-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Модульна збірно-розбірна споруда (котельня).
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2024 17:21 - 23.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника
Номер:
34ce3d20e2d6425384391fceb5a1a3e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-17-009473-a.b1
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- БМК 100 РП КЕ.pdf 31.07.2024 11:46
- Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.docx 31.07.2024 11:46
- Скарга.pdf 31.07.2024 11:46
- sign.p7s 31.07.2024 11:53
- Рішення від 02.08.2024 № 13182.pdf 02.08.2024 15:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2024 № 13704.pdf 14.08.2024 12:57
- Рішення від 13.08.2024 № 13704.pdf 16.08.2024 11:25
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.pdf 06.08.2024 09:11
- Пояснення на скаргу ТОВ АТОНМАШ.pdf 06.08.2024 09:11
- Додаток 3 Тендерна документація.pdf 06.08.2024 09:11
- Пояснення на скаргу ТОВ АТОНМАШ.docx 06.08.2024 09:11
- Додаток 4 (протокол УО №160).pdf 06.08.2024 09:11
- Додаток 2 Технічні вимоги.pdf 06.08.2024 09:11
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx 06.08.2024 09:11
- Додаток 2 Технічні вимоги.docx 06.08.2024 09:11
- Додаток 3 Тендерна документація.docx 06.08.2024 09:11
- Додаток 4 (протокол УО №160).docx 06.08.2024 09:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.07.2024 16:23
Дата розгляду скарги:
13.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.08.2024 15:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.08.2024 11:25
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5ef0f9f6e08f48ac9db28e0fcb8039c0
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність вимогам технічного завдання згідно Додатку № 4
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження:
- інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації;
Згідно із Додатком № 4 тендерної документації :
Транспортабельна котельня повинна поставлятися, як готовий до експлуатації виріб для якого відсутня необхідність в проектуванні. Повинна здійснюватися лише «прив’язка» на місцевості транспортабельної котельні до об’єкту. В проекті прив’язки показують місце розташування котельні та підключення до існуючих інженерних мереж об’єкту.
Однак, у тендерній документації ТОВ "АРМ-ЕЛЕКТРО" (документ «КЕРІВНИЦТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ» файл «БМК 100 РП КЕ.pdf» стор. 3) зазначає, що «Для встановлення теплогенераторної необхідно розробити проект у відповідності до вимог ДБН В.2.5-77-2014 «Котельні», ДБН А 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації для будівництва», ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських i сільських поселень», ДБН В.2.5-39:2008 «Теплові мережі», ДБН В.2.6-31:2006 «Теплова ізоляція будівель», ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві», ДСТУ Б В.2.5-38:2008 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блисковкозахистів будівель і споруд», «Правил устройства электроустановок» (ПУЭ, редакция 1986 р.), НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Українi», ДБН В.1.1.-7-2002 «Пожежна безпека об’єктів будівництва», СНиП 3.05.06-85 «Электротехнические устройства», ДНАОП 0.00-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», інших чинних нормативних документів і рекомендацій даного КЕРІВНИЦТВА З ЕКСПЛУАТАЦІЇ.»
Аналізуючи дану інформацію слід прийти до висновку про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "АРМ-ЕЛЕКТРО" умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі.
Згідно вимог абзацу другому пункту 43 Особливостей : Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
- інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації;
Згідно із Додатком № 4 тендерної документації :
Транспортабельна котельня повинна поставлятися, як готовий до експлуатації виріб для якого відсутня необхідність в проектуванні. Повинна здійснюватися лише «прив’язка» на місцевості транспортабельної котельні до об’єкту. В проекті прив’язки показують місце розташування котельні та підключення до існуючих інженерних мереж об’єкту.
Однак, у тендерній документації ТОВ "АРМ-ЕЛЕКТРО" (документ «КЕРІВНИЦТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ» файл «БМК 100 РП КЕ.pdf» стор. 3) зазначає, що «Для встановлення теплогенераторної необхідно розробити проект у відповідності до вимог ДБН В.2.5-77-2014 «Котельні», ДБН А 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації для будівництва», ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських i сільських поселень», ДБН В.2.5-39:2008 «Теплові мережі», ДБН В.2.6-31:2006 «Теплова ізоляція будівель», ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві», ДСТУ Б В.2.5-38:2008 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блисковкозахистів будівель і споруд», «Правил устройства электроустановок» (ПУЭ, редакция 1986 р.), НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Українi», ДБН В.1.1.-7-2002 «Пожежна безпека об’єктів будівництва», СНиП 3.05.06-85 «Электротехнические устройства», ДНАОП 0.00-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», інших чинних нормативних документів і рекомендацій даного КЕРІВНИЦТВА З ЕКСПЛУАТАЦІЇ.»
Аналізуючи дану інформацію слід прийти до висновку про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "АРМ-ЕЛЕКТРО" умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі.
Згідно вимог абзацу другому пункту 43 Особливостей : Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
×
-
Назва доказу:
• Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.docx
-
-
Назва доказу:
Керівництво з експлуатації, файл «БМК 100 РП КЕ»
-
Повʼязаний документ:
БМК 100 РП КЕ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (Постанови 1178).