• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний, формату А4, А5 та касова стрічка

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 20.06.2018 16:57 - 23.06.2018 18:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність

Номер: df77c32d0eb74c9d915449ed4d22e457
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-20-002773-a.b1
Назва: Невідповідність
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-06-20-002773-a (Папір офісний, формату А4, А5 та касова стрічка), який проходив 02.07.2018 р. Згідно вимог Додаток №1 до Оголошення, Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції документи (сертифікати, паспорти або інші документи, що відповідають чинному законодавству) щодо відповідності запропонованого товару, проте виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасник ТОВ "Прайм Офіс" у складі своєї пропозиції не надає сертифікати якості на Папір офісний, формату А4 та Касову стрічку, що є порушенням вимог Тендерної документації. Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Прайм Офіс" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу, ідентифікатор UA-2018-06-20-002773-a.b1 у закупівлі паперу офісного, формату А4, А5 та касової стрічки ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-20-002773-a, про відхилення пропозиції учасника ТОВ "Прайм Офіс", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, повідомляємо вам наступне. КП «Чернігівське тролейбусне управління» ЧМР при здійсненні допорогових закупівель керується принципами визначеними ЗУ «Про публічні закупівлі» та Положенням про окремі питання забезпечення прозорості управління комунальними підприємствами Чернігівської міської ради, затвердженого рішенням Чернігівської міської ради від 31.03.2016 р. № 6/VII-10 «Про забезпечення прозорості діяльності комунальних підприємств» (зі змінами внесеними рішенням Чернігівської міської ради від 28.02.2018 р. № 28/VII-13). Під час складання тендерної документації була допущена друкарська помилка, а тому якщо ви звернули увагу, то у вимогах зазначено «сертифікати, паспорти або інші документи, що відповідають чинному законодавству», в дужках зазначено, що учасник має надати документи (сертифікати, паспорти або інші документи, що відповідають чинному законодавству) щодо відповідності запропонованого товару, видані уповноваженим органом, чинні на момент аукціону (в даному випадку маються на увазі документи на тканину та фурнітуру)», що не має жодного відношення до предмету закупівлі. Якщо вказаний пункт Вам був не зрозумілий ви повинні були звернутися за роз’ясненнями в період уточнень. При закупівлі паперу офісного, формату А4, А5 та касової стрічки сертифікати є не обов’язковими і надані переможцем ТОВ "Прайм Офіс" документи, які також містили висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, враховуючи найнижчу цінову пропозицію, були достатніми для прийняття рішення. Враховуючи вищевикладене, а також відсутність нормативного обґрунтування вимоги, про відхилення пропозиції учасника ТОВ "Прайм Офіс", з посиланням на конкретні статі закону чи законів України, інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в сфері допорогових закупівель, вимога ТОВ “Український папір” не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено