881.pdf» зазначено гарантійний строк, який не відповідає вимогам замовника.
Як вже зазначалося, документ «texnchniy-pasport-59466881.pdf» поданий у складі тендерної пропозиції лише в інформаційних цілях як додатковий документ і він не стосується предмету закупівлі. Прдмету закуіпвлі стосується документ під назвою 2. технічний паспорт.docx, у якому зазначено, що гарантійний термін експлуатації становить 24 місяці від дати отримання Замовником товару, що повністю відповідає пп.1.2. п.1 Додатка №2 тендерної документації, що демонструє і сам Замовник у вищезазначеній таблиці.
З огляду на це, відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі невідповідності документа, що взагалі не стосується предмету закупівлі, вимогам Замовника є безпідставним і не відповідає ні вимогам тендерної документації, ні чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
7. Замовник зазначає перелік недіючих ГОСТ, зокрема ДСТУ ГОСТ 12820:2008, ДСТУ ГОСТ 12821:2008, ДСТУ ГОСТ 12819: 2008, ГОСТ 12815:2008, ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 9544-2015, ГОСТ 3706-83, ГОСТ 15150-69, ГОСТ 9.014-78, ГОСТ 6360-83, ГОСТ 10877-76. Але незрозуміло, у чому полягає невідповідність вимогам тендерної документації Замовника зазначення даних ДСТУ у паспорті, технічному описі та керівництві з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2) – файл «2. технічний паспорт.docx» і чому дані ДСТУ не можуть бути зазначені. Таких пояснень не наводить також Замовник у своєму протоколі про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Щодо цього питання Скаржником вже була вище наведена аргументація у п.3 даної скарги.
З огляду на вищезазначене, Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації.
Крім цього, аналізуючи вищезазначене, звертаємо увагу, що Замовник також чітко не зазначив, яким саме вимогам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника. Тому незрозуміло, що саме і невідповідність яким саме вимогам тендерної документації стало підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо Предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП»;
• ПП «СПЕЦПРОМАРМАТУРА».
29.07.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП».
08.08.2024 року Замовник опублікував Протокол Розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» - учасника відкритих торгів по закупівлі Засувки сталеві 30с41нж в асортименті, код за ДК 021:2015 «42130000-9» Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-07-19-006792-a. Скаржником було подано скаргу до АМКУ на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-19-006792-a. Відповідно до рішення АМКУ №14243 -р/пк-пз від 23.08.2024 було зобов'язано АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ» (код ЄДРПОУ: 00130850) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» (код ЄДРПОУ: 38760205) за процедурою закупівлі — «Засувки сталеві 30с41нж в асортименті», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-19-006792-a.
Під час нового розгляду тендерної пропозиції Скаржника Замовник знову прийняв рішення про її відхилення. Відповідно до ПРОТОКОЛУ розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» - учасника відкритих торгів по закупівлі Засувки сталеві 30с41нж в асортименті, код за ДК 021:2015 «42130000-9» Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої від 27.09.2024 року тендерна пропозиція Скаржника була відхилена.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає наступне:
ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» на вимогу замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі надано у складі тендерної пропозиції 2 файли:
- паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву клинову з висувним шпинделем 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2) - файл «texnchniy-pasport-59466881.pdf»,
- паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2) – файл «2. технічний паспорт.docx».
Відповідно до довідки №1 від 26.07.2024 переможця аукціону виробником запропонованого до постачання товару є ТОВ «УКСПАР».
В п. 7 «Свідоцтво про прийомку та консервацію» обох документів, наданих учасником файл «texnchniy-pasport-59466881.pdf» та файл «2. технічний паспорт.docx», наявне посилання на технічні умови, а саме – ТУ У28.1-35064529-001:2012. Дане ТУ зазначено також у складі тендерної пропозиції наступного учасника аукціону, а саме ПП «Спецпромарматура», який пропонує запірну арматуру заводу ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя».
Таким чином, у закупівлі двоє учасників пропонують товар різних виробників, але в документах тендерної пропозиції наявний один й той же ТУ У28.1-35064529-001:2012.
Відповідно до п. 42 постанови КМУ №1178 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Враховуючи вищенаведене, з метою здійснення обґрунтованої та неупередженої оцінки тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» замовник скористався правом та звернувся до виробників стосовно ТУ У28.1-35064529-001:2012 від 26.03.2018 року:
- ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «АРМАТУРА ЗАПОРІЖЖЯ» (запит вих. №8682/04 від 06.09.2024р, сканкопія додається),
- ТОВ «УКСПАР» (запит вих.№8933/04 від 19.09.2024р, сканкопія додається).
Акціонерним товариством «Криворізька теплоцентраль» отримано відповідь від ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя» за вих. №0909/2 від 09.09.2024р. (сканкопія додається). Виробником зазначено в листі, що ТУ У28.1-35064529-001:2012 належить ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя» та товариство не надає прав повноважень використання своїх ТУ жодним виробникам ні для засувок 30с41нж та будь-яких інших засувок.
Щодо безпосередньо виробника ТОВ «УКСПАР», то запит був направлений на електронну пошту order@ukspar.ua з офіційного сайту https://ukspar.ua/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI8fP-rfvdiAMVbIKDBx20CjI4EAAYASAAEgJBQ_D_BwE. Але відповідь так й не отримано. Замовник неодноразово звертався на мобільні телефони 0677615601, 0503452210 з проханням надати відповідь щодо зазначеного в паспортах, як стверджує учасник ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП», ТУ іншого виробника та за яких підстав використовується, проте лист від виробника не отримали та в усній розмові пояснення також не надані. В тендерній пропозиції учасника-переможця аукціону наявний лист ТОВ «УКСПАР» вих. №50 від 03.04.2024 на використання тільки сертифікатів для участі в тендерних закупівлях. Щодо паспортів, технічного опису та керівництва на засувку (паспорти на товар) право використання не надавалося.
Враховуючи офіційний лист виробника ТОВ «ТД «АРМАТУРА ЗАПОРІЖЖЯ», ТУ У28.1-35064529-001:2012 не є нормативним документом заводу-виробника ТОВ «УКСПАР», за яким виготовляються засувки, запропоновані учасником ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП». Вищевказане ТУ належить заводу-виробнику ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «АРМАТУРА ЗАПОРІЖЖЯ» (титульна сторінка ТУ додається).
Таким чином, переможець аукціону надає недостовірну інформацію в документах тендерної пропозиції та яка різниться:
- в паспортах зазначено ТУ виробника ТОВ «ТД «АРМАТУРА ЗАПОРІЖЖЯ»;
- в довідці вих. №1 від 26.07.2024 зазначено виробника ТОВ «УКСПАР»
Крім того, оскільки ТУ У28.1-35064529-001:2012 затверджено 26.03.2018 року, то можна вважати, що документ, наданий учасником, виданий не раніше квітня 2018р.
Таким чином, на цю дату вже не були дійсними наступні ГОСТ, що зазначені в наданих паспортах: ДСТУ ГОСТ 12819: 2008 (дата скасування 2008 рік), ГОСТ 3706-83 (на заміну йому в 01.01.1997 році був введений ГОСТ 3706-93). ГОСТ 9544-2015, ГОСТ 9544, ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 6360-83 взагалі діють та діяли лише на території РФ.
Звертаємо увагу, що відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань застосування стандартів, у тому числі в зв’язку зі скасуванням у 2015 році міждержавних стандартів (ГОСТ), яке знаходиться за посиланням:
https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=964dd5be-37b3-4738-ab45-2e7ca4677167&title=RoziasnenniaMinisterstvaEkonomichnogoRozvitkuITorgivliUkrainiZPitanZastosuvanniaStandartiv-UTomuChisliVZviazkuZiSkasuvanniamU2015-RotsiMizhderzhavnikhStandartiv-gost-,
зазначено, що виробники у своїй виробничій діяльності можуть застосувати недіючі стандарти, скасовані ГОСТ як звичайну інструкцію, правила тощо, але не можуть робити посилання на такі ГОСТ, тому що вони не є чинними та не визнані національними органами стандартизації. Якщо ГОСТ скасовано Національним органом стандартизації – він вже не має статусу нормативного документу, а являє собою звичайний «текст».
Таким чином, для не допущення порушень у сфері публічних закупівель замовник не має законодавчих підстав для прийняття до уваги та розгляду недіючі ДСТУ, ГОСТ.
Документ «texnchniy-pasport-59466881.pdf» не відповідає вимогам Замовника, а саме: клас герметичності затвору за ДСТУ ГОСТ 9544-2015: А (зазначений ДСТУ ГОСТ 9544-2015 недіючий на території України).».
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена на підставі п. 44, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-19-006792-a.
Відповідно до вимог Особливостей Замовник в першу чергу повинен розглядати документи пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації. А не звинувачувати публічно учасників в недостовірності поданої інформації, не маючи для цього абсолютно ніяких підстав. Дії Замовника містять ознаки неправомірного рішення та направленість на дискредитацію системи публічних закупівель, і як наслідок втрата економії державного бюджету в розмірі, що перевищує 600 тис. грн.
1. По-перше, варто зазначити, що предмету закупівлі стосується паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2) – файл «2. технічний паспорт.docx», в якому повністю відображені всі вимоги Замовника, які були зазначені у тендерній документації. Паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву клинову з висувним шпинделем 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2) - файл «texnchniy-pasport-59466881.pdf» наданий додатково з інформативною метою. Подання додаткових технічних паспортів з метою відображення досвіду виготовлення виробником різного роду сталевих засувок не є порушенням вимог тендерної документації.
2. В якості підстави для відхилення Замовник зазначає, що в обох вищезазначених паспортах, технічних описах та керівництвах з експлуатації наявне посилання на ТУ У28.1-35064529-001:2012. Дане ТУ зазначено також у складі тендерної пропозиції наступного учасника аукціону, а саме ПП «Спецпромарматура», який пропонує запірну арматуру заводу ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя». На звернення Замовника ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя» за вих. №0909/2 від 09.09.2024р. надало відповідь, що ТУ У28.1-35064529-001:2012 належить ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя» та товариство не надає прав повноважень використання своїх ТУ жодним виробникам ні для засувок 30с41нж та будь-яких інших засувок. На цій підставі Замовник зробив висновок ТУ У28.1-35064529-001:2012 не є нормативним документом заводу-виробника ТОВ «УКСПАР», за яким виготовляються засувки, запропоновані учасником ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП Від ТОВ «УКСПАР» щодо використання ТУ Замовник відповіді не отримав.
Стосовно цього варто зазначити наступне.
По-перше, у вищезазначених технічних паспортах, крім посилання на ТУ У28.1-35064529-001:2012 наявні посилання на норми ДСТУ, зокрема ГОСТ 12.2.063-2015, ДСТУ ГОСТ 5762:2004, ГОСТ 9544-2015.
По-друге, Замовником у вимогах тендерної документації, зокрема у п.1.2 додатку ІІ до тендерної документації, який містить вимоги щодо інформації, яка повинна бути зазначена у технічних паспортах, не було взагалі зазначено, що такі технічні паспорти мають містити посилання на ТУ і на які саме.
Крім цього, Замовник керуючись листом ТОВ «ТД «Арматура Запоріжжя» за вих. №0909/2 від 09.09.2024 р. робить надумані і безпідставні висновки про те, що ТУ У28.1-35064529-001:2012 не є нормативним документом заводу-виробника ТОВ «УКСПАР», оскільки така інформація у даному листі чи інших документах не зазначена. Тому незрозуміло, на підставі чого, крім власних здогадок, такі висновки робить Замовник.
Також звертаємо увагу, що Замовник не дочекався жодної відповіді від ТОВ «УКСПАР», про що сам зазначає і тому робить передчасні суб’єктивні висновки.
Крім цього, зазначаючи дану інформацію Замовник не вказує, яку вимогу тендерної документації не виконано чи порушено Скаржником і на підставі чого Замовник відхиляє його тендерну пропозицію.
3. Замовник зазначає, що Скаржник надає недостовірну інформацію в документах тендерної пропозиції та яка різниться:
- в паспортах зазначено ТУ виробника ТОВ «ТД «АРМАТУРА ЗАПОРІЖЖЯ»;
- в довідці вих. №1 від 26.07.2024 зазначено виробника ТОВ «УКСПАР».
Але разом з цим, Замовник не зазначає, у чому полягає надання недостовірної інформації Скаржником.
Замовник зазначає, що крім того, оскільки ТУ У28.1-35064529-001:2012 затверджено 26.03.2018 року, то можна вважати, що документ, наданий учасником, виданий не раніше квітня 2018р.
Таким чином, на цю дату вже не були дійсними наступні ГОСТ, що зазначені в наданих паспортах: ДСТУ ГОСТ 12819: 2008 (дата скасування 2008 рік), ГОСТ 3706-83 (на заміну йому в 01.01.1997 році був введений ГОСТ 3706-93). ГОСТ 9544-2015, ГОСТ 9544, ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 6360-83 взагалі діють та діяли лише на території РФ.
Але незрозуміло, на підставі чого Замовник робить висновок, що ТУ У28.1-35064529-001:2012 затверджено 26.03.2018 року. Крім цього, зазначення у технічній документації ДСТУ, які втратили чинність не є порушенням законодавства. Про це свідчить зміст листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань застосування стандартів, у тому числі в зв’язку зі скасуванням у 2015 році міждержавних стандартів (ГОСТ), на який посилається сам Замовник. У цьому листі зокрема зазначено, що виробники у своїй виробничій діяльності можуть застосувати недіючі стандарти, скасовані ГОСТ як звичайну інструкцію, правила тощо, але не можуть робити посилання на такі ГОСТ, тому що вони не є чинними та не визнані національними органами стандартизації. Якщо ГОСТ скасовано Національним органом стандартизації – він вже не має статусу нормативного документу, а являє собою звичайний «текст».
Також відповідно до вимог тендерної документації встановлено, що технічний паспорт на товар повинен відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 5762:2004, ДСТУ ISO 5208:2008. У паспорті, технічному описі та керівництві з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2) – файл «2. технічний паспорт.docx» наявне посилання на ДСТУ ГОСТ 5762:2004, ДСТУ ISO 5208:2008, чим повністю виконано умови тендерної документації. Зазначення інших ДСТУ жодним чином не суперечить вимогам тендерної документації.
Тому знову ж таки незрозуміло, які вимоги тендерної документації порушено Скаржником і на підставі чого Замовник відхиляє його тендерну пропозицію.
4. Замовник зазначає, що в тендерній пропозиції учасника-переможця аукціону наявний лист ТОВ «УКСПАР» вих. №50 від 03.04.2024 на використання тільки сертифікатів для участі в тендерних закупівлях. Щодо паспортів, технічного опису та керівництва на засувку (паспорти на товар) право використання не надавалося. Але у вимогах тендерної документації відсутні вимоги щодо надання виробником права на використання паспортів, технічного опису та керівництва на засувку (паспортів на товар). Тому Скаржником не порушено жодні вимоги тендерної документації у цьому питанні, а дана причина для відхилення є надуманою Замовником. Звертаємо увагу, що Замовник також не зазначає, відповідно до якого пункту тендерної документації вимагається надання документу про виробником права на використання паспортів, технічного опису та керівництва на засувку (паспортів на товар) і відповідно яку вимогу тендерної документації порушено Скаржником внаслідок ненадання цього документу.
5. Замовник зазначає, що документ «texnchniy-pasport-59466881.pdf» не відповідає вимогам Замовника, а саме: клас герметичності затвору за ДСТУ ГОСТ 9544-2015: А (зазначений ДСТУ ГОСТ 9544-2015 недіючий на території України). Як вже зазначалося, даний документ поданий у складі тендерної пропозиції лише в інформаційних цілях як додатковий документ і він не стосується предмету закупівлі. З огляду на це, відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі невідповідності документа, що взагалі не стосується предмету закупівлі, вимогам Замовника є безпідставним і не відповідає ні вимогам тендерної документації, ні чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
6. Замовник зазначає, що ним передбачена в тендерній документації в додатку ІІ вимога щодо гарантійних зобов’язань на виріб, на що учасник надає наступну інформацію, яка різниться в двох паспортах:
Вимоги згідно пп.1.2. п.1 Додатка №2 тендерної документації:
Засувка сталева клинова з висувним шпинделем 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2)
(документ під назвою texnchniy-pasport-59466881.pdf) Засувка сталева фланцева 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2)
(документ під назвою 2. технічний паспорт.docx)
Паспорт (або інший документ) на засувку повинен містити наступні дані:
інформацію про випробування, консервацію, умови зберігання та гарантійний термін експлуатації виробу виробника (не менше 24 міс. від дати отримання Замовником товару). Гарантійний термін експлуатації - 12 місяців з дня введення в експлуатацію, але не більше 24 місяців з дня відвантаження постачальником. Гарантійний термін експлуатації - 24 місяці від дати отримання Замовником товару.
Тобто в документі «texnchniy-pasport-59466881.pdf» зазначено гарантійний строк, який не відповідає вимогам замовника.
Як вже зазначалося, документ «texnchniy-pasport-59466881.pdf» поданий у складі тендерної пропозиції лише в інформаційних цілях як додатковий документ і він не стосується предмету закупівлі. Прдмету закуіпвлі стосується документ під назвою 2. технічний паспорт.docx, у якому зазначено, що гарантійний термін експлуатації становить 24 місяці від дати отримання Замовником товару, що повністю відповідає пп.1.2. п.1 Додатка №2 тендерної документації, що демонструє і сам Замовник у вищезазначеній таблиці.
З огляду на це, відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі невідповідності документа, що взагалі не стосується предмету закупівлі, вимогам Замовника є безпідставним і не відповідає ні вимогам тендерної документації, ні чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
7. Замовник зазначає перелік недіючих ГОСТ, зокрема ДСТУ ГОСТ 12820:2008, ДСТУ ГОСТ 12821:2008, ДСТУ ГОСТ 12819: 2008, ГОСТ 12815:2008, ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 9544-2015, ГОСТ 3706-83, ГОСТ 15150-69, ГОСТ 9.014-78, ГОСТ 6360-83, ГОСТ 10877-76. Але незрозуміло, у чому полягає невідповідність вимогам тендерної документації Замовника зазначення даних ДСТУ у паспорті, технічному описі та керівництві з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16 кгс/см2) – файл «2. технічний паспорт.docx» і чому дані ДСТУ не можуть бути зазначені. Таких пояснень не наводить також Замовник у своєму протоколі про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Щодо цього питання Скаржником вже була вище наведена аргументація у п.3 даної скарги.
З огляду на вищезазначене, Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації.
Крім цього, аналізуючи вищезазначене, звертаємо увагу, що Замовник також чітко не зазначив, яким саме вимогам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника. Тому незрозуміло, що саме і невідповідність яким саме вимогам тендерної документації стало підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо Предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ відхилення ТОВ Смарт Клімат Груп.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
6ddb87bdcd3d4c91ac813b428dced331
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-006792-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. технічний паспорт.docx.p7s 13.08.2024 12:53
- скарга криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a.pdf.p7s 13.08.2024 12:53
- Додаток_1_технічні вимоги.docx 13.08.2024 12:53
- texnchniy-pasport-59466881.pdf.p7s 13.08.2024 12:53
- ТД засувки сталеві 30с41нж.docx 13.08.2024 12:53
- 1. технічна специфікація.docx.p7s 13.08.2024 12:53
- скарга криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a.pdf 13.08.2024 12:53
- скарга криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a.docx 13.08.2024 12:53
- Додаток_2_перелік інформації.docx 13.08.2024 12:53
- ПРОТОКОЛ відхилення ТОВ Смарт Клімат Груп.docx 13.08.2024 12:53
- sign.p7s 13.08.2024 12:54
- заперечення на пояснення криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a.docx.p7s 20.08.2024 10:50
- заперечення на пояснення криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a.docx 20.08.2024 10:50
- заперечення на заперечення криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a.docx 23.08.2024 08:21
- заперечення на заперечення криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a.docx.p7s 23.08.2024 08:21
- заперечення на заперечення криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a 23.08.2024.docx 23.08.2024 10:29
- заперечення на заперечення криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-07-19-006792-a 23.08.2024.docx.p7s 23.08.2024 10:29
- рішення від 15.08.2024 № 13806.pdf 15.08.2024 17:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.08.2024 №14243.pdf 26.08.2024 13:29
- Рішення від 23.08.2024 №14243.pdf 28.08.2024 12:02
- texnchniy-pasport-59466881.pdf 19.08.2024 18:00
- Витяг з ТУ ТОВ ТД Арматура Запоріжжя.pdf 19.08.2024 18:00
- відповідь на скаргу від 13.08.2024.pdf 19.08.2024 18:00
- відпровідь на скаргу від 13.08.24.docx 19.08.2024 18:00
- 2. технічний паспорт.docx 19.08.2024 18:00
- ПРОТОКОЛ відхилення ТОВ Смарт Клімат Груп.docx 19.08.2024 18:00
- відпровідь на заперечення ТОВ СМАРТ КЛІМАТ ГРУП від 20.08.24.docx 22.08.2024 20:12
- ПРОТОКОЛ відхилення ТОВ Смарт Клімат Груп.docx 22.08.2024 20:12
- відповідь на заперечення ТОВ СМАРТ КЛІМАТ ГРУП від 20.08.24.pdf 22.08.2024 20:12
- відпровідь на заперечення від 22.08.2024.docx 23.08.2024 09:38
- Відповідь на заперечення від 22.08.24.pdf 23.08.2024 09:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.08.2024 19:26
Дата розгляду скарги:
23.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.08.2024 17:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.08.2024 12:03
Дата виконання рішення Замовником:
20.09.2024 17:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення № 14243-р/пк-пз від 23.08.2024р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, АТ «Криворізька теплоцентраль» було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" та повернено на кваліфікацію.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1710d8df76cb4c21ad05c5b4db7532f6
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
19.07.2024 року АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Засувки сталеві 30с41нж в асортименті», згідно з ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої з очікуваною вартістю 6424822,50 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП»;
• ПП «СПЕЦПРОМАРМАТУРА».
29.07.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП».
08.08.2024 року Замовник опублікував Протокол Розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» - учасника відкритих торгів по закупівлі Засувки сталеві 30с41нж в асортименті, код за ДК 021:2015 «42130000-9» Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-07-19-006792-a.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає наступне:
«На підтвердження відповідності своєї пропозиції Учасником надано паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16кгс/см2).
Відповідно до вимог пп.1.2 п.1 Додатку №2 тендерної документації, паспорт (або інший документ) на засувку повинен містити наступні данні, а саме: тип приєднання до трубопроводу та розмір фланців (або посилання на відповідний діючий стандарт).
В наданому паспорті Учасника зазначено приєднання до трубопроводу – фланцеве. Відповідні фланці за ДСТУ ГОСТ 12820:2008 та ДСТУ ГОСТ 12821:2008 на PN 1,6 МПа (16кгс/см2). Приєднувальні розміри і розміри ущільнюючих поверхонь за ГОСТ 12815:2008 зазначені на кресленні та в таблиці №2 "основні габаритні та приєднувальні розміри" паспорту. Однак, вищезазначені ДСТУ ГОСТ є недіючими на території України, що не дає змоги Замовнику оцінити надану інформацію в повній мірі.
Крім того, паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16кгс/см2) не містить інформації про виробника, таким чином неможливо визначити приналежність паспорту до виробника товару, запропонованого Учасником.
Також, у розділі «7.Свідоцтво про прийомку та консервацію» зазначено, що засувка виготовлена і прийнята відповідно до ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 9544-2015, ДСТУ ГОСТ 5762:2004, ТУ У28.1-35064529-001:2012. Однак, ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 9544-2015 є недіючими на території України та унеможливлюють встановленню Замовником відповідності запропонованого товару».
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена на підставі п. 44, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-19-006792-a.
1. Відповідно до п.1.2 додатку ІІ до тендерної документації Учасник надає копії паспортів за всіма позиціями номенклатури предмета закупівлі. Враховуючи, що на момент подання Учасником пропозиції предмет закупівлі може бути ще не виготовленим, то паспорти мають бути надані на товар, який виготовлявся раніше. Скаржником зокрема надано технічний паспорт на товар, який виготовлявся раніше (Паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації) і на цей час були чинними ДСТУ ГОСТ 12820:2008, ДСТУ ГОСТ 12821:2008, ДСТУ ГОСТ 12815:2008. У зв’язку з цим технічний паспорт містить посилання на дані ГОСТ.
2. Замовник зазначає, що оскільки вищезазначені ГОСТ є недіючими на території України, то це не дає змоги Замовнику оцінити надану інформацію стосовно розмірів фланців в повній мірі. Але відповідно до п.1.2 додатку ІІ до тендерної документації зазначено, що паспорт (або інший документ) на засувку повинен містити серед іншого дані про тип приєднання до трубопроводу та розмір фланців (або посилання на відповідний діючий стандарт). Відтак у тендерній документації не був визначений конкретний спосіб зазначення даних про розмір фланців. Наданий Скаржником у складі тендерної документації технічний паспорт містить інформацію про розмір фланців у таблиці 2 «Основні габаритні та приєднувальні розміри». Це зокрема підтверджує і Замовник і своєму протоколі, зазначаючи, що приєднувальні розміри і розміри ущільнюючих поверхонь за ГОСТ 12815:2008 зазначені на кресленні та в таблиці №2 "основні габаритні та приєднувальні розміри" паспорту.
Тому Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації, оскільки чітко вказав інформацію про розміри фланців, що і вимагалося тендерною документацією.
З огляду на вищезазначене, Замовник сам собі суперечить, з одного боку зазначаючи, що у технічному паспорті Скаржник надав інформацію про розмір фланців, а з іншого боку відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника через неможливість оцінки Замовником інформації про розмір фланців.
3. Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає, що паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16кгс/см2) не містить інформації про виробника, таким чином неможливо визначити приналежність паспорту до виробника товару, запропонованого Учасником. Але відповідно до п.1.2 додатку ІІ до тендерної документації серед переліку даних, які має містити технічний паспорт не зазначено, що він має містити інформацію про виробника. Крім цього, надані Скаржником у складі тендерної пропозиції «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» №1 від 26.07.2024 містять інформацію про виробника товару – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКСПАР». Лише у документі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відповідно до вимог тендерної документації повинна бути зазначена інформація про виробника, що і виконав скаржник. Таким чином, технічний опис містить інформацію про виробника товару.
4. Тому Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації, оскільки у файлі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» надав інформацію про виробника товару, що і вимагалося тендерною документацією.
5. Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає, що у розділі «7.Свідоцтво про прийомку та консервацію» зазначено, що засувка виготовлена і прийнята відповідно до ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 9544-2015, ДСТУ ГОСТ 5762:2004, ТУ У28.1-35064529-001:2012. Однак, ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 9544-2015 є недіючими на території України та унеможливлюють встановленню Замовником відповідності запропонованого товару. Але відповідно до п.1.2 додатку ІІ до тендерної документації серед переліку даних, які має містити технічний паспорт зазначено, що він має містити інформацію про випробування, консервацію, однак не зазначено, що саме має міститися у даній інформації, посилання на які ДСТУ ГОСТ чи інші документи вона повинна містити. Крім цього, ДСТУ ГОСТ 5762:2004, ТУ У28.1-35064529-001:2012, на які також наявне посилання у розділі 7 технічного паспорту є чинними.
Тому Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації, оскільки у технічному паспорті надав інформацію про прийомку, випробування, консервацію, що і вимагалося тендерною документацією.
6. Крім цього, аналізуючи вищезазначене, звертаємо увагу, що Замовник також чітко не зазначив, яким саме вимогам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника. Тому незрозуміло, що саме і невідповідність яким саме вимогам тендерної документації стало підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо Предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП»;
• ПП «СПЕЦПРОМАРМАТУРА».
29.07.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП».
08.08.2024 року Замовник опублікував Протокол Розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» - учасника відкритих торгів по закупівлі Засувки сталеві 30с41нж в асортименті, код за ДК 021:2015 «42130000-9» Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-07-19-006792-a.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає наступне:
«На підтвердження відповідності своєї пропозиції Учасником надано паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16кгс/см2).
Відповідно до вимог пп.1.2 п.1 Додатку №2 тендерної документації, паспорт (або інший документ) на засувку повинен містити наступні данні, а саме: тип приєднання до трубопроводу та розмір фланців (або посилання на відповідний діючий стандарт).
В наданому паспорті Учасника зазначено приєднання до трубопроводу – фланцеве. Відповідні фланці за ДСТУ ГОСТ 12820:2008 та ДСТУ ГОСТ 12821:2008 на PN 1,6 МПа (16кгс/см2). Приєднувальні розміри і розміри ущільнюючих поверхонь за ГОСТ 12815:2008 зазначені на кресленні та в таблиці №2 "основні габаритні та приєднувальні розміри" паспорту. Однак, вищезазначені ДСТУ ГОСТ є недіючими на території України, що не дає змоги Замовнику оцінити надану інформацію в повній мірі.
Крім того, паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16кгс/см2) не містить інформації про виробника, таким чином неможливо визначити приналежність паспорту до виробника товару, запропонованого Учасником.
Також, у розділі «7.Свідоцтво про прийомку та консервацію» зазначено, що засувка виготовлена і прийнята відповідно до ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 9544-2015, ДСТУ ГОСТ 5762:2004, ТУ У28.1-35064529-001:2012. Однак, ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 9544-2015 є недіючими на території України та унеможливлюють встановленню Замовником відповідності запропонованого товару».
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена на підставі п. 44, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-19-006792-a.
1. Відповідно до п.1.2 додатку ІІ до тендерної документації Учасник надає копії паспортів за всіма позиціями номенклатури предмета закупівлі. Враховуючи, що на момент подання Учасником пропозиції предмет закупівлі може бути ще не виготовленим, то паспорти мають бути надані на товар, який виготовлявся раніше. Скаржником зокрема надано технічний паспорт на товар, який виготовлявся раніше (Паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації) і на цей час були чинними ДСТУ ГОСТ 12820:2008, ДСТУ ГОСТ 12821:2008, ДСТУ ГОСТ 12815:2008. У зв’язку з цим технічний паспорт містить посилання на дані ГОСТ.
2. Замовник зазначає, що оскільки вищезазначені ГОСТ є недіючими на території України, то це не дає змоги Замовнику оцінити надану інформацію стосовно розмірів фланців в повній мірі. Але відповідно до п.1.2 додатку ІІ до тендерної документації зазначено, що паспорт (або інший документ) на засувку повинен містити серед іншого дані про тип приєднання до трубопроводу та розмір фланців (або посилання на відповідний діючий стандарт). Відтак у тендерній документації не був визначений конкретний спосіб зазначення даних про розмір фланців. Наданий Скаржником у складі тендерної документації технічний паспорт містить інформацію про розмір фланців у таблиці 2 «Основні габаритні та приєднувальні розміри». Це зокрема підтверджує і Замовник і своєму протоколі, зазначаючи, що приєднувальні розміри і розміри ущільнюючих поверхонь за ГОСТ 12815:2008 зазначені на кресленні та в таблиці №2 "основні габаритні та приєднувальні розміри" паспорту.
Тому Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації, оскільки чітко вказав інформацію про розміри фланців, що і вимагалося тендерною документацією.
З огляду на вищезазначене, Замовник сам собі суперечить, з одного боку зазначаючи, що у технічному паспорті Скаржник надав інформацію про розмір фланців, а з іншого боку відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника через неможливість оцінки Замовником інформації про розмір фланців.
3. Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає, що паспорт, технічний опис та керівництво з експлуатації на засувку сталеву фланцеву 30с41нж 1,6 МПа (16кгс/см2) не містить інформації про виробника, таким чином неможливо визначити приналежність паспорту до виробника товару, запропонованого Учасником. Але відповідно до п.1.2 додатку ІІ до тендерної документації серед переліку даних, які має містити технічний паспорт не зазначено, що він має містити інформацію про виробника. Крім цього, надані Скаржником у складі тендерної пропозиції «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» №1 від 26.07.2024 містять інформацію про виробника товару – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКСПАР». Лише у документі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відповідно до вимог тендерної документації повинна бути зазначена інформація про виробника, що і виконав скаржник. Таким чином, технічний опис містить інформацію про виробника товару.
4. Тому Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації, оскільки у файлі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» надав інформацію про виробника товару, що і вимагалося тендерною документацією.
5. Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає, що у розділі «7.Свідоцтво про прийомку та консервацію» зазначено, що засувка виготовлена і прийнята відповідно до ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 9544-2015, ДСТУ ГОСТ 5762:2004, ТУ У28.1-35064529-001:2012. Однак, ГОСТ 12.2.063-2015, ГОСТ 9544-2015 є недіючими на території України та унеможливлюють встановленню Замовником відповідності запропонованого товару. Але відповідно до п.1.2 додатку ІІ до тендерної документації серед переліку даних, які має містити технічний паспорт зазначено, що він має містити інформацію про випробування, консервацію, однак не зазначено, що саме має міститися у даній інформації, посилання на які ДСТУ ГОСТ чи інші документи вона повинна містити. Крім цього, ДСТУ ГОСТ 5762:2004, ТУ У28.1-35064529-001:2012, на які також наявне посилання у розділі 7 технічного паспорту є чинними.
Тому Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації, оскільки у технічному паспорті надав інформацію про прийомку, випробування, консервацію, що і вимагалося тендерною документацією.
6. Крім цього, аналізуючи вищезазначене, звертаємо увагу, що Замовник також чітко не зазначив, яким саме вимогам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника. Тому незрозуміло, що саме і невідповідність яким саме вимогам тендерної документації стало підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо Предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ відхилення ТОВ Смарт Клімат Груп.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника