-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту
Завершена
1 340 883.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 408.83 UAH
мін. крок: 1% або 13 408.83 UAH
Період оскарження:
16.07.2024 19:02 - 08.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
d0a1bfc911b14105a77fad79de156784
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-16-008751-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- метод .pdf 19.07.2024 17:36
- Договір.pdf 19.07.2024 17:36
- Скарга на умови нацпол.pdf 19.07.2024 17:36
- Особливості.pdf 19.07.2024 17:36
- Накладні.pdf 19.07.2024 17:36
- АД.pdf 19.07.2024 17:36
- sign.p7s 19.07.2024 17:38
- рішення від 23.07.2024 № 12538.pdf 23.07.2024 16:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2024 № 13025.pdf 31.07.2024 13:26
- рішення від 30.07.2024 № 13025.pdf 02.08.2024 15:08
- Пояснення на скаргу.pdf 26.07.2024 14:48
- Пояснення на скаргу.docx 26.07.2024 14:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2024 18:43
Дата розгляду скарги:
30.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 16:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.08.2024 15:08
Дата виконання рішення Замовником:
05.08.2024 14:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 30.07.2024 № №13025-р/пк-пз виконано, до тендерної документації внесені відповідні зміни
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
912c111fe0184bac852ffc1179e779f5
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо надання документу на підтвердження ринкової вартості а також встановлення обмеження нижньої межі вартості пропозицій учасників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації на офіційному веб-сайті ДП Держзовнішінформ за посиланням https://dzi.gov.ua/services/ekspertnyj-vysnovok-vartosti-poslug-robit-prav-intelektualnoyi-vlasnosti/ :
Строк проведення експертизи до 7 робочих днів. У випадку, коли у експертів виникають додаткові питання, строк виконання може бути подовжений, про що обов’язково повідомляється Замовнику. З огляду на зазначене, учасники від дати оголошення закупівлі до дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, а саме до 24.07.2024 00:00 має лише 5 робочих днів а отже виконати вимогу не знаючи про оголошення про закупівлі наперед неможливо. Також звернувшись за номером телефона після подання заявки на отримання довідки, ми отримали відповідь що зазначена довідка буде готуватися не менше 20 (двадцяти!) календарних днів, а отже дану вимогу виконати у такий спосіб у відпущений термін скаржник не може.
Окрім того просимо звернути увагу що
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін (на основі даних інтернет-магазинів та пропозиції постачальника) на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі,відповідно до примірочної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Виходячи з усього зазначеного, немає жодних підстав вимагати від учасника такого документу, оскільки встановити ціну вище за очікувану вартість яка ВЖЕ розрахована за ринковими цінами не можливо, а встановлювати обмеження на вартість закупівлі до нижчої межі Замовник не має права відповідно до пункту 28 пункт Особливостей, а саме наступне речення:
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.»
Окрім цього Замовник не має права обмежувати право учасника надати ціну НИЖЧЕ за ринкову вартість оскільки це також порушує вищезазначений пункт № 28 Особливостей.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку з ремонту та ТО автотранспорту, що підтверджується аналогічними договорами.
Строк проведення експертизи до 7 робочих днів. У випадку, коли у експертів виникають додаткові питання, строк виконання може бути подовжений, про що обов’язково повідомляється Замовнику. З огляду на зазначене, учасники від дати оголошення закупівлі до дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, а саме до 24.07.2024 00:00 має лише 5 робочих днів а отже виконати вимогу не знаючи про оголошення про закупівлі наперед неможливо. Також звернувшись за номером телефона після подання заявки на отримання довідки, ми отримали відповідь що зазначена довідка буде готуватися не менше 20 (двадцяти!) календарних днів, а отже дану вимогу виконати у такий спосіб у відпущений термін скаржник не може.
Окрім того просимо звернути увагу що
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін (на основі даних інтернет-магазинів та пропозиції постачальника) на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі,відповідно до примірочної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Виходячи з усього зазначеного, немає жодних підстав вимагати від учасника такого документу, оскільки встановити ціну вище за очікувану вартість яка ВЖЕ розрахована за ринковими цінами не можливо, а встановлювати обмеження на вартість закупівлі до нижчої межі Замовник не має права відповідно до пункту 28 пункт Особливостей, а саме наступне речення:
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.»
Окрім цього Замовник не має права обмежувати право учасника надати ціну НИЖЧЕ за ринкову вартість оскільки це також порушує вищезазначений пункт № 28 Особливостей.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку з ремонту та ТО автотранспорту, що підтверджується аналогічними договорами.
×
-
Назва доказу:
Особливості пункт 28
-
Повʼязаний документ:
Особливості.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ
-
Повʼязаний документ:
метод .pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови нацпол.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства