-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління медичними відходами
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
08.07.2024 17:11 - 31.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
ea91a68c73344b2db6fb07a089da1bfd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-08-009937-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ( номер закупівлі UA-2024-07-08-009937-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO d6f45cacead7404caf3c9baadaadc39a (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-08-009937-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 08.07.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
12.08.2024 р. згідно протоколу № 12/08-2 від 12.08.2024 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 3 підпункт 1, Замовник вимагав у складі пропозиції надати Виписку з балансу Учасника, що підтверджує наявність в учасника установки спалювання відходів (сміттєспалювальної печі/інсенераторного комплексу чи ін.).
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС у виписці з балансу відсутня наявність в учасника установки спалювання відходів (сміттєспалювальної печі/інсенераторного комплексу чи ін.).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 3 підпункт 3, Замовник вимагав у складі пропозиції надати на підтвердження права власності на установку спалювання відходів учасник надає документи, що підтверджують право власності, а саме копія договору підтверджуючого право власності на піч з усіма невід'ємними додатками або копія накладної чи ін.документа, що підтверджує набуття права власності.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня стара редакція додатків у договорі № 01-10/12 про відступлення права вимоги, тим самим, договір надано не в повному обсязі.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 3 підпункт 4, Замовник вимагав у складі пропозиції надати:
Довідку про наявність власного або залученого на інших законних підставах спеціалізованого транспортного засобу, який успішно пройшов обов’язковий технічний контроль. На підтвердження надати:
- на власний спецтранспорт надати копію свідоцтва про реєстрацію , або на залучений спецтранспорт копію договору оренди/лізингу/послуг.
У складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС надає договір оренди з ТОВ «АВС-ТРАНС» №110324 у якому вказані які транспортні засоби надаються в оренду, а саме:
- вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, марки BARGER, моделі SAPL 24 LT,
номер шасі: WDB9340331L772553, д.н.з. КА 5026 ВВ;
- загальний. напівпричіп - загальний н\пр-бортовий-тентований, марки
MERCEDES-BENZ, моделі ACTROS 1841LS, номер шасі: VA9USLAKTDFZT0388, д.н.з.
AA 3994 XI;
- спеціалізований вантажний сідловий тягач RENAULT PREMIUM, номер шасі:
VF624GPA000022001, д.н.з. АА 7309 HA;
- спеціалізований напівпричіп н/пр фургон ізотермічний, марки SCHMITZ моделі
SKO 24, номер шасі WSM00000005081912, д.н.з. АА 0938 XL.
Натомість, учасник ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, на підтвердження щодо залученого спецтранспорту надає у складі своєї пропозиції лише копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу спеціалізований вантажний сідловий тягач RENAULT PREMIUM, номер шасі:
VF624GPA000022001, д.н.з. АА 7309 HA, а на напівпричіп та на другий транспортий засіб з напівпричепом ніяких підтверджуючих документів не надає.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 1 підпункт 1.2, Замовник вимагав у складі пропозиції надати Копію посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12).
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не надано у складі пропозиції Копію посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
5. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 1 підпункт 1.2, Замовник вимагав у складі пропозиції надати копію свідоцтва підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не надано у складі пропозиції копію свідоцтва підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі.
У складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС міститься лише Свідоцтво серія К-Р № 040/2020, у якому згідно приміток вказано: «Свідоцтво не є документом на право керування транспортним засобом, що перевозить небезпечні вантажі, та виконання функцій уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів.»
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-08-009937-a ID у PROZORRO d6f45cacead7404caf3c9baadaadc39a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" .
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Пов'язані документи:
Учасник
- Кваліфікаційний_документ_Договір піч з додатками та додатковими угодами (1).pdf 16.08.2024 09:44
- 5. НПАОП 0.00-7.11-12(не менше як на 1 особу).pdf 16.08.2024 09:44
- 6.Свідоцтво про підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі(не менше як на 1 особу).pdf 16.08.2024 09:44
- Скарга до АМКУ (7).PDF 16.08.2024 09:44
- Технічна специфікація від 10.07.2024р. (1).docx 16.08.2024 09:44
- Тендерна документацiя від 29.07.2024р. (1).doc 16.08.2024 09:44
- Технічний документ- Виписка з балансу (1).pdf 16.08.2024 09:44
- Технічний документ- Виписка з балансу (2).pdf 16.08.2024 09:44
- sign.p7s 16.08.2024 09:44
- рішення від 19.08.2024 № 13959.pdf 19.08.2024 15:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2024 № 14384.pdf 28.08.2024 13:21
- рішення від 27.08.2024 № 14384.pdf 30.08.2024 13:22
- 6.Довідка про транспорт.pdf 21.08.2024 12:28
- 6.Свідоцтво про підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі(не менше як на 1 особу).pdf 21.08.2024 12:28
- Кваліфікаційний_документ_Договір піч з додатками та додатковими угодами (2).pdf 21.08.2024 12:28
- Кваліфікаційний документ_НПАОП 0.00-7.11-12.pdf 21.08.2024 12:28
- Кваліфікаційний_документ_Договір оренди та експедиція з документами.pdf 21.08.2024 12:28
- пояснення по суті скарги.pdf 21.08.2024 12:28
- пояснення по суті скарги.doc 21.08.2024 12:28
- Технічний документ- Виписка з балансу.pdf 21.08.2024 12:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2024 10:20
Дата розгляду скарги:
27.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2024 15:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.08.2024 13:23
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d4f3499e7a574355b3e1dc1266dc65cd
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ( номер закупівлі UA-2024-07-08-009937-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO d6f45cacead7404caf3c9baadaadc39a (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-08-009937-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 08.07.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
12.08.2024 р. згідно протоколу № 12/08-2 від 12.08.2024 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 3 підпункт 1, Замовник вимагав у складі пропозиції надати Виписку з балансу Учасника, що підтверджує наявність в учасника установки спалювання відходів (сміттєспалювальної печі/інсенераторного комплексу чи ін.).
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС у виписці з балансу відсутня наявність в учасника установки спалювання відходів (сміттєспалювальної печі/інсенераторного комплексу чи ін.).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 3 підпункт 3, Замовник вимагав у складі пропозиції надати на підтвердження права власності на установку спалювання відходів учасник надає документи, що підтверджують право власності, а саме копія договору підтверджуючого право власності на піч з усіма невід'ємними додатками або копія накладної чи ін.документа, що підтверджує набуття права власності.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня стара редакція додатків у договорі № 01-10/12 про відступлення права вимоги, тим самим, договір надано не в повному обсязі.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 3 підпункт 4, Замовник вимагав у складі пропозиції надати:
Довідку про наявність власного або залученого на інших законних підставах спеціалізованого транспортного засобу, який успішно пройшов обов’язковий технічний контроль. На підтвердження надати:
- на власний спецтранспорт надати копію свідоцтва про реєстрацію , або на залучений спецтранспорт копію договору оренди/лізингу/послуг.
У складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС надає договір оренди з ТОВ «АВС-ТРАНС» №110324 у якому вказані які транспортні засоби надаються в оренду, а саме:
- вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, марки BARGER, моделі SAPL 24 LT,
номер шасі: WDB9340331L772553, д.н.з. КА 5026 ВВ;
- загальний. напівпричіп - загальний н\пр-бортовий-тентований, марки
MERCEDES-BENZ, моделі ACTROS 1841LS, номер шасі: VA9USLAKTDFZT0388, д.н.з.
AA 3994 XI;
- спеціалізований вантажний сідловий тягач RENAULT PREMIUM, номер шасі:
VF624GPA000022001, д.н.з. АА 7309 HA;
- спеціалізований напівпричіп н/пр фургон ізотермічний, марки SCHMITZ моделі
SKO 24, номер шасі WSM00000005081912, д.н.з. АА 0938 XL.
Натомість, учасник ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, на підтвердження щодо залученого спецтранспорту надає у складі своєї пропозиції лише копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу спеціалізований вантажний сідловий тягач RENAULT PREMIUM, номер шасі:
VF624GPA000022001, д.н.з. АА 7309 HA, а на напівпричіп та на другий транспортий засіб з напівпричепом ніяких підтверджуючих документів не надає.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 1 підпункт 1.2, Замовник вимагав у складі пропозиції надати Копію посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12).
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не надано у складі пропозиції Копію посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
5. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 1 підпункт 1.2, Замовник вимагав у складі пропозиції надати копію свідоцтва підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не надано у складі пропозиції копію свідоцтва підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі.
У складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС міститься лише Свідоцтво серія К-Р № 040/2020, у якому згідно приміток вказано: «Свідоцтво не є документом на право керування транспортним засобом, що перевозить небезпечні вантажі, та виконання функцій уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів.»
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-08-009937-a ID у PROZORRO d6f45cacead7404caf3c9baadaadc39a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" .
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ( номер закупівлі UA-2024-07-08-009937-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO d6f45cacead7404caf3c9baadaadc39a (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-08-009937-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 08.07.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
12.08.2024 р. згідно протоколу № 12/08-2 від 12.08.2024 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 3 підпункт 1, Замовник вимагав у складі пропозиції надати Виписку з балансу Учасника, що підтверджує наявність в учасника установки спалювання відходів (сміттєспалювальної печі/інсенераторного комплексу чи ін.).
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС у виписці з балансу відсутня наявність в учасника установки спалювання відходів (сміттєспалювальної печі/інсенераторного комплексу чи ін.).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 3 підпункт 3, Замовник вимагав у складі пропозиції надати на підтвердження права власності на установку спалювання відходів учасник надає документи, що підтверджують право власності, а саме копія договору підтверджуючого право власності на піч з усіма невід'ємними додатками або копія накладної чи ін.документа, що підтверджує набуття права власності.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня стара редакція додатків у договорі № 01-10/12 про відступлення права вимоги, тим самим, договір надано не в повному обсязі.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 3 підпункт 4, Замовник вимагав у складі пропозиції надати:
Довідку про наявність власного або залученого на інших законних підставах спеціалізованого транспортного засобу, який успішно пройшов обов’язковий технічний контроль. На підтвердження надати:
- на власний спецтранспорт надати копію свідоцтва про реєстрацію , або на залучений спецтранспорт копію договору оренди/лізингу/послуг.
У складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС надає договір оренди з ТОВ «АВС-ТРАНС» №110324 у якому вказані які транспортні засоби надаються в оренду, а саме:
- вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, марки BARGER, моделі SAPL 24 LT,
номер шасі: WDB9340331L772553, д.н.з. КА 5026 ВВ;
- загальний. напівпричіп - загальний н\пр-бортовий-тентований, марки
MERCEDES-BENZ, моделі ACTROS 1841LS, номер шасі: VA9USLAKTDFZT0388, д.н.з.
AA 3994 XI;
- спеціалізований вантажний сідловий тягач RENAULT PREMIUM, номер шасі:
VF624GPA000022001, д.н.з. АА 7309 HA;
- спеціалізований напівпричіп н/пр фургон ізотермічний, марки SCHMITZ моделі
SKO 24, номер шасі WSM00000005081912, д.н.з. АА 0938 XL.
Натомість, учасник ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, на підтвердження щодо залученого спецтранспорту надає у складі своєї пропозиції лише копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу спеціалізований вантажний сідловий тягач RENAULT PREMIUM, номер шасі:
VF624GPA000022001, д.н.з. АА 7309 HA, а на напівпричіп та на другий транспортий засіб з напівпричепом ніяких підтверджуючих документів не надає.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 1 підпункт 1.2, Замовник вимагав у складі пропозиції надати Копію посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12).
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не надано у складі пропозиції Копію посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
5. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 1 підпункт 1.2, Замовник вимагав у складі пропозиції надати копію свідоцтва підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не надано у складі пропозиції копію свідоцтва підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі.
У складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС міститься лише Свідоцтво серія К-Р № 040/2020, у якому згідно приміток вказано: «Свідоцтво не є документом на право керування транспортним засобом, що перевозить небезпечні вантажі, та виконання функцій уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів.»
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-08-009937-a ID у PROZORRO d6f45cacead7404caf3c9baadaadc39a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" .
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРГА на рішення замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ( номер закупівлі UA-2024-07-08-009937-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO d6f45cacead7404caf3c9baadaadc39a (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-08-009937-a) ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено: 08.07.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. 12.08.2024 р. згідно протоколу № 12/08-2 від 12.08.2024 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 3 підпункт 1, Замовник вимагав у складі пропозиції надати Виписку з балансу Учасника, що підтверджує наявність в учасника установки спалювання відходів (сміттєспалювальної печі/інсенераторного комплексу чи ін.). Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС у виписці з балансу відсутня наявність в учасника установки спалювання відходів (сміттєспалювальної печі/інсенераторного комплексу чи ін.). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 3 підпункт 3, Замовник вимагав у складі пропозиції надати на підтвердження права власності на установку спалювання відходів учасник надає документи, що підтверджують право власності, а саме копія договору підтверджуючого право власності на піч з усіма невід'ємними додатками або копія накладної чи ін.документа, що підтверджує набуття права власності. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня стара редакція додатків у договорі № 01-10/12 про відступлення права вимоги, тим самим, договір надано не в повному обсязі. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 3 підпункт 4, Замовник вимагав у складі пропозиції надати: Довідку про наявність власного або залученого на інших законних підставах спеціалізованого транспортного засобу, який успішно пройшов обов’язковий технічний контроль. На підтвердження надати: - на власний спецтранспорт надати копію свідоцтва про реєстрацію , або на залучений спецтранспорт копію договору оренди/лізингу/послуг. У складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС надає договір оренди з ТОВ «АВС-ТРАНС» №110324 у якому вказані які транспортні засоби надаються в оренду, а саме: - вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, марки BARGER, моделі SAPL 24 LT, номер шасі: WDB9340331L772553, д.н.з. КА 5026 ВВ; - загальний. напівпричіп - загальний н\пр-бортовий-тентований, марки MERCEDES-BENZ, моделі ACTROS 1841LS, номер шасі: VA9USLAKTDFZT0388, д.н.з. AA 3994 XI; - спеціалізований вантажний сідловий тягач RENAULT PREMIUM, номер шасі: VF624GPA000022001, д.н.з. АА 7309 HA; - спеціалізований напівпричіп н/пр фургон ізотермічний, марки SCHMITZ моделі SKO 24, номер шасі WSM00000005081912, д.н.з. АА 0938 XL. Натомість, учасник ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, на підтвердження щодо залученого спецтранспорту надає у складі своєї пропозиції лише копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу спеціалізований вантажний сідловий тягач RENAULT PREMIUM, номер шасі: VF624GPA000022001, д.н.з. АА 7309 HA, а на напівпричіп та на другий транспортий засіб з напівпричепом ніяких підтверджуючих документів не надає. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 4. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 1 підпункт 1.2, Замовник вимагав у складі пропозиції надати Копію посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12). Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не надано у складі пропозиції Копію посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 5. Згідно до тендерної тендерної документації додатку 1 пунку 1 підпункт 1.2, Замовник вимагав у складі пропозиції надати копію свідоцтва підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не надано у складі пропозиції копію свідоцтва підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі. У складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС міститься лише Свідоцтво серія К-Р № 040/2020, у якому згідно приміток вказано: «Свідоцтво не є документом на право керування транспортним засобом, що перевозить небезпечні вантажі, та виконання функцій уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів.» З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України. ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-08-009937-a ID у PROZORRO d6f45cacead7404caf3c9baadaadc39a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" . 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА На умови тендерної документації
Номер:
1f9d83b466454a3abc38d3c6b0481e58
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-08-009937-a.b1
Назва:
СКАРГА
На умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір оренди Мерседес.pdf 12.07.2024 12:26
- Скарга АМКУ Львів Інфекційна.docx 12.07.2024 12:26
- ТО Мерседес 11.2024.pdf 12.07.2024 12:26
- ТО МАН 23.02.2025.pdf 12.07.2024 12:26
- Тех паспорт Мерседес.pdf 12.07.2024 12:26
- Скарга АМКУ Львів Інфекційна.pdf.p7s 12.07.2024 12:26
- Тех паспорт МАН.pdf 12.07.2024 12:26
- Договір оренди МАН.pdf 12.07.2024 12:26
- Роз'яснення Головного Сервісного центру МВС України від 09.05.2024 року.pdf 12.07.2024 12:26
- Скарга АМКУ Львів Інфекційна.pdf 12.07.2024 12:26
- sign.p7s 12.07.2024 12:31
- Рішення від 15.07.2024 № 12100.pdf 15.07.2024 19:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2024 № 12497.pdf 23.07.2024 13:35
- Рішення від 22.07.2024 № 12497.pdf 25.07.2024 10:27
- 491.pdf 17.07.2024 14:06
- пояснення_по_суті_скарги_медичні_відходи.docx 17.07.2024 14:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2024 12:55
Дата розгляду скарги:
22.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2024 19:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.07.2024 10:28
Дата виконання рішення Замовником:
29.07.2024 15:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
32f3e445738a4047adac7502f9586570
Заголовок пункту скарги:
Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«А-ЕНЕРГО»
вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район,
Запорізька область, Україна,70406
код ЄДРПОУ 40277858
р/р UA753138490000026007010004898 в АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК», МФО 313849
тел. . (066)-421-38-78, (067)737-13-18
Вих №2-12072 від 12.07.2024р.
Найменування органу Комісія антимонопольного
оскарження: комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, Україна, м.Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ
рішення, дії або бездіяльність ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ
якого оскаржуються: ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄРДПОУ: 01984263
79010, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 54
Телефон: + 380938032672
e-mail infekciyna@ukr.net
Ім’я (найменування), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
місце проживання ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
(місцезнаходження) «А-ЕНЕРГО"
суб’єкта оскарження ЄДРПОУ 40277858
70406, вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізька область, Україна
тел. (066)421 38 78
e-mail: aenergo2024@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-08-009937-a
ІD у ЦБД:: d6f45cacead7404caf3c9baadaadc39a
СКАРГА
На умови тендерної документації
08.07.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами)» з очікуваною вартістю 570 000,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
-Закону України «Про управління відходами»
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
підпунктом 4 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає:
«-- свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів.».
Скаржник не погоджується з встановленням даної вимоги виходячи з наступного:
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДКУ видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.
Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:
- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;
- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL
- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);
- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.
Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».
Додатково Скаржник звернувся з зверненням до Головного Сервісного центру Міністерства Внутрішніх справ України (далі- ГСЦ МВС України) для надання роз’яснень щодо необхідності отримання свідоцтва про допущення на транспорті засоби якими користується Скаржник виходячи з переліку небезпечних відходів на які Скаржнику видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
У відповіді на звернення ГСЦ МВС України зазначає наступне:
«… Враховуючи вищезазначене, отримання свідоцтв про допущення транспортних засобі до перевезення визначених небезпечних вантажів на транспортні засоби для перевезення небезпечних вантажів, крім транспортних засобів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU не вимагається.»
Враховуючи вищенаведене, Замовник встановлюючи дану вимогу в умовах Документації обмежує участь Скаржника у публічній закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та до інших учасників закупівлі, що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Як доказ Скаржник надає на розгляд Комісії:
1. Відповідь на звернення Скаржника ГСЦ МВС України №39/12439-13006-2024 від 09.05.2024 року.
2. Договори оренди транспортних засобів Скаржника.
3. Технічні паспорти орендованих транспортних засобів Скаржника.
4. Протоколи перевірки технічного стану орендованих транспортних засобів Скаржника.
5. Витяг Державної служби з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) від 17.01.2020 року (Наказ про видачу ліцензії №9 від 10.01.2020 року).
Замовник не довів та документально не підтвердив становлення даної вимоги в умовах Тендерної документації.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до умов тендерної документації.
Додатки до скарги:
1. Відповідь на звернення Скаржника ГСЦ МВС України №39/12439-13006-2024 від 09.05.2024 року.
2. Договори оренди транспортних засобів Скаржника.
3. Технічні паспорти орендованих транспортних засобів Скаржника.
4. Протоколи перевірки технічного стану орендованих транспортних засобів Скаржника.
5. Витяг Державної служби з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) від 17.01.2020 року (Наказ про видачу ліцензії №9 від 10.01.2020 року).
«А-ЕНЕРГО»
вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район,
Запорізька область, Україна,70406
код ЄДРПОУ 40277858
р/р UA753138490000026007010004898 в АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК», МФО 313849
тел. . (066)-421-38-78, (067)737-13-18
Вих №2-12072 від 12.07.2024р.
Найменування органу Комісія антимонопольного
оскарження: комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, Україна, м.Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ
рішення, дії або бездіяльність ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ
якого оскаржуються: ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄРДПОУ: 01984263
79010, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 54
Телефон: + 380938032672
e-mail infekciyna@ukr.net
Ім’я (найменування), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
місце проживання ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
(місцезнаходження) «А-ЕНЕРГО"
суб’єкта оскарження ЄДРПОУ 40277858
70406, вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізька область, Україна
тел. (066)421 38 78
e-mail: aenergo2024@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-08-009937-a
ІD у ЦБД:: d6f45cacead7404caf3c9baadaadc39a
СКАРГА
На умови тендерної документації
08.07.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами)» з очікуваною вартістю 570 000,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
-Закону України «Про управління відходами»
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
підпунктом 4 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає:
«-- свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів.».
Скаржник не погоджується з встановленням даної вимоги виходячи з наступного:
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДКУ видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.
Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:
- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;
- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL
- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);
- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.
Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».
Додатково Скаржник звернувся з зверненням до Головного Сервісного центру Міністерства Внутрішніх справ України (далі- ГСЦ МВС України) для надання роз’яснень щодо необхідності отримання свідоцтва про допущення на транспорті засоби якими користується Скаржник виходячи з переліку небезпечних відходів на які Скаржнику видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
У відповіді на звернення ГСЦ МВС України зазначає наступне:
«… Враховуючи вищезазначене, отримання свідоцтв про допущення транспортних засобі до перевезення визначених небезпечних вантажів на транспортні засоби для перевезення небезпечних вантажів, крім транспортних засобів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU не вимагається.»
Враховуючи вищенаведене, Замовник встановлюючи дану вимогу в умовах Документації обмежує участь Скаржника у публічній закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та до інших учасників закупівлі, що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Як доказ Скаржник надає на розгляд Комісії:
1. Відповідь на звернення Скаржника ГСЦ МВС України №39/12439-13006-2024 від 09.05.2024 року.
2. Договори оренди транспортних засобів Скаржника.
3. Технічні паспорти орендованих транспортних засобів Скаржника.
4. Протоколи перевірки технічного стану орендованих транспортних засобів Скаржника.
5. Витяг Державної служби з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) від 17.01.2020 року (Наказ про видачу ліцензії №9 від 10.01.2020 року).
Замовник не довів та документально не підтвердив становлення даної вимоги в умовах Тендерної документації.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до умов тендерної документації.
Додатки до скарги:
1. Відповідь на звернення Скаржника ГСЦ МВС України №39/12439-13006-2024 від 09.05.2024 року.
2. Договори оренди транспортних засобів Скаржника.
3. Технічні паспорти орендованих транспортних засобів Скаржника.
4. Протоколи перевірки технічного стану орендованих транспортних засобів Скаржника.
5. Витяг Державної служби з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) від 17.01.2020 року (Наказ про видачу ліцензії №9 від 10.01.2020 року).
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
Роз'яснення Головного Сервісного центру МВС України від 09.05.2024 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до умов тендерної документації.