-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери для зберігання
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Контейнери для зберігання за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний), вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська область, 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 60 календарних днів від дати отримання замовлення на товар, протягом 4 кварталу 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 048 879,60 грн. без ПДВ / 1 258 655,52 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.08.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого рахунку від Постачальника та підписаної видаткової накладної на Товар (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на Товар та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата за Товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
мін. крок: 0.5% або 5 244.40 UAH
Дискваліфікація переможця
Документів не завантажено.
Скарга на дії Замовника в межах публiчної закупiвлi UA-2024-07-08-009777-a
- csc сертифікат завірений 2024..pdf 19.08.2024 12:13
- Протокол №301..docx 19.08.2024 12:13
- Тендерна Документація Контейнери для зберігання.docx 19.08.2024 12:13
- технічний паспорт 20 фт .pdf 19.08.2024 12:13
- Скарга АМКУ ТОВ Дека Контейнер.pdf 19.08.2024 12:13
- sign.p7s 19.08.2024 12:14
- Рішення від 21.08.2024 № 14092.pdf 21.08.2024 16:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2024 № 14455.pdf 29.08.2024 14:28
- Рішення від 28.08.2024 № 14455.pdf 02.09.2024 16:43
- Пояснення по суті скарги.docx 22.08.2024 16:32
- Пояснення по суті скарги.pdf 22.08.2024 16:32
Пункт скарги
За результатами проведеного аукціону ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» запропоновано найбільш економічно вигідну ціну за предметом закупівлі. Під час розгляду тендерних пропозицій, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" (Протокол розгляду тендерної пропозиції №301 від 14.08.2024) як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі. ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника від 14 серпня 2024 року. Вважаємо, що таке рішення є хибним, безпідставним та таким, що призвело до порушення прав та регламентованих чинним законодавством інтересів ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР». Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Підстава відхилення тендерної пропозиції №1 У складі тендерної пропозиції не було надано паспорту від виробника на товар за предметом закупівлі, який пропонується учасником процедури закупівлі, а надано документ «Технічний паспорт контейнер морський 20 футів» (вих. № 31072024/22 від 31.07.2024) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури. Відповідно до пункту 4.2 частини 4 Додатку 2 до Тендерної документації (далі – ТД) передбачено надання оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копію паспорту від виробника на товар за предметом закупівлі, який пропонується учасником процедури закупівлі. Разом з тим, відповідно до п.7 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. З огляду на те, що Замовником не зазначено, що товар не відповідає установленим вимогам, Замовником визнано, що технічні характеристики товару відповідають установленим вимогам згідно поданого технічного паспорту. В рішенні про відмову Замовник підтверджує подання учасником технічного паспорту, а тому відсутні формальні підстави відхилення тендерної пропозиції в цій частині. Підстава відхилення тендерної пропозиції №2. Згідно пункту 4.3 частини 4 Додатку 2 до ТД вимагалося надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Сертифікат(и) (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія), виданих виробнику товару, на відповідність вимогам стандартів ISO в межах виготовлення (виробництва) та випробування контейнерів. Як зазначено в рішенні ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» не надано Сертифікат(и), виданих виробнику товару, на відповідність вимогам стандартів ISO. Умовами тендерної документації від учасників вимагалось надання у складі тендерної пропозиції документа, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Крім того, цією ж документацією визначено, що пропозиція та всі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання тендерної пропозиції та документів іншою мовою вони повинні мати переклад українською мовою. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» надано Сертифікат перевірки №BVCT 2180913/S який виданий Виробником товару - Grand Vieu,Container Trading (UK) Co., Ltd 14.05.2024 року з перекладом на українську мову в якому засвідчується, що контейнери вироблені у відповідності до типової конструкції, контейнери було перевірено на відповідність правилам, що застосовуються. Відповідно до заявлених технічних вимог (Додаток 5 тендерної документації) технічні характеристики контейнерів виробника наданих в технічному паспорті та в сертифікаті перевірки відповідають умовам технічної специфікації. Крім того, слід зазначити добровільність сертифікації ISO в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні жодним чином не дозволяє обґрунтувати обов’язкової необхідності отримання та надання сертифікатів ISO, що вимагається Замовником в Додатку 2 до ТД.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки Відповідно до статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність. Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" (далі - Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом). Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам. При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органі з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності. Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь- яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт. Процес акредитації підтверджує, що орган сертифікації за певним стандартом має необхідну компетенцію та неупередженість для цього. Відповідно до правових норм ст.10 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" Національний орган України з акредитації має право, а не зобов’язаний, акредитувати органи з оцінки відповідності. Таким чином, вимога, встановлена Замовником в Документації, щодо надання сертифіката на відповідність вимогам стандартів ISO є неправомірною та дискримінаційною. Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5439-р/пк-пз від 16.08.2022. Варто також зазначити, відповідно до Додатку 5 тендерної документації: «Товар повинен бути в точній відповідності з технічними вимогами». Прийняття рішення Замовником щодо не відповідності заявленим технічним характеристикам є дискримінаційним, оскільки замовник зобов’язаний надавати можливість для учасників запропонувати еквівалент продукції із зазначенням меж відхилення (допуску, похибки тощо). Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Отже, Скаржник не порушив вимоги ТД в цій частині, тому його пропозиція конкурсних торгів була відхилена Замовником неправомірно з наведених вище підстав. Отже, аналізуючи вищезазначене вважаємо, що в діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що є грубим порушенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи наведену вище інформацію, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» прийняте 14.08.2024 року. Таким чином, з огляду на вищезазначене, з урахуванням ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей,
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Задовольнити скаргу ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР». 3. Зобов’язати Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ») скасувати рішення від 14.08.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» (протокол №301 від 14.08.2024). 4. Зобов’язати Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ») визнати переможцем ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» за результати проведеного аукціону
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ ТОВ Дека Контейнер
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ ТОВ Дека Контейнер.pdf
-
-
Назва доказу:
csc сетрифікат завірений 2024.pdf
-
Повʼязаний документ:
csc сертифікат завірений 2024..pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол Замовника №301 від 14.08.2024
-
Повʼязаний документ:
Протокол №301..docx
-
-
Назва доказу:
Технічний паспорт 20 фт
-
Повʼязаний документ:
технічний паспорт 20 фт .pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна Документація Контейнери для зберігання.docx
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника. Зобов’язати Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ») визнати переможцем ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» за результатами проведеного аукціону.