• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Меблі для дошкільних навчальних закладів

Торги відмінено

1 442 774.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 992.50 UAH
Період оскарження: 04.05.2018 16:09 - 17.05.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення управлінням освіти і науки Тернопільської міської ради порядку проведення процедури закупівлі «меблі для дошкільних навчальних закладів» (ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі) по лоту 1

Номер: 39f37a9fc68840359e27eea262d40674
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-04-001440-b.a7
Назва: Скарга щодо порушення управлінням освіти і науки Тернопільської міської ради порядку проведення процедури закупівлі «меблі для дошкільних навчальних закладів» (ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі) по лоту 1
Скарга:
Управлінням освіти і науки Тернопільської міської ради (далі - Замовник) проводиться закупівля UA-2018-05-04-001440-b на меблі для дошкільних навчальних закладів (Лот №1 Меблі для дошкільних навчальних закладів у групові приміщення) Відповідно до протоколу розкриття по лоту 1 - меблі для дошкільних навчальних закладів у групові приміщення подали пропозиції наступні учасники: - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР»; - ТзОВ «Штеллє-Україна»; - ТОВ «ГК «ПРІОРИТЕТ»; - Приватне підприємство «ТК-Ренессанс». За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ГК «ПРІОРИТЕТ» (далі - Учасник). З цього приводу, у протоколі від 14.06.2018 №113 засідання тендерного комітету управління освіти і науки Тернопільської міської ради, зазначено, що «згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації замовника, на сьогоднішній день, відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції». За результатами голосування з цього питання членами тендерного комітету прийнято одностайне рішення щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі по лоту 1 - ТОВ «ГК «ПРІОРИТЕТ». Дане рішення безпідставне, дискредитує систему закупівель в Україні через те, що не відповідає принципам їх здійснення, у відповідності із статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) – з наступної підстави. Згідно з вимогами додатку 1 до тендерної документації, зокрема пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», у складі пропозиції учасником повинно бути надано «належним чином завірену копію документу, що підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару». В пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет» міститься «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». У цій довідці наведено інформацію про наявність 6 працівників, а саме: 1) директор Вус Станіслав Михайлович; 2) водій-експедитор - Гришко Олег Олексійович; 3) водій-експедитор - Венгер Сергій Вікторович; 4) складальник меблів - Гученко Вадим Анатолійович; 5) складальник меблів - Михайлюк Віталій Григорович; 6) фахівець з проведення електр. торгів - Тернавська Тетяна Володимирівна. У складі пропозиції наявна копія, із частково доступною для перегляду інформацією, документу під назвою «Штатний розпис». В цьому документі в колонці «Посада» зазначено 6 посад, а саме: «директор, водій-експедитор, водій-експедитор, складальник меблів, складальник меблів, фахівець з проведення електронних торгів». Але в інший колонці цього документу під назвою «ПІБ» не зазначено жодного прізвища, ім’я та по-батькові. При цьому слід зазначити, що в складі пропозиції міститься копія наказу від 06.09.2017 № 01 про призначення директора. Згідно з яким Вус С.М. приступив до виконання обов’язків директора ТОВ «ГК «Пріоритет». Тобто в складі тендерної пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет» відсутня належним чином завірена копія документу (наприклад: розпорядче рішення керівництва ТОВ «ГК «Пріоритет»; наказ про прийняття на роботу; цивільно-правовий або трудовий договір/контракт) що «підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару», а саме із працівниками: - водій-експедитор - Гришко Олег Олексійович; - водій-експедитор - Венгер Сергій Вікторович; - складальник меблів - Гученко Вадим Анатолійович; - складальник меблів - Михайлюк Віталій Григорович; - фахівець з проведення електр. торгів - Тернавська Тетяна Володимирівна. Виходячи з вищенаведеного, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ГК «Пріоритет» через її невідповідність умовам тендерної документації, а саме через відсутність в складі пропозиції належним чином завіреної копії документу, що «підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару», згідно з вимогами п.4 ч.1 ст.30 Закону. Обґрунтуванням наявності порушених прав та охоронюваних Законом інтересів приватного підприємства «ТК-Ренессанс» з приводу вищезазначеного рішення Замовника є те, що у разі відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет», замовник буде змушений, згідно з абзацом 2 частини 4 статті 28 Закону, розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме – пропозицію ПП «ТК-Ренессанс». Виходячи з вищевикладеного, Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі по лоту 1 - ТОВ «ГК «ПРІОРИТЕТ» та під час здійснення публічних закупівель, діяти виключно в межах Закону. Додатки до скарги: 1. Платіжне доручення № 3035 від «21» червня 2018р.. 2. Протокол від 14.06.2018 №113 засідання тендерного комітету управління освіти і науки Тернопільської міської ради. 3. Додаток 1 до тендерної документації. 4. Файл із пропозиції ТОВ «ГК «ПРІОРИТЕТ» «Відповідність кваліфікаційним критеріям (4)» 5. Сторінка 10 («Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід») з файлу пропозиції ТОВ «ГК «ПРІОРИТЕТ» «Відповідність кваліфікаційним критеріям (4)»; 6. Сторінка 11 («Штатний розпис») з файлу пропозиції ТОВ «ГК «ПРІОРИТЕТ» «Відповідність кваліфікаційним критеріям (4)»
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.07.2018 19:22
Дата виконання рішення Замовником: 23.07.2018 16:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Проводиться переоцінка кандидата
Автор: ЧП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Любовь Бельская +380675171900 belskarenessans@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Про неможливість обрання ТОВ «ГК «Пріоритет» переможцем та відхилення вказаної тендерної пропозиції

Номер: 1498a6dea1bf48aa96bf6beac920259b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-04-001440-b.a4
Назва: Про неможливість обрання ТОВ «ГК «Пріоритет» переможцем та відхилення вказаної тендерної пропозиції
Вимога:
По-перше,Учасником ТОВ «ГК «Пріоритет», згідно з вимогами додатку 1 до тендерної документації, зокрема підпункту «г» пункту 1 розділу «Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)», в складі пропозиції надано документ «Довідка про діяльність підприємства». У цій довідці зазначено, що ТОВ «ГК «Пріоритет» зазначено таке: «СВОЮ ПРОДУКЦІЮ ми реалізуємо через тендерні закупівлі, прямий продаж школам, вищим навчальним закладам, дошкільним навчальним закладам, державним установам, юридичним та фізичним особам». Зазначена інформація щодо реалізації «СВОЄЇ ПРОДУКЦІЇ» не відповідає наведеному ТОВ «ГК «Пріоритет» в документі «Пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару». У вищезазначеній пояснювальній записці, зазначено, що ТОВ «ГК «Пріоритет» пропонує не «СВОЮ» продукцію, а продукцію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР» (адреса: 23211, Вінницька обл., Вінницький р-н, смт. Стрижавка, вул. Приміська, буд. 19). При цьому Учасник -ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР»також подавав тендерну пропозицію, яка була замовником торгів була визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, та якому Замовник повідомив про намір укласти договір. У подальшому Учасник - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР» повідомив, що «у зв’язку з власною технічною помилкою під час ціноутворення, а отже і помилковою ціновою пропозицією, - ТОВ «ТД «АНШАР» просить вважати нашу тендерну пропозицію(по ЛОТу№1 та ЛОТу№4) не дійсною, та відмовляється від підписання договору». З огляду на вищевикладене, вважаємо, що НЕ МОЖЕ БУТИ ВИЗНАЧЕНА, ЯК ДОСТОВІРНА, інформація зазначена ТОВ «ГК «Пріоритет» в своїй тендерній пропозиції стосовно запропонування Замовнику торгів «СВОЄЇ ПРОДУКЦІЇ», яку виробляє інший учасник - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР».Отже, означена тендерна пропозиція потребує відхилення через наявність підстав, зазначених у частині сьомій статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». По-друге, згідно з вимогами Замовника, наведеними у додатку 1 до Тендерної документації, зокрема, пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», у складі пропозиції учасник повинен був надати «належним чином завірену копію документу, що підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару». В пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет» міститься «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». У цій довідці наведено інформацію про наявність 6 працівників, а саме: 1) директор - Вус Станіслав Михайлович; 2) водій-експедитор - Гришко Олег Олексійович; 3) водій-експедитор - Венгер Сергій Вікторович; 4) складальник меблів - Гученко Вадим Анатолійович; 5) складальник меблів - Михайлюк Віталій Григорович; 6) фахівець з проведення електр. торгів - Тернавська Тетяна Володимирівна. У складі пропозиції наявна копія, із частково доступною для перегляду інформацією, документу під назвою «Штатний розпис». У цьому документі в колонці «Посада» зазначено 6 посад, а саме: «директор, водій-експедитор, водій-експедитор, складальник меблів, складальник меблів, фахівець з проведення електронних торгів». Але в інший колонці цього документу під назвою «ПІБ» не зазначено жодного прізвища, ім’я та по-батькові. При цьому слід зазначити, що в складі пропозиції міститься копія наказу від 06.09.2017 №01 про призначення директора. Згідно з означеним наказом, Вус С.М. приступив до виконання обов’язків директора ТОВ «ГК «Пріоритет». Тобто,у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет» ВІДСУТНЯНАЛЕЖНИМЧИНОМЗАВІРЕНАКОПІЯДОКУМЕНТУ, що «підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару», а саме із працівниками: - водій-експедитор - Гришко Олег Олексійович; - водій-експедитор - Венгер Сергій Вікторович; - складальник меблів - Гученко Вадим Анатолійович; - складальник меблів - Михайлюк Віталій Григорович; - фахівець з проведення електр. торгів - Тернавська Тетяна Володимирівна. Це також підтверджує, що тендерна пропозиція ТОВ «ГК «Пріоритет» потребує відхилення через її невідповідність умовам тендерної документації, а саме через відсутність у складі пропозиції належним чином завіреної копії документу, що «підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару», згідно з вимогами п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Той факт, що такі порушення є безумовною підставою для відхилення зазначеної тендерної пропозиції свідчать численні рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівельз аналогічних питань, зокрема, №1709-р/пк-пз від 25.11.2016.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до інформації, яка зазначена у довідці про діяльність підприємства, надана Учасником, останній зазначає, що підприємство ТОВ "ГК "Пріорітет" не є безпосереднім виробником продукції, а здійснює реалізацію вже купленої продукції інших виробників, тобто виступає в якості дилера виробників меблів на території України. Під словосполученням "Своя продукція" Замовником розуміється меблі виробництва інших виробників, які придбані Учасником згідно до дилерських договорів чи договорів купівлі-продажу і які знаходяться безпосередньо у володінні Учасника. Це підтверджується вищевказаним документом (Довідка про діяльність підприємства. Така сама інформація про статус Учасника підтверджується інформацією, яка зазначена в "Пояснювальній записці з описом якісних та функціональних характеристик товару". В графі виробник товару, який запропоновано Учасником, зазначено, що виробництво меблів здійснюється ТОВ "Торговий дім "АНШАР" та ТОВ "АРТ-ПРОМ". Жодної позиції, де виробником зазначено Учасника - не встановлено. Тому твердження скаржника про недостовірність інформації, поданої ТОВ "ГК "ПРІОРІТЕТ" - необґрунтовані та передвзяті. Пропозиція Учасника відхиляється відповідно до ч.7 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" (на положення якої наголошує скаржник) лише у разі якщо Замовником здійснено звернення та отримано підтвердження про недостовірність інформації,по результатам такого звернення. Одночасно з цим, у Замовника відсутні підстави для звернення до підприємств/установ/організацій в межах їх компетенцій з метою підтвердження інформації, наданої Учасником, оскільки така інформація відповідає стандарту "поза всяким розумним сумнівом". Таким чином тендерна пропозиція, подана Учасником відповідає вимогам тендерної документації Замовника та положенням Закону України "Про публічні закупівлі". У складі тендерної пропозиції ТОВ "ГК "ПРІОРІТЕТ" надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням посад та паспортних даних працівників. Також Учасником надано скан-копію штатного розпису, із зазначенням інформації про посадово-кількісні показники працівників. Норми чинного законодавства України не встановлюють вимог щодо Форми штатного розпису, а тому суб'єкти підприємницької діяльності мають право оформлювати такий в формі, яка відповідає їх внутрішнім організаційно розпорядчим документам. Аналізом 2-х документів, наданих Учасником (довідки про працівників та штатного розпису підприємства) встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційному критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації", встановленому статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерної документації, а тому твердження скаржника про підстави для відхилення тендерної пропозиції з причин невідповідності вимогам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 Закону) - безпідставні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про неможливість обрання ТОВ «ГК «Пріоритет» переможцем та відхилення вказаної тендерної пропозиції

Номер: 2dbcbf6dcaa64ec08f6afc6e30909f69
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-04-001440-b.a5
Назва: Про неможливість обрання ТОВ «ГК «Пріоритет» переможцем та відхилення вказаної тендерної пропозиції
Вимога:
По-перше,Учасником ТОВ «ГК «Пріоритет», згідно з вимогами додатку 1 до тендерної документації, зокрема підпункту «г» пункту 1 розділу «Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)», в складі пропозиції надано документ «Довідка про діяльність підприємства». У цій довідці зазначено, що ТОВ «ГК «Пріоритет» зазначено таке: «СВОЮ ПРОДУКЦІЮ ми реалізуємо через тендерні закупівлі, прямий продаж школам, вищим навчальним закладам, дошкільним навчальним закладам, державним установам, юридичним та фізичним особам». Зазначена інформація щодо реалізації «СВОЄЇ ПРОДУКЦІЇ» не відповідає наведеному ТОВ «ГК «Пріоритет» в документі «Пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару». У вищезазначеній пояснювальній записці, зазначено, що ТОВ «ГК «Пріоритет» пропонує не «СВОЮ» продукцію, а продукцію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР» (адреса: 23211, Вінницька обл., Вінницький р-н, смт. Стрижавка, вул. Приміська, буд. 19). При цьому Учасник -ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР»також подавав тендерну пропозицію, яка була замовником торгів була визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, та якому Замовник повідомив про намір укласти договір. У подальшому Учасник - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР» повідомив, що «у зв’язку з власною технічною помилкою під час ціноутворення, а отже і помилковою ціновою пропозицією, - ТОВ «ТД «АНШАР» просить вважати нашу тендерну пропозицію(по ЛОТу№1 та ЛОТу№4) не дійсною, та відмовляється від підписання договору». З огляду на вищевикладене, вважаємо, що НЕ МОЖЕ БУТИ ВИЗНАЧЕНА, ЯК ДОСТОВІРНА, інформація зазначена ТОВ «ГК «Пріоритет» в своїй тендерній пропозиції стосовно запропонування Замовнику торгів «СВОЄЇ ПРОДУКЦІЇ», яку виробляє інший учасник - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР».Отже, означена тендерна пропозиція потребує відхилення через наявність підстав, зазначених у частині сьомій статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». По-друге, згідно з вимогами Замовника, наведеними у додатку 1 до Тендерної документації, зокрема, пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», у складі пропозиції учасник повинен був надати «належним чином завірену копію документу, що підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару». В пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет» міститься «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». У цій довідці наведено інформацію про наявність 6 працівників, а саме: 1) директор - Вус Станіслав Михайлович; 2) водій-експедитор - Гришко Олег Олексійович; 3) водій-експедитор - Венгер Сергій Вікторович; 4) складальник меблів - Гученко Вадим Анатолійович; 5) складальник меблів - Михайлюк Віталій Григорович; 6) фахівець з проведення електр. торгів - Тернавська Тетяна Володимирівна. У складі пропозиції наявна копія, із частково доступною для перегляду інформацією, документу під назвою «Штатний розпис». У цьому документі в колонці «Посада» зазначено 6 посад, а саме: «директор, водій-експедитор, водій-експедитор, складальник меблів, складальник меблів, фахівець з проведення електронних торгів». Але в інший колонці цього документу під назвою «ПІБ» не зазначено жодного прізвища, ім’я та по-батькові. При цьому слід зазначити, що в складі пропозиції міститься копія наказу від 06.09.2017 №01 про призначення директора. Згідно з означеним наказом, Вус С.М. приступив до виконання обов’язків директора ТОВ «ГК «Пріоритет». Тобто,у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет» ВІДСУТНЯНАЛЕЖНИМЧИНОМЗАВІРЕНАКОПІЯДОКУМЕНТУ, що «підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару», а саме із працівниками: - водій-експедитор - Гришко Олег Олексійович; - водій-експедитор - Венгер Сергій Вікторович; - складальник меблів - Гученко Вадим Анатолійович; - складальник меблів - Михайлюк Віталій Григорович; - фахівець з проведення електр. торгів - Тернавська Тетяна Володимирівна. Це також підтверджує, що тендерна пропозиція ТОВ «ГК «Пріоритет» потребує відхилення через її невідповідність умовам тендерної документації, а саме через відсутність у складі пропозиції належним чином завіреної копії документу, що «підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару», згідно з вимогами п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Той факт, що такі порушення є безумовною підставою для відхилення зазначеної тендерної пропозиції свідчать численні рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівельз аналогічних питань, зокрема, №1709-р/пк-пз від 25.11.2016.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до інформації, яка зазначена у довідці про діяльність підприємства, надана Учасником, останній зазначає, що підприємство ТОВ "ГК "Пріорітет" не є безпосереднім виробником продукції, а здійснює реалізацію вже купленої продукції інших виробників, тобто виступає в якості дилера виробників меблів на території України. Під словосполученням "Своя продукція" Замовником розуміється меблі виробництва інших виробників, які придбані Учасником згідно до дилерських договорів чи договорів купівлі-продажу і які знаходяться безпосередньо у володінні Учасника. Це підтверджується вищевказаним документом (Довідка про діяльність підприємства. Така сама інформація про статус Учасника підтверджується інформацією, яка зазначена в "Пояснювальній записці з описом якісних та функціональних характеристик товару". В графі виробник товару, який запропоновано Учасником, зазначено, що виробництво меблів здійснюється ТОВ "Торговий дім "АНШАР" та ТОВ "АРТ-ПРОМ". Жодної позиції, де виробником зазначено Учасника - не встановлено. Тому твердження скаржника про недостовірність інформації, поданої ТОВ "ГК "ПРІОРІТЕТ" - необґрунтовані та передвзяті. Пропозиція Учасника відхиляється відповідно до ч.7 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" (на положення якої наголошує скаржник) лише у разі якщо Замовником здійснено звернення та отримано підтвердження про недостовірність інформації,по результатам такого звернення. Одночасно з цим, у Замовника відсутні підстави для звернення до підприємств/установ/організацій в межах їх компетенцій з метою підтвердження інформації, наданої Учасником, оскільки така інформація відповідає стандарту "поза всяким розумним сумнівом". Таким чином тендерна пропозиція, подана Учасником відповідає вимогам тендерної документації Замовника та положенням Закону України "Про публічні закупівлі". У складі тендерної пропозиції ТОВ "ГК "ПРІОРІТЕТ" надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням посад та паспортних даних працівників. Також Учасником надано скан-копію штатного розпису, із зазначенням інформації про посадово-кількісні показники працівників. Норми чинного законодавства України не встановлюють вимог щодо Форми штатного розпису, а тому суб'єкти підприємницької діяльності мають право оформлювати такий в формі, яка відповідає їх внутрішнім організаційно розпорядчим документам. Аналізом 2-х документів, наданих Учасником (довідки про працівників та штатного розпису підприємства) встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційному критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації", встановленому статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерної документації, а тому твердження скаржника про підстави для відхилення тендерної пропозиції з причин невідповідності вимогам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 Закону) - безпідставні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про неможливість обрання ТОВ «ГК «Пріоритет» переможцем та відхилення вказаної тендерної пропозиції

Номер: 93ad7d4187854cd7b0c1b92b4a604435
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-04-001440-b.a6
Назва: Про неможливість обрання ТОВ «ГК «Пріоритет» переможцем та відхилення вказаної тендерної пропозиції
Вимога:
По-перше,Учасником ТОВ «ГК «Пріоритет», згідно з вимогами додатку 1 до тендерної документації, зокрема підпункту «г» пункту 1 розділу «Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)», в складі пропозиції надано документ «Довідка про діяльність підприємства». У цій довідці зазначено, що ТОВ «ГК «Пріоритет» зазначено таке: «СВОЮ ПРОДУКЦІЮ ми реалізуємо через тендерні закупівлі, прямий продаж школам, вищим навчальним закладам, дошкільним навчальним закладам, державним установам, юридичним та фізичним особам». Зазначена інформація щодо реалізації «СВОЄЇ ПРОДУКЦІЇ» не відповідає наведеному ТОВ «ГК «Пріоритет» в документі «Пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару». У вищезазначеній пояснювальній записці, зазначено, що ТОВ «ГК «Пріоритет» пропонує не «СВОЮ» продукцію, а продукцію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР» (адреса: 23211, Вінницька обл., Вінницький р-н, смт. Стрижавка, вул. Приміська, буд. 19). При цьому Учасник -ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР»також подавав тендерну пропозицію, яка була замовником торгів була визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, та якому Замовник повідомив про намір укласти договір. У подальшому Учасник - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР» повідомив, що «у зв’язку з власною технічною помилкою під час ціноутворення, а отже і помилковою ціновою пропозицією, - ТОВ «ТД «АНШАР» просить вважати нашу тендерну пропозицію(по ЛОТу№1 та ЛОТу№4) не дійсною, та відмовляється від підписання договору». З огляду на вищевикладене, вважаємо, що НЕ МОЖЕ БУТИ ВИЗНАЧЕНА, ЯК ДОСТОВІРНА, інформація зазначена ТОВ «ГК «Пріоритет» в своїй тендерній пропозиції стосовно запропонування Замовнику торгів «СВОЄЇ ПРОДУКЦІЇ», яку виробляє інший учасник - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР».Отже, означена тендерна пропозиція потребує відхилення через наявність підстав, зазначених у частині сьомій статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». По-друге, згідно з вимогами Замовника, наведеними у додатку 1 до Тендерної документації, зокрема, пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», у складі пропозиції учасник повинен був надати «належним чином завірену копію документу, що підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару». В пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет» міститься «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». У цій довідці наведено інформацію про наявність 6 працівників, а саме: 1) директор - Вус Станіслав Михайлович; 2) водій-експедитор - Гришко Олег Олексійович; 3) водій-експедитор - Венгер Сергій Вікторович; 4) складальник меблів - Гученко Вадим Анатолійович; 5) складальник меблів - Михайлюк Віталій Григорович; 6) фахівець з проведення електр. торгів - Тернавська Тетяна Володимирівна. У складі пропозиції наявна копія, із частково доступною для перегляду інформацією, документу під назвою «Штатний розпис». У цьому документі в колонці «Посада» зазначено 6 посад, а саме: «директор, водій-експедитор, водій-експедитор, складальник меблів, складальник меблів, фахівець з проведення електронних торгів». Але в інший колонці цього документу під назвою «ПІБ» не зазначено жодного прізвища, ім’я та по-батькові. При цьому слід зазначити, що в складі пропозиції міститься копія наказу від 06.09.2017 №01 про призначення директора. Згідно з означеним наказом, Вус С.М. приступив до виконання обов’язків директора ТОВ «ГК «Пріоритет». Тобто,у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГК «Пріоритет» ВІДСУТНЯНАЛЕЖНИМЧИНОМЗАВІРЕНАКОПІЯДОКУМЕНТУ, що «підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару», а саме із працівниками: - водій-експедитор - Гришко Олег Олексійович; - водій-експедитор - Венгер Сергій Вікторович; - складальник меблів - Гученко Вадим Анатолійович; - складальник меблів - Михайлюк Віталій Григорович; - фахівець з проведення електр. торгів - Тернавська Тетяна Володимирівна. Це також підтверджує, що тендерна пропозиція ТОВ «ГК «Пріоритет» потребує відхилення через її невідповідність умовам тендерної документації, а саме через відсутність у складі пропозиції належним чином завіреної копії документу, що «підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару», згідно з вимогами п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Той факт, що такі порушення є безумовною підставою для відхилення зазначеної тендерної пропозиції свідчать численні рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівельз аналогічних питань, зокрема, №1709-р/пк-пз від 25.11.2016.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до інформації, яка зазначена у довідці про діяльність підприємства, надана Учасником, останній зазначає, що підприємство ТОВ "ГК "Пріорітет" не є безпосереднім виробником продукції, а здійснює реалізацію вже купленої продукції інших виробників, тобто виступає в якості дилера виробників меблів на території України. Під словосполученням "Своя продукція" Замовником розуміється меблі виробництва інших виробників, які придбані Учасником згідно до дилерських договорів чи договорів купівлі-продажу і які знаходяться безпосередньо у володінні Учасника. Це підтверджується вищевказаним документом (Довідка про діяльність підприємства. Така сама інформація про статус Учасника підтверджується інформацією, яка зазначена в "Пояснювальній записці з описом якісних та функціональних характеристик товару". В графі виробник товару, який запропоновано Учасником, зазначено, що виробництво меблів здійснюється ТОВ "Торговий дім "АНШАР" та ТОВ "АРТ-ПРОМ". Жодної позиції, де виробником зазначено Учасника - не встановлено. Тому твердження скаржника про недостовірність інформації, поданої ТОВ "ГК "ПРІОРІТЕТ" - необґрунтовані та передвзяті. Пропозиція Учасника відхиляється відповідно до ч.7 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" (на положення якої наголошує скаржник) лише у разі якщо Замовником здійснено звернення та отримано підтвердження про недостовірність інформації,по результатам такого звернення. Одночасно з цим, у Замовника відсутні підстави для звернення до підприємств/установ/організацій в межах їх компетенцій з метою підтвердження інформації, наданої Учасником, оскільки така інформація відповідає стандарту "поза всяким розумним сумнівом". Таким чином тендерна пропозиція, подана Учасником відповідає вимогам тендерної документації Замовника та положенням Закону України "Про публічні закупівлі". У складі тендерної пропозиції ТОВ "ГК "ПРІОРІТЕТ" надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням посад та паспортних даних працівників. Також Учасником надано скан-копію штатного розпису, із зазначенням інформації про посадово-кількісні показники працівників. Норми чинного законодавства України не встановлюють вимог щодо Форми штатного розпису, а тому суб'єкти підприємницької діяльності мають право оформлювати такий в формі, яка відповідає їх внутрішнім організаційно розпорядчим документам. Аналізом 2-х документів, наданих Учасником (довідки про працівників та штатного розпису підприємства) встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційному критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації", встановленому статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерної документації, а тому твердження скаржника про підстави для відхилення тендерної пропозиції з причин невідповідності вимогам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 Закону) - безпідставні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про неможливість обрання ТОВ «Торговий дім Аншар» переможцем.

Номер: 01125d8604384d968cdd2f7485341481
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-04-001440-b.a1
Назва: Про неможливість обрання ТОВ «Торговий дім Аншар» переможцем.
Вимога:
ТОВ «Торговий дім Аншар» не можна обирати переможцем означених торгів та з цим учасником не можна укладати відповідний договір. Вищезазначене ґрунтується на такому: 1. Так в Додатку 1 до тендерної документації Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. У переліку документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Замовником, вимагалася «належним чином завірена копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен із зазначених в листі власних транспортних засобів або копія договору оренди автомобільного транспорту /або договору перевезення чи надання послуг з перевезення». Вищезазначений перелік документів є вичерпним і у тендерній документації Замовника не міститься можливість надання будь-яких інших видів документів відносно транспорту учасників. Натомість у тендерній пропозиції ТОВ «Торговий дім Аншар» є в наявності лише договір надання транспортно-експедиторських послуг від 02 січня 2018 року №02/01/18. Це суперечить вимогам тендерної документації Замовника, свідчить про невідповідність означеного учасника кваліфікаційним критеріям і є безумовною підставою для відхилення його тендерної пропозиції. 2. Замовником у тендерній документації вимагався від учасників «Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: … Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (Ця постанова втрачає чинність 1 січня 2019 року або після скасування заборони ввезення на митну територію Російської Федерації товарів сільськогосподарського призначення, продукції та сировини, що походять з України». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім Аншар» є «лист гарантія» у якому зазначене посилання на «Постанову Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2017 року включно.» Посилання учасником ТОВ «Торговий дім Аншар» на такий нормативно-правовий акт не гарантує дотримання ним норм чинного законодавства України і, зокрема, в частині використання товарів, що походять з Російської Федерації. Вказане також є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції означеного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. В додатку 1 до ТД згідно ст. 16 Закону України « Про публічні закупівлі» встановлений критерій про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, а саме: « наявність власного/орендованого або такого, що використовується за договорами перевезення чи надання послуг (зазначити)/ автомобільного транспорту, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі (дійсного на дату розкриття) та належним чином завірену копії документів на кожен із зазначених в листі транспортних засобів. ТОВ « Торговий дім Аншар» у складі пропозиції надало в листі інформацію про договір надання транспортно- експедиторських послуг та копію цього ж договору , за яким у відповідності зі ст. 909 Цивільного кодексу України, одна сторона зобов'язується доставити довірений їй другою стороною вантаж до пункту призначення і передати вантаж особі, яка має право на одержання вантажу , що є найважливішим для нас , як Замовника. 2.В додатку 1 до ТД від учасників вимагався «Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: … Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім Аншар» надало «лист гарантію» у якому зазначає перелік всіх чинних ( діючих ) норм законодавства України. Зазначення Замовника (Ця постанова втрачає чинність 1 січня 2019 року або після скасування заборони ввезення на митну територію Російської Федерації товарів сільськогосподарського призначення, продукції та сировини, що походять з України» є додатковою інформацією, тому посилання Учасника « діє до 31.12.2017 року» Замовником віднесено до помилки , як така що не впливає на зміст тендерної пропозиції. У своїй роботі тендерний комітет керується Законом України « Про публічні закупівлі» , де одним із головних принципів є максимальна економія та ефективність. Враховуючи найперше економію бюджетних коштів більше 400 000 ,00. грн. та вищевикладене всіма членами тендерного комітету одноголосно було прийнято рішення про намір укласти договір на закупівлю меблів з ТОВ «Торговий дім Аншар» . Таким чином, вважаю рішення тендерного комітету Управління освіти і науки Тернопільської міської ради через систему «ProZоrro» правомірним та таким що відповідає вимогам Закону України « Про публічні закупівлі» та потребам Управління освіти і науки Тернопільської міської ради.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про неможливість обрання ТОВ «Торговий дім Аншар» переможцем.

Номер: 9894fd715edf44ef84f7a249c6a6fecc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-04-001440-b.a2
Назва: Про неможливість обрання ТОВ «Торговий дім Аншар» переможцем.
Вимога:
ТОВ «Торговий дім Аншар» не можна обирати переможцем означених торгів та з цим учасником не можна укладати відповідний договір. Вищезазначене ґрунтується на такому: 1. Так в Додатку 1 до тендерної документації Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. У переліку документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Замовником, вимагалася «належним чином завірена копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен із зазначених в листі власних транспортних засобів або копія договору оренди автомобільного транспорту /або договору перевезення чи надання послуг з перевезення». Вищезазначений перелік документів є вичерпним і у тендерній документації Замовника не міститься можливість надання будь-яких інших видів документів відносно транспорту учасників. Натомість у тендерній пропозиції ТОВ «Торговий дім Аншар» є в наявності лише договір надання транспортно-експедиторських послуг від 02 січня 2018 року №02/01/18. Це суперечить вимогам тендерної документації Замовника, свідчить про невідповідність означеного учасника кваліфікаційним критеріям і є безумовною підставою для відхилення його тендерної пропозиції. 2. Замовником у тендерній документації вимагався від учасників «Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: … Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (Ця постанова втрачає чинність 1 січня 2019 року або після скасування заборони ввезення на митну територію Російської Федерації товарів сільськогосподарського призначення, продукції та сировини, що походять з України». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім Аншар» є «лист гарантія» у якому зазначене посилання на «Постанову Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2017 року включно.» Посилання учасником ТОВ «Торговий дім Аншар» на такий нормативно-правовий акт не гарантує дотримання ним норм чинного законодавства України і, зокрема, в частині використання товарів, що походять з Російської Федерації. Вказане також є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції означеного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. В додатку 1 до ТД згідно ст. 16 Закону України « Про публічні закупівлі» встановлений критерій про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, а саме: « наявність власного/орендованого або такого, що використовується за договорами перевезення чи надання послуг (зазначити)/ автомобільного транспорту, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі (дійсного на дату розкриття) та належним чином завірену копії документів на кожен із зазначених в листі транспортних засобів. ТОВ « Торговий дім Аншар» у складі пропозиції надало в листі інформацію про договір надання транспортно- експедиторських послуг та копію цього ж договору , за яким у відповідності зі ст. 909 Цивільного кодексу України, одна сторона зобов'язується доставити довірений їй другою стороною вантаж до пункту призначення і передати вантаж особі, яка має право на одержання вантажу , що є найважливішим для нас , як Замовника. 2.В додатку 1 до ТД від учасників вимагався «Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: … Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім Аншар» надало «лист гарантію» у якому зазначає перелік всіх чинних ( діючих ) норм законодавства України. Зазначення Замовника (Ця постанова втрачає чинність 1 січня 2019 року або після скасування заборони ввезення на митну територію Російської Федерації товарів сільськогосподарського призначення, продукції та сировини, що походять з України» є додатковою інформацією, тому посилання Учасника « діє до 31.12.2017 року» Замовником віднесено до помилки , як така що не впливає на зміст тендерної пропозиції. У своїй роботі тендерний комітет керується Законом України « Про публічні закупівлі» , де одним із головних принципів є максимальна економія та ефективність. Враховуючи найперше економію бюджетних коштів більше 400 000 ,00. грн. та вищевикладене всіма членами тендерного комітету одноголосно було прийнято рішення про намір укласти договір на закупівлю меблів з ТОВ «Торговий дім Аншар» . Таким чином, вважаю рішення тендерного комітету Управління освіти і науки Тернопільської міської ради через систему «ProZоrro» правомірним та таким що відповідає вимогам Закону України « Про публічні закупівлі» та потребам Управління освіти і науки Тернопільської міської ради.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про неможливість обрання ТОВ «Торговий дім Аншар» переможцем.

Номер: 292d7b25c0e24e5f81852434777734b1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-04-001440-b.a3
Назва: Про неможливість обрання ТОВ «Торговий дім Аншар» переможцем.
Вимога:
ТОВ «Торговий дім Аншар» не можна обирати переможцем означених торгів та з цим учасником не можна укладати відповідний договір. Вищезазначене ґрунтується на такому: 1. Так в Додатку 1 до тендерної документації Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. У переліку документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Замовником, вимагалася «належним чином завірена копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен із зазначених в листі власних транспортних засобів або копія договору оренди автомобільного транспорту /або договору перевезення чи надання послуг з перевезення». Вищезазначений перелік документів є вичерпним і у тендерній документації Замовника не міститься можливість надання будь-яких інших видів документів відносно транспорту учасників. Натомість у тендерній пропозиції ТОВ «Торговий дім Аншар» є в наявності лише договір надання транспортно-експедиторських послуг від 02 січня 2018 року №02/01/18. Це суперечить вимогам тендерної документації Замовника, свідчить про невідповідність означеного учасника кваліфікаційним критеріям і є безумовною підставою для відхилення його тендерної пропозиції. 2. Замовником у тендерній документації вимагався від учасників «Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: … Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (Ця постанова втрачає чинність 1 січня 2019 року або після скасування заборони ввезення на митну територію Російської Федерації товарів сільськогосподарського призначення, продукції та сировини, що походять з України». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім Аншар» є «лист гарантія» у якому зазначене посилання на «Постанову Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2017 року включно.» Посилання учасником ТОВ «Торговий дім Аншар» на такий нормативно-правовий акт не гарантує дотримання ним норм чинного законодавства України і, зокрема, в частині використання товарів, що походять з Російської Федерації. Вказане також є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції означеного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. В додатку 1 до ТД згідно ст. 16 Закону України « Про публічні закупівлі» встановлений критерій про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, а саме: « наявність власного/орендованого або такого, що використовується за договорами перевезення чи надання послуг (зазначити)/ автомобільного транспорту, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі (дійсного на дату розкриття) та належним чином завірену копії документів на кожен із зазначених в листі транспортних засобів. ТОВ « Торговий дім Аншар» у складі пропозиції надало в листі інформацію про договір надання транспортно- експедиторських послуг та копію цього ж договору , за яким у відповідності зі ст. 909 Цивільного кодексу України, одна сторона зобов'язується доставити довірений їй другою стороною вантаж до пункту призначення і передати вантаж особі, яка має право на одержання вантажу , що є найважливішим для нас , як Замовника. 2.В додатку 1 до ТД від учасників вимагався «Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: … Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім Аншар» надало «лист гарантію» у якому зазначає перелік всіх чинних ( діючих ) норм законодавства України. Зазначення Замовника (Ця постанова втрачає чинність 1 січня 2019 року або після скасування заборони ввезення на митну територію Російської Федерації товарів сільськогосподарського призначення, продукції та сировини, що походять з України» є додатковою інформацією, тому посилання Учасника « діє до 31.12.2017 року» Замовником віднесено до помилки , як така що не впливає на зміст тендерної пропозиції. У своїй роботі тендерний комітет керується Законом України « Про публічні закупівлі» , де одним із головних принципів є максимальна економія та ефективність. Враховуючи найперше економію бюджетних коштів більше 400 000 ,00. грн. та вищевикладене всіма членами тендерного комітету одноголосно було прийнято рішення про намір укласти договір на закупівлю меблів з ТОВ «Торговий дім Аншар» . Таким чином, вважаю рішення тендерного комітету Управління освіти і науки Тернопільської міської ради через систему «ProZоrro» правомірним та таким що відповідає вимогам Закону України « Про публічні закупівлі» та потребам Управління освіти і науки Тернопільської міської ради.
Статус вимоги: Відхилено