-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Послуги з благоустрою – поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням гумового покриття майданчика, розташованого за адресою: просп. Героїв, буд. 46, м. Дніпро
Торги відмінено
1 921 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 608.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 608.71 UAH
Період оскарження:
15.07.2024 11:53 - 03.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на вимоги ТД
Номер:
b1ad1aeca4c747be90aca80b003f4cb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-15-003416-a.c1
Назва:
Скарга на вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічна скарга.pdf 19.07.2024 15:06
- Скарга.docx 19.07.2024 15:06
- Скріншот листа на електронну пошту.jpg 19.07.2024 15:06
- Рішення до аналогічної скарги від 04.06.2024 № 9774.pdf 19.07.2024 15:06
- Скріншон тел.дзвінків.jpg 19.07.2024 15:06
- Скарга.pdf 19.07.2024 15:06
- Скріншот тел.дзвінків2.jpg 19.07.2024 15:06
- sign.p7s 19.07.2024 15:08
- рішення від 23.07.2024 № 12537.pdf 23.07.2024 16:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2024 № 12900.pdf 29.07.2024 18:09
- рішення від 29.07.2024 № 12900.pdf 01.08.2024 11:44
- Наказ комунального підприємства «Розвиток територій міста» Дніпровської міської ради від 05.07.2024 року №73.pdf 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 4 Форма пропозиція зі змінами 15.07.docx 25.07.2024 10:09
- Перелік змін, що вносяться до тендерної документації по закупівлі від 15.07.2024.pdf 25.07.2024 10:09
- Протокол уповноваженої особи від 15.07.2024 № 171.docx 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 5 Перелік документів, що подаються учасником зі змінами 15.07.docx 25.07.2024 10:09
- Наказ комунального підприємства «Розвиток територій міста» Дніпровської міської ради від 05.07.2024 року №73.docx 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 5 Перелік документів, що подаються учасником.docx 25.07.2024 10:09
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі від 15.07.2024.pdf 25.07.2024 10:09
- ТД.pdf 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 4 Форма пропозиція.pdf 25.07.2024 10:09
- ТД.docx 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв.docx 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 2 Технічні характеристики.pdf 25.07.2024 10:09
- Протокол уповноваженої особи від 15.07.2024 № 171.pdf 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 6 Перелік документів, що подаються переможцем.pdf 25.07.2024 10:09
- ТД зі змінами 15.07.docx 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв.pdf 25.07.2024 10:09
- Пояснення по суті скарги.pdf 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 5 Перелік документів, що подаються учасником.pdf 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 2 Технічні характеристики.docx 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв зі змінами 15.07.pdf 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 3 Проєкт договору.pdf 25.07.2024 10:09
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі від 15.07.2024.docx 25.07.2024 10:09
- Протокол уповноваженої особи від 15.07.2024 № 168.pdf 25.07.2024 10:09
- ДОДАТОК № 3 Проєкт договору.docx 25.07.2024 10:11
- Пояснення по суті скарги.docx 25.07.2024 10:11
- ДОДАТОК № 3 Проєкт договору зі змінами 15.07.docx 25.07.2024 10:11
- ДОДАТОК № 3 Проєкт договору зі змінами 15.07.pdf 25.07.2024 10:11
- Перелік змін, що вносяться до тендерної документації по закупівлі від 15.07.2024.docx 25.07.2024 10:11
- ДОДАТОК № 2 Технічні характеристики зі змінами 15.07.pdf 25.07.2024 10:11
- ДОДАТОК № 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв зі змінами 15.07.docx 25.07.2024 10:11
- ДОДАТОК № 6 Перелік документів, що подаються переможцем.docx 25.07.2024 10:11
- ДОДАТОК № 6 Перелік документів, що подаються переможцем зі змінами 15.07.docx 25.07.2024 10:11
- ДОДАТОК № 4 Форма пропозиція.docx 25.07.2024 10:11
- ТД зі змінами 15.07.pdf 25.07.2024 10:11
- ДОДАТОК № 6 Перелік документів, що подаються переможцем зі змінами 15.07.pdf 25.07.2024 10:11
- ДОДАТОК № 5 Перелік документів, що подаються учасником зі змінами 15.07.pdf 25.07.2024 10:11
- ДОДАТОК № 2 Технічні характеристики зі змінами 15.07.docx 25.07.2024 10:11
- Протокол уповноваженої особи від 15.07.2024 № 168.docx 25.07.2024 10:11
- ДОДАТОК № 4 Форма пропозиція зі змінами 15.07.pdf 25.07.2024 10:11
- Протокол № 210.pdf 01.08.2024 15:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2024 15:39
Дата розгляду скарги:
29.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 16:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.08.2024 11:44
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2024 15:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.07.2024 № 12900-р/пк-пз Комунальним підприємством «Розвиток територій міста» Дніпровської міської ради внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з благоустрою – поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням гумового покриття майданчика, розташованого за адресою: просп. Героїв, буд. 46, м. Дніпро (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-15-003416-a. Підтверджено протоколом від 01.08.2024 № 210.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ec3c0476e4e74f52b152672da8ecdf03
Заголовок пункту скарги:
Скарга на вимоги ТД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Додатком 2 до Тендерної документації встановлена вимога «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції, Учасник протягом строку звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції) має обстежити об’єкт благоустрою, на якому мають надаватися послуги, виконати необхідні огляди та подати в складі пропозиції довідку або акт про огляд об’єкту благоустрою, за підписом представника Замовника, датою огляду об’єкту благоустрою.».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРТСЕЙ» (далі – Скаржник) не погоджується з даною вимогою Замовника та вважає її такою, що порушує права Скаржника та принципи закупівель
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРТСЕЙ» (далі – Скаржник) не погоджується з даною вимогою Замовника та вважає її такою, що порушує права Скаржника та принципи закупівель
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОЗВИТОК ТЕРИТОРІЙ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо надання акту про огляд об’єкту благоустрою.