-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95- Євро5-ЕО, паливо дизельне ДП-3- Євро5-ВО) (еквівалент)
Завершена
999 936.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 999.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 999.68 UAH
Період оскарження:
05.07.2024 14:09 - 03.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
6a0fcd111c674cc88c5cafe970b9b9f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-05-006752-a.a1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 09.07.24 1.pdf 09.07.2024 17:32
- Договір НТК (мережа Прайм та партнери).pdf 09.07.2024 17:33
- Зразки талонів на ДП.jpg 09.07.2024 17:33
- скарга у текстовому форматі.docx 09.07.2024 17:33
- Зразки талонів на 95.jpg 09.07.2024 17:33
- sign.p7s 09.07.2024 17:33
- Інформація на скаргу 10.07.24.docx 10.07.2024 09:49
- інформація на саргу.pdf 15.07.2024 09:12
- Інформація на скаргу у текстовому форматі docx.docx 15.07.2024 09:12
- повідомлення щодо виконання рішення АМКУ.pdf 01.08.2024 15:34
- Рішення від 11.07.2024 № 11985.pdf 11.07.2024 18:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2024 № 12321.pdf 18.07.2024 16:57
- Рішення від 17.07.2024 № 12321.pdf 22.07.2024 10:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2024 17:43
Дата розгляду скарги:
17.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.07.2024 18:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.07.2024 10:11
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2024 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
повідомлення про виконання рішення органу оскарження
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dac7bf8dce1b4decb7ad0ae6c2165813
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога ТД щодо наявності права користування АЗС Учасником
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 5 Додатку № 2 до тендерної документації визначено:
«. У разі якщо Учасник є власником АЗС/АЗК в складі тендерної пропозиції надаються копії документів, якими підтверджується право власності на АЗС/АЗК з гарантійним листом щодо заправки автотранспорту Замовника протягом 2024 року.
У разі наявності в Учасника договорів оренди/суборенди на АЗС/АЗК – надаються копії договорів, укладених між Учасником та власником/орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника або орендаря АЗС/АЗК з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК протягом 2024 року за зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше 01.01.2023 року та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника.
У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів або відомості про відпуск нафтопродуктів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року. Лист повинен бути виданий Учаснику та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива .»
1.1. Щодо вимоги наявності у учасниками АЗС у користуванні або у власності мережу АЗС:
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у правовій формі користування або власності - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС по всій території України та на відстані не більше, ніж 5 км від Замовника , або в межах м. Володимира Волинської області, у праві користуванні (власність, орендоване майно, право на користування).
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Оскільки Замовник вимагає від учасників Місце розташування АЗС має бути не більше ніж 3 км від АЗС повинні розташовуватися на відстані не більше 3 км від місцезнаходження Замовника (62460, Україна, Харківська область, смт.Високий, вул.Бульварна, 12)., – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Прайм (Prime).
На виконання вимоги Замовника щодо місцезнаходження АЗС плануємо запропонувати мережу АЗС Prime за адресами:
Харківська обл., м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 81
Також АЗС відповідної мережі знаходяться по всій території України, при цьому такі АЗС не знаходяться у праві власності/оренді/користування Скаржника.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір № Т-8800907/24 від «09» липня 2024 р., укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
За умовами Договору:
Відповідно до преамбули Договору, Талон на паливо – є довірчим документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право на одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС згідно переліку Додатку № 1 до Договору. Талон має обов’язкові реквізити.
Відповідно до п. 1.1. Договору, Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товар - паливо за довірчим документом – Талоном, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти вказаний Товар..
Відповідно до п. 2.1. Договору, Товар вважається переданим Постачальником і прийнятим Покупцем по кількості і якості з моменту фактичного отримання Товару згідно умов Договору.
Відповідно до п. 4.1. Договору, Умови оплати: 100% попередня оплата протягом двох (2-х) банківських днів з моменту оформлення Постачальником рахунку.
Відповідно до п. 5.1. Договору, 5.1. Строк поставки Товару - до закінчення терміну дії довірчого документу (Талона).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Прайм, надано у Додатку № 2 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
«. У разі якщо Учасник є власником АЗС/АЗК в складі тендерної пропозиції надаються копії документів, якими підтверджується право власності на АЗС/АЗК з гарантійним листом щодо заправки автотранспорту Замовника протягом 2024 року.
У разі наявності в Учасника договорів оренди/суборенди на АЗС/АЗК – надаються копії договорів, укладених між Учасником та власником/орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника або орендаря АЗС/АЗК з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК протягом 2024 року за зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше 01.01.2023 року та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника.
У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів або відомості про відпуск нафтопродуктів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року. Лист повинен бути виданий Учаснику та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива .»
1.1. Щодо вимоги наявності у учасниками АЗС у користуванні або у власності мережу АЗС:
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у правовій формі користування або власності - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС по всій території України та на відстані не більше, ніж 5 км від Замовника , або в межах м. Володимира Волинської області, у праві користуванні (власність, орендоване майно, право на користування).
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Оскільки Замовник вимагає від учасників Місце розташування АЗС має бути не більше ніж 3 км від АЗС повинні розташовуватися на відстані не більше 3 км від місцезнаходження Замовника (62460, Україна, Харківська область, смт.Високий, вул.Бульварна, 12)., – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Прайм (Prime).
На виконання вимоги Замовника щодо місцезнаходження АЗС плануємо запропонувати мережу АЗС Prime за адресами:
Харківська обл., м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 81
Також АЗС відповідної мережі знаходяться по всій території України, при цьому такі АЗС не знаходяться у праві власності/оренді/користування Скаржника.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір № Т-8800907/24 від «09» липня 2024 р., укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
За умовами Договору:
Відповідно до преамбули Договору, Талон на паливо – є довірчим документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право на одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС згідно переліку Додатку № 1 до Договору. Талон має обов’язкові реквізити.
Відповідно до п. 1.1. Договору, Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товар - паливо за довірчим документом – Талоном, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти вказаний Товар..
Відповідно до п. 2.1. Договору, Товар вважається переданим Постачальником і прийнятим Покупцем по кількості і якості з моменту фактичного отримання Товару згідно умов Договору.
Відповідно до п. 4.1. Договору, Умови оплати: 100% попередня оплата протягом двох (2-х) банківських днів з моменту оформлення Постачальником рахунку.
Відповідно до п. 5.1. Договору, 5.1. Строк поставки Товару - до закінчення терміну дії довірчого документу (Талона).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Прайм, надано у Додатку № 2 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
Талони мережі АЗС Прайм
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів на 95.jpg
-
-
Назва доказу:
Талони мережі АЗС Прайм
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів на ДП.jpg
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Договір НТК (мережа Прайм та партнери).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника ВИСОЧАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-05-006752-a за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95- Євро5-ЕО, паливо дизельне ДП-3- Євро5-ВО) (еквівалент). Додатки: 1. Партнерський договір. 2. Зразки талони мережі АЗС Прайм.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7641f715de19491d8b74531dc76546ec
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога ТД щодо наявності партнерських відносин САМЕ в=з власником/орендарем АЗС та надання листа від Власника АЗС
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2.1. Щодо відносин саме з власником/орендарем АЗС (партнер – власник АЗС):
Вимагаючи від учасників наявність договорів, укладених між Учасником та власником АЗС - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації щодо наявності у учасника партнерських відносин САМЕ з власником АЗС.
Варто зазначити, що Замовник не надає право учасникам брати участь у закупівлі на умовах партнерських договорів та вимагає як документальне підтвердження надання у складі пропозиції Договорів партнерства саме власниками АЗС.
Відповідна вимога є дискримінаційною для потенційного учасника закупівлі, оскільки компанія Скаржника не має партнерського договору з власником АЗС, а отже не має можливості надавати у складі своєї пропозиції надати копії Договорів САМЕ з власниками АЗС.
Вимога щодо надання учасником партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів або відомості про відпуск нафтопродуктів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя у складі пропозиції учасниками – є дискримінаційною, обмежувальною та незрозумілою. Оскільки найдоцільнішою правовою формою регулювання господарських відносин з постачання продукції є договір поставки, який компанія Скаржника може надати як документальне підтвердження тим же об’єктивним обставинам.
Також варто зазначити, що наші партнерські договори з компанією, яка уповноважена на продаж талонів – гарантують надання безперебійної цілодобової здійснення відпуску пального на АЗС, а отже і так є в документі, який ми можемо надати.
Потенційний учасник співпрацює не з власниками АЗС, а з компанією-партнером АЗС, які в свою чергу співпрацюють з власниками АЗС.
Відповідно Учасники які не мають відносин саме з партнерами-власниками АЗС – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Замовник не повинен встановлювати дискримінаційну вимогу, щодо учасників у закупівлі тільки учасників, які мають партнерські договори САМЕ з власниками/орендарями АЗС на право користування. Тому Просимо Замовника виключити вимогу щодо надання договорів партнерства саме з власниками/орендарями АЗС та дозволити брати участь у закупівлі учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з продавцем талонів мережі АЗС.
Prime).
На виконання вимоги Замовника щодо місцезнаходження АЗС плануємо запропонувати мережу АЗС Prime за адресами:
Харківська обл., м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 81
Також АЗС відповідної мережі знаходяться по всій території України, при цьому такі АЗС не знаходяться у праві власності/оренді/користування Скаржника.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір № Т-8800907/24 від «09» липня 2024 р., укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
За умовами Договору:
Відповідно до преамбули Договору, Талон на паливо – є довірчим документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право на одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС згідно переліку Додатку № 1 до Договору. Талон має обов’язкові реквізити.
Відповідно до п. 1.1. Договору, Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товар - паливо за довірчим документом – Талоном, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти вказаний Товар..
Відповідно до п. 2.1. Договору, Товар вважається переданим Постачальником і прийнятим Покупцем по кількості і якості з моменту фактичного отримання Товару згідно умов Договору.
Відповідно до п. 4.1. Договору, Умови оплати: 100% попередня оплата протягом двох (2-х) банківських днів з моменту оформлення Постачальником рахунку.
Відповідно до п. 5.1. Договору, 5.1. Строк поставки Товару - до закінчення терміну дії довірчого документу (Талона).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Прайм, надано у Додатку № 2 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Отже, зазначений вище партнерський договір надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати перепродаж талонів (скретч-карт), емітованих мережею Прайм, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому Партнером Скаржника є не власник/орендар АЗС.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
2.2. Щодо гарантійного листа САМЕ від власника/орендаря АЗС:
Замовником встановлена вимога щодо надання Гарантійного листа САМЕ від партнера-власника/орендаря АЗС.
Замовник вимагає від учасника надання «оригіналом листа від власника/орендаря/управителя АЗС. Зазначена умова тендерної документації – передбачає, що у потенційного учасника мають бути наявні партнерські/договірні відносини САМЕ з власником/орендарем АЗС.
Відповідно до зазначеної вище умови – Замовник хоч і дозволяє учасникам мати партнерські АЗС, але обмежує таке партнерство у вигляді наявності партнерських відносин САМЕ з власником/орендарем АЗС/АЗК.
Умовами тендерної документації суперечливі та дискримінаційні в частині надання учасником Листа САМЕ від суб’єкта господарювання АЗС (власника/орендаря АЗС/АЗК).
Скаржник не має власних АЗС та планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автотранспорту через мережу АЗС, яка НЕ належить Партнеру на праві власності або оренди. Компанія Скаржника має укладені партнерські договори з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС, а отже НЕ може надати Гарантійний лист від власника АЗС, оскільки має партнерські відносини не тільки з власниками АЗС, а і з партнерами уповноваженими на продаж талонів мережі АЗС.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність Місце розташування АЗС має бути не більше ніж 3 км від АЗС повинні розташовуватися на відстані не більше 3 км від місцезнаходження Замовника (62460, Україна, Харківська область, смт.Високий, вул.Бульварна, 12), – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Прайм та партнерів на підставі Партнерський договір № Т-8800907/24 від «09» липня 2024 р., укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги),, чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди. Відповідний партнер Скаржника НЕ Є ВЛАСНИКОМ АЗС. При цьому наш партнер МОЖЕ НАДАТИ гарантійний лист від ПАРТНЕРА щодо «Лист повинен бути виданий Учаснику та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива»
Скаржник не має партнерських відносин с власниками АЗС що розташовані не більше ніж 3 км від АЗС повинні розташовуватися на відстані не більше 3 км від місцезнаходження Замовника (62460, Україна, Харківська область, смт.Високий, вул.Бульварна, 12), а отже умова щодо надання листа САМЕ від власника/орендаря АЗС – є дискримінаційною та обмежувальною. Скаржник може надати Лист від Партнера на виконання тим самим об’єктивним обставинам, оскільки НЕ ВСІ ПАРТНЕРИ СКАРЖНИКА Є ВЛАСНИКАМИ АЗС.
Вимагаючи від учасників наявність договорів, укладених між Учасником та власником АЗС - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації щодо наявності у учасника партнерських відносин САМЕ з власником АЗС.
Варто зазначити, що Замовник не надає право учасникам брати участь у закупівлі на умовах партнерських договорів та вимагає як документальне підтвердження надання у складі пропозиції Договорів партнерства саме власниками АЗС.
Відповідна вимога є дискримінаційною для потенційного учасника закупівлі, оскільки компанія Скаржника не має партнерського договору з власником АЗС, а отже не має можливості надавати у складі своєї пропозиції надати копії Договорів САМЕ з власниками АЗС.
Вимога щодо надання учасником партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів або відомості про відпуск нафтопродуктів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя у складі пропозиції учасниками – є дискримінаційною, обмежувальною та незрозумілою. Оскільки найдоцільнішою правовою формою регулювання господарських відносин з постачання продукції є договір поставки, який компанія Скаржника може надати як документальне підтвердження тим же об’єктивним обставинам.
Також варто зазначити, що наші партнерські договори з компанією, яка уповноважена на продаж талонів – гарантують надання безперебійної цілодобової здійснення відпуску пального на АЗС, а отже і так є в документі, який ми можемо надати.
Потенційний учасник співпрацює не з власниками АЗС, а з компанією-партнером АЗС, які в свою чергу співпрацюють з власниками АЗС.
Відповідно Учасники які не мають відносин саме з партнерами-власниками АЗС – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Замовник не повинен встановлювати дискримінаційну вимогу, щодо учасників у закупівлі тільки учасників, які мають партнерські договори САМЕ з власниками/орендарями АЗС на право користування. Тому Просимо Замовника виключити вимогу щодо надання договорів партнерства саме з власниками/орендарями АЗС та дозволити брати участь у закупівлі учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з продавцем талонів мережі АЗС.
Prime).
На виконання вимоги Замовника щодо місцезнаходження АЗС плануємо запропонувати мережу АЗС Prime за адресами:
Харківська обл., м. Південне, вул. Героїв Чорнобиля, 81
Також АЗС відповідної мережі знаходяться по всій території України, при цьому такі АЗС не знаходяться у праві власності/оренді/користування Скаржника.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір № Т-8800907/24 від «09» липня 2024 р., укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
За умовами Договору:
Відповідно до преамбули Договору, Талон на паливо – є довірчим документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право на одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС згідно переліку Додатку № 1 до Договору. Талон має обов’язкові реквізити.
Відповідно до п. 1.1. Договору, Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товар - паливо за довірчим документом – Талоном, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти вказаний Товар..
Відповідно до п. 2.1. Договору, Товар вважається переданим Постачальником і прийнятим Покупцем по кількості і якості з моменту фактичного отримання Товару згідно умов Договору.
Відповідно до п. 4.1. Договору, Умови оплати: 100% попередня оплата протягом двох (2-х) банківських днів з моменту оформлення Постачальником рахунку.
Відповідно до п. 5.1. Договору, 5.1. Строк поставки Товару - до закінчення терміну дії довірчого документу (Талона).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Прайм, надано у Додатку № 2 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Отже, зазначений вище партнерський договір надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати перепродаж талонів (скретч-карт), емітованих мережею Прайм, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому Партнером Скаржника є не власник/орендар АЗС.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
2.2. Щодо гарантійного листа САМЕ від власника/орендаря АЗС:
Замовником встановлена вимога щодо надання Гарантійного листа САМЕ від партнера-власника/орендаря АЗС.
Замовник вимагає від учасника надання «оригіналом листа від власника/орендаря/управителя АЗС. Зазначена умова тендерної документації – передбачає, що у потенційного учасника мають бути наявні партнерські/договірні відносини САМЕ з власником/орендарем АЗС.
Відповідно до зазначеної вище умови – Замовник хоч і дозволяє учасникам мати партнерські АЗС, але обмежує таке партнерство у вигляді наявності партнерських відносин САМЕ з власником/орендарем АЗС/АЗК.
Умовами тендерної документації суперечливі та дискримінаційні в частині надання учасником Листа САМЕ від суб’єкта господарювання АЗС (власника/орендаря АЗС/АЗК).
Скаржник не має власних АЗС та планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автотранспорту через мережу АЗС, яка НЕ належить Партнеру на праві власності або оренди. Компанія Скаржника має укладені партнерські договори з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС, а отже НЕ може надати Гарантійний лист від власника АЗС, оскільки має партнерські відносини не тільки з власниками АЗС, а і з партнерами уповноваженими на продаж талонів мережі АЗС.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність Місце розташування АЗС має бути не більше ніж 3 км від АЗС повинні розташовуватися на відстані не більше 3 км від місцезнаходження Замовника (62460, Україна, Харківська область, смт.Високий, вул.Бульварна, 12), – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Прайм та партнерів на підставі Партнерський договір № Т-8800907/24 від «09» липня 2024 р., укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги),, чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди. Відповідний партнер Скаржника НЕ Є ВЛАСНИКОМ АЗС. При цьому наш партнер МОЖЕ НАДАТИ гарантійний лист від ПАРТНЕРА щодо «Лист повинен бути виданий Учаснику та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива»
Скаржник не має партнерських відносин с власниками АЗС що розташовані не більше ніж 3 км від АЗС повинні розташовуватися на відстані не більше 3 км від місцезнаходження Замовника (62460, Україна, Харківська область, смт.Високий, вул.Бульварна, 12), а отже умова щодо надання листа САМЕ від власника/орендаря АЗС – є дискримінаційною та обмежувальною. Скаржник може надати Лист від Партнера на виконання тим самим об’єктивним обставинам, оскільки НЕ ВСІ ПАРТНЕРИ СКАРЖНИКА Є ВЛАСНИКАМИ АЗС.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС Прайм
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів на ДП.jpg
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС Прайм
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів на 95.jpg
-
-
Назва доказу:
Договір партнерства
-
Повʼязаний документ:
Договір НТК (мережа Прайм та партнери).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника ВИСОЧАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-05-006752-a за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95- Євро5-ЕО, паливо дизельне ДП-3- Євро5-ВО) (еквівалент). Додатки: 1. Партнерський договір. 2. Зразки талони мережі АЗС Прайм.