• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи” (Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі з прибудовами літери «А» та будівлі літери «З» ГУНП у Вінницькій області по вул. Київська, 3 в м. Вінниці)

Торги не відбулися

8 117 078.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 585.39 UAH
Період оскарження: 09.07.2024 17:53 - 21.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

на неправомірне визначення переможця

Номер: dce4189d021b4a159da27d726159c178
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-09-010444-a.b2
Назва: на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 27.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.08.2024 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.08.2024 14:13
Дата виконання рішення Замовником: 04.09.2024 09:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Шановна пані Голово! Головним управлінням Національної поліції у Вінницькій області на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14412-р/пк-пз від 27.08.2024 скасовано рішення уповноваженої особи від 12.08.2024 р. (протокол № 243) про визнання переможцем пропозиції ТОВ «Будівельну компанію «Піфагор» (код ЄДРПОУ – 44956221) у сумі 7032948,90 грн. за процедурою закупівлі ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі з прибудовами літери «А» та будівлі літери «З» ГУНП у Вінницькій області по вул. Київська, 3 в м. Вінниці), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-09-010444-а).
Автор: ТОВ "МИР.БУД", Вадим Миронець +380976844374 mironets1985@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c9feaa152de1407ea40a0fb9539a8105
Заголовок пункту скарги: дії замовника щодо визнання переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІФАГОР", код ЄДРПОУ: 44956221 на підставі протоколу № 243 про розгляд пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: в порушення вимоги тендерної документації, а саме її технічної частини до розрахунку на загальновиробничі витрати до локального кошторису 02-02-08 на пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації, Переможцем не надано Локальний кошторис 02-02-08 на пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації.

07 серпня 2024 року о 16 год. 51 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, де Замовником з поміж іншого зазначено про виправлення цієї невідповідності та надано строк на завантаження відповідного локального кошторису.

08 серпня 2024 року о 11 год. 13 хв. учасником переможцем завантажено відповідний локальний кошторис на виправлення «ніби» невідповідностей, - файл учасника-переможця: Кошторис.pdf.
Отже, Замовник не мав права розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо завантаження локального кошторису, тобто документу, який відноситься до технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.

З урахування цього пропозиція Переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІФАГОР" мала бути відхилена на підставі абзацу 1 ч.2 п. 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
враховуючи, що предмет закупівлі: «капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі з прибудовами літери «А» та будівлі літери «З» ГУНП у Вінницькій області по вул. Київська, 3 в м. Вінниці відноситься виключно до ремонту, а не будівництва тому, необхідно приймати коефіцієнт 3,89 для розрахунку адміністративних витрат в договірній ціні.

Натомість Переможцем були прийняті наступні коефіцієнти: Прибуток – 8,18 замість коефіцієнт 7,65 (сторінка 8 файлу: «Кошториси. pdf». Адміністративні витрати – 4,34 замість становить 3,89 (сторінка 9, файлу: «Кошториси. pdf».

Таким чином, пропозиція Переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІФАГОР" не відповідала «Настанові з визначення вартості будівництв» та мала бути відхилена на підставі абзацу 1 ч.2 п. 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.


в складі пропозиції переможця відсутній означений витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 709f8c8567564d2ba31e9e6c0fb2e6a6
Заголовок пункту скарги: дії замовника щодо визнання переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІФАГОР", код ЄДРПОУ: 44956221 на підставі протоколу № 243 про розгляд пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Надана Переможцем банківська гарантія не відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зокрема, в частині відсутності виразу "у разі, якщо гарантом є банк".
Аналогічна позиція висвітлена в рішенні постійно діючої адміністративної колегі Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4196-р/пк-пз від 04.04.2023р. (сторінка 12-15 рішення).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 6b058989b0554fdab09b13d2feb3d90e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-09-010444-a.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА в порядку ч.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику вашу Вимогу за №05/08-24 від 13 серпня 2024 відхилено з наступної підстави: - Щодо виправлення невідповідності інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно додатку № 2 до тендерної документації на підставі технічної специфікації формуються наступні розрахунки: договірна ціна, пояснювальна записка до договірної ціни, розрахунки до документа договірна ціна, локальні кошториси, розрахунки загально виробничих витрат, відомості ресурсів та обов’язково подаються Учасником у складі тендерної пропозиції з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (подається без відбитку печатки, у разі якщо учасник, здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Будівельна компанія «Піфагор» подані усі необхідні розрахунки до предмета закупівлі: Договірна ціна, Пояснювальна записка до договірної ціни, Розрахунки до документа договірна ціна, Локальні кошториси, Розрахунки загально виробничих витрат, Відомості ресурсів. Проте, не надано Локальний кошторис 02-02-08 на пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації, однак завантажений Розрахунок на загальновиробничі витрати до Локального кошторису 02-02-08 на пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та даний обсяг робіт включено до договірної ціни, а отже включений до технічного завдання предмета закупівлі в цілому та вартості капітального ремонту покрівлі адміністративної будівлі з прибудовами літери «А» та будівлі літери «З» ГУНП у Вінницькій області по вул. Київська, 3 в м. Вінниці. Кошторисна документація ТОВ «Будівельна компанія «Піфагор» складена відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» та «Настанови з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, із застосуванням програмного комплексу АВК-5. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на наявність Розрахунку на загальновиробничі витрати до Локального кошторису 02-02-08 на пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації, складеного відповідного до зазначеного вище програмного комплексу, не завантажений Локальний кошторис 02-02-08 на пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації розроблений, оскільки даний обсяг робіт включено до договірної ціни, а отже включений до технічного завдання предмета закупівлі в цілому та вартості капітального ремонту. Надання 24 годин на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, у випадках, що передбачені законодавством у сфері закупівель – обов’язок замовника, а не його право. Таким чином, рішенням Уповноваженої особи ГУНП у Вінницькій області, затверджене протоколом №238 від 07.08.2024р, надано повідомлення про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «Будівельної компанії «Піфагор» (код ЄДРПОУ - 44956221) при закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі адміністративної будівлі з прибудовами літери "А" та будівлі літери «З» ГУНП у Вінницькій області по вул. Київська, 3 в м. Вінниця, код ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» з метою уточнення відповідності Локального кошториса №02-02-08 на пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації до наданого Розрахунка на загальновиробничі витрати до локального кошторису 02-02-08 на пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації. Слід зауважити, що надавши документ Локальний кошторис №02-02-08, учасник №1 уточнив, а не замінив перелік та вартість робіт на пусконалагоджувальні роботи, оскільки він повним чином відповідає наданому в складі тендерної пропозиції Розрахунку на загальновиробничі витрати до локального кошторису 02-02-08, обсяг яких включено до договірної ціни. Тобто, дане усунення невідповідностей Учасником не призвело до зміни технічного завдання, наданого при поданні тендерної пропозиції згідно Додатку №2 до Тендерної документації. - Щодо коефіцієнтів на прибуток та адміністративні витрати В додатку №2 до Тендерної документації Замовником визначено технічну специфікацію, на підставі якої учасники формують свої розрахунки. Виконавці мають гарантувати виконувати об’єм робіт відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва». Визначення вартості відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, умов договору та чинного законодавства, відомчим будівельним нормам, за класом наслідків – СС1. Учасником ТОВ «Будівельна компанія «Піфагор» враховано весь обсяг робіт відповідно до технічної специфікації та надано в складі тендерної пропозиції усі необхідні розрахунки, що їх обґрунтовують. За результатами аукціону тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІФАГОР" визначена системою як найбільш економічно вигідна. Згідно п.1 розділу 5 Тендерної документації «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується». Зважаючи на те, що у розрахунок вартості робіт з капітального ремонту покрівлі адміністративної будівлі з прибудовами літери "А" та будівлі літери «З» ГУНП у Вінницькій області по вул. Київська, 3 в м. Вінниця виконано у повній відповідності до технічної специфікації та включено всі витрати учасника №1 і вона є найбільш економічно вигідною та надає економію бюджетних коштів у розмірі 1084121,10 грн., немає підстав вважати застосовані ТОВ «Будівельна компанія «Піфагор» коефіцієнти такими, що штучно завищують вартість предмета закупівлі, оскільки вони відповідають «Настанові з визначення вартості будівництва» за класом наслідків СС1, що зазначено в тендерній Документації. Крім того, слід зазначити що відповідно до рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2023 №8765 яка розглядалася у електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-17-010961, щодо застосування коефіцієнтів кошторисного прибутку та адміністративних витрат пункт 4 додатків 25, 27 (Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування) «Настанови з визначення вартості будівництва» вважається не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до абз. 3 п. 18 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 із змінами, при укладанні договору про закупівлю умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: «перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі». Таким чином, при застосуванні менших коефіцієнтів у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «Піфагор» призведе до ще більшої економії бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено