• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт приміщень пожежного депо (навчальний клас, основний гараж для техніки)

Поточний ремонт приміщень пожежного депо (навчальний клас, основний гараж для техніки)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 10.07.2024 09:05 - 23.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 21dfd70a71584de9b869d9a89b20adb2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-10-000467-a.c1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
1. На вимогу пункту 28 Особливостей тендерна документацiя формується Замовником вiдповiдно до вимог cтатті 22Закону України «Про публiчнi закупiвлi» (далi - Закон) з урахуванням Особливостей. Вiдповiдно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у Тендернiй документацiї зазначається iнформаuiя про необхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi, у тому числi вiдповiдну технiчну специфiкацiю (у разi потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупiвлi). Згiдно з абзацом 2 пiдпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник вiдхиляє тендерну пропозицiю iз зазначенням аргументацiї в електроннiй системi закупiвель у разi, коли тендерна пропозицiя не вiдповiдає умовам технiчноi специфiкацii та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi тендерноi документаuii, крім невiдповiдностi в iнформацїi та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупiвлi вiдповiдно до пункту 43 Особливостей. Пiд невiдповiднiстю в iнформацii та/або документах, що поданi учасником процедури закупiвлi у складi тендерноi пропозицii та/або подання яких вимагається тендерною документацiєю, розумiється у тому числi вiдсутнiсть у складi тендерноi пропозицii iнформації та/або документiв, подання яких передбачаеться Тендерною документацiєю (крім випадкiв відсутностi забезпечення тендерноi пропозицii, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або вiдсутностi iнформацii (та/або документiв) про технiчнi та якiснi характеристики предмета закупiвлi, що пропонується учасником процедури в його тендернiй пропозицii). Невiдповiднiстю в iнформацii та/або документах, якi надаються учасником процедури закупiвлi на виконання вимог технiчноi специфiкацiї до предмета закупiвлi, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до змiни предмета закупiвлi, запропонованого учасником процедури закупiвлi у складi його тендерної пропозицii, найменування товару, марки, моделi тощо (п. 43 Особливостей). У Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції учвсника зважаючи на наступне: 1. Некоректно визначена вартість робіт К 2 (застосовано без підставно), що невідповідає Збірник 15 «ОЗДОБЛЮВАЛЬНІ РОБОТИ» Дане порушення приводить до безпідставного завищення як робіт так і матеріалів що не може бути прийнято замовником! 2. Немає коефіцієнта к=1,15 (П. лок. Кош. :22,31,54) Що не відповідає Ресурсні елементні кошторисні норми ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ 3. Незаповнення окремих строк : 1. локальний кошторис 2. Дефектний акт поданий без дотримання форми даних документів яка визначена Настановою 3. Відомість ресурсів до локального кошторису не відповідає формі настанови додаток 4 настанови . Розрахунок кошторисної документації здійснювався в програмному комплексі АВК (або аналогічному) з урахуванням вимог Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (далі Настанова № 281). До цінової пропозиції учасник повинен був в обов'язковому порядку надати кошторисну документацію згідно переліку встановленому Замовником. У складі пропозиції учасника є «Відомість ресурсів до локального кошторису 02-01-01», проте форма наданої відомості не відповідає встановленій формі, що визначена Настановою № 281, яка є незмінна (Додаток 4 до Настанови ( пункт 2.21). Такі помилки у складi тендерноi пропозицii учасника не можна вважати невiдповiднiстю в iнформацii та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупiвлi. Отже, замовник має вiдхилити тендерну пропозицiю учасника процедури закупiвлi на пiдставi абзацу 2 пiдпункту 2 пункту 44 Особливостей. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Такі рішення Замовника по відношенню до інших учасників є дискримінаційними та такими, що порушують право на добросовісну конкуренцію. Зважаючи на наведене у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції учасника. Залишаємо за собою право звернення в АМК в зв’язку з неправомірно визначеним переможцем закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. 1. Некоректно визначена вартість робіт К 2 (застосовано без підставно), що не відповідає Збірник 15 «ОЗДОБЛЮВАЛЬНІ РОБОТИ» Дане порушення приводить до безпідставного завищення як робіт так і матеріалів що не може бути прийнято замовником! Відповідно до додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав: «Поліпшене фарбування стін полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування (2 шари)», тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" (далі по тексту – Переможець) зокрема й в частині технічної специфікації предмета закупівлі відповідає тендерній документації закупівлі. Замовник встановив вимогу щодо зазначеного пункту технічної специфікації з врахуванням функціонального призначення приміщення та специфіки роботи Замовника в цілому. Замовник вбачає, що поліпшене фарбування (в 4 шари) стін вирішить одразу декілька потреб, зокрема забезпечить покриття захисним шаром фарби та створить більш надійніше покриття, що дозволить вберегти поверхню від зовнішніх впливів, а також додасть естетики інтенсивнішим забарвленням. 2. Немає коефіцієнта к=1,15 (П. лок. Кош. :22,31,54) Що не відповідає Ресурсні елементні кошторисні норми ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ Заданий коефіцієнт носить рекомендаційний характер, відповідно до Ресурсних елементних кошторисних норм (Вказівки щодо застосування). Враховуючи, що предмет закупівлі передбачає виконання поточного ремонту, який не відноситься до будівельних робіт, а зазначені розцінки є пристосованими, оскільки відсутні для даних видів робіт в Ресурсних елементних кошторисних нормах, то використання даного коефіцієнта є правом, а не обов’язком підрядника. 3. Незаповнення окремих строк : 1. локальний кошторис 2. Дефектний акт поданий без дотримання форми даних документів яка визначена Настановою 3. Відомість ресурсів до локального кошторису не відповідає формі настанови додаток 4 настанови . Розрахунок кошторисної документації здійснювався в програмному комплексі АВК (або аналогічному) з урахуванням вимог Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (далі Настанова № 281). До цінової пропозиції учасник повинен був в обов'язковому порядку надати кошторисну документацію згідно переліку встановленому Замовником. У складі пропозиції учасника є «Відомість ресурсів до локального кошторису 02-01-01», проте форма наданої відомості не відповідає встановленій формі, що визначена Настановою № 281, яка є незмінна (Додаток 4 до Настанови ( пункт 2.21). Локальний кошторис, дефектний акт поданий Переможцем з дотриманням форм, визначених Настановою з визначення вартості будівництва. Відомість ресурсів повністю відповідає формі визначеній Настановою, проте містить додаткові рядки (разом за відомістю), що є особливістю ліцензійного програмного комплексу Експерт-Кошторис, який є аналогом АВК-5, та не впливає на вартість та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено