-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів -, КЛІНІЧНІ ТА ПОДІБНІ ЇМ ВІДХОДИ, БІОЛОГІЧНІ ВІДХОДИ)
Завершена
265 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 325.00 UAH
Період оскарження:
15.07.2024 14:34 - 24.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА На умови тендерної документації
Номер:
bb5deb7e0c38403ba6fc15a12f968356
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-15-005830-a.a2
Назва:
СКАРГА
На умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Виноградівська РЛ.pdf.p7s 19.07.2024 10:16
- 55. Диплом магістра М19 №207927 Терліна Дар’я Вікторівна (1).pdf 19.07.2024 10:16
- Скарга АМКУ Виноградівська РЛ.docx 19.07.2024 10:16
- Скарга АМКУ Виноградівська РЛ.pdf 19.07.2024 10:16
- Наказ №34-1 від 06.03.2024 року (1).pdf 19.07.2024 10:16
- sign.p7s 19.07.2024 10:17
- рішення від 22.07.2024 № 12465.pdf 22.07.2024 14:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2024 № 12753.pdf 26.07.2024 12:30
- рішення від 25.07.2024 № 12753.pdf 30.07.2024 11:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2024 10:40
Дата розгляду скарги:
25.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2024 14:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.07.2024 11:37
Дата виконання рішення Замовником:
22.08.2024 09:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c8212a7d181440b59a56ca99d1c3473b
Заголовок пункту скарги:
Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«А-ЕНЕРГО»
вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район,
Запорізька область, Україна,70406
код ЄДРПОУ 40277858
р/р UA753138490000026007010004898 в АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК», МФО 313849
тел. . (066)-421-38-78, (067)737-13-18
Вих №1-1907 від 19.07.2024р.
Найменування органу Комісія антимонопольного
оскарження: комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, Україна, м.Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ
рішення, дії або бездіяльність ПІДПРИЄМСТВО
якого оскаржуються: "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄРДПОУ: 01992506
90300, Україна, Закарпатська область, м. Виноградів, вул. Лікарняна, 13
Телефон: +380978665544
e-mail: zdec123@ukr.net
Ім’я (найменування), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
місце проживання ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
(місцезнаходження) «А-ЕНЕРГО"
суб’єкта оскарження ЄДРПОУ 40277858
70406, вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізька область, Україна
тел. (066)421 38 78
e-mail: aenergo2024@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-15-005830-a
ІD у ЦБД:: 7bebe4b6e96f4652ae6038f584a50d3f
СКАРГА
На умови тендерної документації
15.07.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів -, КЛІНІЧНІ ТА ПОДІБНІ ЇМ ВІДХОДИ, БІОЛОГІЧНІ ВІДХОДИ) з очікуваною вартістю 265 000,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
6. Абзацом 1 пункту 3 Додатку 1 Документації Замовник вимагає:
-посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446);
Відповідно до вимоги тендерної документації в цій частині Скаржник має призначену відповідальну особу з управління небезпечними відходами, яка має екологічні знання відповідно до п.12 ПОСТАНОВИ КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії диплом еколога.
Разом з тим, чинне законодавство не вимагає наявності в суб’єктів господарювання які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності саме не менше двох осіб, які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо).
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Відповідно до вимоги тендерної документації в цій частині Скаржник має одну призначену відповідальну особу управління небезпечними відходами, яка повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) з доданням диплому про таку освіту.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії диплом еколога.
Разом з тим чинне законодавство не вимагає наявності в суб’єктів господарювання які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності саме не менше двох відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) з доданням диплому про таку освіту.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищевказаних вимог тендерної документації.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
3. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до умов тендерної документації.
Додатки до скарги:
1. Наказ №329 Міндовкілля та Додаток до нього від 29.03.2024 року;
2. Диплом еколога працівника Скаржника та наказ на призначення на посаду.
з Повагою,
Директор Підписано КЕП Володимир АНДРЕЄВ
«А-ЕНЕРГО»
вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район,
Запорізька область, Україна,70406
код ЄДРПОУ 40277858
р/р UA753138490000026007010004898 в АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК», МФО 313849
тел. . (066)-421-38-78, (067)737-13-18
Вих №1-1907 від 19.07.2024р.
Найменування органу Комісія антимонопольного
оскарження: комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, Україна, м.Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ
рішення, дії або бездіяльність ПІДПРИЄМСТВО
якого оскаржуються: "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄРДПОУ: 01992506
90300, Україна, Закарпатська область, м. Виноградів, вул. Лікарняна, 13
Телефон: +380978665544
e-mail: zdec123@ukr.net
Ім’я (найменування), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
місце проживання ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
(місцезнаходження) «А-ЕНЕРГО"
суб’єкта оскарження ЄДРПОУ 40277858
70406, вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізька область, Україна
тел. (066)421 38 78
e-mail: aenergo2024@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-15-005830-a
ІD у ЦБД:: 7bebe4b6e96f4652ae6038f584a50d3f
СКАРГА
На умови тендерної документації
15.07.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів -, КЛІНІЧНІ ТА ПОДІБНІ ЇМ ВІДХОДИ, БІОЛОГІЧНІ ВІДХОДИ) з очікуваною вартістю 265 000,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
6. Абзацом 1 пункту 3 Додатку 1 Документації Замовник вимагає:
-посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446);
Відповідно до вимоги тендерної документації в цій частині Скаржник має призначену відповідальну особу з управління небезпечними відходами, яка має екологічні знання відповідно до п.12 ПОСТАНОВИ КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії диплом еколога.
Разом з тим, чинне законодавство не вимагає наявності в суб’єктів господарювання які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності саме не менше двох осіб, які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо).
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Відповідно до вимоги тендерної документації в цій частині Скаржник має одну призначену відповідальну особу управління небезпечними відходами, яка повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) з доданням диплому про таку освіту.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії диплом еколога.
Разом з тим чинне законодавство не вимагає наявності в суб’єктів господарювання які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності саме не менше двох відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) з доданням диплому про таку освіту.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищевказаних вимог тендерної документації.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
3. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до умов тендерної документації.
Додатки до скарги:
1. Наказ №329 Міндовкілля та Додаток до нього від 29.03.2024 року;
2. Диплом еколога працівника Скаржника та наказ на призначення на посаду.
з Повагою,
Директор Підписано КЕП Володимир АНДРЕЄВ
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
55. Диплом магістра М19 №207927 Терліна Дар’я Вікторівна (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ 3. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до умов тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
65b13faff21d424ea4f0371b063eb911
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-15-005830-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1.docx 16.07.2024 13:55
- Додаток 2.docx 16.07.2024 13:55
- Додаток 6.docx 16.07.2024 13:55
- Додаток 3.docx 16.07.2024 13:55
- Додаток 4.docx 16.07.2024 13:55
- Додаток 5.docx 16.07.2024 13:55
- Скарга текст.docx 16.07.2024 13:55
- Скарга.pdf 16.07.2024 13:55
- Докази.pdf 16.07.2024 13:55
- Скарга.pdf.p7s 16.07.2024 13:55
- Тендерна документація 1507.doc 16.07.2024 13:55
- sign.p7s 16.07.2024 13:55
- рішення від 18.07.2024 №12377.pdf 18.07.2024 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2024 №12788.pdf 26.07.2024 13:12
- рішення від 25.07.2024 № 12788.pdf 30.07.2024 13:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2024 14:47
Дата розгляду скарги:
25.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.07.2024 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.07.2024 13:09
Дата виконання рішення Замовником:
22.08.2024 09:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f1e27bab319f42edb0cf85ba7f7e4f00
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на умови тендерної документації
15.07.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів -, КЛІНІЧНІ ТА ПОДІБНІ ЇМ ВІДХОДИ, БІОЛОГІЧНІ ВІДХОДИ)» з очікуваною вартістю 265 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи від 15 липня 2024 р. ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-15-005830-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1. п.2 Додатку №1
До тендерної документації На підтвердження Учасник має надати :
-посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446);
- Сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (мінімум три фахівця).
- гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців). Відповідно до вимоги тендерної документації в цій частині Скаржник має одну особу яка має екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446).
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії диплом еколога.
Разом з тим, чинне законодавство не вимагає наявності в суб’єктів господарювання які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності саме посадових осіб (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446).
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Скаржник має та надає на розгляд Комісії свідоцтва з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (для двох фахівців).
Скаржник вважає, що Замовник встановив неправомірну вимогу в частині того що має надаватись саме сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)».
Вимога тендерної документації в цій частині має передбачати можливість надання сертифікату або свідоцтва з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)».
В той час, Скаржник вважає що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вимог до кількості працівників та вимагає мінімум три фахівця.
Разом з тим, відповідно до вимоги тендерної документації в цій частині Скаржник має в наявності вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців).
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом ( для двох фахівців).
Разом з тим чинне законодавство не вимагає наявності в суб’єктів господарювання які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами мати не менше трьох вантажників (фахівців) з свідоцтвом про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
2. п. 1.4. Додатку №3
До тендерної документації Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць) Відповідно до вимоги тендерної документації в цій частині Скаржник має в наявності на балансі власну сміттєспалювальну піч (інсенераторний комплекс) (1 одиницю), а саме «Установка для переробки органічних промислових та муніципальних відходів "ВИХОР-3,15" в комплектації».
Разом з тим чинне законодавство не вимагає наявності в суб’єктів господарювання які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами мати не менше двох одиниць сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії виписку з балансу та паспорт сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
на умови тендерної документації
15.07.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів -, КЛІНІЧНІ ТА ПОДІБНІ ЇМ ВІДХОДИ, БІОЛОГІЧНІ ВІДХОДИ)» з очікуваною вартістю 265 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи від 15 липня 2024 р. ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-15-005830-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1. п.2 Додатку №1
До тендерної документації На підтвердження Учасник має надати :
-посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446);
- Сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (мінімум три фахівця).
- гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців). Відповідно до вимоги тендерної документації в цій частині Скаржник має одну особу яка має екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446).
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії диплом еколога.
Разом з тим, чинне законодавство не вимагає наявності в суб’єктів господарювання які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності саме посадових осіб (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446).
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Скаржник має та надає на розгляд Комісії свідоцтва з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (для двох фахівців).
Скаржник вважає, що Замовник встановив неправомірну вимогу в частині того що має надаватись саме сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)».
Вимога тендерної документації в цій частині має передбачати можливість надання сертифікату або свідоцтва з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)».
В той час, Скаржник вважає що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вимог до кількості працівників та вимагає мінімум три фахівця.
Разом з тим, відповідно до вимоги тендерної документації в цій частині Скаржник має в наявності вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців).
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом ( для двох фахівців).
Разом з тим чинне законодавство не вимагає наявності в суб’єктів господарювання які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами мати не менше трьох вантажників (фахівців) з свідоцтвом про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
2. п. 1.4. Додатку №3
До тендерної документації Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць) Відповідно до вимоги тендерної документації в цій частині Скаржник має в наявності на балансі власну сміттєспалювальну піч (інсенераторний комплекс) (1 одиницю), а саме «Установка для переробки органічних промислових та муніципальних відходів "ВИХОР-3,15" в комплектації».
Разом з тим чинне законодавство не вимагає наявності в суб’єктів господарювання які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами мати не менше двох одиниць сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії виписку з балансу та паспорт сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
Докази.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації