-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги їдалень
( з 01.09.2024 року по 31.12.2024 року включно)
Завершена
764 363.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 821.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 821.82 UAH
Період оскарження:
10.07.2024 15:13 - 19.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення про визначення переможця закупівлі
Номер:
e573ef61dc4941f299db250ce196a791
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-10-007238-a.c1
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.docx 30.07.2024 16:57
- Протокол 12.pdf 30.07.2024 16:57
- Скарга.pdf 30.07.2024 16:57
- sign.p7s 30.07.2024 16:59
- Рішення Верховного Суду аналогічний договір.docx 08.08.2024 13:43
- Рішення Верховного Суду аналогічний договір (2).docx 08.08.2024 13:44
- Додаткові пояснення скаржника.docx.asice.zip 11.08.2024 12:48
- Додаткові пояснення скаржника.docx 11.08.2024 12:48
- рішення від 02.08.2024 № 13185.pdf 02.08.2024 15:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2024 № 13620.pdf 13.08.2024 11:51
- рішення від 12.08.2024 № 13620.pdf 15.08.2024 14:08
- Пояснення та додаткова інформація на скаргу КП Шкільний від 31 липня 2024 року.pdf 06.08.2024 13:22
- Пояснення та додаткова інформація на скаргу КП Шкільний від 31 липня 2024 року.pdf 06.08.2024 13:23
- рішення АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ від 02.08.2024 № 13185.pdf 06.08.2024 13:28
- Пояснення Прилуцька гімназія № 3.pdf 06.08.2024 13:36
- рішення амку від 02.08.2024 № 13185.pdf 06.08.2024 13:38
- рішення від 16.07.2024 № 12267.pdf 07.08.2024 14:33
- рішення від 31.01.2023 № 1080.pdf 07.08.2024 14:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2024 № 13620 (1).pdf 13.08.2024 13:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.07.2024 10:19
Дата розгляду скарги:
12.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.08.2024 15:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.08.2024 14:08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
138111b507514b2888ef152728364513
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційними, незаконними, упередженими та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (надалі – ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1») і оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1.Відповідно до вимог додатку 2 ТД для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі учасник процедури закупівлі повинен надати «примірне чотиритижневе сезонне меню для учнів у закладах загальної середньої освіти, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби (згідно постанови КМУ від 24.03.2021р. №305); Процес організації харчування має складатися з відпрацьованого режиму своєчасного завезення продуктів харчування та продовольчої сировини відповідно затвердженого графіку, для безперебійного дотримання примірного чотиритижневого сезонного меню розробленого згідно постанови КМУ від 24.03.2021 року № 305, забезпечення приготування страв високої якості, проведення щоденного бракеражу страв за участю працівників замовника у відповідності до діючого положення».
У складі Пропозиції поданої ТОВ “Київпромсервіс 1” міститься:
- примірне чотирижневе сезонне меню на зимовий, весняний, осінній періоди для харчування дітей в закладах освіти на 2024 рік, погоджене заступником начальника Черкаського районного управління Головного управління Держспоживслужби в Черкаській області (файл 15 меню сніданки зимовий період рd; файл 15. меню сніданки весняний період рd; файл 15.меню сніданки осінній період рdf).
В меню сніданків не вказано згідно якого додатку до Норм воно відпрацьовано.
- Примірне чотирижневе меню на зимовий, весняний, осінній періоди для харчування дітей вікових категорій груп: 6-11 років, 11-14 років, 14-18 років на 2024 рік, погоджене начальником Прилуцького районного управління Головного управління Держспоживслужби в Чернігівській області ( файл меню на весняний період (3) (1).pdf; файл меню на зимовий період (1) (1).pdf; файл меню на осінній період (4) (1).pdf).
Відповідно до вимог п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», із змінами внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів № 786 від 28.07.2021 (надалі – Постанова 305), потреби закладів освіти на організацію гарячого харчування задовольняються засновником (засновниками) таких закладів першочергово відповідно до норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. Вартість харчування встановлюється відповідно до норми харчування з урахуванням режиму (кратності) харчування. Відповідальність за виконання норм харчування несе засновник (засновники), керівник відповідного закладу та постачальник послуг з харчування.
На першій сторінці меню обідів вказано, що воно відпрацьовано з врахуванням Норм харчування, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 із змінами Постановою Кабінету Міністрів № 786 від 28.07.2021 року додаток № 9.
Додатком № 9 до Постанови 305 встановлені «Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що проводять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі 5-ти денного перебування».
Згідно пункту 16 Постанови — режим ( кратність) харчування одноразово — сніданок.
Також в додатку № 9 до Постанови 305 в графі “характеристика” не згадується про використання продуктів в перших стравах, наявність яких відрізняє обіди від сніданків, тому в додатку № 9 до норм не зазначено норми споживання основних груп харчових продуктів на обід для організації харчування в закладах загальної середньої освіти.
Для здобувачів загальної середньої освіти зарахованих до груп подовженого дня, пільгових категорій залежно від режиму перебування у закладі освіти передбачене дворазове харчування — сніданок та обід. Меню обідів повинно відпрацьовувати згідно додатку № 5 до Постанови 315 «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід та вечерю в закладах загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», де вказано кількість порцій харчових продуктів на тиждень, маса нетто для приготування готових страв та виробів або маса нетто порції готового виробу/страви для відповідної вікової групи, що включаються до складу обіду.
Представлені ТОВ “Київпромсервіс 1” примірні сезонні меню обідів на зимовий, весняний, осінній періоди не відповідають Додатку № 5 до Постанови 305, оскільки згідно поданих меню здобувачі освіти протягом тижня не отримують:
свинини, телятини або яловичини три порції нетто для відповідної вікової категорії від 6 до 11 років 210 г(70г х 3); від 11 до 14 років 300 г (100г х 3); від 14 до 18 років 360 г (120г х 3).
Кількість страв із свинини, телятини, яловичини в Збірнику рецептур страв для харчування дітей в закладах освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, закладах соціального захисту — 86, при наявності в Збірнику 500 страв. Також здобувачі освіти не отримують яєць — одну порцію, одна штука для кожної вікової групи.
В меню обідів протягом тижня включені не передбачені Нормами порція сиру кисломолочного, три порції птиці - відповідно до Норм потрібна одна порція, тощо.
Враховуючи викладене подані ТОВ «Київпромсервіс 1» меню не відповідають вимогам встановленим Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Крім того, Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.02.2023 № 243 затверджено рекомендоване Примірне чотиритижневе сезоне меню, рекомендоване для організації одноразового харчування дітей віком від 6 до 18 років в закладах освіти та інших організованих дитячих колективах на осінній період.
Подані меню ТОВ “Київпромсервіс 1” не відповідають вказаному рекомендованому меню, а саме не вказуються номера страв по Збірнику рецептур (колонка 1 Рекомендованого Примірного меню), що не є прозорим та унеможливлює здійснення контролю за організацією харчування, в тому числі за виконанням Норм харчування відповідальними особами Замовника.
Таким чином, ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконало умови вимог додатку 2 ТД в частині надання примірних чотиритижневих сезонних меню для учнів у закладах загальної середньої освіти, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби (згідно постанови КМУ від 24.03.2021р. №305), оскільки вони не відповідають вимогам постанови КМУ від 24.03.2021р. №305 (описаним вище), враховуючи що вказані документи відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник не мав права надавати 24 годин для усунення недоліків, а був зобов’язаний відхилити ТП ТОВ «Київпромсервіс 1».
2.Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати : «Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.»
У складі ТП ТОВ «Київпромсервіс 1» міститься файл «1.1 довідка мтб.pdf», в якому перераховано наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій Учасника, зокрема перераховано обладнання.
Водночас, у складі ТП ТОВ «Київпромсервіс 1» відсутні підтверджуючі документи на підтвердження права власності /володіння/ користування тощо перерахованим майном.
Таким чином, ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконало умови підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 ТД, у зв’язку з чим Замовник повинен був відповідно до пункту 43 Особливостей вимагати від учасника усунути вище вказане порушення згідно з нормами законодавства України або відхилити його ТП.
3. Згідно з підпунктом 3.1 пункту 3 додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці».
У складі ТП ТОВ «Київпромсервіс 1» містяться наступні файли: «3.1.1 довідка про досвід.pdf»; «3.1.2 аналогічний договір.pdf»; «3.1.3 акт до договору.pdf».
Так, вказані фали містять копію договору № 71 від 07.12.2023 року, предметом якого є «За умовами Договору Виконавець зобов’язується надати, а Замовник прийняти та оплатити наступні послуги: Послуги їдалень та кейтерингові послуги, відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 (CPV) 55520000-1 – Кейтерингові послуги».
При тому, що замовником було проведено закупівлю за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень.
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі-Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі товарів і послуг згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника.
Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі.
При цьому, листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі.
Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015).
Отже, аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Так, предметом досліджуваної закупівлі була послуга, визначена замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника: ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень.
Як наслідок, встановлюючи у тендерній документації в якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), замовник вимагав надати документальне підтвердження аналогічного (аналогічних) договору (договорів) саме за предметом закупівлі, тобто за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме: ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень.
На виконання підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 до ТД, ТОВ «Київпромсервіс 1» у складі своєї пропозиції надано договір від 07.12.2023 № 71, акт наданих послуг №1 від 20.12.2023 року за кодом ДК 021:2015 – 55520000-1 – Кейтирингові послуги, що не відповідає предмету закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень, торгів проведених Замовником.
Таким чином, ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконало умови підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 до ТД, у зв’язку з чим, враховуючи наявність виставленої даному учаснику вимоги про усунення порушень, Замовник повинен був відхилити його ТП.
4. Згідно додатку 2 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати «довідку (інформацію) в довільній формі про наявність в штаті інженера-технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копії дипломів, копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду/сумісництво або цивільно-привові угоди або інші документи, передбачені законодавством, які підтверджують наявність правових відносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками)».
У складі ТП ТОВ «Київпромсервіс 1» містяться наступні файли: 16. диплом технолога.pdf; 16. довідка про технолога.pdf; 16. наказ технолога.pdf.
З поданих документів вбачається, що відповідно до наказу № 7 від 19.02.2024 Лисенко Андрія Олександровича прийнято на роботу на посаду інженера-технолога з 19 лютого 2024 року.
При цьому, пропозиція ТОВ «Київпромсервіс 1» не мітить жодних підтверджуючих документів, які б надали можливість перевірки наявності у інженера - технолога досвіду по організації харчування дітей. Оскілки, вказаний працівник не працював в Учасника під час надання останнім послуг по організації харчування дітей.
Таким чином, ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконало умови додатку 2 до ТД, у зв’язку з чим, враховуючи наявність виставленої даному учаснику вимоги про усунення порушень, Замовник повинен був відхилити його ТП.
5. Згідно з підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» Учасник процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати: «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1».
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
У складі ТП ТОВ «Київпромсервіс 1» містяться файл «1. довідка про працівників.pdf».
Зі змісту вказаною довідки вбачається, що ТОВ «Київпромсервіс 1» вказано лише назви посад працівників без зазначення їх кваліфікації.
Таким чином, ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконало умови підпункту 2.1 пункту 2 додатку 1 до ТД, у зв’язку з чим, враховуючи наявність виставленої даному учаснику вимоги про усунення порушень, Замовник повинен був відхилити його ТП.
6. Згідно додатку 2 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати «довідку (інформацію) в довільній формі про повірку терезів та скан – копію останнього Акту виконання повірки вагів»
У складі ТП ТОВ «Київпромсервіс 1» містяться файл «2. свідоцтво про повірку вагів.pdf», що не відповідає встановленим вимогам Замовнрка щодо надання саме Акту, крім того свідоцтво не містить назви кому саме проведено повірку вагів.
Таким чином, ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконало вимоги про усунення порушень, яку виставляв Замовник, а тому Замовник повинен був відхилити його ТП.
Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник неправомірно визначив ТОВ «Київпромсервіс1» переможцем Процедури закупівлі, порушив порядок проведення закупівель, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у Процедурі з дотриманням вимог законодавства України та принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Київпромсервіс 1» переможцем Закупівлі.
У складі Пропозиції поданої ТОВ “Київпромсервіс 1” міститься:
- примірне чотирижневе сезонне меню на зимовий, весняний, осінній періоди для харчування дітей в закладах освіти на 2024 рік, погоджене заступником начальника Черкаського районного управління Головного управління Держспоживслужби в Черкаській області (файл 15 меню сніданки зимовий період рd; файл 15. меню сніданки весняний період рd; файл 15.меню сніданки осінній період рdf).
В меню сніданків не вказано згідно якого додатку до Норм воно відпрацьовано.
- Примірне чотирижневе меню на зимовий, весняний, осінній періоди для харчування дітей вікових категорій груп: 6-11 років, 11-14 років, 14-18 років на 2024 рік, погоджене начальником Прилуцького районного управління Головного управління Держспоживслужби в Чернігівській області ( файл меню на весняний період (3) (1).pdf; файл меню на зимовий період (1) (1).pdf; файл меню на осінній період (4) (1).pdf).
Відповідно до вимог п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», із змінами внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів № 786 від 28.07.2021 (надалі – Постанова 305), потреби закладів освіти на організацію гарячого харчування задовольняються засновником (засновниками) таких закладів першочергово відповідно до норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. Вартість харчування встановлюється відповідно до норми харчування з урахуванням режиму (кратності) харчування. Відповідальність за виконання норм харчування несе засновник (засновники), керівник відповідного закладу та постачальник послуг з харчування.
На першій сторінці меню обідів вказано, що воно відпрацьовано з врахуванням Норм харчування, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 із змінами Постановою Кабінету Міністрів № 786 від 28.07.2021 року додаток № 9.
Додатком № 9 до Постанови 305 встановлені «Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що проводять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі 5-ти денного перебування».
Згідно пункту 16 Постанови — режим ( кратність) харчування одноразово — сніданок.
Також в додатку № 9 до Постанови 305 в графі “характеристика” не згадується про використання продуктів в перших стравах, наявність яких відрізняє обіди від сніданків, тому в додатку № 9 до норм не зазначено норми споживання основних груп харчових продуктів на обід для організації харчування в закладах загальної середньої освіти.
Для здобувачів загальної середньої освіти зарахованих до груп подовженого дня, пільгових категорій залежно від режиму перебування у закладі освіти передбачене дворазове харчування — сніданок та обід. Меню обідів повинно відпрацьовувати згідно додатку № 5 до Постанови 315 «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід та вечерю в закладах загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», де вказано кількість порцій харчових продуктів на тиждень, маса нетто для приготування готових страв та виробів або маса нетто порції готового виробу/страви для відповідної вікової групи, що включаються до складу обіду.
Представлені ТОВ “Київпромсервіс 1” примірні сезонні меню обідів на зимовий, весняний, осінній періоди не відповідають Додатку № 5 до Постанови 305, оскільки згідно поданих меню здобувачі освіти протягом тижня не отримують:
свинини, телятини або яловичини три порції нетто для відповідної вікової категорії від 6 до 11 років 210 г(70г х 3); від 11 до 14 років 300 г (100г х 3); від 14 до 18 років 360 г (120г х 3).
Кількість страв із свинини, телятини, яловичини в Збірнику рецептур страв для харчування дітей в закладах освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, закладах соціального захисту — 86, при наявності в Збірнику 500 страв. Також здобувачі освіти не отримують яєць — одну порцію, одна штука для кожної вікової групи.
В меню обідів протягом тижня включені не передбачені Нормами порція сиру кисломолочного, три порції птиці - відповідно до Норм потрібна одна порція, тощо.
Враховуючи викладене подані ТОВ «Київпромсервіс 1» меню не відповідають вимогам встановленим Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Крім того, Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.02.2023 № 243 затверджено рекомендоване Примірне чотиритижневе сезоне меню, рекомендоване для організації одноразового харчування дітей віком від 6 до 18 років в закладах освіти та інших організованих дитячих колективах на осінній період.
Подані меню ТОВ “Київпромсервіс 1” не відповідають вказаному рекомендованому меню, а саме не вказуються номера страв по Збірнику рецептур (колонка 1 Рекомендованого Примірного меню), що не є прозорим та унеможливлює здійснення контролю за організацією харчування, в тому числі за виконанням Норм харчування відповідальними особами Замовника.
Таким чином, ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконало умови вимог додатку 2 ТД в частині надання примірних чотиритижневих сезонних меню для учнів у закладах загальної середньої освіти, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби (згідно постанови КМУ від 24.03.2021р. №305), оскільки вони не відповідають вимогам постанови КМУ від 24.03.2021р. №305 (описаним вище), враховуючи що вказані документи відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник не мав права надавати 24 годин для усунення недоліків, а був зобов’язаний відхилити ТП ТОВ «Київпромсервіс 1».
2.Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати : «Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.»
У складі ТП ТОВ «Київпромсервіс 1» міститься файл «1.1 довідка мтб.pdf», в якому перераховано наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій Учасника, зокрема перераховано обладнання.
Водночас, у складі ТП ТОВ «Київпромсервіс 1» відсутні підтверджуючі документи на підтвердження права власності /володіння/ користування тощо перерахованим майном.
Таким чином, ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконало умови підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 ТД, у зв’язку з чим Замовник повинен був відповідно до пункту 43 Особливостей вимагати від учасника усунути вище вказане порушення згідно з нормами законодавства України або відхилити його ТП.
3. Згідно з підпунктом 3.1 пункту 3 додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці».
У складі ТП ТОВ «Київпромсервіс 1» містяться наступні файли: «3.1.1 довідка про досвід.pdf»; «3.1.2 аналогічний договір.pdf»; «3.1.3 акт до договору.pdf».
Так, вказані фали містять копію договору № 71 від 07.12.2023 року, предметом якого є «За умовами Договору Виконавець зобов’язується надати, а Замовник прийняти та оплатити наступні послуги: Послуги їдалень та кейтерингові послуги, відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 (CPV) 55520000-1 – Кейтерингові послуги».
При тому, що замовником було проведено закупівлю за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень.
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі-Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі товарів і послуг згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника.
Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі.
При цьому, листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі.
Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015).
Отже, аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Так, предметом досліджуваної закупівлі була послуга, визначена замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника: ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень.
Як наслідок, встановлюючи у тендерній документації в якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), замовник вимагав надати документальне підтвердження аналогічного (аналогічних) договору (договорів) саме за предметом закупівлі, тобто за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме: ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень.
На виконання підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 до ТД, ТОВ «Київпромсервіс 1» у складі своєї пропозиції надано договір від 07.12.2023 № 71, акт наданих послуг №1 від 20.12.2023 року за кодом ДК 021:2015 – 55520000-1 – Кейтирингові послуги, що не відповідає предмету закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень, торгів проведених Замовником.
Таким чином, ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконало умови підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 до ТД, у зв’язку з чим, враховуючи наявність виставленої даному учаснику вимоги про усунення порушень, Замовник повинен був відхилити його ТП.
4. Згідно додатку 2 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати «довідку (інформацію) в довільній формі про наявність в штаті інженера-технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копії дипломів, копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду/сумісництво або цивільно-привові угоди або інші документи, передбачені законодавством, які підтверджують наявність правових відносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками)».
У складі ТП ТОВ «Київпромсервіс 1» містяться наступні файли: 16. диплом технолога.pdf; 16. довідка про технолога.pdf; 16. наказ технолога.pdf.
З поданих документів вбачається, що відповідно до наказу № 7 від 19.02.2024 Лисенко Андрія Олександровича прийнято на роботу на посаду інженера-технолога з 19 лютого 2024 року.
При цьому, пропозиція ТОВ «Київпромсервіс 1» не мітить жодних підтверджуючих документів, які б надали можливість перевірки наявності у інженера - технолога досвіду по організації харчування дітей. Оскілки, вказаний працівник не працював в Учасника під час надання останнім послуг по організації харчування дітей.
Таким чином, ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконало умови додатку 2 до ТД, у зв’язку з чим, враховуючи наявність виставленої даному учаснику вимоги про усунення порушень, Замовник повинен був відхилити його ТП.
5. Згідно з підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» Учасник процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати: «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1».
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
У складі ТП ТОВ «Київпромсервіс 1» містяться файл «1. довідка про працівників.pdf».
Зі змісту вказаною довідки вбачається, що ТОВ «Київпромсервіс 1» вказано лише назви посад працівників без зазначення їх кваліфікації.
Таким чином, ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконало умови підпункту 2.1 пункту 2 додатку 1 до ТД, у зв’язку з чим, враховуючи наявність виставленої даному учаснику вимоги про усунення порушень, Замовник повинен був відхилити його ТП.
6. Згідно додатку 2 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати «довідку (інформацію) в довільній формі про повірку терезів та скан – копію останнього Акту виконання повірки вагів»
У складі ТП ТОВ «Київпромсервіс 1» містяться файл «2. свідоцтво про повірку вагів.pdf», що не відповідає встановленим вимогам Замовнрка щодо надання саме Акту, крім того свідоцтво не містить назви кому саме проведено повірку вагів.
Таким чином, ТОВ «Київпромсервіс 1» не виконало вимоги про усунення порушень, яку виставляв Замовник, а тому Замовник повинен був відхилити його ТП.
Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник неправомірно визначив ТОВ «Київпромсервіс1» переможцем Процедури закупівлі, порушив порядок проведення закупівель, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у Процедурі з дотриманням вимог законодавства України та принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Київпромсервіс 1» переможцем Закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокол 12
-
Повʼязаний документ:
Протокол 12.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити наявність порушень у закупівлі UA-2024-07-10-007238-a; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» переможцем закупівлі UA-2024-07-10-007238-a та повідомлення про намір укласти договір, оформлене протоколом № 12 від 26.07.2024 уповноваженої особи Замовника.