-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Елементи електричних схем
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.У разі надання документів складених мовою іншою , такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.Застосовані критерії оцінки – ціна.
Торги відмінено
162 694.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 626.94 UAH
мін. крок: 1% або 1 626.94 UAH
Період оскарження:
11.07.2024 13:02 - 16.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
16a6eafa56b446e69b563356478a8613
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-11-005027-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.PDF 03.08.2024 13:44
- СКАРГА.docx 03.08.2024 13:44
- Рішення № 11570-рпк-пз від 03.07.2024.pdf 03.08.2024 13:44
- sign.p7s 03.08.2024 13:46
- Додаткові пояснення.PDF 09.08.2024 13:50
- рішення від 06.08.2024 № 13281.pdf 06.08.2024 15:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2024 №13733.pdf 14.08.2024 12:34
- рішення від 13.08.2024 №13733.pdf 16.08.2024 15:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.08.2024 13:53
Дата розгляду скарги:
13.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2024 15:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.08.2024 15:30
Дата виконання рішення Замовником:
02.09.2024 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13733-р/пк-нз від 13.08.2024р., по закупівлі Елементи електричних схем за кодом CPV за ДК 021:2015 31220000-4 - Елементи електричних схем. (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-11-005027-a ). cкасовано рішення Замвоника про визнання переможцем Учасника ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» по закупівлі Елементи електричних схем за кодом CPV за ДК 021:2015 31220000-4 - Елементи електричних схем..
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0de49368f95e44b5bbb3b2ac7d5eccdc
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
І. ЩОДО НАЯВНОСТІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ
Відповідно п.6 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником Додатку №1 тендерної документації.»
Відповідно до Додатку №5 тендерної документації «Перелік документів для подання у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі» передбачалося подання: Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно Додатку №1 тендерної документації.
Додаток 1 до ТД передбачав надання заповненої технічної специфікації із зазначенням відповідності пропозиції учасника вимогам замовника (технічні характеристики, назва товару):
Скрін-шот із Додатку 1 до ТД
На виконання вимог ТД Переможцем було надано заповнену технічну специфікацію (файл: «Додаток _ 1 Технічна специфікація.pdf»), у пункті 31 (сторінка 6 файлу) з наявними відмінності між технічними характеристиками та назвою товару згідно предмета закупівлі:
Скрін-шот із тендерної пропозиції Переможці
(файл: «Додаток _ 1 Технічна специфікація.pdf»)
Аналогічна інформація про назву запропонованого товару, яка не відповідала предмету закупівлі, була відображена у файлі «Додаток _ 4 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf»:
Так, попри те, що предметом закупівлі був «накінечник кабельний ТМ 150-16-19», учасником запропоновано товар «накінечник кабельний ТМ 150-12-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL».
Отже, учасником запропоновано інший товар, який не є предметом закупівлі і з іншими технічними характеристиками.
Підтверджує факт невідповідності запропонованого товару до описаних технічних характеристик і те, що на офіційному сайті виробника TAKEL технічні характеристики товару «накінечник кабельний ТМ 150-12-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL» не відповідають зазначеним у технічних характеристиках запропонованого учасником-переможцем товару (https://takel.ua/nakonechnik-silovoy-mednyy-tm-150-12-19-gost-7386-80):
накінечник кабельний ТМ 150-16-19, який є предметом закупівлі накінечник кабельний ТМ 150-12-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL, який запропоновано учасником і його РЕАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Виготовляються з суцільнотянутої мідної труби марки М2. Виготовляються з суцільнотянутої мідної труби марки М1:
Метричний розмір болта М: 16мм
Метричний розмір болта М: 12мм
Виявивши дану невідповідність при розгляді тендерної пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», Замовником було опубліковано наступну вимогу про усунення невідповідностей до 26 липня 2024 16:55, серед яких зазначена і вищеописана невідповідність:
«Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» по закупівлі Елементи електричних схем за кодом CPV за ДК 021:2015 31220000-4 - Елементи електричних схем , встановлено невідповідність в документах поданої зазначеним учасником тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.Відповідно п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації (згідно Додатку №5 до тендерної документації), а саме:
….
3. Відповідно п.6 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником Додатку №1 тендерної документації. В складі пропозиції учасником ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» надано документ (вих№2 від 18 липня 2024р) «Додаток № 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -Елементи електричних схем за кодом CPV за ДК 021:2015 31220000-4 Елементи електричних схем Технічна специфікація ». Даний документ містить у п.31 (стовбець « Відповідність пропозиції учасника вимогам замовника ( технічні характеристики, назва товару) розбіжності між назвою товару та його технічними характеристиками. ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, усунути виявлену невідповідність шляхом уточнення інформації у документі (вих№2 від 18 липня 2024 р.) «Додаток № 1 тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -Елементи електричних схем за кодом CPV за ДК 021:2015 31220000-4 Елементи електричних схем Технічна специфікація », а саме : - уточнити інформацію у п.31 (стовбець « Відповідність пропозиції учасника вимогам замовника ( технічні характеристики, назва товару) щодо назви товару та його технічних характеристик.»
На виконання вимоги про усунення невідповідностей ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» надає уточнену технічну специфікацію (файл: «Додаток 1» від 26 липня 2024 12:15) із виправленою інформацією по п. 31, а саме УЧАСНИКОМ БУЛО ЗМІНЕНО НАЙМЕНУВАННЯ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ на «накінечник кабельний ТМ 150-16-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL»:
Скрін-шот із тендерної пропозиції Переможця
(файл: «Додаток 1»)
Відповідно до п.43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Замовник не мав права звертатись до ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо зазначеної підстави, так як невідповідність в інформації та/або документах, які надаються Учасником-Переможцем процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі є такою, виправлення якої призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником-переможцем процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме найменування 31 позиції предмета закупівлі: З «накінечник кабельний ТМ 150-12-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL» НА «накінечник кабельний ТМ 150-16-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL».
Аналогічна позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11570-р/пк-пз від 03.07.2024 р.:
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
…
У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
….
- форма "Інформація про ціну" (файл "8.Цінова пропозиція.pdf"), відповідно до якої Скаржником за позицією № 20 запропоновано Строп 2СЛВП, що не відповідає технічним вимогам, наведеним у Документації.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Разом з тим, Замовником щодо Пропозиції Скаржника розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 18 червня 2024 14:22, в якій зазначено наступне: "Виявлена невідповідність: - в "Опитувальному листі" та "Інформації про ціну" невірно вказана номенклатурна позиція № 20. Посилання на відповідну вимогу в тендерній документації: пп.7, 8 п.1 Розділ ІІІ (додаток 7 та 8) тендерної документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен привести у відповідність "Опитувальний лист" та "Інформацію про ціну".
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з тим, наведені вище документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей.
Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів.»
Відповідно до п. 44 Особливостей:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі:не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Таким чином, рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі є незаконним та підлягає скасуванню.
ІІ. ЩОДО ЗАВАНТАЖЕНОЇ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Відповідно до вимог ТД:
Переможець процедури закупівлі повинен надати наступні документи:
1) Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме учасник надає стосовно керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing
Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис та/або печатку.
Дата документа повинна бути не раніше ніж дата оголошення даної закупівлі.
2) На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим, тому відповідно до пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі має надати Гарантійний лист, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Також переможець процедури закупівлі надає цінову пропозицію з урахуванням аукціону за формою наведену в Додатку №4.
Додаток № 4 до тендерної документації передбачав, що Учасник-переможець повинен у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати замовнику цінову пропозицію згідно цього Додатку з урахуванням проведеного аукціону.
01 серпня 2024 19:41 год переможцем процедури закупівлі було завантажено а ЕСЗ цінову пропозицію (файл «Цінова згідно аукціону»), в якій по позиції №31 ЗНОВУ ЗАПРОПОНОВАНО ТОВАР – Наконечник мідний ТМ 150-12-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL, що не відповідає вимогам та не є предметом закупівлі:
Таким чином, дане свідчить, що переможець пропонує інший товар, який не є предметом закупівлі, а рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі є незаконним та підлягає скасуванню.
Неправомірно визначивши переможця процедури закупівлі, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно п.6 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником Додатку №1 тендерної документації.»
Відповідно до Додатку №5 тендерної документації «Перелік документів для подання у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі» передбачалося подання: Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно Додатку №1 тендерної документації.
Додаток 1 до ТД передбачав надання заповненої технічної специфікації із зазначенням відповідності пропозиції учасника вимогам замовника (технічні характеристики, назва товару):
Скрін-шот із Додатку 1 до ТД
На виконання вимог ТД Переможцем було надано заповнену технічну специфікацію (файл: «Додаток _ 1 Технічна специфікація.pdf»), у пункті 31 (сторінка 6 файлу) з наявними відмінності між технічними характеристиками та назвою товару згідно предмета закупівлі:
Скрін-шот із тендерної пропозиції Переможці
(файл: «Додаток _ 1 Технічна специфікація.pdf»)
Аналогічна інформація про назву запропонованого товару, яка не відповідала предмету закупівлі, була відображена у файлі «Додаток _ 4 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf»:
Так, попри те, що предметом закупівлі був «накінечник кабельний ТМ 150-16-19», учасником запропоновано товар «накінечник кабельний ТМ 150-12-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL».
Отже, учасником запропоновано інший товар, який не є предметом закупівлі і з іншими технічними характеристиками.
Підтверджує факт невідповідності запропонованого товару до описаних технічних характеристик і те, що на офіційному сайті виробника TAKEL технічні характеристики товару «накінечник кабельний ТМ 150-12-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL» не відповідають зазначеним у технічних характеристиках запропонованого учасником-переможцем товару (https://takel.ua/nakonechnik-silovoy-mednyy-tm-150-12-19-gost-7386-80):
накінечник кабельний ТМ 150-16-19, який є предметом закупівлі накінечник кабельний ТМ 150-12-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL, який запропоновано учасником і його РЕАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Виготовляються з суцільнотянутої мідної труби марки М2. Виготовляються з суцільнотянутої мідної труби марки М1:
Метричний розмір болта М: 16мм
Метричний розмір болта М: 12мм
Виявивши дану невідповідність при розгляді тендерної пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», Замовником було опубліковано наступну вимогу про усунення невідповідностей до 26 липня 2024 16:55, серед яких зазначена і вищеописана невідповідність:
«Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» по закупівлі Елементи електричних схем за кодом CPV за ДК 021:2015 31220000-4 - Елементи електричних схем , встановлено невідповідність в документах поданої зазначеним учасником тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.Відповідно п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації (згідно Додатку №5 до тендерної документації), а саме:
….
3. Відповідно п.6 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником Додатку №1 тендерної документації. В складі пропозиції учасником ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» надано документ (вих№2 від 18 липня 2024р) «Додаток № 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -Елементи електричних схем за кодом CPV за ДК 021:2015 31220000-4 Елементи електричних схем Технічна специфікація ». Даний документ містить у п.31 (стовбець « Відповідність пропозиції учасника вимогам замовника ( технічні характеристики, назва товару) розбіжності між назвою товару та його технічними характеристиками. ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, усунути виявлену невідповідність шляхом уточнення інформації у документі (вих№2 від 18 липня 2024 р.) «Додаток № 1 тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -Елементи електричних схем за кодом CPV за ДК 021:2015 31220000-4 Елементи електричних схем Технічна специфікація », а саме : - уточнити інформацію у п.31 (стовбець « Відповідність пропозиції учасника вимогам замовника ( технічні характеристики, назва товару) щодо назви товару та його технічних характеристик.»
На виконання вимоги про усунення невідповідностей ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» надає уточнену технічну специфікацію (файл: «Додаток 1» від 26 липня 2024 12:15) із виправленою інформацією по п. 31, а саме УЧАСНИКОМ БУЛО ЗМІНЕНО НАЙМЕНУВАННЯ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ на «накінечник кабельний ТМ 150-16-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL»:
Скрін-шот із тендерної пропозиції Переможця
(файл: «Додаток 1»)
Відповідно до п.43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Замовник не мав права звертатись до ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо зазначеної підстави, так як невідповідність в інформації та/або документах, які надаються Учасником-Переможцем процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі є такою, виправлення якої призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником-переможцем процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме найменування 31 позиції предмета закупівлі: З «накінечник кабельний ТМ 150-12-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL» НА «накінечник кабельний ТМ 150-16-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL».
Аналогічна позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11570-р/пк-пз від 03.07.2024 р.:
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
…
У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
….
- форма "Інформація про ціну" (файл "8.Цінова пропозиція.pdf"), відповідно до якої Скаржником за позицією № 20 запропоновано Строп 2СЛВП, що не відповідає технічним вимогам, наведеним у Документації.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Разом з тим, Замовником щодо Пропозиції Скаржника розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 18 червня 2024 14:22, в якій зазначено наступне: "Виявлена невідповідність: - в "Опитувальному листі" та "Інформації про ціну" невірно вказана номенклатурна позиція № 20. Посилання на відповідну вимогу в тендерній документації: пп.7, 8 п.1 Розділ ІІІ (додаток 7 та 8) тендерної документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен привести у відповідність "Опитувальний лист" та "Інформацію про ціну".
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з тим, наведені вище документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей.
Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів.»
Відповідно до п. 44 Особливостей:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі:не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Таким чином, рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі є незаконним та підлягає скасуванню.
ІІ. ЩОДО ЗАВАНТАЖЕНОЇ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Відповідно до вимог ТД:
Переможець процедури закупівлі повинен надати наступні документи:
1) Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме учасник надає стосовно керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing
Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис та/або печатку.
Дата документа повинна бути не раніше ніж дата оголошення даної закупівлі.
2) На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим, тому відповідно до пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі має надати Гарантійний лист, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Також переможець процедури закупівлі надає цінову пропозицію з урахуванням аукціону за формою наведену в Додатку №4.
Додаток № 4 до тендерної документації передбачав, що Учасник-переможець повинен у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати замовнику цінову пропозицію згідно цього Додатку з урахуванням проведеного аукціону.
01 серпня 2024 19:41 год переможцем процедури закупівлі було завантажено а ЕСЗ цінову пропозицію (файл «Цінова згідно аукціону»), в якій по позиції №31 ЗНОВУ ЗАПРОПОНОВАНО ТОВАР – Наконечник мідний ТМ 150-12-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL, що не відповідає вимогам та не є предметом закупівлі:
Таким чином, дане свідчить, що переможець пропонує інший товар, який не є предметом закупівлі, а рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі є незаконним та підлягає скасуванню.
Неправомірно визначивши переможця процедури закупівлі, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
×
-
Назва доказу:
1. Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11570-р/пк-пз від 03.07.2024.
-
Повʼязаний документ:
Рішення № 11570-рпк-пз від 03.07.2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-07-11-005027-a; 3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», оформлене протоколом № 661 від 29.07.2024 р., опубліковане в електронній системі закупівель 29.07.2024 р..