-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення, Послуги з прання,сушіння та прасування білизни.
Закупівля здійснюється відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX) – із змінами, вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX – із змінами та на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – із змінами
Завершена
924 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 625.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2024 12:58 - 22.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
78461059a81e42f48fdac7c0e7ce90e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-17-004861-a.a2
Назва:
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Згідно додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Бланк оскарження АМКУ переможець2.docx 26.08.2024 16:13
- 16. Калькуляція 4861-1.pdf 26.08.2024 16:13
- sign.p7s 26.08.2024 17:27
- рішення від 28.08.2024 № 14433.pdf 28.08.2024 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.09.2024 № 14835.pdf 05.09.2024 13:42
- рішення від 04.09.2024 № 14835.pdf 09.09.2024 15:36
- ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІ1 скарга от ФОП Палій.docx 30.08.2024 14:58
- ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІ1 скарга от ФОП Палій.pdf 30.08.2024 14:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2024 17:43
Дата розгляду скарги:
04.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.08.2024 16:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.09.2024 15:37
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ff8e3492c2544ec68e2e05612b90deea
Заголовок пункту скарги:
Пункт 4 Додатку № 2 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання документів які підтверджують технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
«Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати калькуляцію вартості послуги. При обрахуванні загальної вартості пропозиції учасник повинен виходити з ціни однієї одиниці послуги, що дорівнює вартості прання 1 кг сухої білизни»(цитата).
Переможець надав файл під назвою «16. Калькуляція 4861.pdf», проте в ньому відсутня калькуляція, яка б деталізувала вартість прання в розрізі однієї одиниці – 1 кг сухої білизни. Це є суттєвим недоліком, оскільки точний розрахунок вартості на одиницю є ключовим елементом для визначення загальної вартості послуг. Без такої деталізації неможливо об'єктивно оцінити справедливість запропонованих цін.
Відсутність розрахунку на 1 кг сухої білизни також ускладнює процес контролю за правильністю виконання послуг та відповідністю їх вартості обумовленим умовам.
З наданої калькуляції видно, що розрахунок здійснено, виходячи з ваги 1 кг вологої білизни, оскільки калькуляція включає послугу сушіння.
В той же час, у таблиці одиниць виміру зазначено просто "КГ", що не дозволяє точно визначити, в якому стані знаходиться білизна при зазначеній у розрахунку ціні, яку запропонував Переможець. Це створює певну невизначеність і може ввести в оману щодо точності розрахунків, оскільки незрозуміло, чи враховано у вагу білизни її вологий або сухий стан.
Важливо зазначити, що у всіх позиціях розрахунку враховано просто білизну, без уточнення її стану – вологої чи сухої. Це особливо важливо, оскільки включення сушіння до калькуляції прямо вказує на те, що при розрахунку враховується саме вага вологої білизни. Вага білизни може суттєво змінюватися в залежності від її стану (сухого чи вологого), що впливає на загальний обсяг та вартість наданих послуг.
Недотримання чіткої вказівки щодо стану білизни в одиницях виміру може призводить до неправильного розрахунку вартості послуг і, як наслідок, до недоотримання або переплати за надані послуги. Це питання потребує додаткового розгляду, щоб уникнути можливих непорозумінь або конфліктів між сторонами при виконання договору. Відповідно, для забезпечення точності у розрахунках, необхідно було чітко визначити, в якому стані буде білизна під час розрахунку її вартості – вологому чи сухому, та відповідним чином внести зміни до калькуляції.
У той же час розрахунок заробітної плати в калькуляції проведено неправильно. Єдиний соціальний внесок (ЄСВ) складає 22%, що в результаті становить 0,88 грн. Це свідчить про те, що розрахунок був проведений некоректно, оскільки він не враховує реальні пропорції та суми, які мають бути сплачені.
У результаті такого розрахунку, Переможець необґрунтовано включив до калькуляції додаткові витрати в розмірі 0,19 грн на кожен кілограм білизни (причому невідомо, чи йдеться про суху, чи вологу білизну). Ці витрати не передбачені податковим кодексом і не відповідають дійсним податковим зобов’язанням.
Це означає, що включення цієї суми до загальної вартості є не тільки необґрунтованим, але й призводить до неправомірного збільшення загальної вартості послуг. Така ситуація вимагає детального перегляду розрахунків, щоб забезпечити точність і відповідність законодавчим вимогам.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
«Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати калькуляцію вартості послуги. При обрахуванні загальної вартості пропозиції учасник повинен виходити з ціни однієї одиниці послуги, що дорівнює вартості прання 1 кг сухої білизни»(цитата).
Переможець надав файл під назвою «16. Калькуляція 4861.pdf», проте в ньому відсутня калькуляція, яка б деталізувала вартість прання в розрізі однієї одиниці – 1 кг сухої білизни. Це є суттєвим недоліком, оскільки точний розрахунок вартості на одиницю є ключовим елементом для визначення загальної вартості послуг. Без такої деталізації неможливо об'єктивно оцінити справедливість запропонованих цін.
Відсутність розрахунку на 1 кг сухої білизни також ускладнює процес контролю за правильністю виконання послуг та відповідністю їх вартості обумовленим умовам.
З наданої калькуляції видно, що розрахунок здійснено, виходячи з ваги 1 кг вологої білизни, оскільки калькуляція включає послугу сушіння.
В той же час, у таблиці одиниць виміру зазначено просто "КГ", що не дозволяє точно визначити, в якому стані знаходиться білизна при зазначеній у розрахунку ціні, яку запропонував Переможець. Це створює певну невизначеність і може ввести в оману щодо точності розрахунків, оскільки незрозуміло, чи враховано у вагу білизни її вологий або сухий стан.
Важливо зазначити, що у всіх позиціях розрахунку враховано просто білизну, без уточнення її стану – вологої чи сухої. Це особливо важливо, оскільки включення сушіння до калькуляції прямо вказує на те, що при розрахунку враховується саме вага вологої білизни. Вага білизни може суттєво змінюватися в залежності від її стану (сухого чи вологого), що впливає на загальний обсяг та вартість наданих послуг.
Недотримання чіткої вказівки щодо стану білизни в одиницях виміру може призводить до неправильного розрахунку вартості послуг і, як наслідок, до недоотримання або переплати за надані послуги. Це питання потребує додаткового розгляду, щоб уникнути можливих непорозумінь або конфліктів між сторонами при виконання договору. Відповідно, для забезпечення точності у розрахунках, необхідно було чітко визначити, в якому стані буде білизна під час розрахунку її вартості – вологому чи сухому, та відповідним чином внести зміни до калькуляції.
У той же час розрахунок заробітної плати в калькуляції проведено неправильно. Єдиний соціальний внесок (ЄСВ) складає 22%, що в результаті становить 0,88 грн. Це свідчить про те, що розрахунок був проведений некоректно, оскільки він не враховує реальні пропорції та суми, які мають бути сплачені.
У результаті такого розрахунку, Переможець необґрунтовано включив до калькуляції додаткові витрати в розмірі 0,19 грн на кожен кілограм білизни (причому невідомо, чи йдеться про суху, чи вологу білизну). Ці витрати не передбачені податковим кодексом і не відповідають дійсним податковим зобов’язанням.
Це означає, що включення цієї суми до загальної вартості є не тільки необґрунтованим, але й призводить до неправомірного збільшення загальної вартості послуг. Така ситуація вимагає детального перегляду розрахунків, щоб забезпечити точність і відповідність законодавчим вимогам.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
b766e3eb66c943f897105655781c4037
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-17-004861-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
№ 1 від 05.08.2024 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
код ЄДРПОУ: 01985423
49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Суб’єкт оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
( Ідентифікаційний код: 2939106901)
49074, м. Дніпро, пр. Слобожанський, буд. 113 кв. 24
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-17-004861-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-17-004861-a, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА (надалі за текстом – ФОП Олійник С.Л.) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення, Послуги з прання,сушіння та прасування білизни, що зазначено у оголошенні.
Тендерна пропозиція Учасника – Фізична особа-підприємець Палій Руслан Миколайович
(надалі за текстом – ФОП Палій Р.М.), була прийнята Замовником, ФОП Палій Р.М. було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:
1.Відповідно до пп.1.1 п. 1 розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
“Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації., а саме:
- заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації;”.
Відповідно до пп. 6.1. п.6 розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
“Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме заповнений Учасником Додаток №2 до тендерної документації та додатково документи, оформлені відповідно до вимог цієї тендерної документації, які вимагаються згідно Додатку №2 до тендерної документації.”
В складі тендерної пропозиції ФОП Палій Р.М. - відсутня заповнена та завірена належним чином форма «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Звертаємо вашу увагу, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій був: 25 липня 2024 17:00
Зокрема, Замовником було надано Вимогу про усунення невідповідностей від 31 липня 2024 року до 01 серпня 2024 до ФОП Палій Р.М., яка містить наступну інформацію “Надати заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації та вимог Замовника.”
Відповідно до п. 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
“Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.”
Відповідно до вище зазначеного, Замовник порушив вимоги п. 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178, так, як дана вимога не відноситься до документів та/або інформації, що Учасник може виправити за 24 години.
Таким чином, ФОП Палій Р.М. надав форму “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” вих. № 5/08-24 від 01.08.2024р. (файл “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ_ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА “), після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме 01.08.2024 року.
Враховуючи наведене, зазначений вище документ, що наданий після кінцевого строку подання Пропозицій, не може вважатись такими, що наданий у складі Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій.
Отже, ФОП Палій Р.М. не надав заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Палій Р.М. повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2.Відповідно до пп.1.1 п. 1 розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
“Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації., а саме:
- завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №2 до тендерної документації;”
Відповідно до п. 17 Додатку 2 до тендерної документації:
“Послуги повинні виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів з техніки безпеки норм охорони праці та охорони навколишнього середовища, на підтвердження даної вимоги Учасник має надати:
1) Сканований оригінал або копія Сертифікату на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015 IDT) (щодо надання послуг з хімічного чищення, прасування, чищення текстилю зокрема згідно кодів ДКПП 96.01.12., 96.01.13., 96.01.19) виданий на ім’я учасника та чинний на дату подання тендерної пропозиції;
2) Сканований оригінал або копія Сертифікату на систему екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (щодо надання послуг з хімічного чищення, прасування, чищення текстилю зокрема згідно кодів ДКПП 96.01.12., 96.01.13., 96.01.19) виданий на ім’я учасника та чинний на дату подання тендерної пропозиції, Даний документ повинен бути наданий уповноваженим органом, акредитованим в Національному агентстві акредитації України (НААУ) та надається разом з атестатом про акредитацію цього органу сертифікації та звітами про проходження наглядового або щорічного аудиту.”
На підтвердження вище зазначеної вимоги ФОП Палій Р.М. в складі своєї тендерної пропозиції надав наступні документи:
- Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 № UA.MS.591-24 від 23 липня 2024 року. (файл “Сертифікат ISO 9001 2015 ФОП Палій Р.М.pdf”).
- Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 № UA.MS.592-24 від 23 липня 2024 року. (файл “Сертифікат ISO 14001 2015 ФОП Палій Р.М.pdf”). (далі - Сертифікати)
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимог Замовника встановлених в тендерній документації Сертифікати повинні бути надані на відповідність вимогам “щодо надання послуг з хімічного чищення, прасування, чищення текстилю зокрема згідно кодів ДКПП 96.01.12., 96.01.13., 96.01.19”.
Надані ФОП Палій Р.М. Сертифікати мають наступну сферу сертифікації: прання та хімічне чищення текстильних і хутряних виробів код КВЕД: 96.01. Нижче, надаємо скриншот з сертифікатів.
Отже, надані ФОП Палій Р.М. Сертифікати - не підтверджують та не відповідають вимогам, щодо надання послуг з “прасування”, а також не містять відповідних кодів ДКПП 96.01.12., 96.01.13., 96.01.19.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Палій Р.М. містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1.Протокол №5-ВТО/16 від 01.08.2024;
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.добросовісна конкуренція серед учасників;
2.об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП Палій Р.М.", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ФОП Палій Р.М., хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ФОП Палій Р.М., що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення Фізичної особи-підприємця Палій Руслана Миколайовича переможцем та рішення про намір укласти договір з Фізичною особою-підприємцем Палієм Русланом Миколайовичем.
3.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додаток:
1.Протокол №5-ВТО/16 від 01.08.2024 на 1 арк.
З повагою,
ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
Пов'язані документи:
Учасник
- ПР визначення переможця ФОП ПАЛІЙ.docx 06.08.2024 15:20
- Скарга_на_переможця_UA-2024-07-17-004861-a.doc 06.08.2024 15:20
- Скарга_на_переможця_UA-2024-07-17-004861-a.pdf 06.08.2024 15:20
- sign.p7s 06.08.2024 16:15
- рішення від 08.08.2024 № 13448.pdf 08.08.2024 14:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2024 № 13847.pdf 16.08.2024 13:56
- рішення від 15.08.2024 № 13847.pdf 20.08.2024 11:21
- ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІ1 Скарга прання.pdf 12.08.2024 10:36
- ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІ1 Скарга прання.docx 12.08.2024 10:36
- 7- ПРОТОКОЛ скасування рішення.docx 21.08.2024 11:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2024 16:18
Дата розгляду скарги:
15.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.08.2024 15:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2024 11:21
Дата виконання рішення Замовником:
21.08.2024 11:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13847-р/пк-пз від 15.08.2024р..Замовником усунено порушення скасувавши рішення, що до визначення переможцем – ФОП «ПАЛІЙ РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ» до предмету закупівлі: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення, Послуги з прання,сушіння та прасування білизни за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e8a4dba2df6c437ea24125b7622d9c09
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання заповненого Додатку 2 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1.Відповідно до пп.1.1 п. 1 розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
“Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації., а саме:
- заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації;”.
Відповідно до пп. 6.1. п.6 розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
“Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме заповнений Учасником Додаток №2 до тендерної документації та додатково документи, оформлені відповідно до вимог цієї тендерної документації, які вимагаються згідно Додатку №2 до тендерної документації.”
В складі тендерної пропозиції ФОП Палій Р.М. - відсутня заповнена та завірена належним чином форма «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Звертаємо вашу увагу, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій був: 25 липня 2024 17:00
Зокрема, Замовником було надано Вимогу про усунення невідповідностей від 31 липня 2024 року до 01 серпня 2024 до ФОП Палій Р.М., яка містить наступну інформацію “Надати заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації та вимог Замовника.”
Відповідно до п. 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
“Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.”
Відповідно до вище зазначеного, Замовник порушив вимоги п. 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178, так, як дана вимога не відноситься до документів та/або інформації, що Учасник може виправити за 24 години.
Таким чином, ФОП Палій Р.М. надав форму “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” вих. № 5/08-24 від 01.08.2024р. (файл “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ_ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА “), після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме 01.08.2024 року.
Враховуючи наведене, зазначений вище документ, що наданий після кінцевого строку подання Пропозицій, не може вважатись такими, що наданий у складі Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій.
Отже, ФОП Палій Р.М. не надав заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Палій Р.М. повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
“Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації., а саме:
- заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації;”.
Відповідно до пп. 6.1. п.6 розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
“Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме заповнений Учасником Додаток №2 до тендерної документації та додатково документи, оформлені відповідно до вимог цієї тендерної документації, які вимагаються згідно Додатку №2 до тендерної документації.”
В складі тендерної пропозиції ФОП Палій Р.М. - відсутня заповнена та завірена належним чином форма «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Звертаємо вашу увагу, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій був: 25 липня 2024 17:00
Зокрема, Замовником було надано Вимогу про усунення невідповідностей від 31 липня 2024 року до 01 серпня 2024 до ФОП Палій Р.М., яка містить наступну інформацію “Надати заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації та вимог Замовника.”
Відповідно до п. 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
“Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.”
Відповідно до вище зазначеного, Замовник порушив вимоги п. 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178, так, як дана вимога не відноситься до документів та/або інформації, що Учасник може виправити за 24 години.
Таким чином, ФОП Палій Р.М. надав форму “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” вих. № 5/08-24 від 01.08.2024р. (файл “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ_ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА “), після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме 01.08.2024 року.
Враховуючи наведене, зазначений вище документ, що наданий після кінцевого строку подання Пропозицій, не може вважатись такими, що наданий у складі Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій.
Отже, ФОП Палій Р.М. не надав заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Палій Р.М. повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Протокол №5-ВТО/16 від 01.08.2024
-
Повʼязаний документ:
ПР визначення переможця ФОП ПАЛІЙ.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення Фізичної особи-підприємця Палій Руслана Миколайовича переможцем та рішення про намір укласти договір з Фізичною особою-підприємцем Палієм Русланом Миколайовичем.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9ebb1e570c7b4d4b821296f6dbe3f423
Заголовок пункту скарги:
Щодо сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 14001 2015
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2.Відповідно до пп.1.1 п. 1 розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
“Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації., а саме:
- завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №2 до тендерної документації;”
Відповідно до п. 17 Додатку 2 до тендерної документації:
“Послуги повинні виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів з техніки безпеки норм охорони праці та охорони навколишнього середовища, на підтвердження даної вимоги Учасник має надати:
1) Сканований оригінал або копія Сертифікату на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015 IDT) (щодо надання послуг з хімічного чищення, прасування, чищення текстилю зокрема згідно кодів ДКПП 96.01.12., 96.01.13., 96.01.19) виданий на ім’я учасника та чинний на дату подання тендерної пропозиції;
2) Сканований оригінал або копія Сертифікату на систему екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (щодо надання послуг з хімічного чищення, прасування, чищення текстилю зокрема згідно кодів ДКПП 96.01.12., 96.01.13., 96.01.19) виданий на ім’я учасника та чинний на дату подання тендерної пропозиції, Даний документ повинен бути наданий уповноваженим органом, акредитованим в Національному агентстві акредитації України (НААУ) та надається разом з атестатом про акредитацію цього органу сертифікації та звітами про проходження наглядового або щорічного аудиту.”
На підтвердження вище зазначеної вимоги ФОП Палій Р.М. в складі своєї тендерної пропозиції надав наступні документи:
- Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 № UA.MS.591-24 від 23 липня 2024 року. (файл “Сертифікат ISO 9001 2015 ФОП Паліи? Р.М.pdf”).
- Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 № UA.MS.592-24 від 23 липня 2024 року. (файл “Сертифікат ISO 14001 2015 ФОП Паліи? Р.М.pdf”). (далі - Сертифікати)
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимог Замовника встановлених в тендерній документації Сертифікати повинні бути надані на відповідність вимогам “щодо надання послуг з хімічного чищення, прасування, чищення текстилю зокрема згідно кодів ДКПП 96.01.12., 96.01.13., 96.01.19”.
Надані ФОП Палій Р.М. Сертифікати мають наступну сферу сертифікації: прання та хімічне чищення текстильних і хутряних виробів код КВЕД: 96.01. Нижче, надаємо скриншот з сертифікатів.
Отже, надані ФОП Палій Р.М. Сертифікати - не підтверджують та не відповідають вимогам, щодо надання послуг з “прасування”, а також не містять відповідних кодів ДКПП 96.01.12., 96.01.13., 96.01.19.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Палій Р.М. містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1.Протокол №5-ВТО/16 від 01.08.2024;
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.добросовісна конкуренція серед учасників;
2.об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП Палій Р.М.", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ФОП Палій Р.М., хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ФОП Палій Р.М., що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
“Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації., а саме:
- завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №2 до тендерної документації;”
Відповідно до п. 17 Додатку 2 до тендерної документації:
“Послуги повинні виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів з техніки безпеки норм охорони праці та охорони навколишнього середовища, на підтвердження даної вимоги Учасник має надати:
1) Сканований оригінал або копія Сертифікату на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015 IDT) (щодо надання послуг з хімічного чищення, прасування, чищення текстилю зокрема згідно кодів ДКПП 96.01.12., 96.01.13., 96.01.19) виданий на ім’я учасника та чинний на дату подання тендерної пропозиції;
2) Сканований оригінал або копія Сертифікату на систему екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (щодо надання послуг з хімічного чищення, прасування, чищення текстилю зокрема згідно кодів ДКПП 96.01.12., 96.01.13., 96.01.19) виданий на ім’я учасника та чинний на дату подання тендерної пропозиції, Даний документ повинен бути наданий уповноваженим органом, акредитованим в Національному агентстві акредитації України (НААУ) та надається разом з атестатом про акредитацію цього органу сертифікації та звітами про проходження наглядового або щорічного аудиту.”
На підтвердження вище зазначеної вимоги ФОП Палій Р.М. в складі своєї тендерної пропозиції надав наступні документи:
- Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 № UA.MS.591-24 від 23 липня 2024 року. (файл “Сертифікат ISO 9001 2015 ФОП Паліи? Р.М.pdf”).
- Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 № UA.MS.592-24 від 23 липня 2024 року. (файл “Сертифікат ISO 14001 2015 ФОП Паліи? Р.М.pdf”). (далі - Сертифікати)
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимог Замовника встановлених в тендерній документації Сертифікати повинні бути надані на відповідність вимогам “щодо надання послуг з хімічного чищення, прасування, чищення текстилю зокрема згідно кодів ДКПП 96.01.12., 96.01.13., 96.01.19”.
Надані ФОП Палій Р.М. Сертифікати мають наступну сферу сертифікації: прання та хімічне чищення текстильних і хутряних виробів код КВЕД: 96.01. Нижче, надаємо скриншот з сертифікатів.
Отже, надані ФОП Палій Р.М. Сертифікати - не підтверджують та не відповідають вимогам, щодо надання послуг з “прасування”, а також не містять відповідних кодів ДКПП 96.01.12., 96.01.13., 96.01.19.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Палій Р.М. містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1.Протокол №5-ВТО/16 від 01.08.2024;
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.добросовісна конкуренція серед учасників;
2.об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП Палій Р.М.", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ФОП Палій Р.М., хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ФОП Палій Р.М., що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Протокол №5-ВТО/16 від 01.08.2024
-
Повʼязаний документ:
ПР визначення переможця ФОП ПАЛІЙ.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення Фізичної особи-підприємця Палій Руслана Миколайовича переможцем та рішення про намір укласти договір з Фізичною особою-підприємцем Палієм Русланом Миколайовичем.