• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Завершена

1 053 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 265.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2024 16:53 - 20.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга, що стосується прийнятих рішень (дій) замовника.

Номер: cf6e1424164247e19a4b41566c2861da
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-15-008742-a.b2
Назва: Скарга, що стосується прийнятих рішень (дій) замовника.
Скарга:
Дата розгляду скарги: 03.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2024 16:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.09.2024 18:48
Автор: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП", Сергей Колодеев +380985619665 fartop.mk@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e99c87d9e1264575b13b05cd03fb5db8
Заголовок пункту скарги: Рішення Замовника, оформлене протоколом №72/06 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.08.2024 року про те, що «Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ПП «БОНУМ КРЕДО» вирішила,що дана пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) та чинному законодавству".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення: Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги: І. У рішенні № 13725-р/пк-пз від 13.08.2024 (копія додається), Комісією дійсно було наголошено, що «… у складі Пропозиції Переможця відсутній лист-згода з умовами проєкту договору, викладеного у додатку 4 Документації. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною 8 документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.».
Таким чином, Уповноважений орган оскарження констатував факт наявності порушення Замовником вимог Закону та Особливостей та постановив: «Зобов’язати Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (код ЄДРПОУ: 43315529) скасувати рішення про визначення приватного підприємства «БОНУМ КРЕДО» (код ЄДРПОУ: 45119977) переможцем процедури закупівлі — «Вугілля кам’яне», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-15-008742-a.».
Слід наголосити, що Комісія не приймала рішення: про повернення приватного підприємства «БОНУМ КРЕДО» на кваліфікацію; про повторний розгляд його тендерної пропозиції; про необхідність надання Замовником йому можливості виправлення невідповідності в документах його тендерної пропозиції, визначених пунктом 43 Особливостей тощо.
Комісією було прийняте однозначне рішення – «скасувати рішення про визначення приватного підприємства «БОНУМ КРЕДО» (код ЄДРПОУ: 45119977) переможцем процедури закупівлі — «Вугілля кам’яне», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-15-008742-a».
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.».
Таким чином, повторно визначивши 20.08.2024 учасника ПП «БОНУМ КРЕДО» переможцем Процедури закупівлі – Замовник фактично проігнорував рішення Комісії № 13725-р/пк-пз від 13.08.2024 (копія додається), порушив вимоги частини 22 статті 18 Закону та порушив наші права та законні інтереси у даній Процедурі закупівлі.
ІІ. Незаконно обираючи учасника ПП «БОНУМ КРЕДО» переможцем Процедури закупівлі Замовник навіть ігнорував вимоги власної тендерної документації.
Так, підпунктом 4.3. Пункту 4. Умови укладання договору про закупівлю було визначено, що «4.3. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель.».
Однак, учасник ПП «БОНУМ КРЕДО» не завантажив в електронну систему закупівель інформацію про саме право підписання договору про закупівлю, чим порушив вимоги тендерної документації Замовника.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга, що стосується прийнятих рішень (дій) замовника на неправомірне визначення переможця.

Номер: 277968211be3445ea2d59ef084a07ec0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-15-008742-a.b1
Назва: Скарга, що стосується прийнятих рішень (дій) замовника на неправомірне визначення переможця.
Скарга:
Дата розгляду скарги: 13.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.08.2024 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.08.2024 11:23
Дата виконання рішення Замовником: 19.08.2024 10:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконане
Автор: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП", Сергей Колодеев +380985619665 fartop.mk@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ae7ec717cb9b4046b21583fbf58255e4
Заголовок пункту скарги: Тендерна пропозиція ПП «БОНУМ КРЕДО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: І. Замовником у тендерній документації (копія додається) декілька разів вимагалися документи, які підтверджують саме відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією, а саме: «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 3).»; «7. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до тендерної документації …».
Однак, у складі тендерної пропозиції ПП «БОНУМ КРЕДО» немає жодного документу, який би підтверджують саме відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією Замовника.
Таким чином, ми вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «БОНУМ КРЕДО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а означена невідповідність в інформації та/або документах не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
ІІ. У тендерній документації Замовником було встановлено вимогу, що учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі їх тендерних пропозиції: «- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі чи опис предмета закупівлі) – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації».
Однак, у складі тендерної пропозиції ПП «БОНУМ КРЕДО» немає інформації про саме необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також не має жодного опису предмета закупівлі.
Таким чином, ми вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «БОНУМ КРЕДО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а означена невідповідність в інформації та/або документах не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: d84b3eb7feeb4416bbf484f0ceee0503
Заголовок пункту скарги: Тендерна пропозиція ПП «БОНУМ КРЕДО» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: ІІІ. Замовником в переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1) визначено такий документ, як «- лист-згоду з умовами проєкту договору, викладеного у Додатку 4 до тендерної документації;».
Однак, у складі тендерної пропозиції ПП «БОНУМ КРЕДО» немає листа-згоди з умовами проєкту договору, викладеного у Додатку 4 до тендерної документації.
Таким чином, ми вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «БОНУМ КРЕДО» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
IV. У тендерній документації Замовником було встановлено вимогу, що учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі їх тендерних пропозиції: «- проєкту договору, підготовленого у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку (у разі наявності) учасника.».
У складі тендерної пропозиції ПП «БОНУМ КРЕДО» є лише частково заповнений зі сторони учасника проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4 (копія додається), оскільки у ньому не заповнено всі цінові та вартісні показники.
Таким чином, ми вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «БОНУМ КРЕДО» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір