• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки картриджів)

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 09.07.2024 16:42 - 14.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника, на неправомірне визначення переможця

Номер: 716b579b25474caea4d582961957614e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-09-009833-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника, на неправомірне визначення переможця
Скарга:
ненадання використання Закону України про публічні закупівлі Постанова №1178 пункт 43, а саме надати 24 години для виправлення невідповідностей.
Дата розгляду скарги: 01.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.07.2024 15:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.08.2024 10:58
Дата виконання рішення Замовником: 13.08.2024 13:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.08.2024 № 13142-р/пк-пз зобов’язано Донецьку обласну прокуратуру скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Тарасенко Сергій Сергійович та рішення про визначення ПП «Новий Сервіс» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Тарасенко Сергій Сергійович та рішення про визначення ПП «Новий Сервіс» переможцем процедури закупівлі.
Автор: ФОП Тарасенко Сергій Сергійович, Тарасенко Сергій Сергійович +380937291453 7892171@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a06ba4d672104af19a027e68dca4792b
Заголовок пункту скарги: ненадання використання Закону України про публічні закупівлі Постанова №1178 пункт 43, а саме надати 24 години для виправлення невідповідностей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовник не надав право на використання Закону України про публічні закупівлі Постанова №1178 пункт 43, а саме надати 24 години для виправлення невідповідностей. Наявність досвіду аналогічних договорів не призводить до зміни технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та відноситься до тих документів на які ми маємо наше законне право на виправлення невідповідностей протягом 24 годин.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був надати 24 години на виправлення помилок. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерною пропозиції Скаржника, без надання законного права на виправлення помилок протягом 24 годин .

Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Скаржника такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, в той час як Замовник не надав мені законе право для виправлення помилок згідно Закону України Про публічні закупівлі Постанова №1178 пункт 43.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога надати 24 години на виправлення помилок

Номер: 29348e07406941a7b851b4719b18e33c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-09-009833-a.b1
Назва: Вимога надати 24 години на виправлення помилок
Вимога:
Шановний Замовник! Ви вказуєте причину дискваліфікації ФОП Тарасенко С.С. у ПРОТОКОЛІ № 48С Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» Замовником вимагалось надання Інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів (не менше 2 договорів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон контрагента. У складі тендерної пропозиції надаються копії договорів, та документи які підтверджують їх виконання. (видаткові накладні, акти приймання наданих послуг/виконаних робіт). Учасником ФОП Тарасенко Сергій Сергійович надана Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів у який зазначено лише один договір, Замовником вимагалось не меньше двух. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ФОП Тарасенко Сергій Сергійович не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам. Хочемо Вам нагадати, що згідно Закону України Про публічні закупівлі в ч. 16 ст. 29 Закону чітко визначені документи, які учасник має право дозавантажити, а саме: документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. От же відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно Особливостям 1178 протягом 24 годин можна виправити, в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі ТП та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, • відсутність у складі ТП інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник, та / або • відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник. Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо. Особливостями 1178 не передбачено усунення учасником невідповідностей у таких документах, зокрема, як: - відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник; та / або - інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в ТП,виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі, тощо. Також нагадуємо, що згідно Закону України Про публічні закупівлі Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність досвіду аналогічних договорів це кваліфікаційний критерій на виправлення якого Замовник зобов’язаний надати 24 години на виправлення. Ми вимагаємо змінити рішення про дискваліфікацію та надати нам 24 годи на виправлення помилок, або ми будемо змушені звернуся до АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, надаємо відповідь на Вашу вимогу. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасником у тендерній пропозиції надана довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів у якій вказано лише один договір, також надана копія одного договору. Замовник не вбачає підстав для надання 24 годин на усунення невідповідностей.
Статус вимоги: Відхилено