-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт найпростішого укриття – гідроізоляції зовнішніх стін підвалу, цоколю та відновлення відмостки (усунення ситуації із затікання атмосферних опадів) в адміністративній будівлі за адресою: м. Рівне, вул. Словацького, 3А
Завершена
1 322 247.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 611.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 611.24 UAH
Період оскарження:
17.07.2024 15:29 - 11.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
929c8667571946f39ee3333010883a2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-17-007617-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації, що встановлені замовником та порушують права та законні інтереси учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Виписка.pdf 20.07.2024 18:57
- ISO 9001.pdf 20.07.2024 18:57
- ISO 45001.pdf 20.07.2024 18:57
- Д.№452-12 дог. підряду..pdf 20.07.2024 18:57
- Декларація ЛАТЕВ.pdf 20.07.2024 18:57
- Договір №9-06-24 від 19.06.2024р..pdf 20.07.2024 18:57
- Додаток до ліцензии ЛАТЕВ.pdf 20.07.2024 18:57
- Договір_аналогія поточний.pdf 20.07.2024 18:57
- Дозвіл ЛАТЕВ.pdf 20.07.2024 18:57
- РЕФЕРЕНС ЛАТЕВ.pdf 20.07.2024 18:57
- Скарга АМК Словацького.docx 20.07.2024 18:57
- Ліцензия ЛАТЕВ.pdf 20.07.2024 18:57
- Скарга АМК Словацького.docx.p7s 20.07.2024 18:57
- sign.p7s 21.07.2024 11:14
- Скарга АМК Словацького.pdf 21.07.2024 14:41
- Скарга АМК Словацького.pdf.p7s 21.07.2024 14:41
- рішення від 23.07.2024 №12583.pdf 23.07.2024 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2024 №13018.pdf 31.07.2024 14:05
- рішення від 30.07.2024 №13018.pdf 02.08.2024 14:22
- пояснення до скарги pdf 25.07.2024 17:11
- пояснення до скарги doc 25.07.2024 17:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2024 13:32
Дата розгляду скарги:
30.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.08.2024 14:22
Дата виконання рішення Замовником:
09.08.2024 15:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації усунено порушення, зазначені у скарзі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
64388869c7094ea1af6953f4c1e0c49f
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 6 таблиці 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовника встановлена вимога – «Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на право виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, зварювальні роботи..»
Враховуючи, що послуги, виконуватимуться потенційними учасниками в підвальному приміщенні вимога про надання у складі пропозиції Декларації матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на право виконання робіт на висоті понад 1,3 метра є необгрунтованою та не доцільною. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки за таких умов прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають Декларацію на право виконання робіт на висоті понад 1,3 метра.
У Скаржника наявні дозвільні документи, зокрема Ліцензія на будівельну діяльність № 12-Л від 12 березня 2019 року (додається), яка дає право здійснювати надання послуг, що є предметом закупівлі.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вище вказане нами як Скаржником в повній мірі доведено необгрунтованість та незаконність встановлення замовником вищенаведеної вимоги.
Враховуючи, що послуги, виконуватимуться потенційними учасниками в підвальному приміщенні вимога про надання у складі пропозиції Декларації матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на право виконання робіт на висоті понад 1,3 метра є необгрунтованою та не доцільною. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки за таких умов прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають Декларацію на право виконання робіт на висоті понад 1,3 метра.
У Скаржника наявні дозвільні документи, зокрема Ліцензія на будівельну діяльність № 12-Л від 12 березня 2019 року (додається), яка дає право здійснювати надання послуг, що є предметом закупівлі.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вище вказане нами як Скаржником в повній мірі доведено необгрунтованість та незаконність встановлення замовником вищенаведеної вимоги.
×
-
Назва доказу:
Додаток до ліцензії
-
Повʼязаний документ:
Додаток до ліцензии ЛАТЕВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія
-
Повʼязаний документ:
Ліцензия ЛАТЕВ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
62334f7f21e44c9abaefe17ce8ea8a20
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 14 таблиці 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовника – «Копію ліцензії або довідку видану ДСНС України з ліцензійного реєстру на виконання робіт протипожежного призначення, що включає монтаж систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень..» В технічному завданні висвітленому Замовником не передбачено робіт/послуг протипожежного призначення, що включає монтаж систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних)...» Дана вимога є дискримінаційною, оскільки за таких умов прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають Копію ліцензії або довідку видану ДСНС України з ліцензійного реєстру на виконання робіт протипожежного призначення. Предметом закупівлі Замовника є поточний ремонт найпростішого укриття – гідроізоляції зовнішніх стін підвалу, цоколю та відновлення відмостки (усунення ситуації із затікання атмосферних опадів) в адміністративній будівлі за адресою: м. Рівне, вул. Словацького, 3А.
Для даного виду надання послуг у Скаржника наявні дозвільні документи, зокрема Ліцензія на будівельну діяльність № 12-Л від 12 березня 2019 року (додається), Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована 18 лютого 2019 року за № 1606 та Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 332.19.23 від 19.08.2019 року (додаються).
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки за таких умов прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають Копію ліцензії або довідку видану ДСНС України з ліцензійного реєстру на виконання робіт протипожежного призначення.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Для даного виду надання послуг у Скаржника наявні дозвільні документи, зокрема Ліцензія на будівельну діяльність № 12-Л від 12 березня 2019 року (додається), Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована 18 лютого 2019 року за № 1606 та Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 332.19.23 від 19.08.2019 року (додаються).
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки за таких умов прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають Копію ліцензії або довідку видану ДСНС України з ліцензійного реєстру на виконання робіт протипожежного призначення.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Дозвіл
-
Повʼязаний документ:
Дозвіл ЛАТЕВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація
-
Повʼязаний документ:
Декларація ЛАТЕВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток до ліцензії
-
Повʼязаний документ:
Додаток до ліцензии ЛАТЕВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія
-
Повʼязаний документ:
Ліцензия ЛАТЕВ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
8d7a1a35e91e4cf3a0c5bf954c6ee745
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно Додатку № 1 до тендерної документації Замовника
- «Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікат про аудит, який підтверджує, що енергетичного менеджменту в галузі будівництва учасника, щодо будівництва житлових і нежитлових будівель, будівництва інших споруд, відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання».
-«Учасник закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати систему менеджменту якості в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію чинного сертифіката ДСТУ ІSO 9001:2015 та копію звіту по сертифікаційному аудиту затвердженого органом сертифікації, яким видано сертифікат. Також, учасник повинен використовувати в своїй діяльності систему екологічного менеджменту в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію чинного сертифіката ДСТУ ISO 14001:2015 та копію звіту по сертифікаційному аудиту затвердженого органом сертифікації, яким видано сертифікат.»
-Учасник закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію чинного сертифіката ДСТУ ІSO 45001:2019 та копію звіту по сертифікаційному аудиту затвердженого органом сертифікації, яким видано сертифікат.
-« Учасник закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати системи управління протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію чинного сертифіката ДСТУ ISO 37001:2018 та копію звіту по сертифікаційному аудиту затвердженого органом сертифікації, яким видано сертифікат.»
Надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації є законодавчо не обґрунтованою та таким, що суперечитиме ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі” та сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який є необов’язковим у його сфері діяльності. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально.
У 2024 році підприємством Скаржника отримані:
-Сертифікат на систему управління якістю № UA.MQ.240502.01-24 від 07.06.2024 р., який згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає ДСТУ EN ISO 9001:2018 ( EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»,
- Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці № UA.OH.240502.01-24 від 07.06.2024 р., який згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає ДСТУ ISO 45001:2019 ( ISO 45001:2018, IDT ) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Скаржник має право укладати (договори на здійснення робіт по будівництву, реконструкції, капітальному та поточномуремонту об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів будівництва з незначними та середніми наслідками (СС1, СС2), що підтверджуються чинною Ліцензією на будівельну діяльність № 12-Л від 12 березня 2019 року.
Вимога Замовника в цій частині є дискримінаційною.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вище вказане нами як Скаржником в повній мірі доведено необгрунтованість та незаконність встановлення замовником вищенаведеної вимоги. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
- «Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікат про аудит, який підтверджує, що енергетичного менеджменту в галузі будівництва учасника, щодо будівництва житлових і нежитлових будівель, будівництва інших споруд, відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання».
-«Учасник закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати систему менеджменту якості в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію чинного сертифіката ДСТУ ІSO 9001:2015 та копію звіту по сертифікаційному аудиту затвердженого органом сертифікації, яким видано сертифікат. Також, учасник повинен використовувати в своїй діяльності систему екологічного менеджменту в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію чинного сертифіката ДСТУ ISO 14001:2015 та копію звіту по сертифікаційному аудиту затвердженого органом сертифікації, яким видано сертифікат.»
-Учасник закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію чинного сертифіката ДСТУ ІSO 45001:2019 та копію звіту по сертифікаційному аудиту затвердженого органом сертифікації, яким видано сертифікат.
-« Учасник закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати системи управління протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію чинного сертифіката ДСТУ ISO 37001:2018 та копію звіту по сертифікаційному аудиту затвердженого органом сертифікації, яким видано сертифікат.»
Надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації є законодавчо не обґрунтованою та таким, що суперечитиме ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі” та сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який є необов’язковим у його сфері діяльності. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально.
У 2024 році підприємством Скаржника отримані:
-Сертифікат на систему управління якістю № UA.MQ.240502.01-24 від 07.06.2024 р., який згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає ДСТУ EN ISO 9001:2018 ( EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»,
- Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці № UA.OH.240502.01-24 від 07.06.2024 р., який згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає ДСТУ ISO 45001:2019 ( ISO 45001:2018, IDT ) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Скаржник має право укладати (договори на здійснення робіт по будівництву, реконструкції, капітальному та поточномуремонту об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів будівництва з незначними та середніми наслідками (СС1, СС2), що підтверджуються чинною Ліцензією на будівельну діяльність № 12-Л від 12 березня 2019 року.
Вимога Замовника в цій частині є дискримінаційною.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вище вказане нами як Скаржником в повній мірі доведено необгрунтованість та незаконність встановлення замовником вищенаведеної вимоги. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Дозвіл
-
Повʼязаний документ:
Дозвіл ЛАТЕВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація
-
Повʼязаний документ:
Декларація ЛАТЕВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
ISO 45001.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
ISO 9001.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток до ліцензії
-
Повʼязаний документ:
Додаток до ліцензии ЛАТЕВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія
-
Повʼязаний документ:
Ліцензия ЛАТЕВ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
1663a7acec33482890825136dd03ff70
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати:
Інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію двох виконаних аналогічних договорів з усіма додатками, які становлять їх невід’ємними частинами; з додатковими угодами до договору (у разі їх укладення), з копіями «Акту(ів) приймання виконаних робіт» (форма № КБ -2в), копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) та лист-відгук датований не раніше дати закупівлі стосовно належного та повного виконання від замовника наданого аналогічного договору.
Аналогічні договори – виконані договори не менше двох із будівництва, реконструкції та/або капітального ремонту, що виконані учасником в повному обсязі у 2020 - 2024 роках.
Встановлюючи таку вимогу Замовник створює дискримінаційну вимогу учасникам.
Замовником не доведено необхідності надання аналогічного договору в даній закупівлі не менше «двох таких договорів». Оскільки потенційні учасники могли /можуть виконати один договір, що вміщує всі види робіт що передбачені технічним завданням і в одному договорі.
Також предметом закупівлі Замовника є поточний ремонт. Замовник встановлюючи умову аналогічного договору на капітальний ремонт, свідомо створює обмеження та дискримінацію по відношенню до інших потенційних учасників.
Наше підприємство виконує будівельно-монтажні роботи на об’єктах різного цільового призначення (житлові, виробничі, громадські будівлі) з виконанням функцій генерального підрядника, загально-будівельні роботи, демонтажні роботи, внутрішні оздоблювальні роботи, монтаж інженерних мереж, лісозаготівельні послуги, покрівельні роботи, тощо.
Зокрема Скаржник має успішно виконаний аналогічний договір (додається), але немає «лист-відгук датований не раніше дати закупівлі». Встановлюючи дану умову Замовник створює дискримінаційні умови та необгрунтовано порушує принципі рівності всіх учасників.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію двох виконаних аналогічних договорів з усіма додатками, які становлять їх невід’ємними частинами; з додатковими угодами до договору (у разі їх укладення), з копіями «Акту(ів) приймання виконаних робіт» (форма № КБ -2в), копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) та лист-відгук датований не раніше дати закупівлі стосовно належного та повного виконання від замовника наданого аналогічного договору.
Аналогічні договори – виконані договори не менше двох із будівництва, реконструкції та/або капітального ремонту, що виконані учасником в повному обсязі у 2020 - 2024 роках.
Встановлюючи таку вимогу Замовник створює дискримінаційну вимогу учасникам.
Замовником не доведено необхідності надання аналогічного договору в даній закупівлі не менше «двох таких договорів». Оскільки потенційні учасники могли /можуть виконати один договір, що вміщує всі види робіт що передбачені технічним завданням і в одному договорі.
Також предметом закупівлі Замовника є поточний ремонт. Замовник встановлюючи умову аналогічного договору на капітальний ремонт, свідомо створює обмеження та дискримінацію по відношенню до інших потенційних учасників.
Наше підприємство виконує будівельно-монтажні роботи на об’єктах різного цільового призначення (житлові, виробничі, громадські будівлі) з виконанням функцій генерального підрядника, загально-будівельні роботи, демонтажні роботи, внутрішні оздоблювальні роботи, монтаж інженерних мереж, лісозаготівельні послуги, покрівельні роботи, тощо.
Зокрема Скаржник має успішно виконаний аналогічний договір (додається), але немає «лист-відгук датований не раніше дати закупівлі». Встановлюючи дану умову Замовник створює дискримінаційні умови та необгрунтовано порушує принципі рівності всіх учасників.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
Договір_аналогія поточний.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
Договір №9-06-24 від 19.06.2024р..pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
Д.№452-12 дог. підряду..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
40654a7d8ae640a7b8cac76cc7e37228
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 12 таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації «Учасниками обов’язково надається у складі пропозиції документальне підтвердження наявності власної або залученої на договірних засадах електротехнічної лабораторії, а саме: дійсні на весь період надання послуг скан-копії сертифікату із додатками (сфера вимірювань) та договору (у разі залучення на договірних засадах).
Електротехнічна лабораторія (далі ЕТЛ) – здійснює вимірювання параметрів електрообладнання електроустановок, а також випробування засобів індивідуального захисту та рідких діелектриків, визначених затвердженою сферою об'єктів та процесів системи вимірювань.
Для здійснення послуг/робіт визначених замовником за класом наслідків, для потенційного учасника не потрібно послуг електротехнічної лабораторії. Всі дозвільні документи для будівельних кампаній, в тому числі декларацій чітко визначені законодавством. В технічному завданні визначеному замовником нема високовольтного електричного обладнання з напругою понад 1000 В (до 7500 кВ включно)
Дана умова є класично дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників Закупівлі. Для надання послуг/робіт, що є предметом закупівлі у Скаржника наявні дозвільні документи, зокрема Ліцензія на будівельну діяльність № 12-Л від 12 березня 2019 року (додається), Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована 18 лютого 2019 року за № 1606 та Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 332.19.23 від 19.08.2019 року.
Предметом закупівлі є надання послуг з «Поточний ремонт найпростішого укриття – гідроізоляції зовнішніх стін підвалу, цоколю та відновлення відмостки (усунення ситуації із затікання атмосферних опадів) в адміністративній будівлі за адресою: м. Рівне, вул. Словацького, 3А», а не послуги Електротехнічної лабораторії замовник порушує принципи законності.
У Скаржника наявні дозвільні документи, зокрема Ліцензія на будівельну діяльність № 12-Л від 12 березня 2019 року (додається), Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована 18 лютого 2019 року за № 1606 та Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 332.19.23 від 19.08.2019 року (додаються) які дозволяють в повній мірі якісно виконати послуги, що є оголошеним предметом закупівлі Замовника.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Електротехнічна лабораторія (далі ЕТЛ) – здійснює вимірювання параметрів електрообладнання електроустановок, а також випробування засобів індивідуального захисту та рідких діелектриків, визначених затвердженою сферою об'єктів та процесів системи вимірювань.
Для здійснення послуг/робіт визначених замовником за класом наслідків, для потенційного учасника не потрібно послуг електротехнічної лабораторії. Всі дозвільні документи для будівельних кампаній, в тому числі декларацій чітко визначені законодавством. В технічному завданні визначеному замовником нема високовольтного електричного обладнання з напругою понад 1000 В (до 7500 кВ включно)
Дана умова є класично дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників Закупівлі. Для надання послуг/робіт, що є предметом закупівлі у Скаржника наявні дозвільні документи, зокрема Ліцензія на будівельну діяльність № 12-Л від 12 березня 2019 року (додається), Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована 18 лютого 2019 року за № 1606 та Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 332.19.23 від 19.08.2019 року.
Предметом закупівлі є надання послуг з «Поточний ремонт найпростішого укриття – гідроізоляції зовнішніх стін підвалу, цоколю та відновлення відмостки (усунення ситуації із затікання атмосферних опадів) в адміністративній будівлі за адресою: м. Рівне, вул. Словацького, 3А», а не послуги Електротехнічної лабораторії замовник порушує принципи законності.
У Скаржника наявні дозвільні документи, зокрема Ліцензія на будівельну діяльність № 12-Л від 12 березня 2019 року (додається), Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована 18 лютого 2019 року за № 1606 та Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 332.19.23 від 19.08.2019 року (додаються) які дозволяють в повній мірі якісно виконати послуги, що є оголошеним предметом закупівлі Замовника.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Дозвіл
-
Повʼязаний документ:
Дозвіл ЛАТЕВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація
-
Повʼязаний документ:
Декларація ЛАТЕВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток до ліцензії
-
Повʼязаний документ:
Додаток до ліцензии ЛАТЕВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія
-
Повʼязаний документ:
Ліцензия ЛАТЕВ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
41973b21ea6f4fd8a217250b60fee9f6
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 24 таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації «Учасник надає у складі пропозиції оригінал довідки, виданої відповідною Державною податковою службою про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої не раніше дати оприлюднення тендерної документації.»
Дана умова є класично дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників Закупівлі. Обмежуючи учасників «виданої не раніше дати оприлюднення тендерної документації.» Замовник штучно створює умови, що створюють дискримінацію по відношенню до інших потенційно можливих учасників.
Діючі будівельні компанії звісно мають рахунки в банківських установах, де відповідно здійснюють розрахунки.
Скаржник має реєстрацію платника податку на додану вартість від 01 жовтня 2021 року за індивідуальним податковим номером 428092008261, має поточний рахунок UA033133990000026006055759563, Банк ПАТ КБ «ПРИВАТ БАНК» , МФО 313399, та надає Виписку з Єдиного-державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якому зазначаються відомості про Скаржника. Замовник не довів яким чином встановлена вимога, що є обмеженою в часі може вплинути на належне виконання послуг, що є предметом закупівлі.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Дана умова є класично дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників Закупівлі. Обмежуючи учасників «виданої не раніше дати оприлюднення тендерної документації.» Замовник штучно створює умови, що створюють дискримінацію по відношенню до інших потенційно можливих учасників.
Діючі будівельні компанії звісно мають рахунки в банківських установах, де відповідно здійснюють розрахунки.
Скаржник має реєстрацію платника податку на додану вартість від 01 жовтня 2021 року за індивідуальним податковим номером 428092008261, має поточний рахунок UA033133990000026006055759563, Банк ПАТ КБ «ПРИВАТ БАНК» , МФО 313399, та надає Виписку з Єдиного-державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якому зазначаються відомості про Скаржника. Замовник не довів яким чином встановлена вимога, що є обмеженою в часі може вплинути на належне виконання послуг, що є предметом закупівлі.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
×
-
Назва доказу:
Виписка
-
Повʼязаний документ:
Виписка.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
f176460fb7844aabb2861b3960a1ac69
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 9 розділу 3 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(ів), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт, включений у перелік, та за умови, що вартість такого(и) товару(ів) у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/search/products.
Щодо товару(ів), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт, що включений (і) у перелік, та вартість якого(их) у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Якщо вартість товару, що входить до складу робіт не перевищує 200 тисяч гривень, ступінь локалізації не застосовується.»
Згідно з пунктом 29-1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ступінь локалізації виробництва - це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за відповідною формулою.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті та здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України
Предметом закупівлі Замовника є надання послуг з «Поточний ремонт найпростішого укриття – гідроізоляції зовнішніх стін підвалу, цоколю та відновлення відмостки (усунення ситуації із затікання атмосферних опадів) в адміністративній будівлі за адресою: м. Рівне, вул. Словацького, 3А», а не придбання товару, тому довідка із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель щодо товару(ів), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт, що включений (і) у перелік, та вартість якого(их) у складі предмета закупівлі є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників закупівлі. В Технічному завданні висвітленому Замовником в закупівлі немає товарів, що підпадають під перелік товарів, що підлягають локалізації.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
https://prozorro.gov.ua/search/products.
Щодо товару(ів), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт, що включений (і) у перелік, та вартість якого(их) у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Якщо вартість товару, що входить до складу робіт не перевищує 200 тисяч гривень, ступінь локалізації не застосовується.»
Згідно з пунктом 29-1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ступінь локалізації виробництва - це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за відповідною формулою.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті та здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України
Предметом закупівлі Замовника є надання послуг з «Поточний ремонт найпростішого укриття – гідроізоляції зовнішніх стін підвалу, цоколю та відновлення відмостки (усунення ситуації із затікання атмосферних опадів) в адміністративній будівлі за адресою: м. Рівне, вул. Словацького, 3А», а не придбання товару, тому довідка із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель щодо товару(ів), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт, що включений (і) у перелік, та вартість якого(их) у складі предмета закупівлі є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників закупівлі. В Технічному завданні висвітленому Замовником в закупівлі немає товарів, що підпадають під перелік товарів, що підлягають локалізації.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Порядковий номер пункту скарги:
8
Номер:
63a3460e7d94414da98511260283437e
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу для підготовки виробництва та зберігання матеріалів (у складі довідки вказати адресу та надати опис).»
Предметом закупівлі Замовника є надання послуг з «Поточний ремонт найпростішого укриття – гідроізоляції зовнішніх стін підвалу, цоколю та відновлення відмостки (усунення ситуації із затікання атмосферних опадів) в адміністративній будівлі за адресою: м. Рівне, вул. Словацького, 3А», а не придбання товару.
Скаржник не є виробником товару. Матеріали, що плануються закуповуватись для надання послуг виготовляються товаровиробниками і зберігаються у складських приміщеннях згідно державних стандартів та вимог. Скаржник не зобов’язаний за родом своєї діяльності мати виробничу базу. Для надання послуг що є предметом закупівлі у Скаржника є всі потрібні дозвільні документи та матеріально- технічна база.
Згідно умов Технічного завдання Засовника ( додаток 1) «Все обладнання та матеріали повинні бути якісними та дозволеними для використання в Україні і мати сертифікати якості, висновки, якість повинна відповідати діючим нормам і стандартам для даного виду обладнання та матеріалів. Відповідальність за якість обладнання та матеріалів несе Учасник про що надає гарантійний лист.»
Скаржник гарантує, що всі матеріали, що будуть застосовані відповідатимуть якісним, кількісним показникам матимуть сертифікати та висновки і будуть дозволені в Україні.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Предметом закупівлі Замовника є надання послуг з «Поточний ремонт найпростішого укриття – гідроізоляції зовнішніх стін підвалу, цоколю та відновлення відмостки (усунення ситуації із затікання атмосферних опадів) в адміністративній будівлі за адресою: м. Рівне, вул. Словацького, 3А», а не придбання товару.
Скаржник не є виробником товару. Матеріали, що плануються закуповуватись для надання послуг виготовляються товаровиробниками і зберігаються у складських приміщеннях згідно державних стандартів та вимог. Скаржник не зобов’язаний за родом своєї діяльності мати виробничу базу. Для надання послуг що є предметом закупівлі у Скаржника є всі потрібні дозвільні документи та матеріально- технічна база.
Згідно умов Технічного завдання Засовника ( додаток 1) «Все обладнання та матеріали повинні бути якісними та дозволеними для використання в Україні і мати сертифікати якості, висновки, якість повинна відповідати діючим нормам і стандартам для даного виду обладнання та матеріалів. Відповідальність за якість обладнання та матеріалів несе Учасник про що надає гарантійний лист.»
Скаржник гарантує, що всі матеріали, що будуть застосовані відповідатимуть якісним, кількісним показникам матимуть сертифікати та висновки і будуть дозволені в Україні.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
×
-
Назва доказу:
Додаток до ліцензії
-
Повʼязаний документ:
Додаток до ліцензии ЛАТЕВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія
-
Повʼязаний документ:
Ліцензия ЛАТЕВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Інформація
-
Повʼязаний документ:
РЕФЕРЕНС ЛАТЕВ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині