-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Системи охоронної та пожежної сигналізації з монтажем
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Завершена
117 897.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 589.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 589.49 UAH
Період оскарження:
17.07.2024 15:20 - 28.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Номер:
97890b7f0c1d4b808bbd15034fcc6e79
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-17-007420-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику!
ПАТ «Укпошта» (далі - Замовник) 17.07.2024 року було оприлюднено оголошення за ідентифікатором: UA-2024-07-17-007420-a про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Системи охоронної та пожежної сигналізації з монтажем, ДК 021:2015 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації» (надалі за текстом - закупівля), відповідно до тендерної документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи АТ «Укпошта» від 17.07.2024 року (зі змінами від 25.07.2024 року). Кінцевою датою подання учасниками тендерних пропозицій було 31 липня 2024 року.
Протоколом № 5 від 26.08.2024 року «Про відхилення тендерної пропозиції» щодо прийняття рішення Уповноваженою особою дискваліфікації Учасника Управління поліції охорони в Запорізькій області, керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації на підставі того, що:
«Відповідно до вимог п.3 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» від Учасника вимагається надати заповнена технічна специфікація (розділ VII тендерної документації).
На виконання цієї вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції надав заповнену технічну специфікацію (файл «4 Технічна специфікація.pdf») в якій встановлені наступні невідповідності:
- в рядку 13 таблиці «Система охоронної сигналізації з монтажем, м. Запоріжжя проспект Соборний, 6-Б, приміщення 1» Замовником вимагається Кабель сигнальний електричний W8x0,22 екранований, мідний, тоді як в колонці, яка заповнена Учасником, зазначено лише Кабель сигнальний АК 8х0,22;
- в рядку 14 таблиці «Система охоронної сигналізації з монтажем, м. Запоріжжя проспект Соборний, 6-Б, приміщення 1» Замовником вимагається Кабель сигнальний електричний W4x0,22 екранований, мідний, тоді як в колонці, яка заповнена Учасником, зазначено лише Кабель сигнальний АК 4х0,22;
- в рядку 12 таблиці «Система охоронної сигналізації з монтажем, м. Запоріжжя проспект Соборний, 6-Б, приміщення 2» Замовником вимагається Кабель сигнальний електричний W8x0,22 екранований, мідний, тоді як в колонці, яка заповнена Учасником, зазначено лише Кабель сигнальний АК 8х0,22;
- в рядку 13 таблиці «Система охоронної сигналізації з монтажем, м. Запоріжжя проспект Соборний, 6-Б, приміщення 2» Замовником вимагається Кабель сигнальний електричний W4x0,22 екранований, мідний, тоді як в колонці, яка заповнена Учасником, зазначено лише Кабель сигнальний АК 4х0,22.
Отже, Учасником не підтверджено поставку Кабелів сигнальних електричних W8x0,22 та W4x0,22 саме екранованих, мідних, що не відповідає вимогам рядків 13, 14 таблиці «Система охоронної сигналізації з монтажем, м. Запоріжжя проспект Соборний, 6-Б, приміщення 1» та рядків 12, 13 таблиці «Система охоронної сигналізації з монтажем, м. Запоріжжя проспект Соборний, 6-Б, приміщення 2», Розділу VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
В свою чергу, Управління поліції охорони в Запорізькій області (Скаржник) не погоджується с цим рішенням і вважає його таким, що порушує наші права та інтереси в рамках неупередженого та рівного ставлення до усіх учасників процедур закупівлі, а також порушує інші норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постанови № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова № 1178) та діючого законодавства в цілому, зокрема:
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII публічні закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісної конкуренції серед учасників;
2) максимальної економії, ефективності та пропорційності;
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII. Забороняється зловживання правами (ч.5 ст.5 Закону № 922-VIII).
Відповідно до пункту 6 статті 11 Закону № 922-VIII уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах Замовника.
Уважно вивчивши Тендерну документацію Замовника, щодо закупівлі, Тендерну пропозицію Управління поліції охорони в Запорізькій області та Протокол № 5 від 26.08.2024 року «Про відхилення тендерної пропозиції» Скаржник прийшов до висновку, що Уповноваженою особою Замовника прийнято необґрунтоване рішення щодо дискваліфікації Управління поліції охорони в Запорізькій області.
На підтвердження зазначеного, Скаржник надає обґрунтування своєї позиції з цього приводу.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) направляємо, Вам, скаргу щодо неправомірності прийнятого рішення стосовно дискваліфікації Управління поліції охорони в Запорізькій області, тому що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Суть скарги полягає в наступному:
Відповідно до вимог п.3 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» від Учасників вимагалось надати заповнену технічну специфікацію (розділ VII тендерної документації).
На виконання цієї вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції надав заповнену технічну специфікацію (файл «4 Технічна специфікація.pdf»).
Факт подання підписаної та заповненої уповноваженою особою Учасника «Технічної специфікації» в складі тендерної пропозиції є згодою Учасника з вимогами викладеними у «Технічній специфікації» та підтвердження відповідності визначеним вимогам. При цьому Учасник, маючи на це право, не надавав інформації про надання «еквівалентів» кабелів визначених «Технічною специфікацією» та не мав на меті надавати «еквіваленти» кабелів.
Також повідомляємо, що Учасник в складі своєї Тендерної пропозиції в окремому файлі під назвою «12 Лист згода з технічною специфікацією» надав «ЛИСТ – ЗГОДУ з умовами та вимогами, які визначені у Розділі VII «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Тендерної документації Замовника та гарантування їх виконання» вихідний № 1909/43/27/5/01-2024 від 30.07.2024 року, де зазначив: «Цим листом Управління поліції охорони в Запорізькій області підтверджує свою згоду з умовами та вимогами, які визначені у Розділі VII «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Предмет закупівлі: Системи охоронної та пожежної сигналізації з монтажем, ДК 021:2015 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації»» Тендерної документації Замовника та гарантує їх виконання. Управління поліції охорони в Запорізькій області підтверджує свою відповідність як Учасника Розділу VII «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Тендерної документації Замовника; Учасник підтверджує технічну можливість виконувати вимоги встановлені Розділом VII «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», та гарантує їх виконання. На підтвердження Управління поліції охорони в Запорізькій області, в складі своєї пропозиції, надає заповнену технічну специфікацію (розділ VII тендерної документації)».
Стосовно зазначення Учасником в «Технічній специфікації» «Кабель сигнальний АК W8x0,22» та «Кабель сигнальний АК та W4x0,22» учасник мав на увазі загальне визначену абривіатуру «АК» для цих кабелів - похідне від «Alarm Cable» (кабель передачі тривожних сповіщень від сповіщувачів до ППКО) та не мав наміру надавати «еквівеленти» кабелів.
Управління поліції охорони в Запорізькій області, в разі визнання Нас переможцем гарантує встановлення визначених «Технічною специфікацією» кабелів сигнальних електричних W8x0,22 та W4x0,22 саме екранованих, мідних, виробником яких є виробник з України, а саме ПАТ «Одеський кабельний завод «Одеськабель», Україна, 65102, м. Одесса, Миколаївська дорога, 144. На підтвердження якості обладнання (кабелів) надаємо Декларацію та Сертифікати відповідності від виробника.
На підставі вищевикладеного та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»,-
Просимо:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Визнати Тендерну пропозицію Учасника Управління поліції охорони в Запорізькій області такою, що відповідає умовам Тендерної документації Замовника
3. Враховуючи вищевикладене, відмінити «Протокол уповноваженої особи» № 5 від 26.08.2024 року «Про відхилення тендерної пропозиції» щодо прийняття рішення Уповноваженою особою дискваліфікації Учасника Управління поліції охорони в Запорізькій області та повернути Управління поліції охорони в Запорізькій області на етап кваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантійний лист щодо кабелів 29.08.2024 16:55
- Підпис до Гарантійний лист щодо кабелів 29.08.2024 16:55
- Оновлена технічна специфікація 29.08.2024 16:55
- Декларація виробника кабелів 29.08.2024 16:55
- Підпис до оновленої специфікації 29.08.2024 16:55
- Підпис до Декларація виробника кабелів 29.08.2024 16:55
- Сертифікат кабель 8х22 29.08.2024 16:55
- Підпис до Сертифікат кабель 8х22 29.08.2024 16:55
- Сертифікат кабель 4х22 29.08.2024 16:55
- Підпис до Сертифікат 4х22 29.08.2024 16:55
- Скарга на дискваліфікацію 29.08.2024 16:55
- Підпис до скарга на дискваліфікацію 29.08.2024 16:55
Дата подачі:
29.08.2024 16:55
Вирішення:
Відповідно до абзацу 2 п. 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до частини 4 статті 33 цього ж Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Пунктом 59 Особливостей визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Відповідно до п. 62 Особливостей Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує двох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону з урахуванням Особливостей.
Водночас, щодо твердження у Вимозі про відповідність тендерної пропозицію Управління поліції охорони в Запорізькій області (далі – Учасник) умовам Тендерної документації Замовника повідомляємо, що згідно з вимогою п.3. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно розділу VII тендерної документації від учасника вимагалося надання заповненої технічної специфікації (розділ VII тендерної документації), в якій необхідно було зазначати «Модель/марка **за наявності (за потреби зазначається модифікація) обладнання, запропонованого учасником». На виконання зазначеної вимоги учасником надано заповнену технічну специфікацію (файл «4 Технічна специфікація.pdf») та «ЛИСТ – ЗГОДА з умовами та вимогами, які визначені у Розділі VII «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Тендерної документації Замовника та гарантування їх виконання»
Відповідно до вимог Технічної специфікації замовником вимагається комплектація Систем охоронної сигналізації Кабелем сигнальним електричним W8x0,22 екранований, мідний і Кабелем сигнальним електричним W4x0,22 екранований, мідний та вказані Технічні та якісні характеристики Товару (опис), що вимагаються Покупцем*, а саме: Багатожильний екранований мідний сигнальний кабель для внутрішнього прокладання з перетином 0,22 мм. для передачі тривожних сповіщень від сповіщувача до ППКО, тобто кабелі повинні бути саме екранованими мідними. Слід зазначити, що, згідно з приміткою ** вимога щодо вказання конкретних моделей/марок комплектуючих систем обумовлено наявністю робочих проектів Система пожежної сигналізації систем оповіщення людей про пожежу та Система передавання тривожних сповіщень по кожному об’єкту.
Отже, твердження що у наданій заповненій «Технічній специфікації» в колонці «Модель/марка **за наявності (за потреби зазначається модифікація) обладнання, запропонованого учасником (колонка заповнюється учасником)», де у рядках 13,14 таблиці «Система охоронної сигналізації з монтажем, м. Запоріжжя проспект Соборний, 6-Б, приміщення 1» та 12, 13 таблиці «Система охоронної сигналізації з монтажем, м. Запоріжжя проспект Соборний, 6-Б, приміщення 2», де заповнено відповідно «Кабель сигнальний АК 8*0,22» та «Кабель сигнальний АК 4*0,22», малось на увазі загальне визначену абривіатуру «АК» для цих кабелів - похідне від «Alarm Cable» (кабель передачі тривожних сповіщень від сповіщувачів до ППКО) та не мав наміру надавати «еквівеленти» кабелів та враховуючи, що на ринку незалежно від виробника існують різні моделі кабелів сигналізації, а саме: не екрановані і які додатково оснащені захистом від електромагнітного випромінювання – екрановані та відрізняються за матеріалом струмопровідної жили – виготовляються з міді, алюмінію та з біметалу, який є сплавом міді та алюмінію, не підтверджує що учасником запропоновано саме Кабель сигнальний АК 8х0,22 та Кабель сигнальний АК 4*0,22 які обладнані екраном та виготовлені з міді.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника була правомірно відхилена через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що оформлено протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.08.2024 №5.
У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Статус вимоги:
Не задоволено