• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт щитової № 3 внутрішньої системи електропостачання будівлі зі встановленням дизель-генератора на території Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31»)

Завершена

341 170.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 705.85 UAH
Період оскарження: 17.07.2024 16:40 - 29.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

незаконне визнання переможця згідно п. 16 ст. 29, п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 9d7a352a9f594fe18454835cfae0c59f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-17-009018-a.a1
Назва: незаконне визнання переможця згідно п. 16 ст. 29, п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
ВИМОГА 17 липня 2024 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2024-07-17-009018-a, про проведення відкритих торгів із особливостями за предметом: ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт щитової №3 внутрішньої системи електропостачання будівлі зі встановленням дизель-генератора на території Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31») Аукціон було проведено 02.08.2024 року. На підставі протокольного рішення від 06.08.2024р № 332 було обрано переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" (надалі Учасник) із вартістю за результатами аукціону: 276 734 грн з ПДВ. Однак, після аналізу його пропозиції нами було виявлено порушення умов технічної специфікації (додаток №3) тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування Протоколу щодо обрання переможцем та визначення переможцем та визначення дискваліфікації (відхилення) учасника відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п.2 (розділ 5 оцінка тендерних пропозицій) вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Згідно п2. дод.№3 вимоги до учасника, Ціна тендерної пропозиції - договірна ціна, повинна бути твердою та розрахованою згідно Кошторисних норм України, які затверджені Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», та повинна бути надана в складі тендерної пропозиції. Згідно проєкту договору Додаток 3 – Договірна ціна, включаючи кошторис на виготовлення проєктно-кошторисної документації. Згідно назви закупівлі, та відповідно назви проєкту: «Капітальний ремонт ЩИТОВОЇ № 3 внутрішньої системи електропостачання будівлі зі встановленням дизель-генератора на території Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31» завданням на проєктування передбачено: 12 Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики об'єкту Проектом передбачити заміну існуючого дизель генератора 80 кВт на новий ALTAS 264 кВт з прокладанням кабельної лінії до АВР ГВРЩ3. Встановлення на господарський блок і підключення демонтованого дизель-генератора 80 кВт к ГВРЩ господарського блоку. Обсяги проектних робіт у електрощитовій №3 (ГВРЩ3) Встановити вступно-розподільний пристрій з автоматичним введенням резервного живлення від дизель генератора потужністю 264 кВТ. На території лікарні облаштувати майданчик для встановлення дизель генератора. Щити розподільчих мереж, що існують – без змін. Виробники електроустаткування: Виробник і тип проектованого дизель генератора –ATLAS Generators model A330S330kVA Електричні апарати - Шнайдер електрик (або аналог) Корпуси шаф - індивідуального виготовлення Кабельні конструкції – ДКС (або аналог) Проектна документація розробляється в розділах згідно з ДБН А.2.2-3:2014 (зі змінами), у тому числі: ПЗ – загальна пояснювальна записка; КБ – конструкції залізобетонні; ЕП – електропостачання; ПОБ – проект організації будівництва; К – кошторисна документація. Завдання на розробку кошторисної документації отримується додатково у Замовника 16 Потужність або характеристика об'єкта, виробнича програма Електрощитова №3 (ГВРЩ3) площею 21,3 м2 Згідно наданих та оприлюднених Учасником: договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку та кошторису №1 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи (форма №2-П) наведено: розрахунок вартості проектних робіт згідно Розд.1,табл.8,п.1 Збірника цін на проектні роботи для будівництва https://ips.ligazakon.net/document/FIN23019 Згідно Розділу 1- Електроенергетика, ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ЦІН 1. У даному розділі Збірника наведено ціни на розроблення проектно-кошторисної документації для будівництва атомних, паротурбінних, гідравлічних, гідроакумулювальних і дизельних електростанцій; окремих котельних; теплових мереж; електричних підстанцій; повітряних і кабельних ліній електропередачі; ремонтно-виробничих баз і ремонтно-експлуатаційних пунктів електромереж; релейного захисту; протиаварійної автоматики і розрахунків стійкості електричних мереж; диспетчерського управління і телемеханізації енергетичних об'єктів; електропостачання міст і селищ; споруд інженерного захисту сільськогосподарських низин, населених пунктів, міст і промислових підприємств; буропідривних робіт, а також ціни на розроблення заходів, пов'язаних з підготуванням водосховищ і нижнього б'єфа; підземних споруд і спеціальних робіт. Наведений учасником Кошторис НЕ МІСТИТЬ, та НЕ ВРАХОВУЄ весь необхідний обсяг проєктних робіт, що передбачений технічний специфікації (дод.3 Завдання на проєктування) в тендерній документації, а саме згідно вищенаведених п. 12, 16 Завдання на проєктування. Таким чином, Учасник НЕ надав, та НЕ врахував вартість проєктних робіт (послуг) в: Електрощитова №3 (ГВРЩ3) площею 21,3 м2. Нормативний розрахунок вказаних в специфікації обсягів проєктних робіт що відноситься до Електрощитова №3 (ГВРЩ3) площею 21,3 м2, передбачається іншим розділом Збірника цін на проєктні роботи, зокрема Розд.44,табл.1,п.1 (Охорона здоров’я) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0383400-87#Text Замовник мав право звернутися за підтвердженням інформації, або виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не звертався до учасника згідно вимог розділу 5 Оцінка тендерних пропозиції, та п.16 ст.29 ЗУ Про публічні закупівлі із повідомленням про усуненні вказаних невідповідностей в інформації та / або документах. З вищезазначеної інформації можна зробити висновок, що Учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" обраний з порушенням статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає принципам Законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно п. 1, 2) статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Враховуючи вище викладене, та той факт, що Учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" у складі тендерної пропозиції НЕ ВРАХУВАВ весь передбачений технічної специфікації (завдання на проєктування) обсяг проєктних робіт, відповідно до умов Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», вважається необхідним скасувати протокольне рішення від 06.08.2024р №332, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.08.2024р. UA-2024-07-17-009018-a та обрання переможцем і відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" на підставі пункту п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», у разі відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції замовник розглядає наступну тендерну пропозицію в списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки - від найкращої, у порядку та строки, визначені у Законі, тобто в ті ж строки, що і для першого учасника. Враховуючи вищевикладене, та керуючись п. 16 ст. 29, п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати протокольне рішення від 06.08.2024р №332 про визнання переможцем за результатами аукціону ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД". 2. Скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.08.2024р. UA-2024-07-17-009018-a. 3. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Диктор, Михайло ЗАНУЗДАНОВ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Повідомляємо, що згідно діючого законодавства у Замовника відсутні підстави для розгляду поданої Вами вимоги, оскільки відповідно до частини другої пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливостей) та частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, після ухвалення замовником рішення щодо визначення переможця закупівлі і направлення йому відповідного повідомлення про намір укласти договір Особистостями та Законом не передбачена можливість направлення іншими учасниками процедури закупівлі вимог до Замовника стосовно ухвалення вищезазначеного рішення. Враховуючи, що Ваша пропозиція не розглядалася, у Вас відсутні підстави для подання вимоги після ухвалення замовником рішення щодо визнання переможцем учасника, пропозиція якого за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною. Додатково повідомляємо, що відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково- проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (Далі – Настанова) кошторисної вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт визначається: - із застосування відсоткових показників вартості проектних робіт до вартості будівельних робіт, а для об’єктів виробничого призначення, окремих об’єктів невиробничого призначення та об’єктів телекомунікацій з урахуванням вартості устаткування; - на підставі збірників цін на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи; - за калькуляційним методом. Згідно п. 2.22 та 3.1. Настанови за умови неможливості визначити кошторисну вартість проектних робіт за розділом ІІ цієї Настанови, можуть застосовуватися положення розділів ІІІ, IV цієї Настанови. (вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт можливо визначити на підставі показників збірників цін на проектні, науково-проектні і вишукувальні роботи). Учасник-переможець ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» надав розрахунок договірної ціни відповідно вимогам Тендерної документації та п. 27 Завдання на проєктування, визначивши вартість розробки проектної документації за розділом ІІІ Настанови. За наданим посиланням у Вимозі Учасника ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ" https://ips.ligazakon.net/document/FIN23019: ЗБІРНИК цін на проектні роботи для будівництва Розділ 1 Електроенергетика ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ЦІН 1. У даному розділі Збірника наведено ціни на розроблення проектно-кошторисної документації для будівництва атомних, паротурбінних, гідравлічних, гідроакумулювальних і дизельних електростанцій; окремих котельних; теплових мереж; електричних підстанцій; повітряних і кабельних ліній електропередачі; ремонтно-виробничих баз і ремонтно-експлуатаційних пунктів електромереж; релейного захисту; протиаварійної автоматики і розрахунків стійкості електричних мереж; диспетчерського управління і телемеханізації енергетичних об'єктів; електропостачання міст і селищ; споруд інженерного захисту сільськогосподарських низин, населених пунктів, міст і промислових підприємств; буропідривних робіт, а також ціни на розроблення заходів, пов'язаних з підготуванням водосховищ і нижнього б'єфа; підземних споруд і спеціальних робіт. Відповідно п. 1 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», а саме: 1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: 1) будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Виходячи з вищенаведеного, учасник-переможець ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» застосував вірно саме ЗБІРНИК цін на проектні роботи для будівництва Розділ 1 Електроенергетика, врахувавши вид будівництва закупівлі - капітальний ремонт. Також переможець застосував розрахунковий показник потужності генераторів, згідно Завдання на проєктування – 80 кВт, 264 кВт, відповідно таблиці 8, розділ 1, п. 1 «ДЕС з дизель-генераторами одиничною потужністю від 24 до 200 кВт, при потужності станції від 24 до 400 кВт» Збірника, виключивши зайві розділи. Розрахунок виконано відповідно Настанові, як того вимагав Замовник. За наданим посиланням у Вимозі Учасника ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0383400-87#Text: ЗБІРНИК цін на проектні роботи для будівництва Розділ 44 Охорона здоров'я п. 1. Даний розділ містить ціни для визначення вартості розроблення проектно-кошторисної документації на нове будівництво комплексів та окремих будівель і споруд установ охорони здоров'я. Вид будівництва тендерної закупівлі – капітальний ремонт. Тож застосування вказаного збірника не поширюється на вказаний вид будівництва закупівлі, застосування його не можливе. Враховуючи вищевикладене, у замовника відсутні підстави для скасування протокольного рішення від 06.08.2024р №332 про визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено