• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (стільці)

Виправлена технічна помилка - сума забезпечення тендерної пропозиції змінена з 1600,00 грн. на 16000,00 грн. (згідно тендерної документації).

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період оскарження: 18.06.2018 17:09 - 03.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено

вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 777565c150d9461eaf92c0715684d348
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-18-002886-a.b1
Назва: вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
В порядку передбаченому статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. 1. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації встановлено, що весь товар повинен відповідати вимогам ДСТУ 22046: 2004. Однак, товар, що є предметом закупівлі є меблі м’які (стілець учнівський складається з металевого каркаса та м'якої частини, Cтілець ISO повинен виготовлятись з металевого каркасу та м'якої частини ), що відповідає ДСТУ ГОСТ 19917:2016 Мебель для сидения и лежания. Общие технические условия (ГОСТ 19917-2014). Просимо, враховуючи, що до даного предмету закупівлі є спеціалізований стандарт відповідності виробленого товару, для додержання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та максимальна економія та ефективності, недискримінація учасників, змінити по тексту тендерної документації стандарт відповідності на «ДСТУ ГОСТ 19917:2016» або залишити стандарт «ДСТУ 22046: 2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016 «або еквівалент». 2. Відповідно до останнього пункту Додатку № 2 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної документації повинен надати, зокрема: «копії висновків державної санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи Державної санітарно - епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України, що є дійсними на дату розкриття пропозицій тендерних торгів, на матеріали, з яких виготовлено товар, що є предметом закупівлі: пластикові вироби, тканини, наповнювач, фарби». Враховуючи те, що предметом закупівлі є товар за кодом ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці у кількості 1410 штук). Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Ґрунтуючись на вищезазначеному, Замовник має право вимагати підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик саме предмета закупівлі. Більш того, сертифікат відповідності товару, Замовник вимагає на предмет закупівлі. Просимо, для додержання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та максимальна економія та ефективності, недискримінація учасників, усунути порушення, встановлені у останньому пункті Додатку № 2 до тендерної документації та замінити вимогу наступною «копії висновків державної санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи Державної санітарно - епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України, що є дійсними на дату розкриття пропозицій тендерних торгів, на стільці. 3. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації (технічні вимоги малюнок №1, малюнок №2) встановлено, що весь товар повинен вимогам встановленого розміру (у мм.), що фактично визначено під конкретного виробника. Відповідно до ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Товар, що є предметом закупівлі, виробляється декількома підприємствами-виробниками, що мають однакову якість та різну цінову політику, мають незначні відмінності в розмірах (приблизно 1 см), що не впливають на якість, безпечність, функціональні характеристики, однак, надають можливість конкурентного формування ціни, та дещо покращують предмет закупівлі. Просимо, для додержання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та максимальна економія та ефективності, недискримінація учасників, усунути порушення шляхом внесення змін до Додатку № 2 до тендерної документації (та по тексту, за необхідності), зазначивши у розмірах виразу «±10 мм», а також технічні вимоги повинні містити вираз "або еквівалент". 4. Відповідно до п. 6 «Забезпечення виконання договору» ч. 6 «Результати торгів» Тендерної документації встановлено, що учасник – переможець не пізніше дати укладення договору повинен внести забезпечення виконання договору у виді завдатку (внеску на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору становить від 4,8 до 5 відсотків від вартості договору. Враховуючи те, що Замовником, відповідно до п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» ч. 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» формою забезпечення тендерної пропозиції встановлено – гарантію страхової компанії, доцільно, визначити забезпечення виконання договору, також, у формі – гарантії страхової компанії. Враховуючи, що Замовник, здійснює пост оплату поставленого товару, а виробники вимагають 100% попередньої оплати, існують додаткові витрати на доставку, участь, оформлення забезпечень тощо, вищезазначене, дозволить виконати взяті на себе зобов’язання по постачанню предмету закупівлі в повному обсязі, та унеможливить обмеження учасників, через незначні оборотні кошти (без додаткової сплати 5% забезпечення в грошовому вигляді), однак, з наданням належного забезпечення виконання договору (у формі гарантії страхової компанії, що не передбачає перерахування значних грошових коштів, зумовлює сплату оплати за єдиним пропорційним тарифом, однак, у випадку невиконання взятих за договором обов’язків, в порядку регресу, буде зобов’язаний сплати 5% від вартості невиконаного договору). Просимо, для додержання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та максимальна економія та ефективності, недискримінація учасників, усунути порушення шляхом внесення змін до до п. 6 «Забезпечення виконання договору» ч. 6 «Результати торгів» Тендерної документації та встановити можливість надання забезпечення виконання договору у формі – завдатку або гарантії страхової компанії у розмірі 5 % від вартості договору. Просимо внести вищезазначені зміни для додержання принципів здійснення закупівель, відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Тендерною документацією щодо закупівлі за ДК 021:2015 «39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці) встановлені вимоги, що весь товар повинен відповідати вимогам ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів». На сьогоднішній день на території України цей ДСТУ є дійсний. 2. У додатку №2 до Тендерної документації «Вимоги замовника щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик щодо предмета закупівлі» встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії Висновків державної санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України. Вважаємо, що Вимога щодо включення у тендерну документацію копій Висновків державної санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України на стільці обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, тому достатньо буде отримати копії Висновків державної санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України лише на вказані матеріали. П.п.3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, тому зобов’язання учасника щодо надання зазначених у Додатку №2 до Тендерної документації копій Висновків державної санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України підтверджує, що при виробництві стільців використовуються якісні матеріали. П.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяє включення до Тендерної документації інформації відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. 3. Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації (технічні вимоги, малюнок №1, малюнок №2) встановлено, що весь товар повинен відповідати вказаним розмірам. Вважаємо, що ця вимога не являється дискримінаційною, тому що виробник може виготовити стільці будь-яких розмірів, у тому числі згідно технічних описів замовника. 4. Умови, встановлені Тендерною документацією у п.6 «Забезпечення виконання договору» передбачені та не суперечать чинному законодавству України, а саме ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник має право вимагати від учасника – переможця внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Статус вимоги: Відхилено