-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,**
Підставою для проведення закупівлі є пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами та доповненнями)
Завершена
10 470 440.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 104 704.41 UAH
мін. крок: 1% або 104 704.41 UAH
Період оскарження:
19.07.2024 10:00 - 31.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні дії Замовника в частині відхилення пропозиції
Номер:
055f096282264b2abd15300a37bdf169
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-001526-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника в частині відхилення пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол №109 від 03.09.20224.pdf 06.09.2024 14:36
- Скарга.pdf 06.09.2024 14:36
- IMD.7z 06.09.2024 14:36
- Кошторисні документи.pdf 06.09.2024 14:36
- sign.p7s 06.09.2024 14:39
- Скарга.pdf.p7s 09.09.2024 09:02
- рішення від 10.09.2024 № 15029.pdf 10.09.2024 17:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2024 №15409.pdf 18.09.2024 14:44
- рішення від 17.09.2024 №15409.pdf 20.09.2024 15:36
- Пояснення АМКУ.pdf 12.09.2024 12:35
- Протокол №109 від 03.09.2024.pdf 12.09.2024 12:35
- 21.imd 12.09.2024 12:35
- Кошторисні документи.pdf 12.09.2024 12:35
- Пояснення АМКУ.docx 12.09.2024 12:35
- протокол УО від 26.09.2024 №120.pdf 26.09.2024 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.09.2024 16:49
Дата розгляду скарги:
17.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2024 17:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.09.2024 15:36
Дата виконання рішення Замовником:
26.09.2024 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.09.2024 №15409-р/пк-пз рішенням Уповноваженої особи КЕВ м. Хмельницький (протокол від 26.09.2024 №120) скасовано рішення Уповноваженої особи КЕВ м. Хмельницький (протокол від 03.09.2024 №109) про відхилення тендерної пропозиції та повернуто на кваліфікацію Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОСТРОЙ-1» (код ЄДРПОУ 37520097) за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,**», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за №UA-2024-07-19-001526-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bdbef6b4c3124e1c9a254dd89fd44c94
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Замовником в частині ненадання розрахунків прибутку та показників адміністративних витрат.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
05 серпня 2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційним відділом міста Хмельницький (ЄДРПОУ 07928461) від 07 серпня 2024 року № 95 (Додаток 1) було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
12 серпня 2024 року було подано скарга на неправомірні дії Замовника в частині відхилення пропозиції.
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.08.2024 №14152-р/пк-пз рішенням Уповноваженої особи КЕВ м. Хмельницький (протокол від 02.09.2024 №107) скасовано рішення Уповноваженої особи КЕВ м. Хмельницький (протокол від 07.08.2024 №95) про відхилення тендерної пропозиції та повернуто на кваліфікацію Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОСТРОЙ-1» (код ЄДРПОУ 37520097) за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,**».
02 вересня 2024 року Скаржника було повернуто на кваліфікацію.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційним відділом міста Хмельницький (ЄДРПОУ 07928461) від 03 вересня 2024 року №109 (Додаток 1) було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Однак, ми категорично не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства.
Згідно з протоколом нашу тендерну пропозицію було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Відповідно до п.п. 5.1 п.5 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надати в складі Договірної ціни Учасник подає наступну документацію:
- Пояснювальна записка до Договірної ціни;
- Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни;
- Об’єктні кошториси;
- Локальні кошториси;
- Підсумкові відомості ресурсів;
- Розрахунок кошторисної заробітної плати, виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва Об’єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281 (зі змінами). - Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- Розрахунки прибутку, показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виконані згідно Настанови з визначення вартості будівництва. Розмір розрахункових показників не повинен перевищувати розмір усереднених показників, що встановлені Настановою на дату підписання договору про закупівлю.
Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
На виконання вищезазначених вимог, Скаржником було завантажено документацію, файл «Кошторисні документи.pdf» (Додаток 2). В якому міститься: Пояснювальна записка до Договірної ціни; Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни; Об’єктні кошториси; Локальні кошториси; Підсумкові відомості ресурсів; Розрахунок кошторисної заробітної плати, виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва Об’єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281 (зі змінами); Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; Розрахунки прибутку, показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виконані згідно Настанови з визначення вартості будівництва. Розмір розрахункових показників не повинен перевищувати розмір усереднених показників, що встановлені Настановою на дату підписання договору про закупівлю.
На сторінці 15 та 16 містяться документи, за «відсутність» яких Замовник відхилив пропозицію Скаржника, а саме: розрахунки прибутку та показники адміністративних витрат.
Окрім того, Скаржником було надано інформаційну модель у форматі «imd» (Додаток 3) в якій можна додатково перевірити наявність в Скаржника усіх необхідних кошторисних документів, та безпосередньо розрахунки прибутку та показники адміністративних витрат.
Звертаємо Вашу увагу що Замовником вже було незаконно відхилено НАШУ тендерну пропозицію по даній закупівлі, та рішенням №14152-р/пк-пз від 21.08.2024 КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вже зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення НАШОЇ тендерної пропозиції, номер скарги: UA-2024-07-19-001526-a.b1. Більше того, в протоколі уповноваженої особи №95 від 07.08.2024 про відхилення тендерної пропозиції не було ніяких зауважень стосовно розрахунків прибутку та показників адміністративних витрат.
Враховуючи інформацію наведену у скарзі, тендерна пропозиція відхилена неправомірно, адже Скаржник повністю відповідає вимогам технічного завдання, та складається враження про упереджене відношення Замовника щодо Скаржника.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційним відділом міста Хмельницький (ЄДРПОУ 07928461) від 07 серпня 2024 року № 95 (Додаток 1) було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
12 серпня 2024 року було подано скарга на неправомірні дії Замовника в частині відхилення пропозиції.
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.08.2024 №14152-р/пк-пз рішенням Уповноваженої особи КЕВ м. Хмельницький (протокол від 02.09.2024 №107) скасовано рішення Уповноваженої особи КЕВ м. Хмельницький (протокол від 07.08.2024 №95) про відхилення тендерної пропозиції та повернуто на кваліфікацію Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОСТРОЙ-1» (код ЄДРПОУ 37520097) за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,**».
02 вересня 2024 року Скаржника було повернуто на кваліфікацію.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційним відділом міста Хмельницький (ЄДРПОУ 07928461) від 03 вересня 2024 року №109 (Додаток 1) було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Однак, ми категорично не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства.
Згідно з протоколом нашу тендерну пропозицію було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Відповідно до п.п. 5.1 п.5 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надати в складі Договірної ціни Учасник подає наступну документацію:
- Пояснювальна записка до Договірної ціни;
- Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни;
- Об’єктні кошториси;
- Локальні кошториси;
- Підсумкові відомості ресурсів;
- Розрахунок кошторисної заробітної плати, виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва Об’єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281 (зі змінами). - Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- Розрахунки прибутку, показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виконані згідно Настанови з визначення вартості будівництва. Розмір розрахункових показників не повинен перевищувати розмір усереднених показників, що встановлені Настановою на дату підписання договору про закупівлю.
Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
На виконання вищезазначених вимог, Скаржником було завантажено документацію, файл «Кошторисні документи.pdf» (Додаток 2). В якому міститься: Пояснювальна записка до Договірної ціни; Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни; Об’єктні кошториси; Локальні кошториси; Підсумкові відомості ресурсів; Розрахунок кошторисної заробітної плати, виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва Об’єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281 (зі змінами); Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; Розрахунки прибутку, показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виконані згідно Настанови з визначення вартості будівництва. Розмір розрахункових показників не повинен перевищувати розмір усереднених показників, що встановлені Настановою на дату підписання договору про закупівлю.
На сторінці 15 та 16 містяться документи, за «відсутність» яких Замовник відхилив пропозицію Скаржника, а саме: розрахунки прибутку та показники адміністративних витрат.
Окрім того, Скаржником було надано інформаційну модель у форматі «imd» (Додаток 3) в якій можна додатково перевірити наявність в Скаржника усіх необхідних кошторисних документів, та безпосередньо розрахунки прибутку та показники адміністративних витрат.
Звертаємо Вашу увагу що Замовником вже було незаконно відхилено НАШУ тендерну пропозицію по даній закупівлі, та рішенням №14152-р/пк-пз від 21.08.2024 КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вже зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення НАШОЇ тендерної пропозиції, номер скарги: UA-2024-07-19-001526-a.b1. Більше того, в протоколі уповноваженої особи №95 від 07.08.2024 про відхилення тендерної пропозиції не було ніяких зауважень стосовно розрахунків прибутку та показників адміністративних витрат.
Враховуючи інформацію наведену у скарзі, тендерна пропозиція відхилена неправомірно, адже Скаржник повністю відповідає вимогам технічного завдання, та складається враження про упереджене відношення Замовника щодо Скаржника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Квартирно-експлуатаційний відділ міста Хмельницький скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОСТРОЙ - 1"
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні дії Замовника в частині відхилення пропозиції
Номер:
8e78a79976de4fb0afdf949420745a34
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-001526-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника в частині відхилення пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 12.08.2024 13:09
- Довідка МТБ.pdf 12.08.2024 13:09
- Скарга.pdf.p7s 12.08.2024 13:09
- Протокол УО №95 від 07.08.2024 (1).pdf 12.08.2024 13:09
- Довідка МТБ.pdf.p7s 12.08.2024 13:09
- sign.p7s 12.08.2024 13:10
- рішення від 14.08.2024 № 13734.pdf 14.08.2024 14:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2024 №14152.pdf 22.08.2024 13:09
- Рішення від 21.08.2024 №14152.pdf 23.08.2024 16:25
- пояснення АМКУ.docx 16.08.2024 15:34
- Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій.pdf 16.08.2024 15:34
- рішення від 30.08.2023 №13743.pdf 16.08.2024 15:34
- Підсумкові відомості ресурсів.pdf 16.08.2024 15:34
- рішення від 22.09.2023 №15187.pdf 16.08.2024 15:34
- пояснення АМКУ.pdf 16.08.2024 15:34
- протокол від 02.09.2024 №107.pdf 02.09.2024 17:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2024 16:28
Дата розгляду скарги:
21.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.08.2024 14:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.08.2024 16:26
Дата виконання рішення Замовником:
02.09.2024 17:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.08.2024 №14152-р/пк-пз рішенням Уповноваженої особи КЕВ м. Хмельницький (протокол від 02.09.2024 №107) скасовано рішення Уповноваженої особи КЕВ м. Хмельницький (протокол від 07.08.2024 №95) про відхилення тендерної пропозиції та повернуто на кваліфікацію Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОСТРОЙ-1» (код ЄДРПОУ 37520097) за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,**», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за №UA-2024-07-19-001526-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
22662b4634be4ece9484f285d3b6706d
Заголовок пункту скарги:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційним відділом міста Хмельницький від 07 серпня 2024 року № 95 (Додаток 1) було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Однак, ми категорично не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації».
Відповідно до абзацу 20 пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту
Згідно з протоколом нашу тендерну пропозицію було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
В тендерній документації Замовника присутній Додаток відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей, а саме Додаток 1.
Повідомляємо, що згідно з підпунктом 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) учасник повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій, за формою Таблиці 1.
Згідно п.п. 1.1.2. пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. У разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі пропозиції також надається сканована копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Наявність матеріально-технічної бази має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Скаржником у складі пропозиції, на виконання вимог додатку 1, надано інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій, за формою Таблиці 1. (Додаток 2) та всі документи, що підтверджуюсь приналежність.
Варто зазначити, що згідно умов документації, наявність матеріально-технічної бази має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Тендерна документація не містить будь-яких вимог про те, що матеріально-технічна база та технології повинні відповідати підсумковій відомості ресурсів. У свою чергу Скаржником в довідці додатково зазначено, що він гарантує достатність обладнання для виконання предмета закупівлі та гарантує спроможність виконання його. У разі потреби, може бути залучене додаткове обладнання, оскільки тендерною документацією Замовника не визначено вичерпного переліку матеріально-технічної бази необхідного для виконання робіт.
Таким чином вважаємо, що вимога Замовника виконана в повній мірі.
Відповідно до пункту 46 Особливостей: інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Однак в протоколі відхилення №95 від 07.08.2024 Замовник вказав, що Учасник у складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію, відповідно якої для виконання робіт будуть використовуватись будівельні машини, а саме бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.], екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,4 м3, екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,25 м3. Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня будь яка інформація та/або документи, які б підтверджували наявність вказаних будівельних машин (власні, орендовані тощо). Крім того, варто вказати, що Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій, в якій відсутня інформація про інструменти, машини та механізми, які Учасник подав у кошторисній документації (підсумкові відомості ресурсів).
Додатково повідомляємо, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником проігноровано чітку норму закону, Скаржнику не надано 24 години на усунення невідповідностей, оскільки описаний недолік стосується підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій».
Проте Скаржник вважає, що вимога Замовника відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації виконана. Адже в Додатку 1 відсутні вимоги про те, що матеріально-технічна база та технології повинні співпадати зазначених в підсумковій відомості ресурсів. Замовник не має права відхиляти або надавати усунення невідповідностей стосовно вимог які відсутні в переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
До того ж у Замовника відсутні будь-які зауваження власне до документів що підтверджують технічні та якісні характеристики запропонованого предмета закупівлі.
Враховуючи інформацію наведену у скарзі, тендерна пропозиція відхилена неправомірно, адже Скаржник повністю відповідає вимогам технічного завдання.
Відповідно до абзацу 20 пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту
Згідно з протоколом нашу тендерну пропозицію було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
В тендерній документації Замовника присутній Додаток відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей, а саме Додаток 1.
Повідомляємо, що згідно з підпунктом 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) учасник повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій, за формою Таблиці 1.
Згідно п.п. 1.1.2. пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. У разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі пропозиції також надається сканована копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Наявність матеріально-технічної бази має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Скаржником у складі пропозиції, на виконання вимог додатку 1, надано інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій, за формою Таблиці 1. (Додаток 2) та всі документи, що підтверджуюсь приналежність.
Варто зазначити, що згідно умов документації, наявність матеріально-технічної бази має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Тендерна документація не містить будь-яких вимог про те, що матеріально-технічна база та технології повинні відповідати підсумковій відомості ресурсів. У свою чергу Скаржником в довідці додатково зазначено, що він гарантує достатність обладнання для виконання предмета закупівлі та гарантує спроможність виконання його. У разі потреби, може бути залучене додаткове обладнання, оскільки тендерною документацією Замовника не визначено вичерпного переліку матеріально-технічної бази необхідного для виконання робіт.
Таким чином вважаємо, що вимога Замовника виконана в повній мірі.
Відповідно до пункту 46 Особливостей: інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Однак в протоколі відхилення №95 від 07.08.2024 Замовник вказав, що Учасник у складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію, відповідно якої для виконання робіт будуть використовуватись будівельні машини, а саме бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.], екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,4 м3, екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,25 м3. Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня будь яка інформація та/або документи, які б підтверджували наявність вказаних будівельних машин (власні, орендовані тощо). Крім того, варто вказати, що Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій, в якій відсутня інформація про інструменти, машини та механізми, які Учасник подав у кошторисній документації (підсумкові відомості ресурсів).
Додатково повідомляємо, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником проігноровано чітку норму закону, Скаржнику не надано 24 години на усунення невідповідностей, оскільки описаний недолік стосується підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій».
Проте Скаржник вважає, що вимога Замовника відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації виконана. Адже в Додатку 1 відсутні вимоги про те, що матеріально-технічна база та технології повинні співпадати зазначених в підсумковій відомості ресурсів. Замовник не має права відхиляти або надавати усунення невідповідностей стосовно вимог які відсутні в переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
До того ж у Замовника відсутні будь-які зауваження власне до документів що підтверджують технічні та якісні характеристики запропонованого предмета закупівлі.
Враховуючи інформацію наведену у скарзі, тендерна пропозиція відхилена неправомірно, адже Скаржник повністю відповідає вимогам технічного завдання.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОСТРОЙ - 1".