• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів)

місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до Технічних вимог (Додаток 3 до даної документації) строк поставки това-рів (надання послуг, виконання робіт): Не більше 48 (сорока восьми) годин з моменту отримання заявки від Замовника.

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження: 23.06.2018 14:35 - 27.06.2018 17:00
Вимога
Відхилено

Оскарження результатів тендеру

Номер: 18a5e7ae3e874fc2a2125b8f5c799180
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-23-001106-a.c1
Назва: Оскарження результатів тендеру
Вимога:
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Ваше звернення повідомляємо: 1. За вимогами п.1 Додатку 1 до документації учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен був надати: Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 5 осіб, які будуть здійснювати безпосередню заправку/відновлення картриджів, їх прізвища, ім’я та по батькові, посади, освіти, спеціальності, кваліфікації та досвіду роботи на посаді, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. На кожного працівника вказаного у довідці про наявність працівників необхідно надати трудову книжку (першу сторінку та сторінку, яка містить запис про прийняття на роботу до учасника не пізніше 6-ти місяців на момент подачі пропозиції) або цивільно-правову угоду (укладену не пізніше 6-ти місяців на момент подачі пропозиції) чинну не менше ніж до кінця 2018 року або наказ про сумісництво. У складі пропозиції ТОВ "СТАНДАРТ-ПРИНТ" надана довідка про наявність працівників та копії трудових книжок на кожну особу вказану в довідці. Копія трудової книжки Нікулічева В.В. містить запис про прийняття на роботу 05.02.2018 року, що пізніше ніж за 6 місяців до дати подачі пропозиції, що не відповідає вимогами документації на проведення допорогових закупівель 2.За вимогами п.1 Додатку 1 до документації учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинен був надати: • Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням контрагента, з яким було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за надання послуг з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. • Договір, який вказано у довідці про виконання аналогічного договору, у якому повинно бути зазначено інформацію про час виконання замовлення, який не повинен перевищувати трьох годин з моменту надання Замовником заявки (замовлення). На підтвердження повного виконання договору надаються усі акти наданих послуг (виконаних робіт). • Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці про виконання аналогічного договору, підписаний керівником контрагента та адресований Замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.. У складі пропозиції ТОВ "СТАНДАРТ-ПРИНТ" надано довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного договору, а також на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, учасником надано договір №122016-1 від 01.12.2016 року. Відповідно до п. 2.2 Розділу 2 договору «Термін виконання робіт» складає не більш 3х робочих днів з дати отримання замовлення, що не відповідає вимогами документації на проведення допорогових закупівель
Статус вимоги: Відхилено