-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Ремонт (реставраційний) системи протипожежного захисту корпусу літ. "Г" з влаштуванням автоматичної пожежної насосної станції, який є частиною КНП "Міська клінічна лікарня №1" Одеської міської ради, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська,32»
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Торги відмінено
9 846 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 232.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 232.00 UAH
Період оскарження:
19.07.2024 14:56 - 23.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
7b8ee2da386b4b9c92c3fd220d66cf13
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-004175-a.c2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 01.08.2024 19:44
- 4 Відгук.pdf 01.08.2024 19:44
- 1,3,4_Про_затвердження_особливостей_з_від_12_10_2022_1178.pdf 01.08.2024 19:44
- 4. BN01_9602-8057-4368-3519_a7d42e5af7.pdf 01.08.2024 19:44
- 2 Оренда Мегашаг.pdf 01.08.2024 19:44
- 1_Про_публічні_закупівлі_від_25_12_2015_922_VIII.pdf 01.08.2024 19:44
- 4. 38Т ТД зміни.docx 01.08.2024 19:44
- Скарга.docx 01.08.2024 19:44
- sign.p7s 01.08.2024 19:45
- Рішення від 05.08.2024 № 13225.pdf 05.08.2024 15:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2024 № 13702.pdf 14.08.2024 13:01
- Рішення від 13.08.2024 № 13702.pdf 16.08.2024 11:27
- АМК 07.08.docx 07.08.2024 17:06
- АМКУ 07.08.pdf 07.08.2024 17:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.08.2024 20:07
Дата розгляду скарги:
13.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.08.2024 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.08.2024 11:27
Дата виконання рішення Замовником:
20.08.2024 12:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7ece62cb64ec4c8890d5a4e8eeb47b02
Заголовок пункту скарги:
п.6 розділу 3 тендерної документації - вимога надати довідку про огляд об`єкта
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації: З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта. Витрати, пов’язані з оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.
Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу. Іншого механізму комунікації на стадії подання тендерних пропозицій між замовником та потенційним учасником торгів не передбачено.
Встановлення Замовником такої вимоги, щодо надання потенційним Учасником довідки про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати таку довідку про огляд об’єкта за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта, тобто ще до проведення подання пропозиції та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні Учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після отримання акту огляду об’єкта за підписом керівника Замовника, інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Отже, вимога про надання довідки про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта розрахована на учасників торгів, що вже отримали вказану довідку про огляд або можуть отримати її, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимога про здійснення огляду об’єкта не передбачена ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі- Постанова) (надаємо до скарги копії).
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ в рішеннях № 2923-р/пк-пз від 15.02.2024, № 6858-р/пк-пз від 17.04.2024 та № №7575-р/пк-пз від 29.04.2024р.
Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу. Іншого механізму комунікації на стадії подання тендерних пропозицій між замовником та потенційним учасником торгів не передбачено.
Встановлення Замовником такої вимоги, щодо надання потенційним Учасником довідки про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати таку довідку про огляд об’єкта за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта, тобто ще до проведення подання пропозиції та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні Учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після отримання акту огляду об’єкта за підписом керівника Замовника, інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Отже, вимога про надання довідки про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта розрахована на учасників торгів, що вже отримали вказану довідку про огляд або можуть отримати її, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимога про здійснення огляду об’єкта не передбачена ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі- Постанова) (надаємо до скарги копії).
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ в рішеннях № 2923-р/пк-пз від 15.02.2024, № 6858-р/пк-пз від 17.04.2024 та № №7575-р/пк-пз від 29.04.2024р.
×
-
Назва доказу:
ЗУ Про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
1_Про_публічні_закупівлі_від_25_12_2015_922_VIII.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ - Особливості
-
Повʼязаний документ:
1,3,4_Про_затвердження_особливостей_з_від_12_10_2022_1178.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7518eeb6fbc24845a41b3b2afe73b183
Заголовок пункту скарги:
п. 1 додатку 1 до тендерної документації - вимога надання копій, виготовлених з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 1 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально - технічної бази: Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1.
1. До довідки надаються:
- у разі, якщо техніка є власною, надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів;
- у разі залучення – скановані копії, виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається;
- у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається;
- інші документи (виготовлені з оригіналів документів), які учасник вважає за необхідне надати.
Скаржник планує залучати до виконання робіт обладнання, транспортні засоби та механізми, які орендує у ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА ШАГ» за договором №23/2 від 28.06.2024 року (надаємо копію). Вказаний договір складено у простій письмовій формі без нотаріального посвідчення.
Відповідно до ч.2 ст. 799 ЦКУ лише договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Вищенаведений договір оренди обладнання, транспортних засобів та механізмів не потребує нотаріального посвідчення, так як укладений між двома товариствами з обмеженою відповідальністю.
Вимога про надання лише сканованих копій, виготовлених з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у разі залучення орендованої техніки є дискримінаційною для учасників торгів, які не укладали нотаріально посвідчених договорів оренди стосовно того обладнання, яке вони планують залучити до виконання робіт, в тому числі Скаржника.
Отже, Скаржник позбавлений можливості надати інформацію про наявне обладнання та взяти участь у закупівлі.
Таким чином, Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
1. До довідки надаються:
- у разі, якщо техніка є власною, надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів;
- у разі залучення – скановані копії, виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається;
- у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається;
- інші документи (виготовлені з оригіналів документів), які учасник вважає за необхідне надати.
Скаржник планує залучати до виконання робіт обладнання, транспортні засоби та механізми, які орендує у ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА ШАГ» за договором №23/2 від 28.06.2024 року (надаємо копію). Вказаний договір складено у простій письмовій формі без нотаріального посвідчення.
Відповідно до ч.2 ст. 799 ЦКУ лише договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Вищенаведений договір оренди обладнання, транспортних засобів та механізмів не потребує нотаріального посвідчення, так як укладений між двома товариствами з обмеженою відповідальністю.
Вимога про надання лише сканованих копій, виготовлених з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у разі залучення орендованої техніки є дискримінаційною для учасників торгів, які не укладали нотаріально посвідчених договорів оренди стосовно того обладнання, яке вони планують залучити до виконання робіт, в тому числі Скаржника.
Отже, Скаржник позбавлений можливості надати інформацію про наявне обладнання та взяти участь у закупівлі.
Таким чином, Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Договір оренди
-
Повʼязаний документ:
2 Оренда Мегашаг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
f24e52ae6e4c492991d5678e115cf6c6
Заголовок пункту скарги:
п.6 розділу 3 тендерної документації та п. 2 розділу оцінки тендерної пропозиції тендерної документації - ненадання Замовником відомості обсягів робіт, відомості ресурсів до неї без цін або затвердженої проектної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Інформація щодо обсягу робіт згідно з технічним завданням - Додаток № 3. Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни.
Відповідно до п. 2 розділу оцінки тендерної пропозиції тендерної документації: Учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом чотирьох днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Пропозиція» (Додаток № 4 до тендерної документації), договірну ціну у форматі, який наведений у додатку 30 (п. 5.2.) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Несвоєчасне надання вищезазначених документів або їх невідповідність вимогам визначеним тендерною документацією буде розглянута Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та така пропозиція буде відхилена. Аналогічна вимога також міститься у п.2 додатку 8 до тендерної документації.
По-перше, Відповідно до п. 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (надаємо до скарги): Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
У складі тендерної пропозиції міститься технічне завдання у додатку 3, у якому містяться лише локальні кошториси.
У складі тендерної пропозиції не надано відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Скаржник позбавлений можливості здійснити розрахунок договірної ціни за вказаною закупівлею. Замовник має опублікувати відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
По-друге, відповідно до п. 47 Постанови: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Відповідно до п. 49 Постанови: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Постанова не передбачає обов’язкове надавання інших документів, ніж ті, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту 47 Постанови у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю переможцем торгів.
Замовник вимагає надати додаткові документи для переможця торгів, які не передбачені умовами чинного законодавства до надання у вказані замовником строки.
Проект договору про закупівлю та додатки до нього надаються замовнику після спливу строку на оскарження та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються з нормами чинного законодавства.
Окремо варто зазначити, що замовник самовільно визначає певні дії або бездіяльність учасника торгів/переможця, як відмову від укладення договору, проте при цьому вказані дії не передбачені, як обов’язкові умовами чинного законодавства. Замовник має діяти в межах чинного законодавства, а не дописувати норми власноручно в умовах тендерної документації.
Таким чином, Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідно до п. 2 розділу оцінки тендерної пропозиції тендерної документації: Учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом чотирьох днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Пропозиція» (Додаток № 4 до тендерної документації), договірну ціну у форматі, який наведений у додатку 30 (п. 5.2.) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Несвоєчасне надання вищезазначених документів або їх невідповідність вимогам визначеним тендерною документацією буде розглянута Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та така пропозиція буде відхилена. Аналогічна вимога також міститься у п.2 додатку 8 до тендерної документації.
По-перше, Відповідно до п. 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (надаємо до скарги): Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
У складі тендерної пропозиції міститься технічне завдання у додатку 3, у якому містяться лише локальні кошториси.
У складі тендерної пропозиції не надано відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Скаржник позбавлений можливості здійснити розрахунок договірної ціни за вказаною закупівлею. Замовник має опублікувати відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
По-друге, відповідно до п. 47 Постанови: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Відповідно до п. 49 Постанови: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Постанова не передбачає обов’язкове надавання інших документів, ніж ті, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту 47 Постанови у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю переможцем торгів.
Замовник вимагає надати додаткові документи для переможця торгів, які не передбачені умовами чинного законодавства до надання у вказані замовником строки.
Проект договору про закупівлю та додатки до нього надаються замовнику після спливу строку на оскарження та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються з нормами чинного законодавства.
Окремо варто зазначити, що замовник самовільно визначає певні дії або бездіяльність учасника торгів/переможця, як відмову від укладення договору, проте при цьому вказані дії не передбачені, як обов’язкові умовами чинного законодавства. Замовник має діяти в межах чинного законодавства, а не дописувати норми власноручно в умовах тендерної документації.
Таким чином, Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
4. 38Т ТД зміни.docx
-
-
Назва доказу:
Настанова з визначення вартості будівництва
-
Повʼязаний документ:
4. BN01_9602-8057-4368-3519_a7d42e5af7.pdf
-
-
Назва доказу:
Особливості
-
Повʼязаний документ:
1,3,4_Про_затвердження_особливостей_з_від_12_10_2022_1178.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
16f3478c5edc42feb675bdc18bf914ad
Заголовок пункту скарги:
п. 3 додатку 1 до тендерної документації - надання відгуку до аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до п. 3 додатку 1 до тендерної документації: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: (Аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт).
3.1. Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
Скаржник має досвід виконання аналогічного договору, а саме: №12/4 від «12» березня 2024 року на виконання ремонтно - реставраційних робіт. На підтвердження виконання вказаного договору Скаржник отримав відгук від 13.06.2024 року (надаємо до скарги). Вказаний відгук підтверджує якісне та своєчасне, повне та належне виконання вищевказаного договору, у тому числі якість виконаних робіт та своєчасність їх надання, а також відсутність зауважень або судових позовів.
Проте, вказаний відгук виданий раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua та він не містить номер оголошення.
Вимога про надання відгука за аналогічним договором не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua та з вказівкою номера оголошення розрахована на учасників торгів, які мають вказані відгуки, що видані не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua та містять номер оголошення, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
3.1. Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
Скаржник має досвід виконання аналогічного договору, а саме: №12/4 від «12» березня 2024 року на виконання ремонтно - реставраційних робіт. На підтвердження виконання вказаного договору Скаржник отримав відгук від 13.06.2024 року (надаємо до скарги). Вказаний відгук підтверджує якісне та своєчасне, повне та належне виконання вищевказаного договору, у тому числі якість виконаних робіт та своєчасність їх надання, а також відсутність зауважень або судових позовів.
Проте, вказаний відгук виданий раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua та він не містить номер оголошення.
Вимога про надання відгука за аналогічним договором не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua та з вказівкою номера оголошення розрахована на учасників торгів, які мають вказані відгуки, що видані не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua та містять номер оголошення, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Відгук
-
Повʼязаний документ:
4 Відгук.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
04e57510c9774e95a8a10296d1eb436c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-004175-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Ремонт (реставраційний) системи протипожежного захисту корпусу літ. "Г" з влаштуванням автоматичної пожежної насосної станції, який є частиною КНП "Міська клінічна лікарня №1" Одеської міської ради, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська,32»
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Рішення від 26.06.2023 №9329.pdf 31.07.2024 14:13
- 2.1. Аналогічний договір 1.pdf 31.07.2024 14:14
- 2.2. Аналогічний договір 2.pdf 31.07.2024 14:15
- 3. Аналогічний договір з актами та відгуком.pdf 31.07.2024 14:15
- 4. КНУ Настанова з визначення вартості будівництва.pdf 31.07.2024 14:15
- Скарга в АМКУ UA-2024-07-19-004175-a.docx 31.07.2024 14:16
- Скарга.PDF 31.07.2024 14:16
- sign.p7s 31.07.2024 15:30
- sign.p7s 31.07.2024 15:30
- АМКУ щодо участі.pdf 01.08.2024 15:42
- АМК.docx 06.08.2024 18:09
- АМКУ 1.pdf 06.08.2024 18:09
- рішення від 02.08.2024 № 13184.pdf 02.08.2024 15:32
- рішення від 08.08.2024 № 13520.pdf 08.08.2024 16:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2024 № 13619.pdf 13.08.2024 11:50
- рішення від 12.08.2024 № 13619.pdf 15.08.2024 14:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.07.2024 15:57
Дата розгляду скарги:
12.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.08.2024 15:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.08.2024 14:06
Дата виконання рішення Замовником:
20.08.2024 12:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
020c90dd4121477f9b3a45a3c185bb96
Заголовок пункту скарги:
Відносно довідки про огляд об’єкта
Опис заперечення:
Відповідно до Додатку № 9 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі» вимагається: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об’єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об’єкта. Витрати, пов’язані з оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.».
В пункті 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта. Витрати, пов’язані з оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.».
В пункті 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта. Витрати, пов’язані з оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку № 9 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі» вимагається: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об’єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об’єкта. Витрати, пов’язані з оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.».
В пункті 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта. Витрати, пов’язані з оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.».
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть взяти ті Учасники, яким представник Замовника підпише довідку про огляд об’єкта в період уточнень.
Огляд об’єкту Учасником прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник без ідентифікації особи мають право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, при попередньому огляді об’єкту та ознайомленні із документацією на об’єкті, зі складанням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме – на власний розсуд ставити підпис на документах одних Учасників та відмовитись поставити його на документах інших Учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому Учаснику обстежити об’єкт та ознайомитися з документацією.
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник підпише довідку про огляд об’єкту в період уточнень, а також надасть можливість обстежити об’єкт та ознайомитися з документацією, та які зможуть надати таку довідку про огляд в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників.
В пункті 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта. Витрати, пов’язані з оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.».
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть взяти ті Учасники, яким представник Замовника підпише довідку про огляд об’єкта в період уточнень.
Огляд об’єкту Учасником прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник без ідентифікації особи мають право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, при попередньому огляді об’єкту та ознайомленні із документацією на об’єкті, зі складанням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме – на власний розсуд ставити підпис на документах одних Учасників та відмовитись поставити його на документах інших Учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому Учаснику обстежити об’єкт та ознайомитися з документацією.
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник підпише довідку про огляд об’єкту в період уточнень, а також надасть можливість обстежити об’єкт та ознайомитися з документацією, та які зможуть надати таку довідку про огляд в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників.
×
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ від 26.06.2023 №9329
-
Опис доказу:
Рішення АМКУ від 26.06.2023 №9329
-
Повʼязаний документ:
1. Рішення від 26.06.2023 №9329.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3705817379f64bb9baaa9fd9183c485d
Заголовок пункту скарги:
щодо аналогічного договору
Опис заперечення:
Відповідно до Додатку № 9 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі» вимагається: «інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям».
Крім того, пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт.
Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.».
Крім того, пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт.
Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку № 9 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі» вимагається: «інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям».
Крім того, пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт.
Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.».
Вимога тендерної документації щодо надання відгуку з датою видачі не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, який також містить назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі є для нас дискримінаційною у зв’язку з тим, що ми не маємо та не повинні мати відгук з датою видачі не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, який також містить назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі, а також такою, що порушує норми статті 16 Закону.
Ми не маємо можливості виконати дану вимогу, оскільки в нас є лист – відгук з датою видачі, яка раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, оскільки роботи по договору були виконані в липні 2020 року, а відгук отриманий в серпні 2021 року.
Отримати відгук з датою видачі не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, який також містить назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі є доволі складним процесом, оскільки в замовника може бути зміна керівництва і новий керівник не зможе підтвердити виконання робіт за договором, або замовник може знаходитись на стадії ліквідації чи банкрутства.
Крім того, ні Законом, ні Особливостями не встановлено вимог чи обмежень щодо дати або періоду надання відгуку до аналогічного договору.
Таким чином, дана вимога є необґрунтованою, дискримінаційною та незаконною, оскільки нормами чинного законодавства відсутні вимоги до дати надання відгуку до аналогічного договору.
Ми маємо досвід виконання аналогічних робіт, що підтверджується договором підряду № СПЖ-01/20 КР від 25.02.2020 року, укладеним між Одеським дошкільним навчальним закладом «Ясла – садок» № 103 Одеської міської ради Одеської області, Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» та Приватним підприємством «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ», предметом якого є капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла – садок» № 103 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Шишкіна, 46 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання по КЕКВ 3132 за ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи. Договір виконаний в повному обсязі, що підтверджується довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2020 року та актом № 2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2020 року, довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2020 року та актом № 1 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2020 року та листом – відгуком від Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла – садок» № 103 Одеської міської ради Одеської області від 30.08.2021 № 132.
У відгуку міститься інформація про номер та дату договору, предмет договору та інформація про якісне, своєчасне виконання робіт, а також про відсутність зауважень та штрафних санкцій, але він виданий 30.08.2021 року та в ньому відсутня інформація про назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі, що не відповідає вимозі тендерної документації і є підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції.
Крім того, пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт.
Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.».
Вимога тендерної документації щодо надання відгуку з датою видачі не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, який також містить назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі є для нас дискримінаційною у зв’язку з тим, що ми не маємо та не повинні мати відгук з датою видачі не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, який також містить назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі, а також такою, що порушує норми статті 16 Закону.
Ми не маємо можливості виконати дану вимогу, оскільки в нас є лист – відгук з датою видачі, яка раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, оскільки роботи по договору були виконані в липні 2020 року, а відгук отриманий в серпні 2021 року.
Отримати відгук з датою видачі не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, який також містить назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі є доволі складним процесом, оскільки в замовника може бути зміна керівництва і новий керівник не зможе підтвердити виконання робіт за договором, або замовник може знаходитись на стадії ліквідації чи банкрутства.
Крім того, ні Законом, ні Особливостями не встановлено вимог чи обмежень щодо дати або періоду надання відгуку до аналогічного договору.
Таким чином, дана вимога є необґрунтованою, дискримінаційною та незаконною, оскільки нормами чинного законодавства відсутні вимоги до дати надання відгуку до аналогічного договору.
Ми маємо досвід виконання аналогічних робіт, що підтверджується договором підряду № СПЖ-01/20 КР від 25.02.2020 року, укладеним між Одеським дошкільним навчальним закладом «Ясла – садок» № 103 Одеської міської ради Одеської області, Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» та Приватним підприємством «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ», предметом якого є капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла – садок» № 103 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Шишкіна, 46 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання по КЕКВ 3132 за ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи. Договір виконаний в повному обсязі, що підтверджується довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2020 року та актом № 2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2020 року, довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2020 року та актом № 1 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2020 року та листом – відгуком від Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла – садок» № 103 Одеської міської ради Одеської області від 30.08.2021 № 132.
У відгуку міститься інформація про номер та дату договору, предмет договору та інформація про якісне, своєчасне виконання робіт, а також про відсутність зауважень та штрафних санкцій, але він виданий 30.08.2021 року та в ньому відсутня інформація про назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі, що не відповідає вимозі тендерної документації і є підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір з актами та відгуком
-
Опис доказу:
Аналогічний договір з актами та відгуком
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір з актами та відгуком.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
5126f419dba944a3be8b6290569735f8
Заголовок пункту скарги:
Відсутність відомості ресурсів або переліку обладнання, яке необхідно встановлювати на об’єкті
Опис заперечення:
Відповідно до Додатку № 9 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі» вимагається: «інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт(у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі))».
Крім того, пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт(у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)).
В пункті 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів0, виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Інформація щодо обсягу робіт згідно з технічних завданням.».
В Додатку 3 до тендерної документації міститься технічне завдання, в якому перелічені найменування робіт та витрат, одиниця виміру та їх кількість.
Відсутність відомості ресурсів або переліку обладнання, яке необхідно встановлювати на об’єкті, є дискримінацією, яка значно обмежує кількість
Крім того, пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт(у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)).
В пункті 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів0, виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Інформація щодо обсягу робіт згідно з технічних завданням.».
В Додатку 3 до тендерної документації міститься технічне завдання, в якому перелічені найменування робіт та витрат, одиниця виміру та їх кількість.
Відсутність відомості ресурсів або переліку обладнання, яке необхідно встановлювати на об’єкті, є дискримінацією, яка значно обмежує кількість
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку № 9 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі» вимагається: «інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт(у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі))».
Крім того, пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт(у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)).
В пункті 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів0, виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Інформація щодо обсягу робіт згідно з технічних завданням.».
В Додатку 3 до тендерної документації міститься технічне завдання, в якому перелічені найменування робіт та витрат, одиниця виміру та їх кількість.
Відсутність відомості ресурсів або переліку обладнання, яке необхідно встановлювати на об’єкті, є дискримінацією, яка значно обмежує кількість потенційних Учасників та порушує норми КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Відповідно до частини першої статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
В технічному завданні, яке міститься в Додатку 3 до тендерної документації, наявні тільки найменування робіт та витрат, але відсутність відомості ресурсів не дає Учасникам зробити кошторисні розрахунки, оскільки Учасники не повинні «вгадувати», наприклад, з яким саме діаметром необхідно обрати трубопроводи для проводів. Також, це може не відповідати проектній документації та призвести до зміни технологічного процесу виконання робіт.
Згідно з інформації, яка міститься в оголошенні про проведення відкритих торгів, видом предмету закупівлі є роботи.
Відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова), ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до п. 5.1 Настанови, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Таким чином, ми не можемо якісно підготувати необхідні розрахунки договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів) без відомості ресурсів без цін або затвердженої проектної документації, щоб не порушувати технологічний процес виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Крім того, пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт(у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)).
В пункті 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів0, виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Інформація щодо обсягу робіт згідно з технічних завданням.».
В Додатку 3 до тендерної документації міститься технічне завдання, в якому перелічені найменування робіт та витрат, одиниця виміру та їх кількість.
Відсутність відомості ресурсів або переліку обладнання, яке необхідно встановлювати на об’єкті, є дискримінацією, яка значно обмежує кількість потенційних Учасників та порушує норми КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Відповідно до частини першої статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
В технічному завданні, яке міститься в Додатку 3 до тендерної документації, наявні тільки найменування робіт та витрат, але відсутність відомості ресурсів не дає Учасникам зробити кошторисні розрахунки, оскільки Учасники не повинні «вгадувати», наприклад, з яким саме діаметром необхідно обрати трубопроводи для проводів. Також, це може не відповідати проектній документації та призвести до зміни технологічного процесу виконання робіт.
Згідно з інформації, яка міститься в оголошенні про проведення відкритих торгів, видом предмету закупівлі є роботи.
Відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова), ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до п. 5.1 Настанови, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Таким чином, ми не можемо якісно підготувати необхідні розрахунки договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів) без відомості ресурсів без цін або затвердженої проектної документації, щоб не порушувати технологічний процес виконання робіт, які є предметом закупівлі.
×
-
Назва доказу:
КНУ Настанова з визначення вартості будівництва
-
Опис доказу:
КНУ Настанова з визначення вартості будівництва
-
Повʼязаний документ:
4. КНУ Настанова з визначення вартості будівництва.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
48a716615ea54cca927c7a28af85b9f5
Заголовок пункту скарги:
щодо аналогічного договору
Опис заперечення:
Відповідно до Додатку № 9 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі» вимагається: «інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям».
Крім того, пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт.
Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.».
Крім того, пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт.
Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку № 9 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі» вимагається: «інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям».
Крім того, пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт.
Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.».
Вимога тендерної документації щодо надання аналогічного договору саме на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, з огляду на наступне.
Відповідно до даних оголошення про проведення процедури закупівлі видом предмету закупівлі є роботи.
Згідно з пунктом 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), роботи – розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково – проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Ми маємо достатній досвід виконання робіт/надання послуг протипожежного призначення і в змозі виконати роботи, які є предметом закупівлі, але ми не маємо можливості прийняти участь в даній закупівлі, оскільки Замовник, порушуючи норми статті 5 Закону, вніс дискримінаційну вимогу до тендерної документації.
Ми маємо наступні аналогічні договори:
- договір підряду № СПЖ-01/20 КР від 25.02.2020 року, укладений між Одеським дошкільним навчальним закладом «Ясла – садок» № 103 Одеської міської ради Одеської області, Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» та Приватним підприємством «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ», предметом якого є капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла – садок» № 103 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Шишкіна, 46 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання по КЕКВ 3132 за ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи;
- договір № 10/07/1 від 10.07.2023 року, укладений між Управлінням капітального будівництва Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області та Приватним підприємством «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ», предметом якого є будівництво (улаштування) системи пожежної сигналізації, системи керування евакуювванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання; системи централізованого пожежного спостереження; автоматичної системи аерозольного пожежогасіння на об’єкті: адміністративна будівля Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: 68003, Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, проспект Миру, буд. 33. Коригування (ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи).
Як вбачається з вищевикладеного, ми маємо досвід виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі, але не маємо можливості прийняти участь в цій закупівлі, оскільки Замовник вимагає саме договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт
Крім того, пунктом 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Аналогічним вважається виконаний/завершений договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт.
Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.».
Вимога тендерної документації щодо надання аналогічного договору саме на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, з огляду на наступне.
Відповідно до даних оголошення про проведення процедури закупівлі видом предмету закупівлі є роботи.
Згідно з пунктом 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), роботи – розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково – проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Ми маємо достатній досвід виконання робіт/надання послуг протипожежного призначення і в змозі виконати роботи, які є предметом закупівлі, але ми не маємо можливості прийняти участь в даній закупівлі, оскільки Замовник, порушуючи норми статті 5 Закону, вніс дискримінаційну вимогу до тендерної документації.
Ми маємо наступні аналогічні договори:
- договір підряду № СПЖ-01/20 КР від 25.02.2020 року, укладений між Одеським дошкільним навчальним закладом «Ясла – садок» № 103 Одеської міської ради Одеської області, Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» та Приватним підприємством «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ», предметом якого є капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла – садок» № 103 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Шишкіна, 46 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання по КЕКВ 3132 за ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи;
- договір № 10/07/1 від 10.07.2023 року, укладений між Управлінням капітального будівництва Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області та Приватним підприємством «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ», предметом якого є будівництво (улаштування) системи пожежної сигналізації, системи керування евакуювванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання; системи централізованого пожежного спостереження; автоматичної системи аерозольного пожежогасіння на об’єкті: адміністративна будівля Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: 68003, Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, проспект Миру, буд. 33. Коригування (ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи).
Як вбачається з вищевикладеного, ми маємо досвід виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі, але не маємо можливості прийняти участь в цій закупівлі, оскільки Замовник вимагає саме договір на виконання робіт з реставрації або ремонтно – реставраційних робіт
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір 2
-
Опис доказу:
Аналогічний договір 2
-
Повʼязаний документ:
2.2. Аналогічний договір 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір 1
-
Опис доказу:
Аналогічний договір 1
-
Повʼязаний документ:
2.1. Аналогічний договір 1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації