• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Збірно-розбірна комплексна споруда

Завершена

27 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 270 000.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2024 18:41 - 20.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 8f24deda3e9a40cb917eb5a3b70083cf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-12-009932-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.08.2024 14:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.08.2024 15:35
Дата виконання рішення Замовником: 16.08.2024 17:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13707-р/пк-пз від 13.08.2024 виконано: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" (код ЄДРПОУ: 32851616).
Автор: ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Тишкун Наталія Валеріївна 380322420592 NATALIYA_TISHKUN@UKR.NET

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ad803f66bf9846e58059d150e16b33a8
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Згідно Протоколу Учасник у складі тендерної· пропозиції не надав такі документи, які вимагалися відповідно до зазначених вище вимог:
копія антикорупційної програми та копія відповідного наказу про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації.
Виходячи зі змісту вищевказаних документів, вони не відповідають зазначеним вимогам.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам.

Відповідно до п. 14 Додатку 4 до тендерної документації якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, Учасником надається копія антикорупційної програм та копія відповідного наказу про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації.

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" під час подання пропозиції в електронній системі закупівель зазначило, що Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).

Відповідно до п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Зазначаємо, що вимога щодо надання копії антикорупційної програми та копія відповідного наказу про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації абсолютно НЕ стосується інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а стосується безпосередньо кваліфікаційних документів.

Таким чином, Замовник зобов’язаний був згідно Особливостей надати Скаржнику можливість усунути невідповідності шляхом надання копії антикорупційної програми та копії відповідного наказу про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації, а не відхиляти нашу пропозицію на підставі не відповідності встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам.

Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника