• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Посуд для їдальні

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації

Торги не відбулися

588 152.31 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 940.76 UAH
Період оскарження: 08.07.2024 18:16 - 13.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного обрання переможцем процедури закупівлі - ФОП ТОПОЛЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА (2233222862)

Номер: 2ce52fb9203341acb60557ec26200690
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-08-010165-a.a1
Назва: Скарга щодо неправомірного обрання переможцем процедури закупівлі - ФОП ТОПОЛЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА (2233222862)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.07.2024 15:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.08.2024 14:48
Дата виконання рішення Замовником: 07.08.2024 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 13146-р/пк-пз від 01.08.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про скасування рішення про визначення Учасника переможцем та повернення на кваліфікацію пропозицію Учасника - виконане.
Автор: ФОП "МАЙСТРЕНКО СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Сiтлана Майстренко +380950076800 horeca.uatender@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c0178129222e4dcea7874af3ff48c309
Заголовок пункту скарги: Обрання переможцем процедури закупівлі ФОП ТОПОЛЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА (2233222862).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Згідно Додатку №4 Замовник встановив вимогу:
«Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати заявленим технічним вимогам, встановленим у технічному завданні.
На підтвердження Учасник повинен надати заповнену таблицю щодо відповідності», де потрібно зазначити:
-№ з/п,
- Назва та опис технічних вимог, які визначені Замовником,
- Назва, виробник та опис технічних вимог, які пропонуються Учасником (повинні містити чіткі цифрові значення, без слів «приблизно», «менше» та ін.).

Виконуючи завдання, Учасник надав документ «№109 Таблиця щодо відповідності товару.pdf» із довідкою, щодо відповідності заявленим технічним вимогам вих. №109 від 12 липня 2014 року та заповненою таблицею.
Однак, в інформації щодо «виробника» Учасник зазначає «країну»
Відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг). Положення цього Закону щодо виробників також застосовуються до монтажників ліфтів.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів», виробник - суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб'єкта господарювання; або імпортує товар

Тобто, Учасник, зазначаючи інформацію про виробника товару, вказує країну (виробництва або походження товару, тощо), але ніяк не виробника (того, хто виробляє товар), що є порушенням та одною із підстав для відхилення такої пропозиції.

До того ж, згідно пункту 10 Додатку №4 до тендерної документації Замовником передбачено:
«Невідповідність запропонованого учасником процедури закупівлі товару встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам або будь-яким іншим вимогам цього додатку до тендерної документації, а також не надання документів, що вимагалися Замовником розцінюється, як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації та дає право на відхилення пропозиції».

Тому, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).

2. Згідно Додатку №4 Замовник встановив вимогу:
«Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати заявленим технічним вимогам, встановленим у технічному завданні.
На підтвердження Учасник повинен надати заповнену таблицю щодо відповідності», де потрібно зазначити:
-№ з/п,
- Назва та опис технічних вимог, які визначені Замовником,
- Назва, виробник та опис технічних вимог, які пропонуються Учасником (повинні містити чіткі цифрові значення, без слів «приблизно», «менше» та ін.).
Виконуючи завдання, Учасник надав документ «№109 Таблиця щодо відповідності товару.pdf» із довідкою, щодо відповідності заявленим технічним вимогам вих. №109 від 12 липня 2014 року та заповненою таблицею.
Так, в інформації щодо «опису технічних вимог» запропонованих Учасником, Учасник зазначає (зліва – вимога Замовника, справа – відповідь Учасника):
1. Каструля середня з кришкою 2,5 л

2. Чайник з нержавіючої сталі


3. Ложка столова


Тобто, в описі кожного товару щодо технічних характеристик, Учасник, порушуючи вимогу (без слів «приблизно», «менше» та ін.) вказує «буде по», «буде до», «не буде перевищувати».


Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей така тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню.

Тому, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Також, для прикладу, надаємо декілька рішень Органу оскарження, який підтримує позицію щодо відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівель, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації:
рішення №4671-р/пк-пз від 14.07.2017 р, рішення №12143-р/пк-пз від 30.08.2019, рішення №11358-р/пк-пз від 01.07.2024 року.

3. Згідно Додатку №4 Замовник встановив вимогу:
«Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати заявленим технічним вимогам, встановленим у технічному завданні.
На підтвердження Учасник повинен надати заповнену таблицю щодо відповідності», де потрібно зазначити:
-№ з/п,
- Назва та опис технічних вимог, які визначені Замовником,
- Назва, виробник та опис технічних вимог, які пропонуються Учасником (повинні містити чіткі цифрові значення, без слів «приблизно», «менше» та ін.).


Замовник, встановлюючи параметри щодо розміру «Тарілка глибока» допустив помилку, вказавши об’єм такої тарілки - 0,550 мл.
Замовник, перевіряючи пропозицію Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПОЛЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА (2233222862) не зможе заключити з ним договір, оскільки, при укладенні договору та прийнятті товару Замовник не зможе його прийняти, так як товару, із вказаним розміром, який вимагається, не існує.

Відповідно до пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір