• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

39560000-5 Текстильні вироби різні (Набивка в асортименті)

Набивка в асортименті для потреб Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго". Кількість: 2293,25 кг.

Торги не відбулися

2 372 289.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 23 722.89 UAH
Період оскарження: 10.07.2024 13:02 - 20.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасувати рішення протоколу №83-РТП-1 від 25.07.2024р.

Номер: d857df0690424b328453fb6086a082cb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-10-004793-a.c1
Назва: Скасувати рішення протоколу №83-РТП-1 від 25.07.2024р.
Вимога:
В зв’язку із неправомірним відхиленням нашої тендерної пропозиції по торгам UA-2024-07-10-004793-a згідно протоколу Замовника торгів №83-РТП-1 від 25.07.2024р. ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕАТОР Інжинірінг» (далі по тексту цього оскарження – Скаржник), оскаржуємо прийняте рішення Замовника, зважаючи на наступне. Протоколом №83-РТП-1 від 25.07.2024р. Замовником торгів наша тендерна пропозиція відхилена з причини її невідповідності умовам, визначеним у Тендерній документації. Підставою для відхилення нашої пропозиції стало ненадання в її складі нормативного документу (EN 10204: 2006) або довідки з посиланням на інформаційні ресурси з вільним доступом, де викладений такий нормативний документ державною мовою, посилаючись на п.7 додатку 3 до Тендерної документації та підпункту 2 п.44 Закону “Про публічні закупівлі” з Особливостями (далі по тексту цього оскарження – Закон) з порушеннями норм п.43 Закону. Пунктом 43 Закону встановлено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На вимоги Тендерної документації та Додатку 3 до неї в складі технічної частини нашої пропозиції нами надані сертифікати якості та переклади тих сертифікатів, які викладені іноземною мовою. Цими документами ми однозначно декларуємо технічні та експлуатаційні характеристики запропонованого нами Товару, та не здійснюємо спроб у їх виправленні, унесенні змін до них тощо. В складі технічної частини нашої пропозиції нами надано Довідку про відповідність запропонованого нами товару вимогам згідно з Додатком 3 до Тендерної документації. Цим документом ми однозначно декларуємо підтвердження відповідності запропонованого нами Товару вимогам Тендерної документації, та не здійснюємо спроб у його виправленні, унесенні змін до нього тощо. В складі комерційної частини нашої пропозиції нами надано Комерційну пропозицію. Цим документом ми однозначно декларуємо підтвердження відповідності запропонованого нами Товару із зазначенням конкретних стандартів та країни-походження товару по кожній позиції переліку закупівлі, та не здійснюємо спроб у виправленні цього документу, унесенні змін до нього тощо. Відповідно, усіма документами нашої Тендерної пропозиції ми беззаперечно та однозначно декларуємо та підтверджуємо її відповідність технічним вимогам Замовника до предмета закупівлі, не прагнемо виправлення помилок у своїх технічних документах, адже їх немає, не клопочемо про унесення змін до вже поданих нами документів. Ненадання в складі нашої Тендерної пропозиції нормативного документу, за яким виготовлено запропонований нами товар в якості еквівалентів, або довідки з посиланням на інформаційні ресурси з вільним доступом, де викладений такий нормативний документ державною мовою, що стало підставою для відхилення Замовником нашої Тендерної пропозиції, жодним чином не впливає фактичні характеристики запропонованого нами товару. Таким чином, дискваліфікацією та відхиленням нашої пропозиції, Замовником порушено норму п.43 Закону в частині надання нам, як Учаснику, можливості виправлення помилок, які не призведуть до зміни предмета закупівлі. Нам не було надане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме виправлення невідповідностей нашої пропозиції вимогам п.7 Додатку 3 до Тендерної документації. За результатами оцінки нашої пропозиції, виходячи з тексту протоколу Замовника №83-РТП-1 від 25.07.2024р., всі надані в складі нашої пропозиції документи викладені у відповідності до вимог тендерної документації без будь-яких зауважень. Отже, з врахуванням викладеного вище, керуючись положеннями Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з Особливостями, цілком аргументовано та не безпідставно ми, як Учасник торгів, Тендерну пропозицію якого неправомірно було відхилено Замовником, вимагаємо від Замовника: 1. Скасувати рішення протоколу №83-РТП-1 від 25.07.2024р. про відхилення нашої пропозиції на торгах UA-2024-07-10-004793-a. 2. Надати нам можливість скористатись законним правом на усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією в частині виконання вимог п.7 Додатку 3 Тендерної документації та згідно п.43 Закону. 3. Продовжити розгляд пропозицій торгів UA-2024-07-10-004793-a.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення, повідомляємо: Тендерна документація на закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39560000-5 Текстильні вироби різні (Набивка в асортименті), для потреб Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго», оголошення UA-2024-07-10-004793-a (далі – Закупівля) підготовлена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178. 25.07.2024, на підставі письмових висновків з окремих питань відповідності тендерної пропозиції, Уповноваженою особою було прийнято рішення (Протокол №83-РТП-1 від 25.07.2024) щодо визначення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕАТОР ІНЖИНІРІНГ» (далі – Учасник) такою, що не відповідає умовам тендерної документації. В комерційній пропозиції Учасник зазначив еквівалентну Продукцію до постачання. Згідно п.7 Додатку №3 до Тендерної документації (Технічні вимоги на закупівлю товарів 39560000-5 Текстильні вироби різні (Набивка в асортименті), «8. Вразі пропозиції еквіваленту продукції зазначеної в п.1 технічних вимог (найменування продукції, нормативний документ за яким вона виготовлена та інше), в комерційній (ціновій) пропозиції зазначити конкретне найменування продукції, що пропонується до постачання та викласти її згідно з нормативним документом, за яким вона виготовлена та який є чинним на території України, а також надати в складі тендерної пропозиції копію цього документу із перекладом державною мовою або надати довідку в довільній формі із посиланням на інформаційні ресурси із вільним доступом, де викладений такий нормативний документ державною мовою», проте, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній нормативний документ за яким виготовлена його продукція, а також відсутня довідка в довільній формі із посиланням на інформаційні ресурси із вільним доступом, де викладений такий нормативний документ державною мовою. В своєму зверненні Учасник наголошує, що відповідно до п.43 Особливостей Замовник повинен був надати йому вимогу на усунення невідповідностей, проте хочемо наголосити, що нормативний документ, за яким виготовляється Продукція – це технічна документація, в якій зазначаються всі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, тож, такий документ не підпадає під невідповідність про яку зазначає Учасник, тим більше його відсутність в складі тендерної пропозиції. В п.43 Особливостей чітко зазначено що: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Тож, Уповноваженою особою прийнято абсолютно законне рішення від 25.07.2024 №83-РТП-1 щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей. Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо: 1. Твердження Учасника щодо відхилення його тендерної пропозиції базуються виключно на не якісному опрацюванні Учасником вимог тендерної документації, що призвело до подання на участь в процедурі закупівлі тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації, та як наслідок її правомірного відхилення на підставі норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Вимога Учасника про скасування рішення про відхилення його тендерної пропозиції необґрунтованою у зв’язку з невірним тлумаченням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено