• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження промислових трубопроводів обладнаних системами катодного захисту для НГВУ «Чернігівнафтогаз»)

Торги не відбулися

3 424 654.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 34 246.54 UAH
Період оскарження: 13.07.2024 15:53 - 26.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2024-07-13-000373-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 26.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/194-ОС/3

Номер: d559d1c0caa745a8aca7c17ab6b29097
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-13-000373-a.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2024-07-13-000373-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 26.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/194-ОС/3
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.09.2024 16:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.09.2024 12:26
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці", Романюк Віктор Миколайович 380672666981 zhetc.tender@ukr.net http://www.etc.zt.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1b58acb9813443bfb647b6c977c4014c
Заголовок пункту скарги: Неправомірне, надумане та необгрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника-Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Товариством з обмеженою відповідальністю «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» прийнято участь у публічній закупівлі № UA-2024-07-13-000373-a. За результатами аукціону, нашим підприємством надано найбільш вигідну цінову пропозицію, яка в подальшому автоматизованою системою визначена як така, що найбільш економічно вигідна.
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 14.08.2024 Замовником зареєстровано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. В термін до 15.08.2024, 16:56:39, ТОВ «Житомирський ЕТЦ» необхідно виконати вимогу Замовника наступного змісту: «Учасник у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог п.п. 2.1. п. 2 Додатку 2 до ТД, надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (далі – Довідка), в якій зазначено 5 фахівців з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації, та відповідно вимог п.п. 2.2 п. 2 Додатку 2 до ТД не завантажив скановані копії (з оригіналу або з копії) документу (-ів), що підтверджують інформацію щодо кваліфікації вищевказаних фахівців. Учаснику, для виконання вимог п.п. 2.2 п. 2 Додатку 2 до ТД, необхідно надати скановані копії (з оригіналу або з копії) документу (-ів), що підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівців, а саме фахівців з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації.».
На виконання вимог Замовника у встановлений строк Учасником до автоматизованої системи ProZorro 15.08.2024 завантажено наступні документи: - «2.2. Посвідчення фахівців.PDF»; - «2023_10_11 ОП, ГНР, Вистота АндрухІгор Герасименко Козачок Усик Бензенко.pdf»; - «2024_03_04 Протоколи ОП Колесник Войтенко Власенко.pdf»; - «2024_03_04 Протоколи ОП Кутовий Панухник.pdf»; - «Довідка по усуненню недоліків.pdf»; - «Наказ переміщення Андрух Ігор.pdf»; - «Наказ переміщення Войтенко Панухник.pdf»; - «Наказ переміщення Кутовий.pdf»; - «Переміщення Орловський.pdf»; - «Протоколи Оп Орловський.pdf»; - «Протоколи перевірки знань з ПТЕЕС ЛЕХЗ.pdf».
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 27.08.2024 Замовником зареєстровано протокольне рішення від 26.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/194-ОС/3, згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «Житомирський ЕТЦ» відхилено відповідно до абзацу 4 пп. 2 п. 44 та абзацу 4 пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – вважаючи, що начебто учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником у зазначеному оскаржуваному рішенні як підставу для відхилення тендерної пропозиції вказано: «виявлено, що Учасник на виконання вимог пп. 2.2 п. 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації не надав документу (-ів), що підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівців з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації».

У відповідності до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відповідно, документи та інформація, які вимагаються Замовником згідно вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються у складі тендерної пропозиції, про що Учасник або Переможець повинен надати обґрунтування із зазначенням причин неподання документів та/або інформації. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» визначено порядок розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції Учасника. Згідно даної норми чинного законодавства, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У відповідності до файлу «Довідка по усуненню недоліків.pdf», який завантажено на виконання повідомлення про усунення невідповідностей та належним чином не вивчений Замовником, передбачено, що чинні нормативно-правові акти України не передбачають отримання кваліфікації та/або атестації фахівцями з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації, що в свою чергу унеможливлює надання в складі тендерної документації сканованих копій (з оригіналу або з копії) документу (-ів), що підтверджують інформацію щодо кваліфікації зазначених фахівців, саме як таких що є з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації, а відповідно завантажити скановані копії (з оригіналу або з копії) документу (-ів), що підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівців, а саме фахівців з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації не виявилось можливим. Також, на усунення невідповідностей надано інші додаткові документи на наступних зазначених у довідці працівників: Андрух Ігор Владиславович, Кутовой Олег Анатолійович, Войтенко Олександр Миколайович, Панухник Ігор Васильович, Орловський Ростислав Миронович, що підтверджують їх спроможність на виконання робіт (надання послуг) з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації.
Окрім того, звертаємо увагу органу оскарження на те, що Замовником у своїй тендерній документації та всупереч пункту 3 абзацу 3 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ні в тендерній документації, ні в оскаржуваному протокольному рішенні від 26.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/194-ОС/3 так і не вказано, які саме кваліфікаційні документи та у відповідності до якого нормативно-правового акту повинні мати фахівці з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації.

Отже, вимоги, що містяться у повідомленні про усунення невідповідностей від 14.08.2024, які в подальшому лягли в основу протокольного рішення Замовника від 26.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/194-ОС/3 у розумінні чинних нормативно-правових актів України є дискримінаційними, примушують надати не передбачену чинними нормативно-правовими актами інформацію та порушують принципи визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Незважаючи на вказані вище обставини, без належного обґрунтування та доказів, Замовником – ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА", посилаючись на абзац 4 пп. 2 п. 44 та абзац 4 пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, до автоматизованої системи закупівель завантажено протокольне рішення від 26.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/194-ОС/3, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», яке являється предметом оскарження відповідно до даної скарги.

Отже, згідно зазначених вище норм та обставин, протокольне рішення Замовника від 26.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/194-ОС/3 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ» з підстав, що начебто учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – є надуманим, дискримінуючим, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Оскаржуване рішення порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника, що лягли в основу принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника