• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14211000-3 Пісок

Торги не відбулися

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2024 14:44 - 23.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

На неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 2bc788bb6df84390a77d4eda771cdb40
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-08-006924-a.b1
Назва: На неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Вих №15\08\2024\17-С від 15.08.2024 року Орган оскарження: Постійно діючій адміністративній Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» код: ЄДРПОУ:37354345 Юридична адреса: 01054, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, будинок 17/52, поверх 4. Поштова адреса: ін.04070, м. Київ-70, вул. Набережно - Хрещатицька, 11. Тел.: +380-44-500-07-01 Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва Код ЄДРПОУ: 39605452 Адреса: ін.82100, 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15 Тел.+380445159374 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-08-006924-a Скарга на неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції 29 липня 2024 року об 13-58 годині відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, оголошеної КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва (далі-замовник) на закупівлю Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14211000-3 Пісок) у кількості - 1000 тон (далі-товар), ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-08-006924-a (далі-закупівля). Очікувана вартість закупівлі становить: 440 000,00 грн. з ПДВ. За результатами розгляду тендерної пропозицій ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» (далі - cкаржник), замовник всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та всупереч Постанові від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі-Постанова) безпідставно прийняв протокольне рішення №152\2024 від 12.08.2024 року про відхилення тендерної пропозиції cкаржника (далі-протокольне рішення), пропозиція якого повністю відповідає вимогам та технічним вимогам тендерної документації закупівлі з урахуванням пункту 43 Постанови і тому таке протокольне рішення повинно бути скасовано. Пунктом 1 Постанови визначено: «Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно з пунктом 55 Постанови оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням цих особливостей. Абзацом 3 пункту 59 Постанови встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю». В зв’язку із зазначеним ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» вимушений звернутися з цією скаргою за захистом своїх прав, що були порушені в результаті недотримання замовником Закону та Постанови при проведенні розгляду тендерної пропозиції скаржника. ОБГРУНТУВАННЯ ПО СУТІ СКАРГИ Уповноваженою особою замовника при розгляді тендерної пропозиції cкаржника було порушено статті 1,16,17, 29, 31 Закону та пункти 41, 43, 44, 45 і 47 Постанови. Уповноваженою особою замовника закупівлі протокольним рішенням в порушення статей 1,16,17,29 і 31 Закону та пунктів 41, 43, 44, 45 і 47 Постанови, безпідставно було відхилено тендерну пропозицію скаржника. В протокольному рішенні уповноваженою особою замовника торгів причиною відхилення тендерної пропозиції скаржника було зазначено, що між ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» та ТОВ «СОБІ» (інший учасник закупівлі) укладено Договір купівлі-продажу № 02/20-П від 02.01.2020, який пролонговано на 2024 рік, про що надано лист в складі тендерної пропозиції скаржника від ТОВ «СОБІ» № 327 від 08.12.2023 року скаржнику. В протокольному рішенні вказана причина відхилення пропозиції скаржника посилаючись на абз. 6 ст. 1 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» в якому зазначено, що - Пов’язаними особами є юридичні та/або фізичні особи, які спільно або узгоджено здійснюють господарську діяльність, у тому числі спільно або узгоджено чинять вплив на господарську діяльність суб’єкта господарювання. Зокрема, пов’язаними фізичними особами вважаються такі, які є подружжям, батьками та дітьми, братами та (або) сестрами. Можливість однієї чи більше (декількох) пов’язаних юридичних та/або фізичних осіб чинити вирішальний вплив - спосіб відносин між суб’єктами господарювання, що характеризується відсутністю в особи, стосовно якої здійснюється вплив, здатності завжди незалежно (самостійно) визначати свою господарську поведінку на ринку. Скаржник та ТОВ «СОБІ» керуючись статтею 713 Цивільного кодексу України та статтями 265-270 Господарського кодексу України уклали між собою договір поставки товарів (куплі-продажу) № 02/20-П від 02.01.2020, року (копія якого наявна в переліку документів тендерної пропозиції скаржника) який пролонговано на 2024 рік та умови якого взагалі не суперечать ЗУ «Про захист економічної конкуренції» як зазначено в протокольному рішення уповноваженою особою замовника. Скаржник та ТОВ «СОБІ» не є пов’язаними між собою особами в яких юридичні та/або фізичні особи, спільно або узгоджено здійснюють їх господарську діяльність, у тому числі спільно або узгоджено чинять вплив на господарську діяльність останніх. Згідно Виписки з ЄДРПОУ, Витягу з ЄДРПОУ та протоколу загальних зборів скаржника (копії додаються) Бенефеціаром скаржника є Кундзіч Володимир Володимирович який також є генеральним директором скаржника (ТОВ «АБУ») і не є ніяким чином будь-яким подружжям, батьком або дітьми, братами та (або) сестрами Бенефеціару або керівнику (уповноваженій особі на підписання документів) ТОВ «СОБІ», що підтверджується інформацією з поданих документів тендерної пропозиції останнього по цій закупівлі та випискою з ЄДРПОУ по ТОВ «СОБІ» . Отже, скаржник не має такої можливості чинити вирішальний вплив на ТОВ «СОБІ» як і ТОВ «СОБІ» не може впливати на скаржника. Керуючись пунктом 41 Постанови - Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Постанови. Відповідно до статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно пункту 43 Постанови - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Причини відхилення тендерної пропозиції учасників торгів та відмова в участі у закупівлі встановлені у пунктах 44, 45, 47 Постанови та у статтях 17 та 31 Закону. Пунктом 44 Постанови встановлені причини відхилення тендерної пропозиції учасників торгів, а саме: - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; - є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; - не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Пунктом 45. Постанови зазначено, що Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; 2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. Пунктом 46 Постанови вказано, що Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Пунтком 47 передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. Статтею 17 Закону також встановлені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: 1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; 12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. 2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. 3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. 4. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. 5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. 6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. 7. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. Статтею 31 Закону «Відхилення тендерних пропозицій» передбачено також причини відхилення тендерних пропозицій учасників торгів, а саме: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Проаналізувавши вимоги статей 17, 31 Закону та пунктів 44,45,46,47 Постанови в яких передбачені причини та підстави відхилення тендерних пропозицій, то ні в одній із таких статей Закону чи пунктів Постанови не передбачено відхилення тендерної пропозиції учасника за те, що такий учасник уклав договір на закупівлю товару, що закуповується по такому тендеру з іншим учасником який теж приймає участь у цій закупівлі. Враховуючи вищевикладене, замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію скаржника. Скаржник вважає, що замовник прийняв це протокольне рішення з порушенням процедури закупівлі і тому таке протокольне рішення підлягає скасуванню. Внаслідок порушення Замовником процедури закупівлі, а саме: порядку розгляду тендерних пропозицій, встановленого статтею 29 Закону також статтей 17,31 Закону з урахуванням положень пунктів 41, 43, 44, 45, 46 та 47 Постанови, були порушені права скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, що передбачено статтею 5 Закону та інші права передбачені Конституцією України і законодавством України. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону та з урахуванням особливостей встановлених пунктами 41,43,44, 45,46,47, 55 – 67 Постанови ПРОСИМО: 1) Прийняти цю скаргу до розгляду. 2) Визнати факт порушення замовником статей 17, 31 Закону та пунктів 41,43,44, 45,46,47, Постанови при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ: 37354345). 3)Визнати факт порушення замовником процедури закупівлі при відхиленні тендерної пропозиції - ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ: 37354345). 4) Зобов’язати КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва скасувати протокольне рішення №152\2024 від 12.08.2024 року про відхиленні тендерної пропозиції - ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ: 37354345). Додатки: - Копія Витягу та Виписки з ЄДРПОУ по ТОВ «АБУ». - Копія протоколу загальних зборів ТОВ «АБУ». - Копія статуту. - Копія рішення. - Копія наказу про вступ на посаду директора. - Копія рішення одноособового учасника. - Копія схематичного зображення структури власності. Директор В.В. Кундзіч
Дата розгляду скарги: 27.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.08.2024 15:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.08.2024 12:47
Дата виконання рішення Замовником: 20.09.2024 09:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Розгляд рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкриті торги на закупівлю: Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-07-08-006924-a. По питанню першому порядку денному: Розглянуто рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія) № 14397-р/пк-пз від 27.08.2024 по скарзі UA-2024-07-08-006924-a.b1 (надалі - рішення Комісії), яким зобов'язало комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» за процедурою закупівлі - Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-08-006924-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками. Тому, з метою виконання рішення Комісії необхідно скасувати рішення уповноваженої особи оформлене протоколом № 152/2024 від 12.08.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» за процедурою закупівлі - Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. ВИРІШИВ: Скасувати рішення уповноваженої особи оформлене протоколом № 152/2024 від 12.08.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» за процедурою закупівлі Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі.
Автор: ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ, Тендерний відділ 0667001273 I.FENIK@ABU.KIEV.UA http://abu.kiev.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2efc3a2da4d64c2c96ea0e5ab0cb9e53
Заголовок пункту скарги: Неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Уповноваженою особою замовника при розгляді тендерної пропозиції cкаржника було порушено статті 1,16,17, 29, 31 Закону та пункти 41, 43, 44, 45 і 47 Постанови.
Уповноваженою особою замовника закупівлі протокольним рішенням в порушення статей 1,16,17,29 і 31 Закону та пунктів 41, 43, 44, 45 і 47 Постанови, безпідставно було відхилено тендерну пропозицію скаржника.
В протокольному рішенні уповноваженою особою замовника торгів причиною відхилення тендерної пропозиції скаржника було зазначено, що між ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» та ТОВ «СОБІ» (інший учасник закупівлі) укладено Договір купівлі-продажу № 02/20-П від 02.01.2020, який пролонговано на 2024 рік, про що надано лист в складі тендерної пропозиції скаржника від ТОВ «СОБІ» № 327 від 08.12.2023 року скаржнику.
В протокольному рішенні вказана причина відхилення пропозиції скаржника посилаючись на абз. 6 ст. 1 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» в якому зазначено, що
- Пов’язаними особами є юридичні та/або фізичні особи, які спільно або узгоджено здійснюють господарську діяльність, у тому числі спільно або узгоджено чинять вплив на господарську діяльність суб’єкта господарювання. Зокрема, пов’язаними фізичними особами вважаються такі, які є подружжям, батьками та дітьми, братами та (або) сестрами. Можливість однієї чи більше (декількох) пов’язаних юридичних та/або фізичних осіб чинити вирішальний вплив - спосіб відносин між суб’єктами господарювання, що характеризується відсутністю в особи, стосовно якої здійснюється вплив, здатності завжди незалежно (самостійно) визначати свою господарську поведінку на ринку.
Скаржник та ТОВ «СОБІ» керуючись статтею 713 Цивільного кодексу України та статтями 265-270 Господарського кодексу України уклали між собою договір поставки товарів (куплі-продажу) № 02/20-П від 02.01.2020, року (копія якого наявна в переліку документів тендерної пропозиції скаржника) який пролонговано на 2024 рік та умови якого взагалі не суперечать ЗУ «Про захист економічної конкуренції» як зазначено в протокольному рішення уповноваженою особою замовника.
Скаржник та ТОВ «СОБІ» не є пов’язаними між собою особами в яких юридичні та/або фізичні особи, спільно або узгоджено здійснюють їх господарську діяльність, у тому числі спільно або узгоджено чинять вплив на господарську діяльність останніх.
Згідно Виписки з ЄДРПОУ, Витягу з ЄДРПОУ та протоколу загальних зборів скаржника (копії додаються) Бенефеціаром скаржника є Кундзіч Володимир Володимирович який також є генеральним директором скаржника (ТОВ «АБУ») і не є ніяким чином будь-яким подружжям, батьком або дітьми, братами та (або) сестрами Бенефеціару або керівнику (уповноваженій особі на підписання документів) ТОВ «СОБІ», що підтверджується інформацією з поданих документів тендерної пропозиції останнього по цій закупівлі та випискою з ЄДРПОУ по ТОВ «СОБІ» .
Отже, скаржник не має такої можливості чинити вирішальний вплив на ТОВ «СОБІ» як і ТОВ «СОБІ» не може впливати на скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника

Номер: 1f4db7aba7284e4b90ef971d5a55d887
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-08-006924-a.c2
Назва: Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
Вих №30\09\2024\17\2-С від 30.09.2024 року Орган оскарження: Постійно діючій адміністративній Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ін.03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» код: ЄДРПОУ: 37354345 адреса: ін.01054, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, будинок 17/52, поверх, 4 Телефон:+380 (50) 398-88-98 Замовник: КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва Код ЄДРПОУ: 39605452 адреса: ін.02217, м. Київ, вул. Закревського, 15 Телефон: +380445159374 Ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-07-08-006924- Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника 08 липня 2024 року Комунальним підприємством "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва (далі-Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі - Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14211000-3 Пісок - у кількості 1000 тон (далі-товар), ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-08-006924-a (далі-закупівля). Відповідно до річного плану №UA-P-2024-07-08-008517-a, джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Очікувана вартість закупівлі становить: 400 000,00 UAH з ПДВ. В торгах прийняли участь: - ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» (далі-Скаржник). - ТОВ «СОБІ». 05 серпня 2024 року протокольним рішенням №146/2024 Замовник прийняв рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОБІ» до 20 робочих днів. 12 серпня 2024 року протокольним рішенням №151\2024 року Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СОБІ». Також 12 серпня 2024 року протокольним рішенням №152\2024 року Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника, яке в результаті було оскаржене останнім до постійно діючої комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі-Комісія). За результатами розгляду скарги UA-2024-07-08-006924-a.b1 Комісією було прийнято рішення № 14397-р/пк-пз від 27.08.2024 року - зобов'язати Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва" (код ЄДРПОУ: 39605452) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ: 37354345) за процедурою закупівлі - "Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-08-006924-a. 23 вересня 2024 року Замовник прийняв та оприлюднив протокольне рішення №162\2024 про відміну торгів через скорочення видатків на здійснення закупівлі (далі-протокольне рішення). В протокольному рішенні уповноваженою особою Замовника керуючись підпунктом 3 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Постанова) було прийнято рішення відмінити відкриті торги з особливостями на закупівлю: Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі вказавши причину відміни торгів – цитата: – «У зв’язку зі скороченням видатків на закупівлю товару Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі ID UA-2024-07-08-006924-a, надійшла службова записка заступника директора з економічних питань та планування Глущенко Інни Анатоліївни № 2 від « 23 » вересня 2024 р. про необхідність відмінити Закупівлю». Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Постанови Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення видатків на таку закупівлю взагалі, тобто у разі якщо ці видатки було скорочено повністю до 0 гривень на 2024 рік на закупівлю такого товару. Отже, Замовник з метою не порушеня пункту 11 Постанови не може в майбутньому у поточному плановому році проводити одну з процедур закупівель\або спрощену закупівлю на закупівлю такого товару. Згідно пункту 5 Постанови Замовникам торгів забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Замовник не може укладати договори на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти уникаючи проведення відкритих торгів\спрощеної закупівлі та інших процедур закупівлі передбачених Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) для закупівлі товарів, робіт і послуг. На думку Скаржника, при прийнятті протокольного рішення Замовником було порушено Закон та Постанову, безпідставно та неправомірно було прийнято рішення про відміну торгів за ідентифікатором закупівлі № UA-2024-07-08-006924-a. Пунктом 1 Постанови визначено: «Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно з пунктом 55 Постанови оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом 4 пункту 59 Постанови встановлено: «Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).. В зв’язку із зазначеним Скаржник вимушений звернутися з цією скаргою за захистом своїх прав, що були порушені в результаті недотримання Замовником Закону та Постанови при прийнятті протокольного рішення про відміну торгів. ОБГРУНТУВАННЯ ПО СУТІ СКАРГИ Відповідно до основних видів діяльності Замовника, останній надає послуги з утримання будинків та прибудинкових територій за такими основними напрямами роботи: – аварійне обслуговування житлового та нежитлового фонду; – проведення поточного ремонту будинків, будівель, споруд та приміщень; – обслуговування димовентиляційних каналів; – періодичне обстеження об’єктів житлового та нежитлового фонду з метою визначення їх технічного стану та відповідності вимогам нормативних документів; – складання технічних умов і проектно-технічної документації на реконструкцію та ремонт об’єктів житлового та нежитлового фонду; – забезпечення утримання житлового та нежитлового фонду, що відноситься до комунальної власності району; – планування та проведення оплати робіт з обслуговування, реконструкції ремонту житлового та нежитлового фонду; – облік житлового фонду; – технічний нагляд та виконання робіт по благоустрою району, ремонту об’єктів житлового та нежитлового фондів; – вивезення великогабаритного та побутового сміття; – здійснення ремонтно-будівельних робіт житлових та інших приміщень; – надання платних послуг (на договірних умовах) населенню, підприємствам, установам та організаціям з обслуговування житлового і нежитлового фонду; – організація конкурсного відбору підприємств для виконання окремих видів робіт з обслуговування житлового та нежитлового фонду. Також КП «Керуюча компанія» здійснює організацію виконання цільових програм, транспортне обслуговування, забезпечує структурні підрозділи необхідними матеріалами для виконання робіт власними силами. Абзацом другим пункту 1.1. Статуту Замовника передбачено, що власником останнього є Територіальна громада міста Києва в особі якої виступає - Київська міська рада (Власник). Відповідно до пункту 1.2. Статуту Замовника, останній керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Київська міська рада, розпорядженнями міського голови КМДА, (розпорядженням органу Київської міської ради (КМДА) №139 від 19 січня 2022 р.) Деснянської РДА в м. Києві, іншими нормативно-правовими актами та Статутом Замовника. Пунктом 8.4. Розділу 8 Статуту Замовника зазначено, що планування фінансово-господарської діяльності здійснюється Підприємством шляхом складання у порядку та за формою, що визначаються виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), річних фінансових планів, які затверджуються Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) після попереднього погодження Деснянською районною в місті Києві державною адміністрацією. Пунктом 8.5. Розділу 8 Статуту Замовника передбачено, що Підприємство звітує про стан виконання річного фінансового плану в порядку та за формою, що визначаються Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), та щоквартально на балансовій комісії Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації. Пунктом 8.6. Розділу 8 Статуту Замовника встановлено, що Директор Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність бухгалтерського обліку й фінансової звітності. І також потрібно звернути увагу, що пунктом 8.7. Розділу 8 Статуту Замовника вказано, що Директор Підприємства зобов’язаний спрямовувати діяльність Підприємства на виконання річного фінансового плану, з метою одержання запланованих сум доходів та чистого прибутку, не припускаючись при цьому витрат невиробничого характеру, не передбачених річним фінансовим планом. Оскільки Замовник здійснює з метою отримання прибутку господарську діяльність відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України у останнього повинно бути заплановані для виконання безперебійної роботи ресурси, які потрібно закуповувати щоб виконувати зобов’язання перед третіми особами. Оскільки Замовник здійснює з метою отримання прибутку господарську діяльність відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України у останнього повинно бути заплановані для закупівлі ресурси для безперебійної роботи підприємства та виконання зобов’язань перед третіми особами. Відповідно до пункту 14 Постанови, закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється Замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель (далі-річний план) Замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно частини 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються Замовником в електронній системі закупівель протягом п'яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Однак, станом на 23.09.2024 року (дата прийняття рішення про відміну торгів) Замовником не вносилися зміни у річний план №UA-P-2024-07-08-008517-a по цій закупівлі. Просимо Комісію звернути увагу, що по цій закупівлі вже була подана скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке було скасоване рішення Комісії №14397-р/пк-пз від 27.08.2024 року. На думку Скаржника, з метою недопущення акцепту найвигіднішої пропозиції закупівлі, тобто акцепту пропозиції - Скаржника, Замовником було відмінено цю закупівлю. Відповідно до фінансового плану Замовника на 2024 рік та внесення до річного плану закупівлі на 2024 рік за ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі - Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14211000-3 Пісок, сума закупівлі по якій становило – 400 000, 00 гривень Замовник повинен закупити у 2024 році цей товар. З огляду на те, що закупівля товару проводиться відповідно до фінансового плану Замовника на 2024 рік та річного плану закупівель на 2024 рік, для виконання основних видів діяльності Замовника, така закупівля такого товару не може бути не потрібною на 2024 рік, а повинна бути здійсненна Замовником для виконання розпорядження органу управляння майном (Власника) щодо затвердження видатків на закупівлю такого товару на 2024 рік. Відповідно до пункту 5.1 Розділу 5 Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств, організацій, установ, об’єднань територіальних громад міста Києва, затвердженого Розпорядженням органу Київської міської ради (КМДА) №139 від 19 січня 2022 року (далі-Порядок) зміни у фінансовий план Замовника можуть вноситися не більше ніж два рази протягом планового року. Абзацом 2 пункту 5.2. Розділу 5 Порядку вказано, що проєкт змін до затвердженого фінансового плану надається Замовником суб’єктам погодження за 30 календарних днів до початку періоду в який вносяться зміни Пунктом 5.3. Розділу 5 Порядку встановлено, що суб’єкт управляння забезпечує внесення фінансового плану зі змінами в електронному вигляді в ІКС «БАЛАНС» протягом 5 календарних днів після затвердження змін у такий фінансовий план. Враховуючи вищенаведене, підтвердженням внесення змін у фінансовий план підприємства (Замовника) на 2024 рік є: - внесення такого плану зі змінами в електронному вигляді в ІКС «БАЛАНС» суб’єктом управління протягом - 5 календарних днів з дня затвердження таких змін. Станом на 30.09.2024 року така інформація в електронному вигляді в ІКС «БАЛАНС» відсутня. Службова записка №2 від 23 вересня 2024 року надана уповноваженій особі Замовника від заступника директора з економічних питань та планування - Глущенко Інни Анатоліївни про необхідність відмінити закупівлю, не є офіційним документом (фінансовий план на 2024 рік зі змінами) який би підтверджував скорочення видатків на цю закупівлю, оскільки алгоритм та строки внесення змін у фінансовий план передбачені Порядком. В таких діях посадової особи заступника директора з економічних питань та планування - Глущенко Інни Анатоліївни вбачається перевищення посадового становища та халатність в її діяльності. Крім того, рішення про відміну закупівлі не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, отже, таке рішення не відповідає чинному законодавству України. Замовник жодним чином у своєму протокольному рішенні не аргументує питання відсутності фінансування, що у сукупності факторів надає підстави для твердження, що Замовником застосовано штучну підставу для відміни цієї закупівлі. Скаржнику взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже пунктом 4 розділу 6 тендерної документації по цій закупівлі та пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону передбачається можливість внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Враховуючи вище викладене, Замовник не вносив зміни у фінансовий план підприємства щодо скорочення видатків на закупівлю та отже не може відміняти процедуру закупівлі, і згідно вимог Закону та Постанови повинен у разі відповідності тендерної пропозиції Скаржника вимогам тендерної документації по цій закупівлі акцептувати таку пропозицію, укласти договір та зменшити обсяг закупівлі і пропорційно зменшеному обсягу закупівлі зменшити суму договору та укласти додаткову угоду до цього договору зі зменшеним обсягом товару та сумою договору. Тому, оскільки у Замовника наявна подальша потреба у закупівлі товару, що є предметом закупівлі за цими торгами, а сталося лише скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів (як це зазначає Замовник), то нічого не заважає Замовнику закінчити цю процедуру закупівлі та укласти договір з переможцем торгів ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» та після укладання відповідного договору, укласти додаткову угоду до нього на зменшення обсягу поставки товару, тим самим не доводячи до зриву закупівлі такого товару на 2024 рік. Отже, виходячи з вищенаведеного Замовник повинен закупити у 2024 році цей товар не зважаючи, що його кількість може бути меншою ніж передбачалося на початку 2024 року. За таких обставин, вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів. Протокольним рішенням щодо відміни торгів Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Під час відміни закупівлі Замовник не обґрунтував, не надав пояснень і документально не підтвердив, на якій підставі відбулися "скорочення видатків" через які Замовник відмінив торги. Зважаючи на зазначене вище, вважаємо, що Замовник формально виніс дане протокольне рішення з метою відмінити процедуру закупівлі. Внаслідок неправомірних дій Замовника було грубо порушено право Скаржника на укладення договору за результатом процедури закупівлі та отримання прибутку. У діях Замовника містяться ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Такі дії Замовника, порушують права Скаржника та особисті інтереси як учасника торгів і не дають можливості останньому бути переможцем у цих торгах, також Скаржник як учасник торгів повністю відповідає пунктам 44, 45, 47 Постанови та статтям 16, 17, 28, 29, 32, 41 Закону. Внаслідок порушення Замовником статей 5, 16, 17, 28, 29, 32, 41 Закону, пунктів 44, 45, 47 Постанови та вимог передбачених Порядком були порушені права Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, Закону та інші права передбачені Конституцією України і законодавством України. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону та з урахуванням особливостей встановлених пунктами 55 – 67 Постанови ПРОСИМО: 1) Прийняти цю скаргу до розгляду. 2) Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення №162\2024 від 23 вересня 2024 року про відміну процедури закупівлі № UA-2024-07-08-006924-a. Додатки: - Копія Розпорядження органу Київської міської ради (КМДА) №139 від 19 січня 2022 року «Про затвердження порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств, організацій, установ, об’єднань територіальних громад міста Києва. - Копія Статуту Замовника. - Копія ВИПИСКИ з ЄДР Скаржника. Директор Кундзіч В.В.
Дата розгляду скарги: 10.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.10.2024 14:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.10.2024 18:06
Дата виконання рішення Замовником: 13.11.2024 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Розглянуто рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія) № 16883-р/пк-пз від 15.10.2024 по скарзі UA-2024-07-08-006924-a.с2 (надалі - рішення Комісії), яким зобов'язало комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-08-006924-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками. Тому, з метою виконання рішення Комісії необхідно скасувати рішення уповноваженої особи оформлене протоколом № 162/2024 від 23.09.2024 про відміну процедури закупівлі - Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. ВИРІШИВ: Скасувати рішення уповноваженої особи оформлене протоколом № 162/2024 від 23.09.2024 про відміну процедури закупівлі - Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі.
Автор: ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ, Тендерний відділ 0667001273 I.FENIK@ABU.KIEV.UA http://abu.kiev.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 21132f42f26b4e36be3753ef54c8bd2c
Заголовок пункту скарги: Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення №162\2024 від 23 вересня 2024 року про відміну процедури закупівлі № UA-2024-07-08-006924-a.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: ОБГРУНТУВАННЯ ПО СУТІ СКАРГИ

Відповідно до основних видів діяльності Замовника, останній надає послуги з утримання будинків та прибудинкових територій за такими основними напрямами роботи:
– аварійне обслуговування житлового та нежитлового фонду;
– проведення поточного ремонту будинків, будівель, споруд та приміщень;
– обслуговування димовентиляційних каналів;
– періодичне обстеження об’єктів житлового та нежитлового фонду з метою визначення їх технічного стану та відповідності вимогам нормативних документів;
– складання технічних умов і проектно-технічної документації на реконструкцію та ремонт об’єктів житлового та нежитлового фонду;
– забезпечення утримання житлового та нежитлового фонду, що відноситься до комунальної власності району;
– планування та проведення оплати робіт з обслуговування, реконструкції ремонту житлового та нежитлового фонду;
– облік житлового фонду;
– технічний нагляд та виконання робіт по благоустрою району, ремонту об’єктів житлового та нежитлового фондів;
– вивезення великогабаритного та побутового сміття;
– здійснення ремонтно-будівельних робіт житлових та інших приміщень;
– надання платних послуг (на договірних умовах) населенню, підприємствам, установам та організаціям з обслуговування житлового і нежитлового фонду;
– організація конкурсного відбору підприємств для виконання окремих видів робіт з обслуговування житлового та нежитлового фонду.
Також КП «Керуюча компанія» здійснює організацію виконання цільових програм, транспортне обслуговування, забезпечує структурні підрозділи необхідними матеріалами для виконання робіт власними силами.
Абзацом другим пункту 1.1. Статуту Замовника передбачено, що власником останнього є Територіальна громада міста Києва в особі якої виступає - Київська міська рада (Власник).
Відповідно до пункту 1.2. Статуту Замовника, останній керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Київська міська рада, розпорядженнями міського голови КМДА, (розпорядженням органу Київської міської ради (КМДА) №139 від 19 січня 2022 р.) Деснянської РДА в м. Києві, іншими нормативно-правовими актами та Статутом Замовника.
Пунктом 8.4. Розділу 8 Статуту Замовника зазначено, що планування фінансово-господарської діяльності здійснюється Підприємством шляхом складання у порядку та за формою, що визначаються виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), річних фінансових планів, які затверджуються Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) після попереднього погодження Деснянською районною в місті Києві державною адміністрацією.
Пунктом 8.5. Розділу 8 Статуту Замовника передбачено, що Підприємство звітує про стан виконання річного фінансового плану в порядку та за формою, що визначаються Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), та щоквартально на балансовій комісії Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.
Пунктом 8.6. Розділу 8 Статуту Замовника встановлено, що Директор Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність бухгалтерського обліку й фінансової звітності.
І також потрібно звернути увагу, що пунктом 8.7. Розділу 8 Статуту Замовника вказано, що Директор Підприємства зобов’язаний спрямовувати діяльність Підприємства на виконання річного фінансового плану, з метою одержання запланованих сум доходів та чистого прибутку, не припускаючись при цьому витрат невиробничого характеру, не передбачених річним фінансовим планом.
Оскільки Замовник здійснює з метою отримання прибутку господарську діяльність відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України у останнього повинно бути заплановані для виконання безперебійної роботи ресурси, які потрібно закуповувати щоб виконувати зобов’язання перед третіми особами.
Оскільки Замовник здійснює з метою отримання прибутку господарську діяльність відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України у останнього повинно бути заплановані для закупівлі ресурси для безперебійної роботи підприємства та виконання зобов’язань перед третіми особами.
Відповідно до пункту 14 Постанови, закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється Замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель (далі-річний план) Замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно частини 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються Замовником в електронній системі закупівель протягом п'яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Однак, станом на 23.09.2024 року (дата прийняття рішення про відміну торгів) Замовником не вносилися зміни у річний план №UA-P-2024-07-08-008517-a по цій закупівлі.
Просимо Комісію звернути увагу, що по цій закупівлі вже була подана скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке було скасоване рішення Комісії №14397-р/пк-пз від 27.08.2024 року.
На думку Скаржника, з метою недопущення акцепту найвигіднішої пропозиції закупівлі, тобто акцепту пропозиції - Скаржника, Замовником було відмінено цю закупівлю.
Відповідно до фінансового плану Замовника на 2024 рік та внесення до річного плану закупівлі на 2024 рік за ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі - Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14211000-3 Пісок, сума закупівлі по якій становило – 400 000, 00 гривень Замовник повинен закупити у 2024 році цей товар.
З огляду на те, що закупівля товару проводиться відповідно до фінансового плану Замовника на 2024 рік та річного плану закупівель на 2024 рік, для виконання основних видів діяльності Замовника, така закупівля такого товару не може бути не потрібною на 2024 рік, а повинна бути здійсненна Замовником для виконання розпорядження органу управляння майном (Власника) щодо затвердження видатків на закупівлю такого товару на 2024 рік.
Відповідно до пункту 5.1 Розділу 5 Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств, організацій, установ, об’єднань територіальних громад міста Києва, затвердженого Розпорядженням органу Київської міської ради (КМДА) №139 від 19 січня 2022 року (далі-Порядок) зміни у фінансовий план Замовника можуть вноситися не більше ніж два рази протягом планового року.
Абзацом 2 пункту 5.2. Розділу 5 Порядку вказано, що проєкт змін до затвердженого фінансового плану надається Замовником суб’єктам погодження за 30 календарних днів до початку періоду в який вносяться зміни
Пунктом 5.3. Розділу 5 Порядку встановлено, що суб’єкт управляння забезпечує внесення фінансового плану зі змінами в електронному вигляді в ІКС «БАЛАНС» протягом 5 календарних днів після затвердження змін у такий фінансовий план.
Враховуючи вищенаведене, підтвердженням внесення змін у фінансовий план підприємства (Замовника) на 2024 рік є: - внесення такого плану зі змінами в електронному вигляді в ІКС «БАЛАНС» суб’єктом управління протягом - 5 календарних днів з дня затвердження таких змін.
Станом на 30.09.2024 року така інформація в електронному вигляді в ІКС «БАЛАНС» відсутня.
Службова записка №2 від 23 вересня 2024 року надана уповноваженій особі Замовника від заступника директора з економічних питань та планування - Глущенко Інни Анатоліївни про необхідність відмінити закупівлю, не є офіційним документом (фінансовий план на 2024 рік зі змінами) який би підтверджував скорочення видатків на цю закупівлю, оскільки алгоритм та строки внесення змін у фінансовий план передбачені Порядком.
В таких діях посадової особи заступника директора з економічних питань та планування - Глущенко Інни Анатоліївни вбачається перевищення посадового становища та халатність в її діяльності.
Крім того, рішення про відміну закупівлі не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, отже, таке рішення не відповідає чинному законодавству України.
Замовник жодним чином у своєму протокольному рішенні не аргументує питання відсутності фінансування, що у сукупності факторів надає підстави для твердження, що Замовником застосовано штучну підставу для відміни цієї закупівлі.
Скаржнику взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже пунктом 4 розділу 6 тендерної документації по цій закупівлі та пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону передбачається можливість внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Враховуючи вище викладене, Замовник не вносив зміни у фінансовий план підприємства щодо скорочення видатків на закупівлю та отже не може відміняти процедуру закупівлі, і згідно вимог Закону та Постанови повинен у разі відповідності тендерної пропозиції Скаржника вимогам тендерної документації по цій закупівлі акцептувати таку пропозицію, укласти договір та зменшити обсяг закупівлі і пропорційно зменшеному обсягу закупівлі зменшити суму договору та укласти додаткову угоду до цього договору зі зменшеним обсягом товару та сумою договору.
Тому, оскільки у Замовника наявна подальша потреба у закупівлі товару, що є предметом закупівлі за цими торгами, а сталося лише скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів (як це зазначає Замовник), то нічого не заважає Замовнику закінчити цю процедуру закупівлі та укласти договір з переможцем торгів ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» та після укладання відповідного договору, укласти додаткову угоду до нього на зменшення обсягу поставки товару, тим самим не доводячи до зриву закупівлі такого товару на 2024 рік.
Отже, виходячи з вищенаведеного Замовник повинен закупити у 2024 році цей товар не зважаючи, що його кількість може бути меншою ніж передбачалося на початку 2024 року.
За таких обставин, вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Протокольним рішенням щодо відміни торгів Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Під час відміни закупівлі Замовник не обґрунтував, не надав пояснень і документально не підтвердив, на якій підставі відбулися "скорочення видатків" через які Замовник відмінив торги.
Зважаючи на зазначене вище, вважаємо, що Замовник формально виніс дане протокольне рішення з метою відмінити процедуру закупівлі.
Внаслідок неправомірних дій Замовника було грубо порушено право Скаржника на укладення договору за результатом процедури закупівлі та отримання прибутку.
У діях Замовника містяться ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Такі дії Замовника, порушують права Скаржника та особисті інтереси як учасника торгів і не дають можливості останньому бути переможцем у цих торгах, також Скаржник як учасник торгів повністю відповідає пунктам 44, 45, 47 Постанови та статтям 16, 17, 28, 29, 32, 41 Закону.
Внаслідок порушення Замовником статей 5, 16, 17, 28, 29, 32, 41 Закону, пунктів 44, 45, 47 Постанови та вимог передбачених Порядком були порушені права Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, Закону та інші права передбачені Конституцією України і законодавством України.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону та з урахуванням особливостей встановлених пунктами 55 – 67 Постанови

ПРОСИМО:
1) Прийняти цю скаргу до розгляду.
2) Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення №162\2024 від 23 вересня 2024 року про відміну процедури закупівлі № UA-2024-07-08-006924-a.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення