• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Контейнери для зберігання

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний), вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська область, 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 60 календарних днів від дати отримання замовлення на товар, протягом 4 кварталу 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 048 879,60 грн. без ПДВ / 1 258 655,52 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.08.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого рахунку від Постачальника та підписаної видаткової накладної на Товар (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на Товар та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата за Товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

1 048 879.60 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 244.40 UAH
Період оскарження: 08.07.2024 16:55 - 02.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація переможця

Номер: 6ff565d0f80e42cf846813ed95f61e10
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-08-009777-a.a2
Назва: Дискваліфікація переможця
Вимога:
ТОВ «ТД «РОБОТЕНКС» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" про визначення ТОВ "ДЕЗКОМ" Переможцем Процедури закупівлі, оскільки воно є передчасним, незаконним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому пунктом 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, згідно вимог закупівлі Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Редакція 2), ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-08-009777-a Замовником Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація морського порту Південний), код за ЄДРПОУ 38728549 у Додатку 5 (Технічна специфікація) зазначено наступне: «Вимоги до предмету закупівлі: "Вимоги до Учасника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля при постачанні товару, що є предметом закупівлі: Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Під час постачання товару Учасник повинен вживати заходи для захисту довкілля від забруднення. Товари, що є предметом закупівлі, повинні бути виконані із екологічно безпечних матеріалів, які не впливають на довкілля та відповідають основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та чинному природоохоронному законодавству. Поставка товару здійснюється згідно замовлення, протягом 4 кварталу 2024 року, силами та засобами Постачальника на умовах DDР згідно Інкотермс – 2020 (ціна доставки має бути включена в вартість товару). Розвантаження товару силами Замовника. Термін поставки товару не більше 60 календарних днів від дати отримання (в тому числі засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою) замовлення на Товар. Приймання ТМЦ за кількістю і якістю здійснюється в присутності комісії Замовника згідно вимог «Положення про порядок приймання товарно-матеріальних цінностей у ПФ ДП «АМПУ»(адміністрація МП Південний). Згідно з вимогами діючого Положення про забезпечення пропускного та внутрішньооб’єктового режиму на території ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) для роботи та прибування на території Замовника обов’язкове: - оформлення перепусток на територію Замовника для персоналу Постачальника за власний рахунок Постачальника; - проходження інструктажів з охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки, дії у надзвичайних ситуацій, правил дорожнього руху. Місце поставки товару: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул.Берегова 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) . Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість товару, його відповідність діючим стандартам протягом гарантійного строку експлуатації Товару (не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки, але не менш, ніж встановлено виробником товару). Гарантійні зобов’язання на товар починаються з дати підписання Сторонами належним чином оформленої видаткової накладної. Товар повинен поставлятися в перевіреному і готовому до використання за призначенням стані та у необхідній комплектації. В момент постачання товар повинен супроводжуватися відповідним документом, який підтверджує відповідність якості запропонованого товару: технічний паспорт.» Разом з тим, учасником ТОВ "ДЕЗКОМ" не виконано вищезазначені вимоги закупівлі Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Редакція 2), ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-08-009777-a, зокрема: 1) Відсутність документів, що підтверджують дотримання екологічних вимог Згідно з тендерною документацією, Учасник повинен був надати документи, що підтверджують відповідність товару екологічним вимогам. Всупереч зазначеним вимогам, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕЗКОМ" не надано довідки щодо заходів із захисту довкілля. Крім того, ТОВ "ДЕЗКОМ" не надало жодного документа, який би підтверджував екологічну відповідність товару, що є порушенням умов тендерної документації та норм чинного законодавства. Це може бути підставою для визнання тендерної пропозиції такого учасника недійсною. Отже, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДЕЗКОМ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель необхідно здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, у тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності / нікчемності договору. 2) Відсутність підтвердження умов поставки товару Згідно з умовами тендеру, постачальник повинен підтвердити, що ціна доставки включена у вартість товару, а також надати інформацію про терміни поставки та умови приймання товару. Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити вимоги щодо подання документів, які підтверджують відповідність товару та умов його поставки. Проте, ТОВ "ДЕЗКОМ" не надало відповідних підтверджуючих документів умов поставки Товару, що є порушенням вимог тендерної документації, а саме: 1. що ціна доставки включена в вартість товару; 2. який термін поставки товару; 3. підтвердження умов приймання Товару. 3) Неточності у технічних характеристиках товару Крім того, в файлі «технична» вих. №2/12 від 02.08.2024 року «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» Додаток 1 зазначено: «Контейнер-кладова 20-футовий металевий, новий виготовлений не раніше 2024 року», «Підлога: сталеві П-подібні балки і вологостійка фанера товщиною не менше 21мм» та «настіл підлоги: вологостійка фанера товщиною не менше 21мм». Тобто, Учасником не вказано чіткі параметри, точні технічні параметри матеріалів підлоги не конкретизовано, що в свою чергу свідчить про порушення вимог тендерної документації щодо чіткої відповідності характеристик товару. Відповідно до частини 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники процедури закупівлі подають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Неточності у специфікації можуть свідчити про те, що учасник не забезпечив відповідність товару технічним вимогам. 4) Відсутність додатку 4/1 у тендерній документації У файлі «згода» вих. №3/12 від 16.07.2024 року викладено Згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в тендерній документації згідно ДОДАТКУ 4/1. Але тендерна документація до закупівлі Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Редакція 2) не містить Додатку 4/1. Таким чином, визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ДЕЗКОМ" свідчить про порушення принципів закупівель щодо обʼєктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, оскільки пропозиція учасника ТОВ "ДЕЗКОМ" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена згідно вимог статті 31 Закону. У випадку відхилення даної вимоги ТОВ «ТД «РОБОТЕНКС» буде змушений звернутись до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі від 16.09.2024 р. Відповідь на вимогу (подання вимоги – 13.09. 2024 о 08:52 год.; номер вимоги: UA-2024-07-08-009777-a.а2) по відкритим торгам на предмет закупівлі: Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-08-009777-a. Стосовно вимоги від учасника процедури закупівлі ТОВ "ТД "РОБОТЕНКС", код ЄДРПОУ: 43895996, оприлюдненої в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне: Щодо першого та другого питання: Тендерну документацію (далі – ТД) на предмет закупівлі: Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про здійснення особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (зі змінами, далі – Особливості). Зокрема зазначена ТД містить всі відомості встановлені статтею 22 Закону. Також відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей ТД містить Перелік документів та/або інформації, які повинен надати учасник процедури закупівлі замовнику (Додаток 2 до ТД). Відповідно до норм Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Отже, керуючись нормами статті 29 Закону, замовником була розглянута тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДЕЗКОМ» на відповідність саме вимогам тендерної документації та відповідно за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЕЗКОМ» було прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі. Щодо третього питання: Також слід зазначити, що відповідно до частини 6 Додатку 2 до ТД учасник процедури закупівлі може надати інші документи на розсуд учасників процедури закупівлі та відповідно до підпункту «Д» частини «Примітка» Додатку 2 до ТД зазначено, що не буде вважатися невідповідністю зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам цієї тендерної документації або зазначення інформації з помилками/друкарськими помилками, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому(их) документі(ах), що наданий(і) у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі на підтвердження інформації, зазначеної в основному документі. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ ТД та частини 4 Переліку документів та/або інформації, які повинен надати учасник процедури закупівлі замовнику (Додаток 2 до ТД) встановлена вимога щодо надання інформації та/або документів, що підтверджує необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: у т.ч., але не виключно Заповнену та підписану з боку учасника «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» за встановленою формою згідно Додатку 1 до ТД. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ДЕЗКОМ» було надано документ від 02.08.2024 № 2/12 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» за формою згідно Додатку 1 до ТД та документ «Паспорт. Контейнер-кладова 20-футовий», які містять всі відомості щодо пропонованого ним товару. Щодо четвертого питання: Учасником ТОВ «ДЕЗКОМ» на вимогу пункту 3.10 частини 3 Додатку 2 до ТД згідно до форми встановленої у додатку 4 до ТД, було надано документ від 16.07.2024 № 3/12 «Згода учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в тендерній документації» та слід зазначити, що вимога щодо нумерації зазначеного документу у відповідності з нумерацією, яка визначена в ТД замовником не встановлювалася Враховуючи все вищезазначене, замовник діяв в рамках Закону та вимог тендерної документації, розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЕЗКОМ» було здійснено з дотриманням усіх принципів здійснення закупівлі, встановлених статтею 5 Закону та з урахуванням положень тендерної документації на предмет закупівлі: Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, у зв’язку з чим підстави для задоволення вимоги – відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на дії Замовника в межах публiчної закупiвлi UA-2024-07-08-009777-a

Номер: 1261fd6c49654660918eff0d73102c4c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-08-009777-a.a1
Назва: Скарга на дії Замовника в межах публiчної закупiвлi UA-2024-07-08-009777-a
Скарга:
Дата розгляду скарги: 28.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.08.2024 16:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.09.2024 16:43
Автор: ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР", Даниїл Якимець +380971079977 deka.container@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5f9561155b154237bdc9ff567a6e11b1
Заголовок пункту скарги: Порушення має дискримінаційний характер, оскільки відсутні формальні підстави відхилення тендерної пропозиції, а саме не прийнятття замовником технічного ппаспорту та сертифікату перевірки
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 55 Особливостей передбачено оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно з ч.1 ст. 56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. І. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ»). Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770 ІІ. Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" код ЄДРПОУ 44849909, Юридична та поштова адреса: 01033, Україна, місто Київ, вулиця Володимирська, будинок, 89 ІІІ. Предмет закупівлі: Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. ІV. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Підставою для подання скарги є прийняття рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій, чим порушено вимоги ч. 1 та ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції суб’єкта оскарження, яке, відповідно до усталеної практики АМКУ є дискримінаційним. Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» (далі - Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ідентифікатор UA-2024-07-08-009777-a щодо закупівлі: Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" (далі – Учасник) взяло участь у зазначених торгах.
За результатами проведеного аукціону ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» запропоновано найбільш економічно вигідну ціну за предметом закупівлі. Під час розгляду тендерних пропозицій, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" (Протокол розгляду тендерної пропозиції №301 від 14.08.2024) як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі. ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника від 14 серпня 2024 року. Вважаємо, що таке рішення є хибним, безпідставним та таким, що призвело до порушення прав та регламентованих чинним законодавством інтересів ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР». Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Підстава відхилення тендерної пропозиції №1 У складі тендерної пропозиції не було надано паспорту від виробника на товар за предметом закупівлі, який пропонується учасником процедури закупівлі, а надано документ «Технічний паспорт контейнер морський 20 футів» (вих. № 31072024/22 від 31.07.2024) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури. Відповідно до пункту 4.2 частини 4 Додатку 2 до Тендерної документації (далі – ТД) передбачено надання оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копію паспорту від виробника на товар за предметом закупівлі, який пропонується учасником процедури закупівлі. Разом з тим, відповідно до п.7 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. З огляду на те, що Замовником не зазначено, що товар не відповідає установленим вимогам, Замовником визнано, що технічні характеристики товару відповідають установленим вимогам згідно поданого технічного паспорту. В рішенні про відмову Замовник підтверджує подання учасником технічного паспорту, а тому відсутні формальні підстави відхилення тендерної пропозиції в цій частині. Підстава відхилення тендерної пропозиції №2. Згідно пункту 4.3 частини 4 Додатку 2 до ТД вимагалося надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Сертифікат(и) (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія), виданих виробнику товару, на відповідність вимогам стандартів ISO в межах виготовлення (виробництва) та випробування контейнерів. Як зазначено в рішенні ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» не надано Сертифікат(и), виданих виробнику товару, на відповідність вимогам стандартів ISO. Умовами тендерної документації від учасників вимагалось надання у складі тендерної пропозиції документа, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Крім того, цією ж документацією визначено, що пропозиція та всі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання тендерної пропозиції та документів іншою мовою вони повинні мати переклад українською мовою. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» надано Сертифікат перевірки №BVCT 2180913/S який виданий Виробником товару - Grand Vieu,Container Trading (UK) Co., Ltd 14.05.2024 року з перекладом на українську мову в якому засвідчується, що контейнери вироблені у відповідності до типової конструкції, контейнери було перевірено на відповідність правилам, що застосовуються. Відповідно до заявлених технічних вимог (Додаток 5 тендерної документації) технічні характеристики контейнерів виробника наданих в технічному паспорті та в сертифікаті перевірки відповідають умовам технічної специфікації. Крім того, слід зазначити добровільність сертифікації ISO в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні жодним чином не дозволяє обґрунтувати обов’язкової необхідності отримання та надання сертифікатів ISO, що вимагається Замовником в Додатку 2 до ТД.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки Відповідно до статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність. Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" (далі - Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом). Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам. При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органі з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності. Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь- яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт. Процес акредитації підтверджує, що орган сертифікації за певним стандартом має необхідну компетенцію та неупередженість для цього. Відповідно до правових норм ст.10 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" Національний орган України з акредитації має право, а не зобов’язаний, акредитувати органи з оцінки відповідності. Таким чином, вимога, встановлена Замовником в Документації, щодо надання сертифіката на відповідність вимогам стандартів ISO є неправомірною та дискримінаційною. Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5439-р/пк-пз від 16.08.2022. Варто також зазначити, відповідно до Додатку 5 тендерної документації: «Товар повинен бути в точній відповідності з технічними вимогами». Прийняття рішення Замовником щодо не відповідності заявленим технічним характеристикам є дискримінаційним, оскільки замовник зобов’язаний надавати можливість для учасників запропонувати еквівалент продукції із зазначенням меж відхилення (допуску, похибки тощо). Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Отже, Скаржник не порушив вимоги ТД в цій частині, тому його пропозиція конкурсних торгів була відхилена Замовником неправомірно з наведених вище підстав. Отже, аналізуючи вищезазначене вважаємо, що в діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що є грубим порушенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи наведену вище інформацію, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» прийняте 14.08.2024 року. Таким чином, з огляду на вищезазначене, з урахуванням ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей,
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Задовольнити скаргу ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР». 3. Зобов’язати Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ») скасувати рішення від 14.08.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» (протокол №301 від 14.08.2024). 4. Зобов’язати Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ») визнати переможцем ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» за результати проведеного аукціону
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника