• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Трастузумаб 150 мг)

Завершена

966 833 221.51 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 834 166.11 UAH
Період оскарження: 17.07.2024 17:40 - 26.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо обгрунтування аномально низької ціни

Номер: 097fd16491574be4acdceec9f6efeb5f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-17-009585-a.c2
Назва: щодо обгрунтування аномально низької ціни
Вимога:
На наш погляд, компанія «Дойч-Фарм» не надала переконливих пояснень і не навела докази, які б підтверджували те, що запропонована даною компанією ціна не є аномально низькою і надалі це не призведе до проблем із виконанням умов договору. Просимо ознайомиться з офіційним листом, підготовленим нашою компанією, в якому ми детально пояснили, чому ми вважаємо, що компанія Дойч-Фарма не навела таких доказів і не може бути визнана переможцем.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день, шановний учаснику! Звертаємо увагу, що згідно з абзацом 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, можливість звернення учасником, тендерна пропозиція якого не була відхилена, з вимогою про скасування рішення щодо визначення переможця не передбачено законодавством. Порядок оскарження відкритих торгів регламентується Закном України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням Особливостей. Зокрема, відповідно до абз. 3 п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Отже, у випадку оскарження рішення про визначення переможця, учасники можуть подати скаргу через електронну систему запкупівель до Антимонопольного комітету України. Разом з тим інформуємо, що пунктом 37 Особливостей передбачено наступне: учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Акцентуємо вашу увагу на тому, що обгрунтування надається у довільній формі та не передбачено надання відповідних доказів, що підтверджують можливість постачання за запропонованою ціною, ні Особливостями ні Законом. Обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції від 30.07.2024 № 315/30/07 містить інформацію щодо сприятливих умов, за яких учасник може поставити товари, зокрема про спеціальну пропозицію (знижку) учасника, що є аргументованою, таким чиному у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Дойч-Фарм", а вимога № UA-2024-07-17-009585-a.c2 не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга, щодо обгрунтування аномально низької ціни

Номер: e10b9097e5544562a31d8c3ab18e349c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-17-009585-a.b1
Назва: Скарга, щодо обгрунтування аномально низької ціни
Скарга:
потенційне порушення, виникнення якого може призвести до необхідності відхилення пропозиції іншого учасника тендеру, а саме ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ»
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 07.08.2024 19:12
Автор: Accord Healthcare Polska Sp. z o.o., Katarzyna Rzazewska 48502165415 katarzyna_rzazewska@accord-healthcare.com https://www.accord-healthcare.com/pl

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 236b4f96eb304241b943e9a46f906d0d
Заголовок пункту скарги: Скарга, щодо обгрунтування аномально низької ціни
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги: На наш погляд, компанія «Дойч-Фарм» не надала переконливих пояснень і не навела докази, які б підтверджували те, що запропонована даною компанією ціна не є аномально низькою і надалі це не призведе до проблем із виконанням умов договору.
Просимо ознайомиться з офіційним листом, підготовленим нашою компанією, в якому ми детально пояснили, чому ми вважаємо, що компанія Дойч-Фарма не навела таких доказів і не може бути визнана переможцем.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір