-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами)
Згідно річного плану
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
11.07.2024 14:07 - 16.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
410fd07f159042c6801d83fcca2c5650
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-11-006109-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( номер закупівлі UA-2024-07-11-006109-a) ДК 021:2015:90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами).
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO cf990418158941569c25f7008267331d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-11-006109-a) ДК 021:2015:90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено: 11.07.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
24.07.2024 р. згідно протокольного рішення № 193 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав у складі пропозиції надати скан-копії чинних дозвільних документів, що підтверджують наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні документи та/або Ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з додатком до нього, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні документи та/або Ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з додатком до нього, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
2. Згідно до Додатку 3 технічної специфікації, предметом закупівлі є між іншим Елементи живлення. Предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (відпрацьовані або зіпсовані енергозберігаючі, люмінесцентні та/або бактерицидні лампи) код 16 12 37*.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме - Елементи живлення. Предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (відпрацьовані або зіпсовані енергозберігаючі, люмінесцентні та/або бактерицидні лампи) код 16 12 37*.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Згідно до Додатку 3 технічної специфікації, предметом закупівлі є ртутні термометри код 06 04 04*.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме - ртутні термометри код 06 04 04*.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Згідно до Додатку 3 технічної специфікації, Замовник вимагав надати інформацію щодо медичних оглядів водіїв транспортних засобів перевізника небезпечних медичних відходів, що будуть задіяні у наданні послуг.
Відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів Наказ МОЗ України та МВС України №65/80 від 31.01.2013 пункту 1.8. Щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (далі - медичні працівники).
Натомість учасником ТОВ «А-Енерго» не надано диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-11-006109-a ID у PROZORRO cf990418158941569c25f7008267331d КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго».
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір огляд водіїв 10 ЗМР.pdf 26.07.2024 14:20
- Договір огляд водіїв на 2024 рік.pdf 26.07.2024 14:20
- Додаток 1 (58).docx 26.07.2024 14:20
- Додаток 4 (41).docx 26.07.2024 14:20
- Додаток 2 (38).docx 26.07.2024 14:20
- Додаток 3 нова редакція (3).docx 26.07.2024 14:20
- Додаток 6 нова редакція.docx 26.07.2024 14:20
- Додаток 5 (28).docx 26.07.2024 14:20
- Додаток 7 (6).doc 26.07.2024 14:20
- Документи медичний огляд.pdf 26.07.2024 14:20
- Додаток 8 (3).docx 26.07.2024 14:20
- Скарга до АМКУ (5).PDF 26.07.2024 14:20
- ТД нова редакція (3).docx 26.07.2024 14:20
- Технічна специфікація ТОВ А-Енерго.pdf 26.07.2024 14:20
- sign.p7s 26.07.2024 14:21
- рішення від 30.07.2024 № 12930.pdf 30.07.2024 16:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2024 № 13419.pdf 08.08.2024 10:19
- рішення від 07.08.2024 № 13419.pdf 12.08.2024 15:48
- Пояснення на Скаргу.pdf 31.07.2024 14:45
- Додаток 4.docx 31.07.2024 14:45
- Дозвільні документи, надані Переможцем закупівлі.pdf 31.07.2024 14:45
- Інформація щодо медичних оглядів водіїв.pdf 31.07.2024 14:45
- Додаток 7.doc 31.07.2024 14:45
- Додаток 3 нова редакція.docx 31.07.2024 14:45
- Довідки та гарантійні листи.pdf 31.07.2024 14:45
- Додаток 8.docx 31.07.2024 14:45
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ.docx 31.07.2024 14:45
- Додаток 2.docx 31.07.2024 14:45
- Додаток 5.docx 31.07.2024 14:45
- Додаток 6 нова редакція.docx 31.07.2024 14:45
- Технічна специфікація ТОВ А-Енерго.pdf 31.07.2024 14:45
- Додаток 1.docx 31.07.2024 14:45
- ТД нова редакція.docx 31.07.2024 14:45
- Протокол розгляду тендерної пропозиції № 193 від 24.07.2024.pdf 31.07.2024 14:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2024 14:30
Дата розгляду скарги:
07.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2024 16:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.08.2024 15:48
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4adddde7ebc0431c9d231221cef574a9
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( номер закупівлі UA-2024-07-11-006109-a) ДК 021:2015:90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами).
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO cf990418158941569c25f7008267331d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-11-006109-a) ДК 021:2015:90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено: 11.07.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
24.07.2024 р. згідно протокольного рішення № 193 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав у складі пропозиції надати скан-копії чинних дозвільних документів, що підтверджують наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні документи та/або Ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з додатком до нього, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні документи та/або Ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з додатком до нього, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
2. Згідно до Додатку 3 технічної специфікації, предметом закупівлі є між іншим Елементи живлення. Предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (відпрацьовані або зіпсовані енергозберігаючі, люмінесцентні та/або бактерицидні лампи) код 16 12 37*.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме - Елементи живлення. Предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (відпрацьовані або зіпсовані енергозберігаючі, люмінесцентні та/або бактерицидні лампи) код 16 12 37*.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Згідно до Додатку 3 технічної специфікації, предметом закупівлі є ртутні термометри код 06 04 04*.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме - ртутні термометри код 06 04 04*.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Згідно до Додатку 3 технічної специфікації, Замовник вимагав надати інформацію щодо медичних оглядів водіїв транспортних засобів перевізника небезпечних медичних відходів, що будуть задіяні у наданні послуг.
Відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів Наказ МОЗ України та МВС України №65/80 від 31.01.2013 пункту 1.8. Щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (далі - медичні працівники).
Натомість учасником ТОВ «А-Енерго» не надано диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-11-006109-a ID у PROZORRO cf990418158941569c25f7008267331d КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго».
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( номер закупівлі UA-2024-07-11-006109-a) ДК 021:2015:90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами).
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO cf990418158941569c25f7008267331d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-11-006109-a) ДК 021:2015:90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено: 11.07.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
24.07.2024 р. згідно протокольного рішення № 193 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав у складі пропозиції надати скан-копії чинних дозвільних документів, що підтверджують наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні документи та/або Ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з додатком до нього, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні документи та/або Ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з додатком до нього, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
2. Згідно до Додатку 3 технічної специфікації, предметом закупівлі є між іншим Елементи живлення. Предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (відпрацьовані або зіпсовані енергозберігаючі, люмінесцентні та/або бактерицидні лампи) код 16 12 37*.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме - Елементи живлення. Предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (відпрацьовані або зіпсовані енергозберігаючі, люмінесцентні та/або бактерицидні лампи) код 16 12 37*.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Згідно до Додатку 3 технічної специфікації, предметом закупівлі є ртутні термометри код 06 04 04*.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме - ртутні термометри код 06 04 04*.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Згідно до Додатку 3 технічної специфікації, Замовник вимагав надати інформацію щодо медичних оглядів водіїв транспортних засобів перевізника небезпечних медичних відходів, що будуть задіяні у наданні послуг.
Відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів Наказ МОЗ України та МВС України №65/80 від 31.01.2013 пункту 1.8. Щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (далі - медичні працівники).
Натомість учасником ТОВ «А-Енерго» не надано диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-11-006109-a ID у PROZORRO cf990418158941569c25f7008267331d КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРГА на рішення замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( номер закупівлі UA-2024-07-11-006109-a) ДК 021:2015:90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами). Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO cf990418158941569c25f7008267331d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-11-006109-a) ДК 021:2015:90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами). Закупівлю було оголошено: 11.07.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО". 24.07.2024 р. згідно протокольного рішення № 193 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав у складі пропозиції надати скан-копії чинних дозвільних документів, що підтверджують наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні документи та/або Ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з додатком до нього, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні документи та/або Ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з додатком до нього, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». 2. Згідно до Додатку 3 технічної специфікації, предметом закупівлі є між іншим Елементи живлення. Предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (відпрацьовані або зіпсовані енергозберігаючі, люмінесцентні та/або бактерицидні лампи) код 16 12 37*. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме - Елементи живлення. Предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали (відпрацьовані або зіпсовані енергозберігаючі, люмінесцентні та/або бактерицидні лампи) код 16 12 37*. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Згідно до Додатку 3 технічної специфікації, предметом закупівлі є ртутні термометри код 06 04 04*. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме - ртутні термометри код 06 04 04*. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 4. Згідно до Додатку 3 технічної специфікації, Замовник вимагав надати інформацію щодо медичних оглядів водіїв транспортних засобів перевізника небезпечних медичних відходів, що будуть задіяні у наданні послуг. Відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів Наказ МОЗ України та МВС України №65/80 від 31.01.2013 пункту 1.8. Щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (далі - медичні працівники). Натомість учасником ТОВ «А-Енерго» не надано диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України. ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-11-006109-a ID у PROZORRO cf990418158941569c25f7008267331d КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго».