-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Димові труби та фасонні частини до них
Завершена
139 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 397.50 UAH
мін. крок: 1% або 1 397.50 UAH
Період оскарження:
08.07.2024 16:21 - 13.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
121af2cd322249f6afe19cd22bc3833e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-08-009215-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 5.docx 22.07.2024 14:54
- Скарга.docx 22.07.2024 14:54
- ТД_.docx 22.07.2024 14:54
- протокол 23_1.pdf 22.07.2024 14:54
- Додаток 2.docx 22.07.2024 14:54
- Додаток 1.docx 22.07.2024 14:54
- Скарга.pdf.p7s 22.07.2024 14:54
- Додаток 6.docx 22.07.2024 14:54
- Додаток 3.docx 22.07.2024 14:55
- Додаток 4.docx 22.07.2024 14:55
- Скарга.pdf 22.07.2024 14:55
- sign.p7s 22.07.2024 22:43
- рішення від 25.07.2024 № 12738.pdf 25.07.2024 17:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2024 № 13204.pdf 05.08.2024 12:50
- рішення від 02.08.2024 № 13204.pdf 07.08.2024 10:32
- Технічна пропозиція (1).pdf 26.07.2024 09:36
- Надання роз'яснень АМКУ.docx 26.07.2024 09:36
- Надання інформації.pdf 26.07.2024 09:36
- проотокол 23_2.pdf 14.08.2024 10:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 14:35
Дата розгляду скарги:
02.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.07.2024 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.08.2024 10:32
Дата виконання рішення Замовником:
14.08.2024 10:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне підприємство "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" (Код ЄДРПОУ: 31557119) скасувало рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ: 43017206) переможцем за процедурою закупівлі — " Димові труби та фасонні частини до них ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-08-009215-a протоколом від 14.08.2024 № 23/2 (копія протоколу надається).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0d9abed672ac43e1b226db148c07f18c
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
08.07.2024 року КП "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Димові труби та фасонні частини до них» з очікуваною вартістю 139 750 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА»;
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП».
18.07.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ № 23/1 від 18.07.2024 року, відповідно до якого переможцем відкритих торгів з особливостями по процедурі закупівлі UA-2024-07-08-009215-a визнано ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА».
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення Учасника ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА» переможцем Процедури закупівлі.
Аналізуючи документи, подані ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції, Скаржник доходить до висновку про їх невідповідність вимогам тендерної документації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.1 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Згідно вимог ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати документи та інформацію, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі. Зокрема, в цій частині вимог тендерної документації, Замовник вимагав надати копії документів виробника (сертифікату якості та/або паспорта та/або етикетки та/або каталогу, тощо), які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого Товару.
На виконання зазначених вимог ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА» не було надано жодних документів виробника (сертифікату якості та/або паспорта та/або етикетки та/або каталогу, тощо), які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого Товару.
Разом з тим, ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА» у складі пропозиції було надано недійсний сертифікат відповідності, який зареєстровано у Реєстрі ОС та ОВ "ВЕРІТЕСТ" за № UA-OC.0344-23, що має термін дії з 12.07.2023 до 11.07.2024 року на конструкції для видалення димових газів (що не містив інформацію про фактичні характеристики запропонованого Товару), та який був недійсний станом на дату подання пропозиції.
Просимо Комісію звернути увагу, що Процедуру закупівлі Замовник проводить вдруге. В закупівлі за № UA-2024-06-20-004997-a Замовник дискваліфікував пропозицію ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП». В відповідному протоколі відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП», вказував що не було надано копії документів виробника, які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого товару.
Але Процедурі закупівлі, Замовник наразі змінив підхід до оцінки пропозицій учасників про що свідчить визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА», який не надав копій документів виробника, які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого товару, як це вимагалось тендерною документацією.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визнав переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА», чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА»;
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП».
18.07.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ № 23/1 від 18.07.2024 року, відповідно до якого переможцем відкритих торгів з особливостями по процедурі закупівлі UA-2024-07-08-009215-a визнано ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА».
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення Учасника ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА» переможцем Процедури закупівлі.
Аналізуючи документи, подані ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції, Скаржник доходить до висновку про їх невідповідність вимогам тендерної документації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.1 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Згідно вимог ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати документи та інформацію, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі. Зокрема, в цій частині вимог тендерної документації, Замовник вимагав надати копії документів виробника (сертифікату якості та/або паспорта та/або етикетки та/або каталогу, тощо), які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого Товару.
На виконання зазначених вимог ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА» не було надано жодних документів виробника (сертифікату якості та/або паспорта та/або етикетки та/або каталогу, тощо), які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого Товару.
Разом з тим, ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА» у складі пропозиції було надано недійсний сертифікат відповідності, який зареєстровано у Реєстрі ОС та ОВ "ВЕРІТЕСТ" за № UA-OC.0344-23, що має термін дії з 12.07.2023 до 11.07.2024 року на конструкції для видалення димових газів (що не містив інформацію про фактичні характеристики запропонованого Товару), та який був недійсний станом на дату подання пропозиції.
Просимо Комісію звернути увагу, що Процедуру закупівлі Замовник проводить вдруге. В закупівлі за № UA-2024-06-20-004997-a Замовник дискваліфікував пропозицію ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП». В відповідному протоколі відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП», вказував що не було надано копії документів виробника, які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого товару.
Але Процедурі закупівлі, Замовник наразі змінив підхід до оцінки пропозицій учасників про що свідчить визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА», який не надав копій документів виробника, які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого товару, як це вимагалось тендерною документацією.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визнав переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА», чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
протокол 23_1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір