-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шини для транспортних засобів у відповідності до коду ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 34350000-5- Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Торги відмінено
502 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 512.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 512.50 UAH
Період оскарження:
08.07.2024 15:05 - 13.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
9b64f2b7723740b3b18b36c8521de7e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-08-007496-a.a1
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 19 Гарантійний лист.pdf 27.07.2024 19:24
- ТД .docx 27.07.2024 19:24
- Додаток 3.docx 27.07.2024 19:24
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 27.07.2024 19:24
- Протокол щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника.pdf 27.07.2024 19:24
- sign.p7s 27.07.2024 19:25
- рішення від 30.07.2024 № 12980.pdf 30.07.2024 17:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2024 № 13517.pdf 09.08.2024 15:06
- рішення від 08.08.2024 № 13517.pdf 13.08.2024 11:07
- Тендерна документація 01.08.2024 15:46
- Додаток 1 01.08.2024 15:46
- Додаток 2 01.08.2024 15:46
- Додаток 3 01.08.2024 15:46
- Додаток 4 01.08.2024 15:46
- Тендерна документація 01.08.2024 15:46
- Додаток 2 01.08.2024 15:46
- Додаток 1 01.08.2024 15:46
- Додаток 3 01.08.2024 15:46
- Додаток 4 01.08.2024 15:46
- Довідка попередня співпраця 01.08.2024 15:46
- Довідка ст. 17, п. 45, 47 01.08.2024 15:46
- Довідка повноваження 01.08.2024 15:46
- Довідка про систему оподаткування 01.08.2024 15:46
- Довідка не ліцензування 01.08.2024 15:46
- Довідка-Гарантійний лист про заходи із захисту довкілля 01.08.2024 15:46
- Лист-згода про обробку п.д. 01.08.2024 15:46
- Довідка субпідрядники, співвиконавці 01.08.2024 15:46
- Довідка про місце здійснення підприємницької діяльності (місцезнаходження) 01.08.2024 15:46
- Довідка щодо відсутності зв'язків з рф, рб та іраном 01.08.2024 15:46
- Гарантійний лист відсутність санкцій 01.08.2024 15:46
- Довідка з інформацією про Учасника 01.08.2024 15:46
- Порівняльна таблиця 01.08.2024 15:46
- Довідка - Лист-пояснення щодо несертифікації товару 01.08.2024 15:46
- Лист-згода з проектом договору 01.08.2024 15:46
- Довідка про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару 01.08.2024 15:46
- Гарантійний лист 01.08.2024 15:46
- Гарантійний лист поставка 01.08.2024 15:46
- Лист-згода з тех вимогами 01.08.2024 15:46
- Цінова 01.08.2024 15:46
- Виписка з ЄДР 01.08.2024 15:46
- Витяг з ЄДР 01.08.2024 15:47
- Витяг про місце проживання від 2024 -06-01_13-48 01.08.2024 15:47
- Лист Мінекономрозвитку №3433-061382-07 від 12.01.18 - відміна_сертифікації 01.08.2024 15:47
- Паспорт 01.08.2024 15:47
- Пояснення до скарги 01.08.2024 15:47
- витяг платника єд. под 01.08.2024 15:47
- Пояснення до скарги 01.08.2024 15:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.07.2024 19:26
Дата розгляду скарги:
08.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2024 17:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.08.2024 11:07
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2342d41ebbe441658319fc78908aab6f
Заголовок пункту скарги:
Скарга на тендерну документацію
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію ФОП Черних Максима Олександровича. Рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.07.2024, висвітленого в протоколі б/н, (далі – Рішення) вирішено: відповідно до п. 44 Особливостей тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації Замовника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і не може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей.
Серед невідповідностей Замовником зокрема зазначено:
1.1. У тендерній пропозиції Учасника повністю відсутні документи про кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником відповідно до статті 16 «Закону про публічні закупівлі» передбачені п. 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме: - довідка Учасника в довільній формі, про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного за предметом закупівлі договору; - копія не менше одного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - позитивний лист-відгук про виконання договору безпосередньо від експлуатуючої організації, що містить інформацію про тип, кількість та строк експлуатації шин, контактні дані відповідальної особи, що надає такий документ; - копії документів на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі (видаткова накладна та/або акт приймання товару тощо;
1.2. У додатку 1 «Тендерна (цінова) пропозиція» відсутні ціни на товар і загальна сума цінової пропозиції, що прирівнюється до ненадання тендерної (цінової) пропозиції Учасником. Ціна є однією з істотних умов до тендерної документації і договору закупівлі товару відповідно до Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 180 Господарського Кодексу України і Цивільного кодексу України та Особливостей;
1.3. У тендерній пропозиції Учасника відсутній акт перевірки якості шин на верстаті для балансування шин і відсутній гарантійний лист про те, що витрати за перевірку якості шин на верстаті для балансування шин несе Учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування. Вказані документи Учасник зобов’язаний надати відповідно до п. 9 Додатку 3 до тендерної документації. Якість товару є однією з істотних умов до тендерної документації і договору закупівлі товару відповідно до Статті 41. Закону України «Про публічні закупівлі», Статті 180 Господарського Кодексу України, Цивільного кодексу України і Особливостей;
1.4. Учасник є фізичною особою-підприємцем - платником єдиного податку і є на другій групі оподаткування, що робить неможливою подальшу співпрацю Учасника і Замовника по причині того, що Замовник є юридичною особою і є на загальній системі оподаткування. Це визначено пунктом 291.4 статті 291 Податкового кодексу України. Також у разі такої співпраці відповідно до пункту 5 статті 293.4 Податкового кодексу України до Учасника буде застосовано ставку єдиного податку у розмірі 15 % від суми отриманого доходу від юридичної особи на загальній системі оподаткування. Надання послуг платникам податків на загальній системі оподаткування є порушенням умов перебування, яка застосовується для фізичних осіб-підприємців на спрощеній системі оподаткування, передбачених пунктом 2 статті 291.4 Податкового кодексу України. При цьому реєстрація платника єдиного податку анульовується у випадку якщо фізична особа-підприємець після співпраці з юридичної особою на загальних умовах не перейде на загальну систему оподаткування відповідно до п. 299.11 Податкового кодексу України. Також відповідно до статті 198.6 Податкового кодексу України при співпраці юридичної особи на* загальних умовах оподаткування з фізичною особою-підприємцем платником єдиного податку на другій групі оподаткування юридична особа не може віднести до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв’язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення незаконними, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо невідповідностей вказаних в пунктах 1.1 та 1.2 протоколу відхиленння, то зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Однак Замовником не було опубліковано вимогу про усунення вказаних невідповідностей.
Щодо невідповідностей вказаних в протоколі відхилення по пункту 1.3, то по-перше:
Вимога пункту 9 Додатку 3 «. З метою забезпечення постачання Учасником якісних шин Учасник здійснює перевірку якості шин на верстаті для балансування шин за фактичною адресою знаходження Учасника у присутності предстаника Замовника. За результатами перевірки якості шин Учасник оформляє та надає в складі тендерної пропозиції акт перевірки якості шин, котрий має бути підписаний предстаниками Учасника і Замовника. Витрати за перевірку якості шин на верстаті для балансування шин несе Учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист).» не містила надання акту перевірки в складі тендерної пропозиції на стадії подання пропозицій.
На виконання вище вказаної вимоги Скаржником надано в складі тендерної пропозиції гарантійний лист вих.№19 від 16.07.2024 року.
Тим самим Скаржником виконано вимогу та надано гарантійний лист про можливість перевірки якості шин на верстаті для балансування шин і про те, що витрати за перевірку якості шин на верстаті для балансування шин несе Учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування.
З врахуванням вище викладеного Замовник зазначив недостовірну інформацію стосовно надання гарантійного листа.
В той же час хочу зазначити По-друге:
Згідно тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Протоколом від «18» червня 2024 року № 6 закупівля проводиться не на послуги з балансування а закупівлю товару, а саме «Шини для транспортних засобів (код ДК 021:2015 - 34350000-5- Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)».
Замовником у вимогах тендерної документації пункту 9 Додатку 3 прописано вимоги про надання безоплатних послуг із балансування, що прямо суперечить нормам Особливостей адже на надання послуг з балансування «КОД ДК 021:2015 50110000-9 - ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МОТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ І СУПУТНОГО ОБЛАДНАННЯ ПРОКАТКИ ТА ГОТУВАННЯ КОЛІС)» Замовником має бути оголошено окрему процедуру закупівлі.
По-третє:
Скаржник зазначає, що дії Замовника, щодо безпосередньої його участі у виконанні учасниками пункту 9 Додатку 3, в здійсненні балансування шин у складі представників-працівників Замовника НЕЗАКОННІ, оскільки Замовником встановлена вимога, яка передбачає її виконання за безпосередньої участі Замовника та має бути здійснена поза межами електронної системи.
Замовник керуючись тільки своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, та самостійно, без надання жодних доказів зробив висновок про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника технічним вимогам.
Щодо невідповідності вказаної в протоколі відхилення за пунктом 1.4, то Замовник не розуміє норм чинного законодавства в тому числі ПК України та умов/вимог власної тендерної документації.
Повторно наголошую, що згідно тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Протоколом від «18» червня 2024 року № 6 закупівля проводиться не на послуги з балансування а закупівлю товару, а саме «Шини для транспортних засобів (код ДК 021:2015 - 34350000-5- Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)».
Крім того в Скаржника може бути наявне необхідне обладнання для проведення балансування шин для власного використання. З врахуванням того, що незаконна вимога про надання послуг з балансування має бути не оплачуваною, то Скаржником може бути надано таку послугу на безоплатній основі в якості виконання незаконних вимог тендерної документації Замовника без наявного КВЕДу на надання послуг.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Серед невідповідностей Замовником зокрема зазначено:
1.1. У тендерній пропозиції Учасника повністю відсутні документи про кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником відповідно до статті 16 «Закону про публічні закупівлі» передбачені п. 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме: - довідка Учасника в довільній формі, про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного за предметом закупівлі договору; - копія не менше одного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - позитивний лист-відгук про виконання договору безпосередньо від експлуатуючої організації, що містить інформацію про тип, кількість та строк експлуатації шин, контактні дані відповідальної особи, що надає такий документ; - копії документів на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі (видаткова накладна та/або акт приймання товару тощо;
1.2. У додатку 1 «Тендерна (цінова) пропозиція» відсутні ціни на товар і загальна сума цінової пропозиції, що прирівнюється до ненадання тендерної (цінової) пропозиції Учасником. Ціна є однією з істотних умов до тендерної документації і договору закупівлі товару відповідно до Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 180 Господарського Кодексу України і Цивільного кодексу України та Особливостей;
1.3. У тендерній пропозиції Учасника відсутній акт перевірки якості шин на верстаті для балансування шин і відсутній гарантійний лист про те, що витрати за перевірку якості шин на верстаті для балансування шин несе Учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування. Вказані документи Учасник зобов’язаний надати відповідно до п. 9 Додатку 3 до тендерної документації. Якість товару є однією з істотних умов до тендерної документації і договору закупівлі товару відповідно до Статті 41. Закону України «Про публічні закупівлі», Статті 180 Господарського Кодексу України, Цивільного кодексу України і Особливостей;
1.4. Учасник є фізичною особою-підприємцем - платником єдиного податку і є на другій групі оподаткування, що робить неможливою подальшу співпрацю Учасника і Замовника по причині того, що Замовник є юридичною особою і є на загальній системі оподаткування. Це визначено пунктом 291.4 статті 291 Податкового кодексу України. Також у разі такої співпраці відповідно до пункту 5 статті 293.4 Податкового кодексу України до Учасника буде застосовано ставку єдиного податку у розмірі 15 % від суми отриманого доходу від юридичної особи на загальній системі оподаткування. Надання послуг платникам податків на загальній системі оподаткування є порушенням умов перебування, яка застосовується для фізичних осіб-підприємців на спрощеній системі оподаткування, передбачених пунктом 2 статті 291.4 Податкового кодексу України. При цьому реєстрація платника єдиного податку анульовується у випадку якщо фізична особа-підприємець після співпраці з юридичної особою на загальних умовах не перейде на загальну систему оподаткування відповідно до п. 299.11 Податкового кодексу України. Також відповідно до статті 198.6 Податкового кодексу України при співпраці юридичної особи на* загальних умовах оподаткування з фізичною особою-підприємцем платником єдиного податку на другій групі оподаткування юридична особа не може віднести до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв’язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення незаконними, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо невідповідностей вказаних в пунктах 1.1 та 1.2 протоколу відхиленння, то зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Однак Замовником не було опубліковано вимогу про усунення вказаних невідповідностей.
Щодо невідповідностей вказаних в протоколі відхилення по пункту 1.3, то по-перше:
Вимога пункту 9 Додатку 3 «. З метою забезпечення постачання Учасником якісних шин Учасник здійснює перевірку якості шин на верстаті для балансування шин за фактичною адресою знаходження Учасника у присутності предстаника Замовника. За результатами перевірки якості шин Учасник оформляє та надає в складі тендерної пропозиції акт перевірки якості шин, котрий має бути підписаний предстаниками Учасника і Замовника. Витрати за перевірку якості шин на верстаті для балансування шин несе Учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист).» не містила надання акту перевірки в складі тендерної пропозиції на стадії подання пропозицій.
На виконання вище вказаної вимоги Скаржником надано в складі тендерної пропозиції гарантійний лист вих.№19 від 16.07.2024 року.
Тим самим Скаржником виконано вимогу та надано гарантійний лист про можливість перевірки якості шин на верстаті для балансування шин і про те, що витрати за перевірку якості шин на верстаті для балансування шин несе Учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування.
З врахуванням вище викладеного Замовник зазначив недостовірну інформацію стосовно надання гарантійного листа.
В той же час хочу зазначити По-друге:
Згідно тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Протоколом від «18» червня 2024 року № 6 закупівля проводиться не на послуги з балансування а закупівлю товару, а саме «Шини для транспортних засобів (код ДК 021:2015 - 34350000-5- Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)».
Замовником у вимогах тендерної документації пункту 9 Додатку 3 прописано вимоги про надання безоплатних послуг із балансування, що прямо суперечить нормам Особливостей адже на надання послуг з балансування «КОД ДК 021:2015 50110000-9 - ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МОТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ І СУПУТНОГО ОБЛАДНАННЯ ПРОКАТКИ ТА ГОТУВАННЯ КОЛІС)» Замовником має бути оголошено окрему процедуру закупівлі.
По-третє:
Скаржник зазначає, що дії Замовника, щодо безпосередньої його участі у виконанні учасниками пункту 9 Додатку 3, в здійсненні балансування шин у складі представників-працівників Замовника НЕЗАКОННІ, оскільки Замовником встановлена вимога, яка передбачає її виконання за безпосередньої участі Замовника та має бути здійснена поза межами електронної системи.
Замовник керуючись тільки своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, та самостійно, без надання жодних доказів зробив висновок про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника технічним вимогам.
Щодо невідповідності вказаної в протоколі відхилення за пунктом 1.4, то Замовник не розуміє норм чинного законодавства в тому числі ПК України та умов/вимог власної тендерної документації.
Повторно наголошую, що згідно тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Протоколом від «18» червня 2024 року № 6 закупівля проводиться не на послуги з балансування а закупівлю товару, а саме «Шини для транспортних засобів (код ДК 021:2015 - 34350000-5- Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)».
Крім того в Скаржника може бути наявне необхідне обладнання для проведення балансування шин для власного використання. З врахуванням того, що незаконна вимога про надання послуг з балансування має бути не оплачуваною, то Скаржником може бути надано таку послугу на безоплатній основі в якості виконання незаконних вимог тендерної документації Замовника без наявного КВЕДу на надання послуг.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Черних Максим Олександрович зазначене у протоколі б/н від 23.07.2024р.