-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт проїзду на території міського кладовища з облаштуванням Алеї слави за адресою: Вінницька область Хмільницький район м. Козятин вул. Білоцерківська.
Торги відмінено
3 653 190.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 265.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 265.95 UAH
Період оскарження:
15.07.2024 15:42 - 27.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
На протокольне рішення замовника
Номер:
36b23484c6ec4d5b9894fec4a1a94df7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-15-007562-a.a2
Назва:
На протокольне рішення замовника
Вимога:
Уповноважена Особа,
Відповідно до протоколу від 06.08.2024р., ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ПОДІЛЛЯ" було визначено переможцем, всупереч помилкам в технічній частині, а саме:
1. У пункті 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу III (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації вказано, що Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації згідно Додатку 2 до тендерної документації;
Абзацем 9 Додатку 2 до тендерної документації; (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) передбачено:
Тендерна пропозиція розраховується відповідно до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів та інших витрат. До розрахунку ціни входять усі види робіт (послуг), у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання субпідрядникам та зворотні суми, що враховують реалізацію матеріалів і виробів.
До ціни тендерної пропозиції мають бути надані (в форматі PDF та imd):
1) договірна ціна (тверда);
2) розрахунки до договірної ціни:
- локальний кошторис;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів
- розрахунок кошторисного прибутку;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат.
На виконання цієї вимоги ПП «Будівельник Поділля» подано відповідний пакет документів.
Проте, пропозиція учасника, признаного переможцем торгів, не відповідає вимогам, зазначеним в Додатку №2 - Технічне завдання а саме:
1.1. Договірна ціна учасника «Визначена згідно__________», відсутня ссилка визначена згідно КНУ Настанова з визначення вартості будівництва.
1.2.Невідповідність наданих розрахунків: Згідно наданих учасником розрахунків ціни тендерної пропозиції Договірна ціна, Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів, вони складені в поточних цінах станом на 27 червня 2024р., задовго до дати оголошення Закупівлі – 15 липня 2024р.
1.3 При розрахунку ціни тендерної пропозиції ПП «Будівельник Поділля» допустив значні порушення КНУ Настанова з визначення вартості будівництва.
п.2.4. РЕКНр Загальні положення передбачає: «Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКНб на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15»
тобто коефіцієнт 1,15 застосовується лише до розцінок збірника РЕКНб (на будівельні роботи), на розцінки збірника РЕКНр (на ремонтні роботи) він не застосовується. Згідно наданого локального кошторису ПП «Будівельник Поділля», в п.12 застосовує розцінку збірника РЕКНр з коефіцієнтом 1,15: КР2-12-1 «Улаштування основи під надгробки щебеневої». Так технічним завданням передбачено п.12 Додатку 2 застосування коефіцієна 1,15, але воно стосується розцінок із Збірника РЕКНб КБ8-2-2 на улаштування основ щебеневих (згідно затвердженої проектно-кошторисної документації). В даному випадку учасник порушив вимоги КНУ Настанова з визначення вартості будівництва.
1.4. Коефіцієнт 1,15 застосовується лише «до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів». Як випливає із розрахунку тендерної пропозиції учасника в форматі imd, ПП «Будівельник Поділля» застосовув коефіцієнт 1,15 по позиціях локального кошторису 1, 2, 12, 13 («Улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см», «Улаштування основи під надгробки щебеневої», «Улаштування надгробних плит бетонних плоских») не лише на трудовитрати робітників та часу експлуатації машин і механізмів, а і на кількість матеріалів, яка буде використана при виконанні даних робіт («Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000 і більше», «Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000 і більше», «Бруси необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 100,125 мм, ІV сорт», Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 44 мм і більше, ІІІ сорт», «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм» «Щити опалубки, ширина 300-750 мм, товщина 40 мм», чим збільшив їх нормативну кількість на 15%. (При поданні позову для розгляді в суді буде надано експертний висновок розрахунку).
1.5. Під час розрахунку вартості пропозиції в наданому локальному кошторисі №07-01-01 учасник застосував розцінку КР18-88-1. Ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи Кошторисних норм України (Збірник 18 «Благоустрій» група 87 «Садіння дерев-саджанців з оголеною кореневою системою») встановлено, що дані розцінки передбачають в складі робіт використання «кілків» (розцінка КР18-88-1).
В наданій учасником підсумковій відомості ресурсів відсутні ресурси «кілки» за допомогою яких будуть виконуватись роботи: садіння саджанців туї «Смарагд» в ями розміром 0,7*0,7м.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку територій та громад України від 01.11.2021 року №281, локальний кошторис - первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією. При складанні локальних кошторисів застосовуються ресурсні елементні кошторисні норми кошторисних норм України
Згідно із абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, механізм 24 годин для виправлення не діє у разі відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та відповідно, тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ПОДІЛЛЯ" підлягає відхиленню на підставі визначеної норми.
За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ПОДІЛЛЯ", Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до Виробничо-комерційної фірми "Урарту" та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Просимо скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 06.08.2024р. про визначення переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.08.2024 17:09
Вирішення:
Управління житлово-комунального господарства розглянуло вашу вимогу за ідентифікатором № UA-2024-07-15-007562-a.a2 від 06.08.2024 року.
Замовником було допущено помилку при розгляді пропозиції Учасника ПП «Будівельник Поділля».
У зв’язку з тим, що майданчик для здійснення закупівель не дає технічної можливості дискваліфікувати Учасника, який вже визнаний переможцем та скасувати закупівлю в період оскарження (в даному випадку до 11.08.2024 року 23:59 функціонал скасування закупівлі неактивний). Тому закупівля буде скасована в перший робочий день після завершення періоду оскарження, а саме 12.08.2024 року.
Також повідомляємо, що Замовником будуть оголошені нові відкриті торги з допрацьованим технічним завданням до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
На протокольне рішення від 06.08.2024р.
Номер:
704b57a120d3476fb370b5c183bfd708
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-15-007562-a.c1
Назва:
На протокольне рішення від 06.08.2024р.
Вимога:
роцедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, механізм 24 годин для виправлення не діє у разі відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та відповідно, тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ПОДІЛЛЯ" підлягає відхиленню на підставі визначеної норми.
За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ПОДІЛЛЯ", Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до Виробничо-комерційної фірми "Урарту" та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Просимо скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 06.08.2024р. про визначення переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
текс не у повному вигляді
Дата скасування:
06.08.2024 17:09