-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Автомобільне паливо (Дизельне паливо)
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «Тендерна документація», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Торги не відбулися
1 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 500.00 UAH
Період оскарження:
09.07.2024 17:06 - 18.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга від 28.07.2024 на рішення замовника ОЦЕМД
Номер:
a2dd07e8ef0845dfbb459edeabc95a8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-09-010176-a.b1
Назва:
Скарга від 28.07.2024 на рішення замовника ОЦЕМД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 28.07.2024 на рішення Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.docx 28.07.2024 15:26
- Скарга від 28.07.2024 на рішення Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф .pdf 28.07.2024 15:26
- sign.p7s 28.07.2024 15:28
- рішення від 30.07.2024 № 12911.pdf 30.07.2024 16:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.08.2024 № 13357.pdf 07.08.2024 10:53
- рішення від 06.08.2024 № 13357.pdf 08.08.2024 15:54
- Відповідь на скаргу.pdf 01.08.2024 21:15
- Відповідь на скаргу.docx 01.08.2024 21:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2024 17:25
Дата розгляду скарги:
06.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2024 16:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.08.2024 15:54
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
90dfb3e12c9c44f48e0d53e3bda5af64
Заголовок пункту скарги:
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Протоколу Уповноваженої особи № 44 від 24.07.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, пропозиція Скаржника відхилена з наступних підстав (далі – цитата Оскаржуваного рішення із збереженням пунктуаційних помилок, допущених замовником при складанні тексту такого рішення) :
«Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» на закупівлю «Автомобільне паливо (Дизельне паливо) за ДК 021:2015: «ДК 021:2015 09130000-9 Дизельне паливо» № UA-2024-07-09-010176-a, згідно пункту 43 Постанови № 1178, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме:
23 липня 2024 р. замовником було встановлено вимоги про усунення порушення:
1) Відповідно до встановленої форми «Пропозиції» у Додатку 6 до Тендерної документації, учасником було подано відповідний документ. У документі учасника виявлено невідповідність, а саме: у рядку «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» відсутня вартість у цифрах. Тому, встановлені невідповідності учаснику потрібно виправити шляхом надання нової пропозиції з зазначенням у рядку «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» вартості цифрами та прописом.
2) В Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів та інформації які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям:
1.1. Інформація, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною у Додатку 1.1. до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі.
1.2. Копії аналогічних договорів щодо постачання в 2024 році товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією на загальну суму не менше ніж оголошена вартість цієї закупівлі. Копії договорів надаються згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємними часинами таких договорів та змінами які виконані сторонами в період дії зобов’язань.
1.3. Посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозоро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника надано файл «0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ» де на стр.32 вказана інформація про виконаний аналогічний договір. Також, на стр.63 у цьому ж файлі зазначено посилання на закупівлю згідно виконаного аналогічного договору.
Тобто учаснику на виконання вимоги яка зазначена у Додатку №1 тендерної документації потрібно було надати оновлену довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів (2 і більше) щодо постачання в 2024 році товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією на загальну суму не менше ніж оголошена вартість цієї закупівлі, та посилання на процедури закупівлі згідно виконання зазначених договорів.
Також, відповідно до оновленої довідки учасник повинен був завантажити копії договорів із усіма додатками, які є невід’ємними часинами таких договорів та змінами які виконані сторонами в період дії зобов’язань.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» у визначений термін дозавантажили до електронної системи файли: «24 години виправлення.pdf» в якому міститься: «Пропозиція» (стр. 1-3); «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі» (стр. 4-5); «Посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозорро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації» (стр. 6). Також було надано файл «Скан_ДОГОВІР ЧЕРНІВЦІ.pdf», в якому міститься копія договору зазначеного у оновленій довідці та «пп ИФС_Скорая Чернівці.pdf» в якому міститься платіжна інструкція.
Але всупереч виставлених замовником невідповідностях в інформації та документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції учасника та зазначені у п. 1.3. Додатку № 1 до тендерної документації, учасником у виправленому файлі «24 години виправлення.pdf» на стр.6 зазначено посилання на ідентифікатор закупівлі, який не відповідає дійсності. За зазначеним учасником посиланням відсутній аналогічний договір № 115 від 16.04.2024 р., який вказаний в оновленій аналогічній довідці про виконання аналогічних договорів.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ».»
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», оскільки пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації та додатків до неї.
В частині 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), зокрема:
- Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – подається учасником у відповідності до вимог наведених у Додатку 1 цієї документації;
В Додатку № 1 до тендерної документації зазначено:
№ п/п
Кваліфікаційні критерії
Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям**
1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом
закупівлі договору (договорів) 1.1. Інформація, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі.
1.2. Копії аналогічних договорів щодо постачання в 2024 році товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією на загальну суму не менше ніж оголошена вартість цієї закупівлі.
Копії договорів надаються згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємними частинами таких договорів та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань.
1.2. Копії виписки (або платіжні інструкції) із банківського рахунку, з печаткою банку, що підтверджують факт оплат(и) за результатом виконання учасником зобов’язань за аналогічним договором, інформацію за якими учасником надається згідно до вимог п.1.1, Додатку 1 тендерної документації. У документах, що підтверджують факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань, в призначенні платежів повинно бути обов'язково зазначено інформацію про номер та дату договору відносно кожного окремого платежу та номер і дату видаткової накладної, товар за якою був отриманий.
1.3. Посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозорро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації.
Скаржником у складі пропозиції, в період подання пропозицій, на виконання вищезазначених умов тендерної документації, було надано наступний перелік документів:
Файл «0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf»:
- Сторінка 32 файлу, надано довідку про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі наступного змісту:
№
п/п № та дата договору Кінцевий строк виконання зобов’язань* з боку Постачальника
(місяць та рік) Найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи замовника Предмет закупівлі
(назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)
1. 8 від 13.02.2024 Лютий 2024 Назва: ВІДДІЛ ОСВІТИ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ: 44076718 Україна, 51100, Дніпропетровська область, селище міського типу Магдалинівка, вул. Центральна, буд. 12
Тетяна Сумська Володимірівна
+380676328976 E-mail: vomsr2020@ukr.net Бензин А-95,дизельне паливо 09130000-9 ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, Фактично поставка бензин А-95 – 18220 л , Дизельне паливо – 58610 л. 3 918 330,00 грн. с. Магдалинівка
- Сторінка 63 файлу, надано довідку про посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозорро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації наступного змісту:
«посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозорро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації: UA-2024-01-30-006317-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-006317-a»
Файл «5. Договір Магдаленівка.pdf»:
- Копія договору № 8 від 13.02.2024 року, укладеного з ВІДДІЛОМ ОСВІТИ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ за предметом договору бензин А-95 – 18220 л , Дизельне паливо – 58610 л. на загальну суму 3 918 330,00 грн.
Файл «5. пп ВО Магдалинівської ср2.pdf»:
- Копія платіжної інструкції № 22/02/2024№302 від 28.02.2024 року на суму 196350,00 грн, призначення платежу: 0611141; 2210; 196350,00; Придбання паливно-мастильних матерiалiв/ бензин/; накладна № 68 вiд 20 02 24р договор № 8 вiд 13 02 24р т/зв.№ 6317-а вiд 14 02 24р;в т ч ПДВ=32725,00
Файл «5. пп ВО Магдалинівської ср1.pdf»:
- Копія платіжної інструкції № 22/02/2024№303 від 28.02.2024 року на суму 3721980,00 грн, призначення платежу: 0611021; 2210; 3721980,00; Придбання паливно-мастильних матерiалiв/бензин, дизельне паливо/;накладна № 68 вiд 20 02 24р договор № 8 вiд 13 02 24р т/зв.№ 6317-а вiд 14 02 24р;в т ч ПДВ=620330,00
Файл «5. ВН Магдаленівка №68 від 20.02.2024.pdf»:
- Копія видаткової накладної № 68 від 20.02.2024 року про поставку товару за Договором № 8 від 13.02.2024 року в повному обсязі такого договору.
23.07.2024 року, в ЕСЗ замовником було оприлюднено вимогу про усунення порушення наступного змісту:
«Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ" на закупівлю: «Автомобільне паливо (Дизельне паливо)» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо), №UA-2024-07-09-010176-a, згідно пункту 43 Постанови № 1178, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до встановленої форми «Пропозиції» у Додатку 6 до Тендерної документації, учасником було подано відповідний документ. У документі учасника виявлено невідповідність, а саме: у рядку «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» відсутня вартість у цифрах. Тому, встановлені невідповідності учаснику потрібно виправити шляхом надання нової пропозиції з зазначенням у рядку «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» вартості цифрами та прописом. 2) В Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів та інформації які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1.1. Інформація, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною у Додатку 1.1. до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі. 1.2. Копії аналогічних договорів щодо постачання в 2024 році товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією на загальну суму не менше ніж оголошена вартість цієї закупівлі. Копії договорів надаються згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємними часинами таких договорів та змінами які виконані сторонами в період дії зобов’язань. 1.3. Посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозоро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника надано файл «0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ» де на стр.32 вказана інформація про виконаний аналогічний договір. Також, на стр.63 у цьому ж файлі зазначено посилання на закупівлю згідно виконаного аналогічного договору. Тобто учаснику на виконання вимоги яка зазначена у Додатку №1 тендерної документації потрібно надати оновлену довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів (2 і більше) щодо постачання в 2024 році товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією на загальну суму не менше ніж оголошена вартість цієї закупівлі, та посилання на процедури закупівлі згідно виконання зазначених договорів. Також, відповідно до оновленої довідки учасник повинен завантажити копії договорів із усіма додатками, які є невід’ємними часинами таких договорів та змінами які виконані сторонами в період дії зобов’язань.»
24.07.2024 року, на виконання повідомлення про усунення невідповідностей, Скаржником до складу пропозиції було дозавантажено наступний перелік документів:
В файлі «24 години виправлення.pdf»:
- відредагований файл цінової пропозиції із зазначенням вартості пропоціції цифрами та буквами, зокрема «1 647 000,00 Один мільйон шістсот сорок сім тисяч гривень 00 копійок»
- оновлена довідка довільної форми про виконання аналогічних договорів наступного змісту:
№
п/п № та дата договору Кінцевий строк виконання
зобов’язань* з боку
Постачальника
(місяць та рік) Найменування
замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса
замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи
замовника Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і
вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання
товару(ів)
1. 8 від
13.02.2024 Лютий 2024 Назва: ВІДДІЛ ОСВІТИ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ: 44076718
Україна, 51100,
Дніпропетровська область, селище міського типу Магдалинівка, вул.
Центральна, буд. 12 Тетяна Сумська Володимірівна
+380676328976 E-mail:
vomsr2020@ukr.net
Бензин А-95,дизельне паливо 09130000-9 ДК 021:2015
Єдиного закупівельного словника, Фактично поставка бензин А-95 – 18220 л , Дизельне паливо – 58610 л.
3 918 330,00 грн. с.
Магдалинівка
2 115 від
16.04.2024 Квітень 2024 ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" Код ЄДРПОУ: 43343797 58018
Україна Чернівецька
область м. Чернівці вул. товар згідно Державного класифікатора продукції та послуг за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
– 1 лот (дизельне паливо), Фактично поставка Дизельне паливо – 90000 л , 4 860 000,00
грн, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Еріха Кольбенгаєра, буд. 8
- довідка про посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозорро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації наступного змісту:
«Посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозорро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації. UA-2024-01-30-006317-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-006317-a UA-2024-07-08-010679-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-08-010679-a»
Файл «Скан ДОГОВІР ЧЕРНІВЦІ.pdf»:
- Копія договору № 115 від 16.04.2024 року, укладеного з ОБЛАСНИМ КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" за предметом договору ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти 1 лот (дизельне паливо) на загальну суму 4 860 000,00 грн.
Файл «пп ИФС_Скорая Чернівці.pdf»:
- Копія платіжної інструкції № 413 від 17.04.2024 року на суму 4860000,00 грн, призначення платежу: за дизельне паливо; дог. 115 від 16.04.2024р. зг. нак. 394 від 17.04.2024р.;в т.ч. пдв - 810000,00грн.
ЩОДО НЕПРАВОМІРНОСТІ НАДАННЯ ЗАМОВНИКОМ 24 ГОДИН НА УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ЧАСТИНІ ЗАПОВНЕННЯ ФОРМИ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:
Скаржник погоджується, що в період подання пропозицій ним не було заповнено окрему графу вартості цінової пропозиції цифрами та буквами, оскільки помилково зазначено вартість пропозицій в окремій графі лише буквами.
Після надання Замовником 24 годин на усунення невідповідності пропозиції в цій частині, Скаржником 24.07.2024 р. було завантажено оновлений файл цінової пропозиції, в якій заповнено окрему графу вартості пропозиції як цифрами, так і буквами.
Таким чином, Скаржник усунув виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема в частині заповнення форми цінової пропозиції.
ЩОДО ПРАВОМІРНОСТІ НАДАННЯ ЗАМОВНИКОМ 24 ГОДИН НА УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ЧАСТИНІ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ СКАРЖНИКОМ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ:
Скаржник вважає, що Замовник не мав права вимагати надання Скаржником інформації про виконання щонайменше двох аналогічних договорів з огляду на наступні факти:
В додатку № 1 до тендерної документації Замовником було установлено кваліфікаційний критерій наступного змісту:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Тобто, Замовник передбачив, що учасники мають надати щонайменше один договір. Жодними іншими умовами тендерної документації не було визначено кількості аналогічних договорів, інформацію про які мають надати учасники, тим паче не було визначено, що учасники мають надати інформацію про досвід виконання щонайменше двох аналогічних договорів.
Скаржник вважає, що Замовник не повинен був надавати 24 години Скаржнику для надання ним інформації про виконання 2-ох або більше аналогічних договорів.
І, як наслідок, Замовник не повинен був розглядати документи, (в частині досвіду виконання аналогічних договорів, що завантажені до складу пропозиції Скаржника 24.07.2024 р.
Таким чином, надані Скаржником документи в період подання пропозицій (до публікації Замовником повідомлення від 23.07.2024 р. про усунення невідповідностей), які підтверджують досвід виконання Скаржником аналогічного договору – повністю виконують умови Замовника визначені в Додатку № 1 до тендерної документації.
Отже, Замовник неправомірно застосував процедуру надання Скаржнику 24 годин в частині вимоги надання щонайменше двох аналогічних договорів.
Скаржником, до розкриття тендерних пропозицій, було виконано всі вимоги Замовника, визначені у додатку № 1 до тендерній документації. Замовником не доведено факт не надання у складі пропозиції ТОВ «ТД «ІФС» документів, що вимагались тендерною документацію а саме ненадання Скаржником інформації про відповідність пропозиції Скаржника кваліфікаційним критеріям.
Оскільки до надання Замовником 24 годин на усунення невідповідностей пропозиції – пропозиція Скаржника відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим в документації, у Замовника були відсутні підстави як для надання 24 годин в цій частині, так і для відхилення пропозиції Скаржника з підстав визначених в абзаці 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що Скаржник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
«Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» на закупівлю «Автомобільне паливо (Дизельне паливо) за ДК 021:2015: «ДК 021:2015 09130000-9 Дизельне паливо» № UA-2024-07-09-010176-a, згідно пункту 43 Постанови № 1178, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме:
23 липня 2024 р. замовником було встановлено вимоги про усунення порушення:
1) Відповідно до встановленої форми «Пропозиції» у Додатку 6 до Тендерної документації, учасником було подано відповідний документ. У документі учасника виявлено невідповідність, а саме: у рядку «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» відсутня вартість у цифрах. Тому, встановлені невідповідності учаснику потрібно виправити шляхом надання нової пропозиції з зазначенням у рядку «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» вартості цифрами та прописом.
2) В Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів та інформації які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям:
1.1. Інформація, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною у Додатку 1.1. до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі.
1.2. Копії аналогічних договорів щодо постачання в 2024 році товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією на загальну суму не менше ніж оголошена вартість цієї закупівлі. Копії договорів надаються згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємними часинами таких договорів та змінами які виконані сторонами в період дії зобов’язань.
1.3. Посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозоро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника надано файл «0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ» де на стр.32 вказана інформація про виконаний аналогічний договір. Також, на стр.63 у цьому ж файлі зазначено посилання на закупівлю згідно виконаного аналогічного договору.
Тобто учаснику на виконання вимоги яка зазначена у Додатку №1 тендерної документації потрібно було надати оновлену довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів (2 і більше) щодо постачання в 2024 році товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією на загальну суму не менше ніж оголошена вартість цієї закупівлі, та посилання на процедури закупівлі згідно виконання зазначених договорів.
Також, відповідно до оновленої довідки учасник повинен був завантажити копії договорів із усіма додатками, які є невід’ємними часинами таких договорів та змінами які виконані сторонами в період дії зобов’язань.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» у визначений термін дозавантажили до електронної системи файли: «24 години виправлення.pdf» в якому міститься: «Пропозиція» (стр. 1-3); «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі» (стр. 4-5); «Посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозорро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації» (стр. 6). Також було надано файл «Скан_ДОГОВІР ЧЕРНІВЦІ.pdf», в якому міститься копія договору зазначеного у оновленій довідці та «пп ИФС_Скорая Чернівці.pdf» в якому міститься платіжна інструкція.
Але всупереч виставлених замовником невідповідностях в інформації та документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції учасника та зазначені у п. 1.3. Додатку № 1 до тендерної документації, учасником у виправленому файлі «24 години виправлення.pdf» на стр.6 зазначено посилання на ідентифікатор закупівлі, який не відповідає дійсності. За зазначеним учасником посиланням відсутній аналогічний договір № 115 від 16.04.2024 р., який вказаний в оновленій аналогічній довідці про виконання аналогічних договорів.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ».»
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», оскільки пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації та додатків до неї.
В частині 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), зокрема:
- Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – подається учасником у відповідності до вимог наведених у Додатку 1 цієї документації;
В Додатку № 1 до тендерної документації зазначено:
№ п/п
Кваліфікаційні критерії
Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям**
1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом
закупівлі договору (договорів) 1.1. Інформація, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі.
1.2. Копії аналогічних договорів щодо постачання в 2024 році товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією на загальну суму не менше ніж оголошена вартість цієї закупівлі.
Копії договорів надаються згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємними частинами таких договорів та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань.
1.2. Копії виписки (або платіжні інструкції) із банківського рахунку, з печаткою банку, що підтверджують факт оплат(и) за результатом виконання учасником зобов’язань за аналогічним договором, інформацію за якими учасником надається згідно до вимог п.1.1, Додатку 1 тендерної документації. У документах, що підтверджують факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань, в призначенні платежів повинно бути обов'язково зазначено інформацію про номер та дату договору відносно кожного окремого платежу та номер і дату видаткової накладної, товар за якою був отриманий.
1.3. Посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозорро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації.
Скаржником у складі пропозиції, в період подання пропозицій, на виконання вищезазначених умов тендерної документації, було надано наступний перелік документів:
Файл «0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf»:
- Сторінка 32 файлу, надано довідку про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі наступного змісту:
№
п/п № та дата договору Кінцевий строк виконання зобов’язань* з боку Постачальника
(місяць та рік) Найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи замовника Предмет закупівлі
(назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)
1. 8 від 13.02.2024 Лютий 2024 Назва: ВІДДІЛ ОСВІТИ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ: 44076718 Україна, 51100, Дніпропетровська область, селище міського типу Магдалинівка, вул. Центральна, буд. 12
Тетяна Сумська Володимірівна
+380676328976 E-mail: vomsr2020@ukr.net Бензин А-95,дизельне паливо 09130000-9 ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, Фактично поставка бензин А-95 – 18220 л , Дизельне паливо – 58610 л. 3 918 330,00 грн. с. Магдалинівка
- Сторінка 63 файлу, надано довідку про посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозорро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації наступного змісту:
«посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозорро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації: UA-2024-01-30-006317-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-006317-a»
Файл «5. Договір Магдаленівка.pdf»:
- Копія договору № 8 від 13.02.2024 року, укладеного з ВІДДІЛОМ ОСВІТИ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ за предметом договору бензин А-95 – 18220 л , Дизельне паливо – 58610 л. на загальну суму 3 918 330,00 грн.
Файл «5. пп ВО Магдалинівської ср2.pdf»:
- Копія платіжної інструкції № 22/02/2024№302 від 28.02.2024 року на суму 196350,00 грн, призначення платежу: 0611141; 2210; 196350,00; Придбання паливно-мастильних матерiалiв/ бензин/; накладна № 68 вiд 20 02 24р договор № 8 вiд 13 02 24р т/зв.№ 6317-а вiд 14 02 24р;в т ч ПДВ=32725,00
Файл «5. пп ВО Магдалинівської ср1.pdf»:
- Копія платіжної інструкції № 22/02/2024№303 від 28.02.2024 року на суму 3721980,00 грн, призначення платежу: 0611021; 2210; 3721980,00; Придбання паливно-мастильних матерiалiв/бензин, дизельне паливо/;накладна № 68 вiд 20 02 24р договор № 8 вiд 13 02 24р т/зв.№ 6317-а вiд 14 02 24р;в т ч ПДВ=620330,00
Файл «5. ВН Магдаленівка №68 від 20.02.2024.pdf»:
- Копія видаткової накладної № 68 від 20.02.2024 року про поставку товару за Договором № 8 від 13.02.2024 року в повному обсязі такого договору.
23.07.2024 року, в ЕСЗ замовником було оприлюднено вимогу про усунення порушення наступного змісту:
«Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ" на закупівлю: «Автомобільне паливо (Дизельне паливо)» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо), №UA-2024-07-09-010176-a, згідно пункту 43 Постанови № 1178, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до встановленої форми «Пропозиції» у Додатку 6 до Тендерної документації, учасником було подано відповідний документ. У документі учасника виявлено невідповідність, а саме: у рядку «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» відсутня вартість у цифрах. Тому, встановлені невідповідності учаснику потрібно виправити шляхом надання нової пропозиції з зазначенням у рядку «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» вартості цифрами та прописом. 2) В Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів та інформації які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1.1. Інформація, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною у Додатку 1.1. до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі. 1.2. Копії аналогічних договорів щодо постачання в 2024 році товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією на загальну суму не менше ніж оголошена вартість цієї закупівлі. Копії договорів надаються згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємними часинами таких договорів та змінами які виконані сторонами в період дії зобов’язань. 1.3. Посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозоро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника надано файл «0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ» де на стр.32 вказана інформація про виконаний аналогічний договір. Також, на стр.63 у цьому ж файлі зазначено посилання на закупівлю згідно виконаного аналогічного договору. Тобто учаснику на виконання вимоги яка зазначена у Додатку №1 тендерної документації потрібно надати оновлену довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів (2 і більше) щодо постачання в 2024 році товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією на загальну суму не менше ніж оголошена вартість цієї закупівлі, та посилання на процедури закупівлі згідно виконання зазначених договорів. Також, відповідно до оновленої довідки учасник повинен завантажити копії договорів із усіма додатками, які є невід’ємними часинами таких договорів та змінами які виконані сторонами в період дії зобов’язань.»
24.07.2024 року, на виконання повідомлення про усунення невідповідностей, Скаржником до складу пропозиції було дозавантажено наступний перелік документів:
В файлі «24 години виправлення.pdf»:
- відредагований файл цінової пропозиції із зазначенням вартості пропоціції цифрами та буквами, зокрема «1 647 000,00 Один мільйон шістсот сорок сім тисяч гривень 00 копійок»
- оновлена довідка довільної форми про виконання аналогічних договорів наступного змісту:
№
п/п № та дата договору Кінцевий строк виконання
зобов’язань* з боку
Постачальника
(місяць та рік) Найменування
замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса
замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи
замовника Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і
вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання
товару(ів)
1. 8 від
13.02.2024 Лютий 2024 Назва: ВІДДІЛ ОСВІТИ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ: 44076718
Україна, 51100,
Дніпропетровська область, селище міського типу Магдалинівка, вул.
Центральна, буд. 12 Тетяна Сумська Володимірівна
+380676328976 E-mail:
vomsr2020@ukr.net
Бензин А-95,дизельне паливо 09130000-9 ДК 021:2015
Єдиного закупівельного словника, Фактично поставка бензин А-95 – 18220 л , Дизельне паливо – 58610 л.
3 918 330,00 грн. с.
Магдалинівка
2 115 від
16.04.2024 Квітень 2024 ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" Код ЄДРПОУ: 43343797 58018
Україна Чернівецька
область м. Чернівці вул. товар згідно Державного класифікатора продукції та послуг за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
– 1 лот (дизельне паливо), Фактично поставка Дизельне паливо – 90000 л , 4 860 000,00
грн, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Еріха Кольбенгаєра, буд. 8
- довідка про посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозорро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації наступного змісту:
«Посилання на закупівлі (ідентифікатори закупівель), оприлюднених в системі Прозорро, за результатом яких укладено договори, інформацію про які надано відповідно до умов цієї тендерної документації. UA-2024-01-30-006317-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-006317-a UA-2024-07-08-010679-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-08-010679-a»
Файл «Скан ДОГОВІР ЧЕРНІВЦІ.pdf»:
- Копія договору № 115 від 16.04.2024 року, укладеного з ОБЛАСНИМ КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" за предметом договору ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти 1 лот (дизельне паливо) на загальну суму 4 860 000,00 грн.
Файл «пп ИФС_Скорая Чернівці.pdf»:
- Копія платіжної інструкції № 413 від 17.04.2024 року на суму 4860000,00 грн, призначення платежу: за дизельне паливо; дог. 115 від 16.04.2024р. зг. нак. 394 від 17.04.2024р.;в т.ч. пдв - 810000,00грн.
ЩОДО НЕПРАВОМІРНОСТІ НАДАННЯ ЗАМОВНИКОМ 24 ГОДИН НА УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ЧАСТИНІ ЗАПОВНЕННЯ ФОРМИ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:
Скаржник погоджується, що в період подання пропозицій ним не було заповнено окрему графу вартості цінової пропозиції цифрами та буквами, оскільки помилково зазначено вартість пропозицій в окремій графі лише буквами.
Після надання Замовником 24 годин на усунення невідповідності пропозиції в цій частині, Скаржником 24.07.2024 р. було завантажено оновлений файл цінової пропозиції, в якій заповнено окрему графу вартості пропозиції як цифрами, так і буквами.
Таким чином, Скаржник усунув виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема в частині заповнення форми цінової пропозиції.
ЩОДО ПРАВОМІРНОСТІ НАДАННЯ ЗАМОВНИКОМ 24 ГОДИН НА УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ЧАСТИНІ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ СКАРЖНИКОМ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ:
Скаржник вважає, що Замовник не мав права вимагати надання Скаржником інформації про виконання щонайменше двох аналогічних договорів з огляду на наступні факти:
В додатку № 1 до тендерної документації Замовником було установлено кваліфікаційний критерій наступного змісту:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Тобто, Замовник передбачив, що учасники мають надати щонайменше один договір. Жодними іншими умовами тендерної документації не було визначено кількості аналогічних договорів, інформацію про які мають надати учасники, тим паче не було визначено, що учасники мають надати інформацію про досвід виконання щонайменше двох аналогічних договорів.
Скаржник вважає, що Замовник не повинен був надавати 24 години Скаржнику для надання ним інформації про виконання 2-ох або більше аналогічних договорів.
І, як наслідок, Замовник не повинен був розглядати документи, (в частині досвіду виконання аналогічних договорів, що завантажені до складу пропозиції Скаржника 24.07.2024 р.
Таким чином, надані Скаржником документи в період подання пропозицій (до публікації Замовником повідомлення від 23.07.2024 р. про усунення невідповідностей), які підтверджують досвід виконання Скаржником аналогічного договору – повністю виконують умови Замовника визначені в Додатку № 1 до тендерної документації.
Отже, Замовник неправомірно застосував процедуру надання Скаржнику 24 годин в частині вимоги надання щонайменше двох аналогічних договорів.
Скаржником, до розкриття тендерних пропозицій, було виконано всі вимоги Замовника, визначені у додатку № 1 до тендерній документації. Замовником не доведено факт не надання у складі пропозиції ТОВ «ТД «ІФС» документів, що вимагались тендерною документацію а саме ненадання Скаржником інформації про відповідність пропозиції Скаржника кваліфікаційним критеріям.
Оскільки до надання Замовником 24 годин на усунення невідповідностей пропозиції – пропозиція Скаржника відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим в документації, у Замовника були відсутні підстави як для надання 24 годин в цій частині, так і для відхилення пропозиції Скаржника з підстав визначених в абзаці 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що Скаржник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» скасувати рішення відхилення товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» у процедурі за предметом Автомобільне паливо (Дизельне паливо) за ДК 021:2015: «ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-09-010176-a.