-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Івано-Франківській, Закарпатській, Чернівецькій, Тернопільській, Рівненській, Волинській та Львівській областях
Завершена
3 961 917.08
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 809.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 809.60 UAH
Період оскарження:
19.07.2024 10:36 - 20.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження дискримінаційних вимог
Номер:
4d8dc782acd142b59fc7fd63c115f5d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-002242-a.a1
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог
Скарга:
19 липня 2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-07-19-002242-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: «Багатофункціональні пристрої для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Івано-Франківській, Закарпатській, Чернівецькій, Тернопільській, Рівненській, Волинській та Львівській областях» (ДК 021:2015: 30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку), що зазначено в оголошенні та тендерній документації.
Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 27 липня 2024 00:00.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
Я маю намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, я, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНКО ІРИНА ВАЛЕНТИНІВНА (далі - Скаржник), виявила в ній дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають мені можливості прийняти участь (опис скарги у вкладених файлах)
Пов'язані документи:
Учасник
- Canon 1440I_Теххарактеристики.pdf 23.07.2024 21:45
- Запит_Canon.pdf 23.07.2024 21:45
- Запит_MTI.pdf 23.07.2024 21:45
- Запит_Кенон Україна.pdf 23.07.2024 21:45
- Скарга_Костенко.pdf 23.07.2024 21:45
- Скарга_Костенко.doc 23.07.2024 21:45
- sign.p7s 23.07.2024 21:47
- 1_Коментар щодо відповіді Замовника.doc 29.07.2024 13:42
- 2_Технічні характеристики Xerox.pdf 29.07.2024 13:42
- 1_Коментар щодо відповіді Замовника.pdf 29.07.2024 13:42
- 1_Коментар щодо відповіді Замовника.pdf.asice 29.07.2024 13:42
- рішення від 25.07.2024 № 12724.pdf 25.07.2024 14:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2024 № 13157.pdf 02.08.2024 12:51
- рішення від 01.08.2024 № 13157.pdf 06.08.2024 14:37
- Додаток до протоколу 183-і від 24.07.2024 -перелік змін-БФП.doc_Validation_Report.pdf 25.07.2024 15:52
- Повідомлення про внесення змін до тендерної документації.asice 25.07.2024 15:53
- Заперечення на скаргу UA-2024-07-19-002242-а.а1.doc 26.07.2024 14:47
- Заперечення на скаргу UA-2024-07-19-002242-а.а1_Validation_Report.pdf 26.07.2024 14:47
- Технічні характеристики багатофункціонального пристрою Pantum BM5100ADW, в тому числі із описів з сайтів продажу техніки.pdf 26.07.2024 14:47
- ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ з інформацією щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації.docx 26.07.2024 14:47
- XEROXV~1.PDF 26.07.2024 14:47
- HPLASE~1.PDF 26.07.2024 14:47
- Скан-копія щодо офіційних представників Canon.pdf 26.07.2024 14:47
- Скан-копія- щодо офіційного дистрибютора Pantum.pdf 26.07.2024 14:47
- Скан копія щодо офіційних представників копманії НР.pdf 26.07.2024 14:47
- Заперечення на скаргу UA-2024-07-19-002242-а.а1.pdf 26.07.2024 14:47
- Скан-копія- щодо офіційного дистрибютора Xerox.pdf 26.07.2024 14:47
- Додаток_2_БФП тех. вимоги2024-НОВА редакція.doc 26.07.2024 14:47
- Повідомлення про внесення змін до тендерної документації.asice 26.07.2024 14:47
- Додаток_1_Тендерна пропозиція_БФП- 2024-НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 26.07.2024 14:47
- ТД-БФП-липень 2024-НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 26.07.2024 14:47
- Повідомлення про зміни до ТД.doc.asice.zip 30.07.2024 14:59
- Додаток до протоколу 187-і від 30.07.2024 -перелік змін-БФП.doc 30.07.2024 15:03
- Додаток_2_БФП тех. вимоги2024-НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 30.07.2024 15:03
- Доповнення до Заперечення на скаргу UA-2024-07-19-002242-а.а1.doc 30.07.2024 15:03
- ВИДИ сканерів - стаття виробника.pdf 30.07.2024 15:03
- ___~1.PDF 30.07.2024 15:03
- Авторизаційні листи по інших закупівлях, як підтвердження можливості їх отримання Учасниками.pdf 30.07.2024 15:03
- Доповнення до заперечень_Validation_Report.pdf 30.07.2024 15:03
- Оновлена ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ з.docx 30.07.2024 15:03
- Повідомлення про зміни до ТД.doc.asice.zip 30.07.2024 15:03
- протокол № 187-і від 30.07.2024 про внесення змін у ТД.pdf 30.07.2024 15:03
- PANTUM~1.PDF 30.07.2024 15:03
- Планшетний сканер-визначення.png 30.07.2024 15:03
- Доповнення до Заперечення на скаргу UA-2024-07-19-002242-а.а1.pdf 30.07.2024 15:03
- HPLASE~1.PDF 30.07.2024 15:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 22:01
Дата розгляду скарги:
01.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.07.2024 14:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.08.2024 14:38
Дата виконання рішення Замовником:
09.08.2024 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до абзацу третього та четвертого пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
З метою виконання Рішення Комісії щодо усунення порушень зазначених в його мотивувальній частині,
ВИРІШЕНО:
1. Внести зміни до тендерної документації шляхом розміщення в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
2. Продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 23.08.2024 до 00.00 год.
3. Затвердити Тендерну документацію, в тому числі Додаток 2, Додаток 4 та Додаток 6 до Тендерної документації у новій редакції. В окремому документі оприлюднити перелік змін, що вносяться.
4. Зміни до тендерної документації, зазначені вище, оприлюднити в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
607ba2143608467e873f9b8a03760382
Заголовок пункту скарги:
Щодо усунення дискримінаційних вимог Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Наявність вимог до предмета закупівлі, які обмежують конкуренцію, а також звужують коло можливих товарів до постачання лише одного виробника
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.