-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя (Ручні інструменти різні)
Завершена
211 908.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 119.08 UAH
мін. крок: 1% або 2 119.08 UAH
Період оскарження:
11.07.2024 09:50 - 16.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про дискваліфкацію
Номер:
5310b55d6f874ad39e1178e7a7628128
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-11-001220-a.a1
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфкацію
Вимога:
Шановний Замовнику. Ваше рішення стосовно нашої дискваліфікації на підставі зазначених в протоколі обставин ми вважаємо неправомірним та безпідставним. У відповідності до вимог тендерної документації учасники мають зазначити інформацію про запропоновані ними технічні характеристики товару виключно за формою, яка наведена Замовиноком. В технічній специфікації в стовбці "Технічні характеристики" Замовником зазначена вимога вказати матеріал накладок на ручки - а саме "пластик/гума". Виходячі з простої здравої логіки, а також лінгвістичних особливостей української мови слід розуміти, що замовником дозволяється пропонувати інструменти, які мають або пластикові, або гумові, або комбіновані пластик+гума накладки. Оскільки саме Замовник визначив форму подання необхідної інформації у вигляді "пластик/гума" із застосуванням символу "/", ми не мали жодної іншої можливості зазначити в нашій технічній специфікації матеріал цих накладок (комбінований пластик + гума) окрім як за формою, визначеною Замовником, а саме "пластик/гума" аби наша пропозиція відповідала визначеній Замовником стилистиці надання інформації. Такий спосіб зазначення інформації жодним чином не може вважатися як не конкретний, оскільки, по перше, він відображає реальний склад матеріалу накладок, і, по друге, повністю дотримується визначеній Замовником стилістиці надання інформації. Просимо Вас врахувати цю інформацію та відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію. Така дрібязкова підстава, як стилістика надання інформації, не може бути домінуючою при розгляді пропозиції учасника, яка на 61% !!! дешевше за пропозицію наступного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- ВІдповідь на вимогу.pdf 01.08.2024 10:03
Дата подачі:
29.07.2024 20:48
Вирішення:
На Вимогу надати наступну відповідь:
«У відповідь на зазначену Вимогу повідомляємо наступне, рішенням уповноваженої особи з проведення процедур закупівель ПАТ «Укрнафта» від 29.07.24р. № 01/01/13/10-01/01-51/1-КЛ щодо розгляду тендерної пропозиції у Закупівлі обґрунтовано дотриманням Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями, далі – Особливості).
На Вимогу Скаржника: «У відповідності до вимог тендерної документації учасники мають зазначити інформацію про запропоновані ними технічні характеристики товару виключно за формою, яка наведена Замовиноком. В технічній специфікації в стовбці "Технічні характеристики" Замовником зазначена вимога вказати матеріал накладок на ручки - а саме "пластик/гума". Виходячі з простої здравої логіки, а також лінгвістичних особливостей української мови слід розуміти, що замовником дозволяється пропонувати інструменти, які мають або пластикові, або гумові, або комбіновані пластик+гума накладки. Оскільки саме Замовник визначив форму подання необхідної інформації у вигляді "пластик/гума" із застосуванням символу "/", ми не мали жодної іншої можливості зазначити в нашій технічній специфікації матеріал цих накладок (комбінований пластик + гума) окрім як за формою, визначеною Замовником, а саме "пластик/гума" аби наша пропозиція відповідала визначеній Замовником стилистиці надання інформації. Такий спосіб зазначення інформації жодним чином не може вважатися як не конкретний, оскільки, по перше, він відображає реальний склад матеріалу накладок, і, по друге, повністю дотримується визначеній Замовником стилістиці надання інформації.»
Враховуючи вимоги тендерної документації ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя (Ручні інструменти різні) (далі – Тендерна документація) зазначені у Таблиці № 1 Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Технічні характеристики запропоновані учасником (Учасник зазначає технічну характеристику з конкретним значенням. Як виняток, допускається зазначення діапазонів, якщо так зазначено в документі від Виробника, який підтверджує технічні характеристики предмету закупівлі)» Враховуючи специфіку товару Замовник в технічних вимогах в пунктах 1,6,13-18,22,23 Таблиці №1 Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації передбачив «Матеріал накладок на ручки – пластик/гума» або «Матеріал ручки – дерево, пластмас, пластик» такі вимоги зазначались за для дотримання основних принципів публічних закупівель викладених у статті 5 п. 1 ч.4 Закону. Окремо зазначимо, що Замовник не вимагав додаткових документів на підтвердження технічних характеристик які пропонує Учасник під час підготовки своє тендерної пропозиції. Спираючись на пп.1 п.2 Розділу V тендерної документації та затверджену форму Додатку 3 до тендерної документації, Замовник приймає тендерну пропозицію скріплену підписом та, за наявності, печаткою Учасника.
Враховуючи вище наведене, Учасники закупівлі мають вказувати конкретне значення, а саме зазначати матеріал накладки на ручку ручного інструменту, що є однією з технічних вимог або чітко визначати матеріали складових запропонованого матеріалу.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція відхиляється якщо не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Окремо наголошуємо на тому, що Замовник в свої діяльності неухильно дотримується політики ефективного та прозорого здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням викладених в статті 5 Закону.
Підсумовуючи вищезазначене, вважаємо, що твердження Скаржника щодо рішення про дискваліфікацію не обґрунтоване та не правомірне.
Зважаючи на вищевикладене, я, Левченко К.С., уповноважена особа, відповідальна за проведення процедур закупівель ПАТ «УКРНАФТА»
Статус вимоги:
Відхилено