• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання)

Завершена

210 332.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 051.66 UAH
Період оскарження: 16.07.2024 13:58 - 04.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (неправомірне визначення Замовником Переможця закупівлі)

Номер: f95f8e0d13524494bba5e6c1ab9b1640
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-16-004925-a.a2
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (неправомірне визначення Замовником Переможця закупівлі)
Скарга:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (неправомірне визначення Замовником Переможця закупівлі) Центром превентивної медицини Державного управління справами (надалі - Замовник) 16.07.2024 року оголошено процедуру закупівлі Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Код ДК 021:2015: 50430000-8 - Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання) (номер процедури закупівлі в системі закупівель «Prozorro» UA-2024-07-16-004925-a). 07.08.2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») (далі - Скаржник, ЄДРПОУ 02568182 ). Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБ - ТЕСТ» (далі – ТОВ «ЛАБ - ТЕСТ», Переможець, ЄДРПОУ 38575071). 14.08.2024 Протоколом Уповноваженої особи № 6, прийнято Рішення, пропозицію ТОВ «ЛАБ - ТЕСТ», визнано такою що відповідає вимогам в оголошенні та визнано переможцем. З рішенням Замовника Скаржник не погоджується та аргументує це наступним. 1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» було виявлено невідповідність в інформації та документах, що було подано Учасником у тендерній пропозиції, а саме – інформація, наведена у Сфері акредитації калібрувальної лабораторії ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» (додаток до Атестата про акредитацію від 20 січня 2024 року № 40036), не підтверджує спроможність калібрувальної лабораторії Учасника провести калібрування таких засобів вимірювальної техніки (далі – ЗВТ) Замовника як вимірювач рівня звуку Октава 110А та віброметр Октава 110А у зазначених Замовником діапазонах вимірювань. Замовником було розміщено відповідне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей із зазначенням документів, які повинен надати Учасник для виправлення виявлених невідповідностей – Атестат про акредитацію та Сферу акредитації на проведення калібрування ЗВТ. Учасник протягом 24 годин не розмістив документів, зазначених у вимозі про усунення невідповідностей, а надав лист від 09.08.2024 р. № ЛТ 09/08-24-01 зі своїми поясненнями. Але зазначений лист-пояснення тільки підтвердив відсутність можливостей (акредитації) у калібрувальної лабораторії ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» провести калібрування вимірювача рівня звуку Октава 110А та віброметра Октава 110А у визначених діапазонах вимірювань: 1. Стосовно вимірювача рівня звуку Октава 110А. Замовником у переліку ЗВТ, наведеному у таблиці пункту 2.1. Технічної специфікації (додаток 2 до тендерної документації), зазначено № п/п Умовне позначення ЗВТ Метрологічні характеристики у т.ч. підлягають калібруванню у 2024 р. клас точності, розряд похибка діапазон вимірювань 3 Вимірювач рівня звуку Октава 110А + 0.2 – 2,0 дБ від 1,6 Гц до 20 кГц від 22 до 139 дБ 1 (канал вимірювання шуму) 4 Віброметр Октава 110А (2 параметри 1 канал) Калібрувальна лабораторія Учасника має право (акредитована) проводити калібрування обладнання, яке вимірює звуковий тиск (шумоміри та інше) тільки в точках 92 та 112 дБ (п.2 аркуша 1 Сфери акредитації калібрувальної лабораторії ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ»). У своєму листі від 09.08.2024 № ЛТ 09/08-24-01 Учасник підтверджує це і стверджує, що ці дві точки знаходяться в межах заявленого Замовником діапазону і проведення калібрування вимірювача рівня звуку Октава 110А можливе. Така заява Учасника не відповідає дійсності з двох причин: - точки калібрування 92 та 112 дБ не охоплюють увесь діапазон вимірювання, визначений Замовником, до того ж найважливішим для вимірювачів шуму є піддіапазон вимірювання від 22 до 80 дБ, до якого ці точки не входять; - у сфері акредитації калібрувальної лабораторії Учасника (п.2 аркуша 1 Сфери акредитації) не визначений частотний діапазон вимірювання рівня звуку, хоча Замовником він нормований (від 1,6 Гц до 20 кГц). Це свідчить про те, що калібрувальна лабораторія Учасника не спроможна провести калібрування шумомірів у частотному діапазоні взагалі. Таким чином, калібрувальна лабораторія Учасника - ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» не акредитована і не має права проводити калібрування шумоміра Октава 110А у режимі вимірювання рівня звуку в частотному діапазоні взагалі та у визначеному Замовником діапазоні вимірювання рівня звуку зокрема. 2. Стосовно віброметра Октава 110А. У своєму листі від 09.08.2024 № ЛТ 09/08-24-01 Учасник стверджує, що для віброметра Октава 110А Замовником не встановлені діапазони вимірювань показників вібрації і тому Сфера акредитації калібрувальної лабораторії Учасника забезпечує виконання калібрування віброметра Октава 110А. Таке твердження Учасника не відповідає дійсності з таких причин: - Замовником у Технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації) чітко визначено тип приладу, який підлягає калібруванню, – Віброметр Октава 110А, та у першому підпункті пункту 3 додатку 2 до тендерної документації зазначено «Весь перелік ЗВТ Замовника має входити до Сфери акредитації Учасника на проведення калібрування ЗВТ, відповідаючи діапазонам вимірювань згідно технічної документації на ЗВТ Замовника;» що дозволяє будь-якому учаснику процедури закупівлі визначити технічні характеристики віброметра, що підлягає калібруванню; - технічним документом «Шумомер-анализатор спектра, виброметр портативный ОКТАВА-110А. Руководство по эксплуатации. РЭ 4381-003-76596538-06» (додається) у пункті 3.4. «Измеряемые параметры» розділу 3 «Технические характеристики прибора ОКТАВА-110А» визначено такі частотні діапазони вимірювання: в режимі «Загальна вібрація» 0.5 Гц – 160 Гц; 1 Гц – 125 Гц та 0.8 Гц – 160 Гц, а в режимі «Локальна вібрація» 6.3 Гц – 1250 Гц та 8 Гц – 1000 Гц. Сфера акредитації калібрувальної лабораторії Учасника (п.4 аркуша 1 Сфери акредитації) для обладнання, яке вимірює вібрацію, визначає параметри вимірювання віброприскорення та віброшвидкості ЗВТ, які можуть калібруватися, за частоти 5 – 3000 Гц, що не відповідає нижнім границям жодного діапазону вимірювань віброметра Замовника Октава 110А у режимі «Загальна вібрація» (0.5 Гц, 1 Гц та 0.8 Гц). Таким чином, калібрувальна лабораторія Учасника - ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» не акредитована і не має права проводити калібрування віброметра Октава 110А для подальшого вимірювання ним параметрів вібрації у режимі «Загальна вібрація». Враховуючи наведене, Учасник - ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та не підтвердив акредитацію (право) своєї калібрувальної лабораторії проводити калібрування вимірювача рівня звуку Октава 110А та віброметра Октава 110А з визначеними Замовником технічними характеристиками. Але не зважаючи на це, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визнання Учасника - ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» переможцем у зазначеній процедурі закупівель (протокол № 6 від 14 серпня 2024 року). З огляду на вказане, Скаржник не погоджується з прийнятим рішення уповноваженої особи, протокол № 6 від 14.08.2024р. та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Скаржника, порушують права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель, визначених ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі й об’єктивного та неупередженого визначення переможця. Керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення прийняте Протоколом Уповноваженої особи № 6 від 14.08.2024р. про визначення ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» переможцем та рішення про намір укласти договір. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, допущених Замовником. Додатки: 1.Протокол № 6 від 14.08.2024 року. 2.Лист-пояснення від 09.08.2024 № ЛТ 09/08-24-01. 3. Руководство по эксплуатации РЭ 4381-003-76596538-06» «Шумомер-анализатор спектра, виброметр портативный ОКТАВА-110А. Руководство по эксплуатации РЭ 4381-003-76596538-06». Генеральний директор Юрій ПОТОКІН
Дата розгляду скарги: 28.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.08.2024 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.09.2024 12:16
Дата виконання рішення Замовником: 03.09.2024 12:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повторна оцінка тендерної пропозиції і завантажених документів під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей після рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), виявила: Що у завантажених документах учасником (переможцем) на вимогу Замовника про усунення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: 1. Згідно ТД вимагалось встановлено діапазон вимірювань "від 1,6 Гц до 20 кГц від 22 до 139 дБ" за позиціями № 3 "Вимірювач рівня звуку Октава 110А" та № 4 "Віброметр Октава 110А". Також ТД встановлено, що весь перелік ЗВТ Замовника має входити до сфери акредитації учасника на проведення калібрування ЗВТ, відповідаючи діапазонам вимірювань згідно з технічною документацією на ЗВТ Замовника. Разом з тим, діапазон вимірювань обладнання, яке вимірює звуковий тиск, (шумоміри та інше) та обладнання, яке вимірює вібрацію, відповідно до наданої у складі Пропозиції Переможця сфери акредитації Калібрувальної лабораторії ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ", не відповідає діапазонам вимірювань згідно з технічною документацією на ЗВТ Замовника "від 1,6 Гц до 20 кГц від 22 до 139 дБ"., у зв'язку з чим Переможець не усунув виявлені Замовником невідповідності в цій частині, що не в змозі надати Замовнику послугу з калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання у повному обсязі. Враховуючи викладене, після повторної детальної оцінки, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАБ-ТЕСТ", код ЄДРПОУ/ІПН 38575071 відхиляється згідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Автор: ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ", Володимир 5263689 terminal@ukrcsm.kiev.ua http://www.ukrcsm.kiev.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 09da8e4af04a43c291211ceed2f256bd
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (неправомірне визначення Замовником Переможця закупівлі)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Учасник - ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та не підтвердив акредитацію (право) своєї калібрувальної лабораторії проводити калібрування вимірювача рівня звуку Октава 110А та віброметра Октава 110А з визначеними Замовником технічними характеристиками. Але не зважаючи на це, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визнання Учасника - ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» переможцем у зазначеній процедурі закупівель (протокол № 6 від 14 серпня 2024 року).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 5bde22a74c5c4f979c4fd875c4bc3902
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-16-004925-a.a1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 29.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.07.2024 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.08.2024 11:55
Дата виконання рішення Замовником: 02.08.2024 11:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: від 02 серпня подано зміни до тендерної документації, подовження строк прийому пропозицій
Автор: ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ", Олег Чуприна +380487838535 7838535@ukr.net https://www.lab-test.net/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9763108105254d57a3e034b7b95ab47b
Заголовок пункту скарги: Дискримінація стосовно інформації про субпідрядника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: В п. 7 «Інформація про субпідрядника» Розділу ІІІ ТД Замовник поставив зазначив «Не передбачено».
Відсутність вимог до інформації про субпідрядника унеможливлює участь у закупівлі Скаржника, який має частину дозвільних документів для надання послуг (Атестат про акредитацію на проведення калібрування Скаржника надаються як доказ), але не охоплює весь перелік.
Скаржник, з метою економії коштів Державного бюджету, може запропонувати залучити до виконання калібрування окремих позицій у Таблиці 1 Додатку 2 до ТД іншого компетентного субпідрядника, інформація стосовно якого буде надана у тендерній пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», для економічної доцільності виходячи з результатів електронного аукціону.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів закупівель є «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Враховуючи, що Замовник обмежив участь у закупівлі лише тими учасниками, які можуть надати послуги без субпідрядників, відсутність вимог до субпідрядника є дискримінацією Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: cd4174da8aba422fa2ca60c42b94b67f
Заголовок пункту скарги: Дискримінація через місце розташування Учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до р. 3 Вимоги щодо якості предмет закупівлі Додатку 2 до Тендерної документації:
«Надання послуг здійснюється на території Замовника, на випробувальній базі Виконавця в межах м.Київ або в пересувній лабораторії Виконавця».
Аналогічна вимога продубльована у п. 6.3 Додатку 3 (проект договору) до Тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів закупівель є «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Згідно переліку засобів вимірювальної техніки (Додаток 2), стосовно яких планується проведення калібрування, певну кількість можливо калібрувати на території Замовника в умовах експлуатації, однак для іншої частини приладів необхідно забезпечити спеціальні умови, які можливо забезпечити тільки в стаціонарній лабораторії Виконавця. Замовником встановлено дискримінаційне обмеження щодо місцезнаходження стаціонарної лабораторії Виконавця – тільки у м.Київ та обовʼязкове володіння пересувною лабораторією.
Враховуючи, що Замовник обмежив участь у закупівлі лише тими учасниками, які можуть надати послуги на території Замовника, на випробувальній базі Виконавця в межах м.Київ або в пересувній лабораторії Виконавця така вимога є дискримінацією Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації