• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування.

Торги не відбулися

2 235 243.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 352.44 UAH
Період оскарження: 05.07.2024 13:50 - 07.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 61a9ddd2f7224a2daafffd187d88c053
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-05-006418-a.c2
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.09.2024 17:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.09.2024 13:32
Дата виконання рішення Замовником: 02.10.2024 16:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СП ЛІФТ» переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування та відхилити тендерну пропозицію "СП ЛІФТ» згідно пп. 2 п. 44 Особливостей.
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f614baa349d14eafb83e1d55152e4815
Заголовок пункту скарги: Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 82 від 13.09.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
Замовник торгів встановив вимогу

«Кошторисні документи повинні бути складені учасником відповідно до положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому додатку, а саме такі документи, як:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.»

Також, п. 3.1 Додатку 4 (додається) до тендерної документації, замовником встановлено: «Ціна цього Договору є твердою………….»

Переможець в складі своєю пропозиції надав договірну ціну (файл «кошторисна документація_.pdf – додається) на будівництво Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування, що здійснюється в 2024 році, складену в поточних цінах станом на 08 серпня 2024 р. Вид договірної ціни: динамічна. Це є суттєвим порушенням вимог тендерної документації, оскільки завданням замовника є отримання повної та точної інформації про вартість робіт для забезпечення прозорості і об'єктивності оцінки тендерних пропозицій.

Відповідно до п. 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва вона визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення в будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування та є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.

Отже, надана у складі Пропозиції переможця договірна ціна не відповідає вимогам документації щодо: «вид договірної ціни – тверда».
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні №6243-р/пк-пз від 13.10.2022.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Також, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зазначається, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів після його припинення, замовники повинні особливо ретельно перевіряти відповідність пропозицій учасників встановленим вимогам, щоб забезпечити ефективність та прозорість використання бюджетних коштів.
Отже, враховуючи вищевказане, Договірна ціна переможця не відповідає вимогам документації замовника, що є достатньою підставою для відхилення його пропозиції згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: daa4e2b9a68f4af5885d840443e3fe04
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-05-006418-a.c1
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.08.2024 13:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.09.2024 17:18
Дата виконання рішення Замовником: 06.09.2024 14:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольним рішенням від 06.09.2024р. № 78 уповноваженою особою Камінською В.В. вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» та визначити ТзОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» переможцем за процедурою закупівлі
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9a63e3318e094e7d8f7a83c2609d6840
Заголовок пункту скарги: Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 63 від 19.08.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
Замовник торгів встановив наступну вимогу для підтвердження наявності матеріально технічної бази, а саме:

«Сертифікат виробника з додатками, на відповідність ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Модуль Н1), ДСТУ EN81-20:2022 стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів.

Сертифікат виробника з додатками, експертизи проекту ліфтів пасажирських (лікарняних) вантажопідіймальністю 630 кг. на відповідність ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Модуль Н1), ДСТУ EN81-20:2022»(цитата).

14.08.2024 року Замовник торгів надав вимогу про усунення не відповідностей на яку Скаржником був завантажений файл «Відповідь на усунення невідповідності» в якому знаходяться Сертифікат виробника з додатками, на відповідність ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Модуль Н1), ДСТУ EN81-20:2022 стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів з Доповненням № 1 та Сертифікат виробника з додатками, експертизи проекту ліфтів пасажирських (лікарняних) вантажопідіймальністю 630 кг. на відповідність ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Модуль Н1), ДСТУ EN81-20:2022 з Доповненням № 1.
Враховуючи зазначене Скаржник виконав вимоги тендерної документації та надав відповідні сертифікати на матеріально технічну базу яка буде використане в ході виконання робіт.

В той же час хочемо зазначити, що Замовник торгів не написав підстави відхилення, а лише процитував Закон, чітка аргументація в рішенні про відхилення відсутня.
В рішенні Замовника як підставу для відхилення зазначається, що Скаржник змінив предмет закупівлі, зокрема його найменування, марку, модель тощо. Однак це твердження не відповідає дійсності, оскільки предметом закупівлі є роботи, які були чітко визначені в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Предметом закупівлі є роботи відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів.
Сертифікати, які підтверджують якість обладнання, що буде використане для виконання робіт, відносяться до підтвердження кваліфікаційного критерію – наявності матеріально-технічної бази. Вони є свідченням того, що у Скаржника є всі необхідні ресурси для виконання робіт відповідно до вимог тендерної документації. Ці сертифікати демонструють, що обладнання відповідає встановленим стандартам якості, але жодним чином не змінюють предмет закупівлі.
Відповідно до вимог тендерної документації, підтвердження наявності матеріально-технічної бази є стандартною процедурою, яка не впливає на саму суть закупівлі. Сертифікати про відповідність обладнання стандартам якості не є новими пропозиціями чи зміною предмету закупівлі, а лише підтверджують спроможність Скаржника забезпечити належне виконання робіт.

Таким чином, твердження Замовника про зміну предмету закупівлі є безпідставним і не відображає реальної ситуації. Сертифікати, надані Скаржником, виконують свою функцію в межах підтвердження кваліфікаційних вимог і жодним чином не впливають на зміст чи параметри предмету закупівлі, визначеного в оголошенні про проведення відкритих торгів. Відхилення пропозиції на цій підставі суперечить вимогам тендерної документації та є необґрунтованим.

Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.



Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника