• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул.Шевченка в м. Бердичеві. Коригування” (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Торги відмінено

18 960 429.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 94 802.15 UAH
Період оскарження: 08.07.2024 14:57 - 26.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

На протокольне рішення уповноваженої особи від 05.08.2024р.

Номер: aca00370eb0e410a8e0c660bf1273b6d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-08-007032-a.c1
Назва: На протокольне рішення уповноваженої особи від 05.08.2024р.
Вимога:
Уповноважена Особа, Відповідно до протоколу від 05.08.2024р., ПП "АК-ІНВЕСТБУД" було визначено переможцем, всупереч помилкам в технічній частині, а саме Технічним завданням (додаток 5 ТД) передбачено: Розчинники для фарби т 0,012413, а у наданому файлі підсумкової відомості п.52 кількість розчинника для фарби складає 0,12413т , що в 10 раз перевищує нормативну, відповідно Технічного завдання та Локального кошториса на будівельні роботи №02-01-03. ( файл «28. Договірна ціна з додатками розрахунки вул. Шевченка м. Бердичів») Враховуючи вищевикладене пропозиція ПП "АК-ІНВЕСТБУД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно із абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, механізм 24 годин для виправлення не діє у разі відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та відповідно, тендерна пропозиція ПП "АК-ІНВЕСТБУД" підлягає відхиленню на підставі визначеної норми. За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію ПП "АК-ІНВЕСТБУД", Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до Виробничо-комерційної фірми "Урарту" та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Просимо скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 05.08.2024р. про визначення переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа МІСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА “БЕРДИЧІВКОМУНСЕРВІС” (надалі Замовник) відповідно до норм Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) повідомляє наступне. При розгляді тендерної пропозиції учасника: ПП "АК-ІНВЕСТБУД" та визначенні йог переможцем закупівлі: “Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул. Шевченка в м. Бердичеві. Коригування” (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)” уповноваженою особою Замовника допущено помилку, а саме: не відхилення його тендерної пропозиції, в якій наявна технічна помилка - тендерна пропозиція ПП "АК-ІНВЕСТБУД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно із абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Але на підставі норм Закону та Особливостей у Замовника відсутні підстави для скасування рішення про визначення переможця, окрім випадку наявності Рішення Антимонопольного Комітету України, виконання якого є обов’язковим для Замовників. На підставі зазначеного вище, уповноважена особа Замовника скасує рішення про визначення переможцем торгів ПП "АК-ІНВЕСТБУД" при закупівлі: “Капітальний ремонт дорожнього покриття з влаштуванням мережі водовідведення по вул.Шевченка в м.Бердичеві. Коригування” (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)” за наявності Рішення Антимонопольного Комітету України – Органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено