-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо в талонах (ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
18.07.2024 09:57 - 04.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
381d0b5125104609bba9f6045b669c0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-18-001329-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга у текстовому форматі.docx 22.07.2024 12:43
- Дог. з НТК Авіас.pdf 22.07.2024 12:43
- Зразки талонів Авіас Дизельне паливо.pdf 22.07.2024 12:43
- СКАРГА 22.07.24.pdf 22.07.2024 12:44
- sign.p7s 22.07.2024 12:45
- рішення від 24.07.2024 № 12658.pdf 24.07.2024 14:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2024 № 13078.pdf 01.08.2024 12:58
- рішення від 31.07.2024 № 13078.pdf 05.08.2024 13:17
- УКРНАФТА.jpg 26.07.2024 15:34
- ГЛОБАЛ ЕНЕРДЖИ .jpg 26.07.2024 15:34
- МАНГО .jpg 26.07.2024 15:34
- ЧІПО.jpg 26.07.2024 15:34
- АНП .jpg 26.07.2024 15:36
- ОККО .jpg 26.07.2024 15:36
- ОККО 2 .jpg 26.07.2024 15:38
- ШЕЛ 2.jpg 26.07.2024 15:38
- ОККО 3.jpg 26.07.2024 15:38
- WOG.jpg 26.07.2024 15:38
- Пояснення.pdf 26.07.2024 15:38
- ШЕЛ.jpg 26.07.2024 15:38
- UPG.jpg 26.07.2024 15:38
- Пояснення.docx 26.07.2024 15:38
- протокол на виконання рішення АМКУ.doc 29.08.2024 16:35
- ДОДАТОК №4 Технічний опис предмету закупівлі зі змінами.docx 29.08.2024 16:35
- ТД зі змінами.docx 29.08.2024 16:35
- протокол на виконання рішення АМКУ.doc.p7s 29.08.2024 16:35
- Перелік змін до закупівлі.docx 29.08.2024 16:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.07.2024 13:23
Дата розгляду скарги:
31.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.07.2024 14:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.08.2024 13:18
Дата виконання рішення Замовником:
29.08.2024 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення АМКУ № 13078-р/пк-пз від 31.07.2024 р. Замовником прийнято рішення щодо внести зміни до тендерної документації по закупівлі Дизельне паливо в талонах (ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № закупівлі UA-2024-07-18-001329-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e3467be495854b858d036fbdb888646c
Заголовок пункту скарги:
Встановлення дискримінаційної вимоги щодо наявності САМЕ трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР. (наявність МТБ))
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 4 Додатку № 4 до тендерної документації визначено ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі,
в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам:
«4. Обов’язкова наявність пального, зазначеного у специфікації на всіх АЗС-мережі. Для забезпечення безперебійної заправки санітарних автомобілів, необхідна наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР.»
Вимагаючи від учасників вимоги щодо обов’язкової наявності АЗС-мережі «трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР (юридична адреса Замовника - Україна, 21018, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46).» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вимогою щодо наявності АЗС «трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР», Замовник обмежує конкуренцію та встановлює вимоги щодо місцезнаходження АЗС, які зможе задовільнити виключно одна мережа АЗС.
Скаржник надає до розгляду комісії посилання на google Карту, де можливо ознайомитись з відповідною інформацією:
https://www.google.com/maps/search/%D0%90%D0%97%D0%A1/@49.230727,28.4066914,13.25z/data=!4m7!2m6!3m5!2z0YPQuy4g0J_QuNGA0L7Qs9C-0LLQsCwgNDYsINCS0LjQvdC90LjRhtCwLCDQktC40L3QvdC40YbQutCw0Y8g0L7QsdC70LDRgdGC0YwsIDIxMDAw!3s0x472d5c8022fbf685:0x67846d5ed1d78124!4m2!1d28.4515867!2d49.2292979?entry=ttu
За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ОДИН учасник, який може запропонувати наявність АЗС-мережі та трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР (юридична адреса Замовника - Україна, 21018, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник може запропонувати АЗС мережі Авіас у кількості 2 (двох) АЗС, які знаходяться на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім. М. І. Пирогова ВОР, а саме за адресами:
1) вулиця Київська, 3а, Вінниця, Вінницька область, 21000 -АНП
2) Хмельницьке шосе, 82а, Вінниця, Вінницька область, 21000-АНП
На виконання потреб замовника, пропонуємо здійснити постачання палива через мережу АЗС Авіас, які знаходиться на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім. М. І. Пирогова ВОР у кількості 2 АЗС, а отже встановлена вимога Замовника в частині наявності САМЕ трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР.– є обмежувальною та дискримінаційною, та такою що суперечить п. 29 Особливостей, в частині наявності матеріально-технічної бази Скаржника.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам:
«4. Обов’язкова наявність пального, зазначеного у специфікації на всіх АЗС-мережі. Для забезпечення безперебійної заправки санітарних автомобілів, необхідна наявність трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР.»
Вимагаючи від учасників вимоги щодо обов’язкової наявності АЗС-мережі «трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР (юридична адреса Замовника - Україна, 21018, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46).» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вимогою щодо наявності АЗС «трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР», Замовник обмежує конкуренцію та встановлює вимоги щодо місцезнаходження АЗС, які зможе задовільнити виключно одна мережа АЗС.
Скаржник надає до розгляду комісії посилання на google Карту, де можливо ознайомитись з відповідною інформацією:
https://www.google.com/maps/search/%D0%90%D0%97%D0%A1/@49.230727,28.4066914,13.25z/data=!4m7!2m6!3m5!2z0YPQuy4g0J_QuNGA0L7Qs9C-0LLQsCwgNDYsINCS0LjQvdC90LjRhtCwLCDQktC40L3QvdC40YbQutCw0Y8g0L7QsdC70LDRgdGC0YwsIDIxMDAw!3s0x472d5c8022fbf685:0x67846d5ed1d78124!4m2!1d28.4515867!2d49.2292979?entry=ttu
За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ОДИН учасник, який може запропонувати наявність АЗС-мережі та трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР (юридична адреса Замовника - Україна, 21018, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник може запропонувати АЗС мережі Авіас у кількості 2 (двох) АЗС, які знаходяться на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім. М. І. Пирогова ВОР, а саме за адресами:
1) вулиця Київська, 3а, Вінниця, Вінницька область, 21000 -АНП
2) Хмельницьке шосе, 82а, Вінниця, Вінницька область, 21000-АНП
На виконання потреб замовника, пропонуємо здійснити постачання палива через мережу АЗС Авіас, які знаходиться на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім. М. І. Пирогова ВОР у кількості 2 АЗС, а отже встановлена вимога Замовника в частині наявності САМЕ трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР.– є обмежувальною та дискримінаційною, та такою що суперечить п. 29 Особливостей, в частині наявності матеріально-технічної бази Скаржника.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
3. Посилання на google Карту, з зображенням місцезнаходження АЗС на відстані не більше 3.5 км від юридичної адреси Замовника: https://www.google.com/maps/search/%D0%90%D0%97%D0%A1/@49.230727,28.4066914,13.25z/data=!4m7!2m6!3m5!2z0YPQuy4g0J_QuNGA0L7Qs9C-0LLQsCwgNDYsINCS0LjQvdC90LjRhtCwLCDQktC40L3QvdC40YbQutCw0Y8g0L7QsdC70LDRgdGC0YwsIDIxMDAw!3s0x472d5c8022fbf685:0x67846d5ed1d78124!4m2!1d28.4515867!2
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА 22.07.24.pdf
-
-
Назва доказу:
Талони мережа АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів Авіас Дизельне паливо.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-18-001329-a за предметом закупівлі: Дизельне паливо в талонах (ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти).
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8a08f54895fa4a3f88e771048aa2713d
Заголовок пункту скарги:
Встановлення дискримінаційної вимоги щодо наявності САМЕ АЗС у праві власності та/або праві користуванні (про що останній повинен надати документ, що підтверджує відповідні права на матеріально-технічну базу Скаржника).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 4 та п. 5 Додатку № 4 до тендерної документації визначено ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі,
в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам:
«На підтвердження права користування відповідними АЗС, Учасник в склалі своєї тендерної пропозиції повинен надати належний документ , підтверджуючий право власності та/або право користування .
5. Відпуск автомобільного палива здійснюється цілодобово та проводиться за талонами на власних автозаправних станціях постачальника.»
Замовником встановлена дискримінаційна вимога щодо наявності у учасників АЗС у праві власності та/або праві користуванні (про що останній повинен надати документ, що підтверджує відповідні права на матеріально-технічну базу).
Вимагаючи від учасників підтверджуючі документи щодо права користування відповідних АЗС (трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР), документ , підтверджуючий право власності та/або право користування , при цьому з урахуванням вимоги щодо здійснення відпуску палива САМЕ на власних автозаправних станціях постачальника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають АЗС у власноті/оренді/користуванні, оскільки тільки учасники власники/орендарі матеріально-технічної бази автозаправних станцій зможуть мати право користування АЗС або документ на право власності на АЗС.
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Отже, Замовник склав умови тендерної документації таким чином, що передбачає взяти участь у закупівлі виключно власникам АЗС або користувачам АЗС.
Скаржник може запропонувати АЗС мережі Авіас у кількості 2 (двох) АЗС, які знаходяться на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім. М. І. Пирогова ВОР, а саме за адресами:
3) вулиця Київська, 3а, Вінниця, Вінницька область, 21000 -АНП
4) Хмельницьке шосе, 82а, Вінниця, Вінницька область, 21000-АНП
Отже, зазначені вище партнерські договори надають право ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому відповідні АЗС не знаходяться у праві власності/користуванні Скаржника та/або партнера Скаржника, що свідчить про дискримінаційний характер відповідної вимоги тендерної документації.
Скаржник здійснює перепродаж талонів мережі АЗС «Авіас» та інших мереж АЗС, які придбані на умовах укладеного між Скаржником та продавцем талонів мережі АЗС договором.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Водночас, Скаржник зауважує, що предметом даної закупівлі є Дизельне паливо в талонах (ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти).
Окрім того, зазначена умова суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам:
«На підтвердження права користування відповідними АЗС, Учасник в склалі своєї тендерної пропозиції повинен надати належний документ , підтверджуючий право власності та/або право користування .
5. Відпуск автомобільного палива здійснюється цілодобово та проводиться за талонами на власних автозаправних станціях постачальника.»
Замовником встановлена дискримінаційна вимога щодо наявності у учасників АЗС у праві власності та/або праві користуванні (про що останній повинен надати документ, що підтверджує відповідні права на матеріально-технічну базу).
Вимагаючи від учасників підтверджуючі документи щодо права користування відповідних АЗС (трьох АЗС на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім.М.І. Пирогова ВОР), документ , підтверджуючий право власності та/або право користування , при цьому з урахуванням вимоги щодо здійснення відпуску палива САМЕ на власних автозаправних станціях постачальника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають АЗС у власноті/оренді/користуванні, оскільки тільки учасники власники/орендарі матеріально-технічної бази автозаправних станцій зможуть мати право користування АЗС або документ на право власності на АЗС.
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Отже, Замовник склав умови тендерної документації таким чином, що передбачає взяти участь у закупівлі виключно власникам АЗС або користувачам АЗС.
Скаржник може запропонувати АЗС мережі Авіас у кількості 2 (двох) АЗС, які знаходяться на відстані до 3,5 км від юридичної адреси КНП ВОКЛ ім. М. І. Пирогова ВОР, а саме за адресами:
3) вулиця Київська, 3а, Вінниця, Вінницька область, 21000 -АНП
4) Хмельницьке шосе, 82а, Вінниця, Вінницька область, 21000-АНП
Отже, зазначені вище партнерські договори надають право ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому відповідні АЗС не знаходяться у праві власності/користуванні Скаржника та/або партнера Скаржника, що свідчить про дискримінаційний характер відповідної вимоги тендерної документації.
Скаржник здійснює перепродаж талонів мережі АЗС «Авіас» та інших мереж АЗС, які придбані на умовах укладеного між Скаржником та продавцем талонів мережі АЗС договором.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Водночас, Скаржник зауважує, що предметом даної закупівлі є Дизельне паливо в талонах (ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти).
Окрім того, зазначена умова суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів Авіас Дизельне паливо.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-18-001329-a за предметом закупівлі: Дизельне паливо в талонах (ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти).