• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Матеріали для господарської діяльності (металопластикові вікна, двері, двері металеві, двері металеві з накладкою МДФ, двері з МДФ та супутні вироби) код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44220000 - 8 – Столярні вироби

Завершена

1 206 752.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 067.52 UAH
Період оскарження: 09.07.2024 15:27 - 13.07.2024 12:00
Вимога
Відхилено

порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 9957a9187d9048988d035e827d742195
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-09-008233-a.b1
Назва: порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовник, Звертаю Вашу Увагу!!! В Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пунк 15.2. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі ненакладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Переможець Фізична особа-підприємець ПАЛАМАРЖА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ не наклав КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо та документи пропозиції, (без КЕП/УЕП на документі), не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на КОЖНІЙ СТОРІНЦІ такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Пропозиція учасника підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу (ідентифікатором UA-2024-07-09-008233-a-.b1) Учасника щодо закупівлі: UA-2024-07-09-008233-a Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація. Пунктом.15.15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; неправильне (неповне) завірення або незавірення учасником документа згідно з вимогами цього оголошення. Наприклад: завірення документа лише підписом уповноваженої особи; самостійне виправлення помилок та/або описок у поданій пропозиції під час її складання Учасником; орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; недодержання встановлених форм згідно з додатками до цього оголошення, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах; зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цього оголошення. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення; відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції; інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Також у складі пропозиції ФОП Паламаржа Володимир Миколайович містяться документи, складені учасником, як скановані копії оригіналу паперового документу, які містять власноручний підпис уповноваженої особи Учасника з накладенням печатки. Такі документи не потребують додаткового накладення електронного підпису. Інші документи в складі пропозиції складені в формі сканованих копій документів підписані електронним підписом, що накладено на пропозицію вцілому, відповідно до вимог Оголошення. Вимога щодо накладення електронного підпису на кожен електронний документ стосується саме подання в пропозиції і сканованих, і електронних документів (разом), та виходячи з визначення «електронний документ» пропозиція учасника не містить документів, на які необхідно накладати електронний підпис. Отже підстав для відхилення пропозиції Учасника ФОП Паламаржа Володимир Миколайович у Замовника немає. У зв’язку з вищезазначеним Ваша Вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено