-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Віконні блоки, склопакети
Торги не відбулися
299 212.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 992.12 UAH
мін. крок: 1% або 2 992.12 UAH
Період оскарження:
08.07.2024 15:02 - 29.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
неправомірне обрання переможця
Номер:
ada49f830a2147e98ca5673304f2c5e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-08-007436-a.b2
Назва:
неправомірне обрання переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Нацпол Харків ХРУП 3 спроба 3.pdf 12.08.2024 12:50
- Рішення АМКУ харків нацпол відхилено.pdf 12.08.2024 12:50
- 23_[31-07-2024 16.02.16]Розрахунок коеф теплопередачі від виробника.pdf 12.08.2024 12:50
- 36_[31-07-2024 16.02.16]Висновок профілі.pdf 12.08.2024 12:50
- Скарга Нацпол Харків ХРУП 3 спроба 3.pdf.asice.zip 12.08.2024 12:50
- 30_[31-07-2024 16.02.16]9. Порівняльна таблиця.pdf 12.08.2024 12:50
- 47_[31-07-2024 16.02.16]сертифікат WDS 76АD до 04.07.2025.pdf 12.08.2024 12:50
- sign.p7s 12.08.2024 12:50
- Доповнення Скарга Нацпол Харків ХРУП 3 спроба 3.pdf 21.08.2024 15:18
- Рішення від 14.08.2024 № 13745.pdf 14.08.2024 15:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.08.2024 № 14185.pdf 23.08.2024 13:14
- Рішення від 22.08.2024 № 14185.pdf 27.08.2024 11:03
- Розрахунок від МІРАПЛАСТ.pdf 16.08.2024 11:06
- Пояснення на скаргу вікна ХРУП 3.doc 16.08.2024 11:06
- ПОЯСНЕННЯ на скаргу вікна ХРУП 3.pdf 16.08.2024 11:06
- Розрахунок коеф теплопередачі від виробника ЕКІПАЖ.pdf 16.08.2024 11:06
- Протокол УО 207 про визначення учасника переможцем та намір укласти договір ФОП Рябченко вікна.docx 16.08.2024 11:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2024 13:06
Дата розгляду скарги:
22.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.08.2024 15:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.08.2024 11:04
Дата виконання рішення Замовником:
27.08.2024 15:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 14185-р/пк-пз від 22.08.2024 виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
12f4a30e610e4a80957c20f21f89bf88
Заголовок пункту скарги:
неправомірне обрання переможця, невідповідність вимогам тд
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до Загальних вимог до металопластикових віконних конструкцій Додатку 2 ТД була встановлена вимога : «Приведений загальний коефіцієнт опору теплопередачі, запропонованих конструкцій з відповідним (запропонованим) склопакетом повинен бути не менше ніж 0,9 м²*К/Вт, на підтвердження чого Учасник надає в довільній формі технічний розрахунок коефіцієнту теплопередачі та/або опору теплопередачі на відповідні типи конструкцій, складений та завірений ВИРОБНИКОМ ЗАПРОПОНОВАНОЇ ПРОФІЛЬНОЇ СИСТЕМИ.»
Звернемось до бібліографії у будівництві за тлумаченням, що ж таке профільна система. Так ось профільна система- це набір профілів, що утворюють у своїй сукупності цілісний віконно-дверний блок. Тобто це сукупність матеріалів , з яких виробляється у подальшому товар.
Виконуючи дану вимогу учасник-переможець у складі своєї пропозиції надав довідку (вих.№3107/4 від 31.07.2024) з відповідним розрахунком , але ж ця довідка видана ПП «Екіпаж». Відповідно до наданих документів учасником-переможцем у складі своєї пропозиції , запропонований їм товар виготовляється із профільної системи WDS 76AD ВИРОБНИКОМ ЯКОЇ Є ТОВ «МІРОПЛАСТ», що підтверджується порівняльною таблицею на запропонований товар, висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/9273 від 21.05.2021р., сертифікатом відповідності UA1O386.78-24.
Окрім того, пояснюємо, що ПП «Екіпаж» є виробником товару, але він НЕ Є ВИРОБНИКОМ ПРОФІЛЬНИХ СИСТЕМ, що також підтверджується документами наданими учасником-переможцем у складі своєї пропозиції.
Таким чином, Замовником було ЧІТКО вказано, від кого витребувався цей розрахунок- ТІЛЬКИ ВІД ВИРОБНИКА ЗАПРОПОНОВАНОЇ ПРОФІЛЬНОЇ СИСТЕМИ (будь яких доповнень щодо виробника товару чи інших виробників умовами ТД не передбачено). Ця невідповідність щодо якості товару відповідно до п.43 Особливостей є правовою підставою для відхилення пропозиції учасника-переможця без надання 24 годин на виправлення.
Звертаємо особливу увагу , на те що на попередній закупівлі UA-2024-05-17-005711-a цього ж самого Замовника , де Скаржник теж приймав участь, то його пропозиція була відхилена Замовником на підставі того, що Скаржник надав такий розрахунок не від виробника запропонованої профільної системи.
Також звертаємо окрему увагу на те, що дана невідповідність є правовою підставою для відхилення знайшло своє підтвердження при аналогічному розгляді по скарзі- рішення АМКУ №10586-р/пк-пз від 18.06.2024 арк.11-13.
Звернемось до бібліографії у будівництві за тлумаченням, що ж таке профільна система. Так ось профільна система- це набір профілів, що утворюють у своїй сукупності цілісний віконно-дверний блок. Тобто це сукупність матеріалів , з яких виробляється у подальшому товар.
Виконуючи дану вимогу учасник-переможець у складі своєї пропозиції надав довідку (вих.№3107/4 від 31.07.2024) з відповідним розрахунком , але ж ця довідка видана ПП «Екіпаж». Відповідно до наданих документів учасником-переможцем у складі своєї пропозиції , запропонований їм товар виготовляється із профільної системи WDS 76AD ВИРОБНИКОМ ЯКОЇ Є ТОВ «МІРОПЛАСТ», що підтверджується порівняльною таблицею на запропонований товар, висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/9273 від 21.05.2021р., сертифікатом відповідності UA1O386.78-24.
Окрім того, пояснюємо, що ПП «Екіпаж» є виробником товару, але він НЕ Є ВИРОБНИКОМ ПРОФІЛЬНИХ СИСТЕМ, що також підтверджується документами наданими учасником-переможцем у складі своєї пропозиції.
Таким чином, Замовником було ЧІТКО вказано, від кого витребувався цей розрахунок- ТІЛЬКИ ВІД ВИРОБНИКА ЗАПРОПОНОВАНОЇ ПРОФІЛЬНОЇ СИСТЕМИ (будь яких доповнень щодо виробника товару чи інших виробників умовами ТД не передбачено). Ця невідповідність щодо якості товару відповідно до п.43 Особливостей є правовою підставою для відхилення пропозиції учасника-переможця без надання 24 годин на виправлення.
Звертаємо особливу увагу , на те що на попередній закупівлі UA-2024-05-17-005711-a цього ж самого Замовника , де Скаржник теж приймав участь, то його пропозиція була відхилена Замовником на підставі того, що Скаржник надав такий розрахунок не від виробника запропонованої профільної системи.
Також звертаємо окрему увагу на те, що дана невідповідність є правовою підставою для відхилення знайшло своє підтвердження при аналогічному розгляді по скарзі- рішення АМКУ №10586-р/пк-пз від 18.06.2024 арк.11-13.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти нашу скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати протокол №207 від 07.08.2024р. згідно якого тендерна пропозиція ФОП РЯБЧЕНКО ДМИТРО ПЕТРОВИЧ була обрана переможною. 3. Зобов’язати Замовника скасувати пропозицію ФОП РЯБЧЕНКО ДМИТРО ПЕТРОВИЧ, як таку що не відповідає вимогам ТД.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
порушення діючого законодавства
Номер:
782a95c854be4497b47802d998331601
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-08-007436-a.c1
Назва:
порушення діючого законодавства
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Зміни в ТД вікна ХРУП 3.docx 12.07.2024 13:48
- 22.Сертифікат ISO 9001_2018.pdf 12.07.2024 13:48
- Додаток 2 тех вимоги вікна ХРУП 3 зі змінами.docx 12.07.2024 13:48
- 22.Сертифікат ISO 9001_2015 (виробництво. буд.виробів із пластмас.pdf 12.07.2024 13:48
- 22.ГЛОРІЯ_В_СУЯ_9001 склопакети.PDF 12.07.2024 13:48
- Скарга Нацпол Харків ХРУП 3.pdf 12.07.2024 13:48
- ІСО 9001 Стеко.pdf 12.07.2024 13:48
- Скарга Нацпол ХРУП3.rar.asice.zip 12.07.2024 13:49
- Тендерна документація Вікна ХРУП 3 зі змінами.docx 12.07.2024 13:49
- sign.p7s 12.07.2024 13:51
- Доповнення до скарги Нацпол Харків ХРУП 3.pdf 20.07.2024 16:40
- принт-скрин повідомлення про внесення змін.docx 21.07.2024 14:05
- рішення від 16.07.2024 №12195.pdf 16.07.2024 17:55
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2024 №12615.pdf 24.07.2024 14:22
- рішення від 23.07.2024 №12615.pdf 25.07.2024 17:44
- сертифікат на систему управління якістю ISO 9001-2018 (виробництво із пластмас) до 04.05.2026.PDF 18.07.2024 12:30
- Пояснення на скаргу вікна ХРУП 3.doc 18.07.2024 12:30
- Зміни 1 в ТД вікна ХРУП 3.docx 18.07.2024 12:30
- ПОЯСНЕННЯ на скаргу вікна ХРУП 3.pdf 18.07.2024 12:30
- Зміни 2 в ТД вікна ХРУП 3.docx 18.07.2024 12:30
- сертифікат на систему управління якістю ISO 9001-2018 (формування й оброблення листового скла) до 04.05.2026.PDF 18.07.2024 12:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2024 14:02
Дата розгляду скарги:
23.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2024 17:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.07.2024 17:44
Дата виконання рішення Замовником:
26.07.2024 13:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 23.07.2024 № №12615-р/пк-пз виконано, до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f78d18f0b2704a58b424bcd9efe3c2c9
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна вимога та невідповідність ТД діючому законодавству
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Уважно , вивчивши внесені зміни , щодо вимог до сертифікатів ISO 9001:2015 було встановлено, що Замовник внес зміни тільки стосовно суб’єкту господарювання власника даних сертифікатів, а не стосовно видів виробництва, при цьому будь яких відповідей чи роз’яснень на поставлені конкретні запитання не надав.
Після цього , через ЕСЗ була повторно розміщено звернення 09-07-2024, 22:22 від Учасника з наступною інформацією:
«Шановний Замовник, на тендерній площадці до Вас було розміщене звернення 08.07.2024: «Шановний Замовник, відповідно до ТД предметом закупівлі є віконні блоки та склопакети, тобто готові вироби, водночас встановлені вимоги щодо надання сертифікатів: - на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання стосовно «виробництва будівельних виробів із пластмас»; тут не зовсім зрозуміло, так як віконні блоки це не тільки профіль , тобто дана вимога не відповідає предмету закупівлі; - на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання стосовно «надання послуг з формування і оброблення листового скла», тут те ж не зрозуміло, ви закуповуєте вже готовий виріб не закуповуєте роботи по обробці і формуванню скла, тобто дана вимога теж не відповідає предмету закупівлі. З цього приводу виникає питання, чи не буде відхилена пропозиція Учасника, якщо він у складі своєї пропозиції надасть сертифікат на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання стосовно виробництва вікон , дверей балконих та вхідних полівінілхлоридних, склопакетів клеєних? Якщо при такому сертифікаті пропозиція буде відхилена, то поясніть чому? Бо саме виробництво вікон та склопакетів більш відповідає предмету закупівлі.» 09.07.2024 Ви надали відповідь : «До тендерної документації будуть внесені зміни.» 09.07.2024 Вами був розміщений Додаток 2 у новій редакції, якій містить ті ж самі вимоги , а саме: 7) сертифікат від виробника на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно «ВИРОБНИЦТВА БУДІВЕЛЬНИХ ВИРОБІВ ІЗ ПЛАСТМАС»; 8) сертифікат від виробника на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно «НАДАННЯ ПОСЛУГ З ФОРМУВАННЯ І ОБРОБЛЕННЯ ЛИСТОВОГО СКЛА». Ще раз акцентуємо Вашу Увагу на те, що: - «виробництва будівельних виробів із пластмас»; тут не зовсім зрозуміло, так як віконні блоки це не тільки профіль , тобто дана вимога не відповідає предмету закупівлі; - «надання послуг з формування і оброблення листового скла», тут те ж не зрозуміло, ви закуповуєте вже готовий виріб не закуповуєте роботи по обробці і формуванню скла, тобто дана вимога теж не відповідає предмету закупівлі. Для предмета закупівлі підходить надання сертифікату на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління стосовно виробництва вікон , дверей балконних та вхідних полівінілхлоридних, склопакетів клеєних. Вимагаємо внести відповідні зміни. К разі ігнорування, чи надання необґрунтованої відповіді , вимушені будемо звернутись до АМКУ з відповідною скаргою».
На жаль на момент подання скарги , відповідь на поставлені запитання не отриманні.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (далі – Скаржник), як учасник закупівлі не погоджується з вимогами тендерної документації , так як вона містить невідповідності , які порушують діюче законодавство, а саме:
1. Відповідно до п.4.1. ТД зі змінами предметом закупівлі є : «Віконні блоки, склопакети
(код згідно ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби)», тобто готові вироби.
При цьому Замовник прописує вимогу щодо надання сертифікату від виробника на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно «ВИРОБНИЦТВА БУДІВЕЛЬНИХ ВИРОБІВ ІЗ ПЛАСТМАС» та сертифікату від виробника на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно «НАДАННЯ ПОСЛУГ З ФОРМУВАННЯ І ОБРОБЛЕННЯ ЛИСТОВОГО СКЛА»
Вироби з пластмасу не є предметом закупівлі, а профіль ПВХ який використовується при виготовлені віконних блоків є лише складовою даного виробу. Якщо ж Замовника так цікавить наявність впровадження системи управління якістю на виготовлення товару, то це не тільки профіль, а й виготовлення конструкції в цілому з використанням профілів ПВХ, склопакетів та фурнітури. Таким чином вимога щодо діяльності «ВИРОБНИЦТВА БУДІВЕЛЬНИХ ВИРОБІВ ІЗ ПЛАСТМАС» не відповідає предмету закупівлі, так як не підтверджує провадження системи управління якості при повному технологічному циклі виготовлення необхідного товару.
Теж саме із склопакетами: послуги з формування і оброблення листового скла не є предметом закупівлі, так як Замовник закуповує вже готовий товар- склопакети. Ці роботи є лише складовою частиною при виготовленні склопакетів. Якщо ж Замовника так цікавить наявність впровадження системи управління якістю на виготовлення товару, то це не тільки роботи з формування і оброблення скла , а й виготовлення конструкції в цілому з використанням дистанційних рамок, заповненням камер склопакетів інертними газами, герметизацією тощо. Таким чином вимога щодо діяльності «НАДАННЯ ПОСЛУГ З ФОРМУВАННЯ І ОБРОБЛЕННЯ ЛИСТОВОГО СКЛА» не відповідає предмету закупівлі, так як не підтверджує провадження системи управління якості при повному технологічному циклі виготовлення необхідного товару.
2. У даних відкритих торгах мають право приймати участь будь-які юридичні та фізичні особи, що мають право займатись саме цією діяльністю відповідно до законодавства. Цими учасниками можуть бути ,як заводи виробники товару так і їх представники: дилери, дистриб’ютори, тощо.
Замовник прописавши вищевказані вимоги щодо надання сертифікату від виробника на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно «ВИРОБНИЦТВА БУДІВЕЛЬНИХ ВИРОБІВ ІЗ ПЛАСТМАС» та сертифікату від виробника на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно «НАДАННЯ ПОСЛУГ З ФОРМУВАННЯ І ОБРОБЛЕННЯ ЛИСТОВОГО СКЛА» своїми діями дискримінаційно підійшов до інших Учасників , а саме заводів виробників та їх офіційних представників які мають сертифікати ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) що підтверджують впровадження системи управління якістю стосовно «ВИРОБНИЦТВА ВІКОН , ДВЕРЕЙ БАЛКОНИХ ТА ВХІДНИХ ПОЛІВІНІЛХЛОРИДНИХ, СКЛОПАКЕТІВ КЛЕЄНИХ».
Тобто із таким формулюванням видів виробництва інші Учасники та заводи – виробники (ТОВ «ЗАВОД СТЕКО», ТОВ «Глорія-В» та інші ; сертифікати додаються) не можуть прийняти участь у закупівлі (хоча саме це формулювання видів виробництва повністю відповідає предмету закупівлі), так як ці види виробництва не відповідають вимогам ТД, що є дискримінаційною вимогою у ТД.
3. Окрім того Додаток 2 ТД зі змінами «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить наступну інформацію:
3 Склопакет 4-16-4 530 х 950
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
1 шт.
4 Склопакет 4-16-4 610 х 1050
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
2 шт.
5 Склопакет 4-16-4 940 х 1330
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
1 шт.
6 Склопакет 4-16-4 505 х 1025
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
1 шт.
7 Склопакет 4-16-4 595 х 1045
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
1 шт.
7 Склопакет 4-16-4 630 х 1010
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
1 шт.
8 Склопакет 4-10-4-10-4 600 х 1020
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
3 шт.
9 Склопакет 4-10-4-10-4 525 х 920
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
2 шт.
Також в цьому додатку вказано:
«Загальні вимоги до металопластикових віконних конструкцій.
Під час виготовлення металопластикових виробів виробник повинен керуватися Державними стандартами України (ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14361-1:2006+A2:2016, IDT) та Державними Будівельними Нормами (ДБН В.2.6-31:2021).
При виготовленні склопакетів необхідно дотримуватись ДСТУ EN 1279-1:2022, ДСТУ EN 1279-4:2022, ДСТУ EN 1279-6:2022 «СКЛОПАКЕТИ КЛЕЄНІ БУДІВЕЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Технічні умови». Склопакети повинні відповідати сучасним вимогам по енергозбереженню».
Таким чином Замовник чітко поділив вимоги на товар віконні конструкції та товар склопакети. З чого слідує , що склопакети для віконних конструкцій повинні виготовлятись відповідно до ДСТУ EN 1279-1:2022, ДСТУ EN 1279-4:2022, ДСТУ EN 1279-6:2022 «СКЛОПАКЕТИ КЛЕЄНІ БУДІВЕЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Технічні умови», а товар склопакети повинен бути виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013.
Звернувшись до бібліографії в будівництві , було встановлено, що ДСТУ Б ЕN 1279-1:2013 «Скло для будівництва. Склопакети. Частина 1. Загальні положення, допуски на розміри і правила опису системи (ЕN 1279-1:2004+АС:2006, IDТ)» є недіючим, так як був скасований 01.12.2022.
Тобто Замовник вимагає від учасників надання товару , який не відповідає діючому законодавству, що загалом говорить про невідповідність ТД діючому законодавству.
Після цього , через ЕСЗ була повторно розміщено звернення 09-07-2024, 22:22 від Учасника з наступною інформацією:
«Шановний Замовник, на тендерній площадці до Вас було розміщене звернення 08.07.2024: «Шановний Замовник, відповідно до ТД предметом закупівлі є віконні блоки та склопакети, тобто готові вироби, водночас встановлені вимоги щодо надання сертифікатів: - на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання стосовно «виробництва будівельних виробів із пластмас»; тут не зовсім зрозуміло, так як віконні блоки це не тільки профіль , тобто дана вимога не відповідає предмету закупівлі; - на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання стосовно «надання послуг з формування і оброблення листового скла», тут те ж не зрозуміло, ви закуповуєте вже готовий виріб не закуповуєте роботи по обробці і формуванню скла, тобто дана вимога теж не відповідає предмету закупівлі. З цього приводу виникає питання, чи не буде відхилена пропозиція Учасника, якщо він у складі своєї пропозиції надасть сертифікат на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання стосовно виробництва вікон , дверей балконих та вхідних полівінілхлоридних, склопакетів клеєних? Якщо при такому сертифікаті пропозиція буде відхилена, то поясніть чому? Бо саме виробництво вікон та склопакетів більш відповідає предмету закупівлі.» 09.07.2024 Ви надали відповідь : «До тендерної документації будуть внесені зміни.» 09.07.2024 Вами був розміщений Додаток 2 у новій редакції, якій містить ті ж самі вимоги , а саме: 7) сертифікат від виробника на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно «ВИРОБНИЦТВА БУДІВЕЛЬНИХ ВИРОБІВ ІЗ ПЛАСТМАС»; 8) сертифікат від виробника на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно «НАДАННЯ ПОСЛУГ З ФОРМУВАННЯ І ОБРОБЛЕННЯ ЛИСТОВОГО СКЛА». Ще раз акцентуємо Вашу Увагу на те, що: - «виробництва будівельних виробів із пластмас»; тут не зовсім зрозуміло, так як віконні блоки це не тільки профіль , тобто дана вимога не відповідає предмету закупівлі; - «надання послуг з формування і оброблення листового скла», тут те ж не зрозуміло, ви закуповуєте вже готовий виріб не закуповуєте роботи по обробці і формуванню скла, тобто дана вимога теж не відповідає предмету закупівлі. Для предмета закупівлі підходить надання сертифікату на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління стосовно виробництва вікон , дверей балконних та вхідних полівінілхлоридних, склопакетів клеєних. Вимагаємо внести відповідні зміни. К разі ігнорування, чи надання необґрунтованої відповіді , вимушені будемо звернутись до АМКУ з відповідною скаргою».
На жаль на момент подання скарги , відповідь на поставлені запитання не отриманні.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (далі – Скаржник), як учасник закупівлі не погоджується з вимогами тендерної документації , так як вона містить невідповідності , які порушують діюче законодавство, а саме:
1. Відповідно до п.4.1. ТД зі змінами предметом закупівлі є : «Віконні блоки, склопакети
(код згідно ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби)», тобто готові вироби.
При цьому Замовник прописує вимогу щодо надання сертифікату від виробника на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно «ВИРОБНИЦТВА БУДІВЕЛЬНИХ ВИРОБІВ ІЗ ПЛАСТМАС» та сертифікату від виробника на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно «НАДАННЯ ПОСЛУГ З ФОРМУВАННЯ І ОБРОБЛЕННЯ ЛИСТОВОГО СКЛА»
Вироби з пластмасу не є предметом закупівлі, а профіль ПВХ який використовується при виготовлені віконних блоків є лише складовою даного виробу. Якщо ж Замовника так цікавить наявність впровадження системи управління якістю на виготовлення товару, то це не тільки профіль, а й виготовлення конструкції в цілому з використанням профілів ПВХ, склопакетів та фурнітури. Таким чином вимога щодо діяльності «ВИРОБНИЦТВА БУДІВЕЛЬНИХ ВИРОБІВ ІЗ ПЛАСТМАС» не відповідає предмету закупівлі, так як не підтверджує провадження системи управління якості при повному технологічному циклі виготовлення необхідного товару.
Теж саме із склопакетами: послуги з формування і оброблення листового скла не є предметом закупівлі, так як Замовник закуповує вже готовий товар- склопакети. Ці роботи є лише складовою частиною при виготовленні склопакетів. Якщо ж Замовника так цікавить наявність впровадження системи управління якістю на виготовлення товару, то це не тільки роботи з формування і оброблення скла , а й виготовлення конструкції в цілому з використанням дистанційних рамок, заповненням камер склопакетів інертними газами, герметизацією тощо. Таким чином вимога щодо діяльності «НАДАННЯ ПОСЛУГ З ФОРМУВАННЯ І ОБРОБЛЕННЯ ЛИСТОВОГО СКЛА» не відповідає предмету закупівлі, так як не підтверджує провадження системи управління якості при повному технологічному циклі виготовлення необхідного товару.
2. У даних відкритих торгах мають право приймати участь будь-які юридичні та фізичні особи, що мають право займатись саме цією діяльністю відповідно до законодавства. Цими учасниками можуть бути ,як заводи виробники товару так і їх представники: дилери, дистриб’ютори, тощо.
Замовник прописавши вищевказані вимоги щодо надання сертифікату від виробника на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно «ВИРОБНИЦТВА БУДІВЕЛЬНИХ ВИРОБІВ ІЗ ПЛАСТМАС» та сертифікату від виробника на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно «НАДАННЯ ПОСЛУГ З ФОРМУВАННЯ І ОБРОБЛЕННЯ ЛИСТОВОГО СКЛА» своїми діями дискримінаційно підійшов до інших Учасників , а саме заводів виробників та їх офіційних представників які мають сертифікати ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) що підтверджують впровадження системи управління якістю стосовно «ВИРОБНИЦТВА ВІКОН , ДВЕРЕЙ БАЛКОНИХ ТА ВХІДНИХ ПОЛІВІНІЛХЛОРИДНИХ, СКЛОПАКЕТІВ КЛЕЄНИХ».
Тобто із таким формулюванням видів виробництва інші Учасники та заводи – виробники (ТОВ «ЗАВОД СТЕКО», ТОВ «Глорія-В» та інші ; сертифікати додаються) не можуть прийняти участь у закупівлі (хоча саме це формулювання видів виробництва повністю відповідає предмету закупівлі), так як ці види виробництва не відповідають вимогам ТД, що є дискримінаційною вимогою у ТД.
3. Окрім того Додаток 2 ТД зі змінами «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить наступну інформацію:
3 Склопакет 4-16-4 530 х 950
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
1 шт.
4 Склопакет 4-16-4 610 х 1050
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
2 шт.
5 Склопакет 4-16-4 940 х 1330
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
1 шт.
6 Склопакет 4-16-4 505 х 1025
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
1 шт.
7 Склопакет 4-16-4 595 х 1045
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
1 шт.
7 Склопакет 4-16-4 630 х 1010
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
1 шт.
8 Склопакет 4-10-4-10-4 600 х 1020
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
3 шт.
9 Склопакет 4-10-4-10-4 525 х 920
- виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013 з скла М0, товщиною 4 мм
2 шт.
Також в цьому додатку вказано:
«Загальні вимоги до металопластикових віконних конструкцій.
Під час виготовлення металопластикових виробів виробник повинен керуватися Державними стандартами України (ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14361-1:2006+A2:2016, IDT) та Державними Будівельними Нормами (ДБН В.2.6-31:2021).
При виготовленні склопакетів необхідно дотримуватись ДСТУ EN 1279-1:2022, ДСТУ EN 1279-4:2022, ДСТУ EN 1279-6:2022 «СКЛОПАКЕТИ КЛЕЄНІ БУДІВЕЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Технічні умови». Склопакети повинні відповідати сучасним вимогам по енергозбереженню».
Таким чином Замовник чітко поділив вимоги на товар віконні конструкції та товар склопакети. З чого слідує , що склопакети для віконних конструкцій повинні виготовлятись відповідно до ДСТУ EN 1279-1:2022, ДСТУ EN 1279-4:2022, ДСТУ EN 1279-6:2022 «СКЛОПАКЕТИ КЛЕЄНІ БУДІВЕЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Технічні умови», а товар склопакети повинен бути виготовлений згідно ДСТУ Б EN1279-1:2013.
Звернувшись до бібліографії в будівництві , було встановлено, що ДСТУ Б ЕN 1279-1:2013 «Скло для будівництва. Склопакети. Частина 1. Загальні положення, допуски на розміри і правила опису системи (ЕN 1279-1:2004+АС:2006, IDТ)» є недіючим, так як був скасований 01.12.2022.
Тобто Замовник вимагає від учасників надання товару , який не відповідає діючому законодавству, що загалом говорить про невідповідність ТД діючому законодавству.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію , щодо виключення дискримінаційних вимог та відповідності діючому законодавству.