• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аварійний поточний ремонт частини приміщень бібліотеки імені Наталії Забіли для дітей Централізованої бібліотечної системи Голосіївського району м.Києва за адресою: проспект Науки, 4.

Завершена

864 732.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 324.00 UAH
Період оскарження: 16.07.2024 13:28 - 21.07.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на рішення про визначення переможця

Номер: 954893c0369f4475a0760db1e2f29c2c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-16-004843-a.b1
Назва: Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 06.08.2024 00:00
Автор: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Володимир Лихіцький +380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c201e02a4a304933ab519043b961f545
Заголовок пункту скарги: Заперечення на визначення Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Управління культури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі Замовник) оприлюднив закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-16-004843-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Аварійний поточний ремонт частини приміщень бібліотеки імені Наталії Забіли для дітей Централізованої бібліотечної системи Голосіївського району м.Києва за адресою: проспект Науки, 4).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «АРС МІРА» (надалі Переможець).
2. ТОВ «ТЕП-Капітал.»- (надалі Скаржник).
31 липня 2024 року Замовником переможцем закупівлі визначено ТОВ «АРС МІРА».
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
1.1.Умови Тендерної документації
Відповідно до р. 4 Додатку 1 до Тендерної Учасники в складі пропозиції надаються, зокрема:

Інші документи від Учасника:
6. Підтвердження відповідності технічним характеристикам по формі Додатку 2 Документації.
Відповідність запропонованих послуг Учасника встановленим технічним вимогам до предмета закупівлі та спосіб їх документального підтвердження (лист у довільній формі) згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
10. План – графік виконання робіт.
16. Зимовник повинен провести огляд обєкту. На підтвердження надати довідку довільної форми про те, що Учасник провів огляд обсягів робіт перед подачею пропозиції. До довідки додається як підтвердження обстеження 5 світлин об’єкта (одна ззовні з № будинку об’єкта виконання ремонту і по дві безпосередньо з місця виконання робіт (ззовні будівлі та з середини приміщення).

1.2.Заперечення на визначення Переможця
Слід звернути увагу, на те, що здійснюється закупівля Аварійного поточного ремонту частини приміщень бібліотеки імені Наталії Забіли для дітей Централізованої бібліотечної системи Голосіївського району м.Києва за адресою: проспект Науки, 4
В складі Тендерної пропозиції переможця надано наступні документи:
- лист погодження з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі №4.6 від 22.07.2024 р., в якому учасник надає згоду з з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі, що містяться в Додатку 2 Оголошення Аварійний поточний ремонт частини приміщень Київської дитячої художньої школи №9 Голосіївського району м. Києва за адресою вул. Докії Гуменної,4;
- 6 фото об’єкта. Відпорвідно до фото ззовні видно, що фото стосується, дитячої художньої школи № . Номер будівлі на фото відсутній;
- акт огляду об’єкту на Аварійний поточний ремонт частини приміщень Київської дитячої художньої школи №9 Голосіївського району м. Києва за адресою вул. Докії Гуменної,4
- графік виконання робіт №4.10 від 22.08.2024 р. по об’єкту Аварійний поточний ремонт частини приміщень Київської дитячої художньої школи №9 Голосіївського району м. Києва за адресою вул. Докії Гуменної,4
Таким чином Переможцем надано було документи та інформації про підтвердження технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, які стосуються іншого предмету закупівлі.
26.07.2024 р. Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Додаток 1 до тендерної документації передбачає надання документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Зокрема Розділ 4.«Інша інформація (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців)» зазначено, що Учасник повинен надати: 1. лист у довільній формі згідно з Додатком 2 до тендерної документації. «п.6. Підтвердження відповідності технічним характеристикам по формі Додатку 2 Документації. Відповідність запропонованих послуг Учасника встановленим технічним вимогам до предмета закупівлі та спосіб їх документального підтвердження (лист у довільній формі) згідно з Додатком 2 до тендерної документації.» Учасником надано файл «4.6. Лист погодження з тех.умовами закупівлі. Додаток 2.pdf» в якому зазначена інформація по іншому об’єкту. Необхідно надати лист у довільній формі згідно з Додатком 2 по об’єкту «Аварійний поточний ремонт частини приміщень бібліотеки імені Наталії Забіли для дітей Централізованої бібліотечної системи Голосіївського району м.Києва за адресою: проспект Науки, 4.» 2. п.10 План-графік виконання робіт. Учасником надано файл , «4.10. Графік виконання робіт. pdf» в якому зазначена інформація по іншому об’єкту. Необхідно надати План-графік виконання робіт по об’єкту «Аварійний поточний ремонт частини приміщень бібліотеки імені Наталії Забіли для дітей Централізованої бібліотечної системи Голосіївського району м.Києва за адресою: проспект Науки, 4.» 3. п.16. Замовник повинен провести огляд об’єкту. На підтвердження надати довідку довільної форми про те, що Учасник провів огляд обсягів робіт перед подачею пропозиції. До довідки додається як підтвердження обстеження 5 світлин об’єкта (одна ззовні з № будинку об’єкта виконання ремонту і по дві безпосередньо з місця виконання робіт (ззовні будівлі та з середини приміщення). Учасником надано файл, «4.16. Акт огляду об’єкта.pdf» в якому зазначена інформація по іншому об’єкту. Необхідно надати довідку довільної форми про те, що Учасник провів огляд обсягів робіт перед подачею пропозиції по об’єкту «Аварійний поточний ремонт частини приміщень бібліотеки імені Наталії Забіли для дітей Централізованої бібліотечної системи Голосіївського району м.Києва за адресою: проспект Науки, 4.». До довідки додати як підтвердження обстеження 5 світлин об’єкта (одна ззовні з № будинку об’єкта виконання ремонту і по дві безпосередньо з місця виконання робіт (ззовні будівлі та з середини приміщення) по об’єкту «Аварійний поточний ремонт частини приміщень бібліотеки імені Наталії Забіли для дітей Централізованої бібліотечної системи Голосіївського району м.Києва за адресою: проспект Науки, 4.». 4. п.3.3. Гарантійний лист на надані послуги, про надання гарантійного терміну, який має бути не менше 5 років з дати виконаних робіт. Учасником надано файл «5.1. Гарантійний лист» в якому зазначена інформація по іншому об’єкту. Необхідно додати до документів Гарантійний лист по об’єкту «Аварійний поточний ремонт частини приміщень бібліотеки імені Наталії Забіли для дітей Централізованої бібліотечної системи Голосіївського району м.Києва за адресою: проспект Науки, 4.».
Аналіз зазначеної вимоги про усунення невідповідностей дає можливість встановити, що Замовником, всупереч вимог пункту 43 Особливостей надано 24 години на усунення невідповідностей, що стосуються технічних, якісних характеристик предмету закупівлі.

Разом з тим частина зазначених невідповідностей є підставою відхилення тендерної документації відповідно до абз. 2 пп.2 п.44 Особливостей:
- тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «АРС МІРА». Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.

Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір