• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Підіймально-транспортувальне обладнання

Завершена

4 264 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 642.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2024 14:43 - 20.07.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКР ПІВДЕНЬ ЛІФТ» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-12-007569-a

Номер: a848e60ddc284d068780383b7658d45e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-12-007569-a.a1
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКР ПІВДЕНЬ ЛІФТ» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-12-007569-a
Скарга:
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 06.08.2024 00:00
Автор: ТОВ "УКР ПІВДЕНЬ ЛІФТ", Дмитро Бакреу +380636616866 info.upllift@gmail.com http://www.upl.kiev.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a4e1932780b44b29b9b950fb59ec8e96
Заголовок пункту скарги: Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника по Процедурі закупівлі, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 12.07.2024 року Національним університетом біоресурсів і природокористування України (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Підіймально-транспортувальне обладнання», згідно з ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання з очікуваною вартістю 4264200 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «УКР ПІВДЕНЬ ЛІФТ»;
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРМІСЬКЛІФТ».
24.07.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «УКР ПІВДЕНЬ ЛІФТ».
31.07.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 337/03 від «31» липня 2024 р., відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-07-12-007569-a.

Як підставу для відхилення Замовник зазначає наступне: «Відповідно до вимог тендерної документації передбачено закупівлю 2 видів підіймальних платформ для переміщення маломобільних груп населення - з похилою траєкторією руху (тип 1-4) та вертикальною траєкторією руху (тип 5-6). Відповідно до умов тендерної документації відповідність запропонованого товару наведеним вище технічним вимогам повинна підтверджуватись сертифікатом відповідності та інструкцією користувача або іншими технічними документами на запропонований товар. Учасник повинен надати копії інструкції користувача або інших технічних документів (українською мовою) .
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКР ПІВДЕНЬ ЛІФТ" надано документи «Інструкція_верт_підйомн_«UPL».pdf» та «Інструкція_похил_підйомн_«VIVA_350».pdf».
Надані «документи «Інструкція_верт_підйомн_«UPL».pdf» та «Інструкція_похил_підйомн_«VIVA_350».pdf» не містять технічних характеристик на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам, передбаченим технічними умовами тендерної документації до предмета закупівлі, зокрема, відсутня інформація щодо показників навантаження, розмірів, наявності безперебійного живлення з можливістю підзарядки на зупинках (робота при відсутності електропостачання), відсутня інформація щодо наявності живлення приводу обладнання 24 V, тощо».
Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз. 2 пп.2 п. 44 Постанови – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Однак аналізуючи документи, подані Скаржником у складі тендерної пропозиції, та умови тендерної документації, можна прийти до висновку про їх відповідність вимогам тендерної документації. Як наслідок, тендерна пропозиція Скаржника відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

1. У поданому Скаржником у складі тендерної пропозиції файлі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Вх.11 від «14» липня 2024 року (файл 11.Технічна специфікація.pdf) (додається як доказ) та файлі «ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі.» Вх.15 від «14» липня 2024 року (файл 15.Технічні характеристики запропонованого товару.pdf) (додається як доказ) зазначено, що фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку. Замовник у Додатку №4 до тендерної документації (додається як доказ) також зазначає, що фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку.
Таким чином, відповідність тендерної пропозиції Скаржника технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та Додатку №4 до тендерної документації вже підтверджена самим лише фактом подання тендерної пропозиції Скаржником.
Документація не містила вимог щодо обов'язку учасника в інструкції користувача, вказувати інформацію та надавати підтвердження щодо показників навантаження, розмірів, наявності безперебійного живлення з можливістю підзарядки на зупинках (робота при відсутності електропостачання), відсутня інформація щодо наявності живлення приводу обладнання 24 V, тощо».

2. Замовник у Додатку №4 до тендерної документації встановлює вимогу про те, що відповідність запропонованого товару наведеним вище технічним вимогам повинна підтверджуватись сертифікатом відповідності та інструкцією користувача або іншими технічними документами на запропонований товар. Учасник повинен надати копії інструкції користувача або інших технічних документів (українською мовою). Звертаємо увагу, що при формулюванні даної вимоги Замовник не зазначає, які самі дані має містити інструкція користувача, в тому числі і не зазначає, що така інструкція має містити інформацію щодо показників навантаження, розмірів, наявності безперебійного живлення з можливістю підзарядки на зупинках (робота при відсутності електропостачання), інформацію щодо наявності живлення приводу обладнання 24 V, тощо (за відсутність якої в наданих Скаржником інструкціях Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника).
На виконання вимог тендерної документації Скаржник у складі тендерної пропозиції надав Інструкцію користувача Площадка підйомна з похилим переміщенням для інвалідів та інших мало мобільних груп населення VIVA (файл Інструкція_похил_підйомн_«VIVA_350».pdf) (додається як доказ) та Інструкцію користувача Площадка підйомна з вертикальним переміщенням для інвалідів та інших мало мобільних груп населення UPL (файл Інструкція_верт_підйомн_«UPL».pdf) (додається як доказ), які є інструкціями користувача на запропонований Скаржником товар. Відтак Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації.
Також Замовник, відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника зазначає, що надані «документи «Інструкція_верт_підйомн_«UPL».pdf» та «Інструкція_похил_підйомн_«VIVA_350».pdf» не містять технічних характеристик на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам, передбаченим технічними умовами тендерної документації до предмета закупівлі. Але у вимогах тендерної документації замовник не зазначає, що інструкції користувача повинні були містити технічні характеристики на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам, передбаченим технічними умовами тендерної документації до предмета закупівлі.

3. Крім цього, звертаємо увагу, що у Додатку №4 до тендерної документації Замовник зазначив, що відповідність запропонованого товару технічним вимогам може підтверджуватися іншими документами, ніж сертифікати відповідності та інструкції користувача технічними документами на запропонований товар. Такими іншими документами є надані Скаржником у складі тендерної пропозиції файли «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Вх.11 від «14» липня 2024 року (файл 11.Технічна специфікація.pdf) та «ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі.» Вх.15 від «14 » липня 2024 року (файл 15.Технічні характеристики запропонованого товару.pdf). У даних документах наявна інформація щодо показників навантаження, розмірів, наявності безперебійного живлення з можливістю підзарядки на зупинках (робота при відсутності електропостачання), інформація щодо наявності живлення приводу обладнання 24 V, тощо.

З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника по Процедурі закупівлі, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника